Eind juli/ begin aug 2011 uitgerekend!!

20-11-2010 21:27 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Zit al bij het juli 2011 topic maar omdat ik helemaal aan het eind van die maand ben uitgerekend bedacht ik me dat een apart topic eind juli/ begin aug ook erg leuk zou zijn!! Wie kletst er mee?

naam leeftijd hoeveelste kindje bijzonderheden Laura362euitgerekend op 29 juli; 13 dec 1e echo Bandit4live??Ouichef ?1euitgerekend op 7 aug; 6 jan 1e echoStella972 ?4euitgerekend op ?; 22 dec 1e echoKirsten?2e?
Wat goed dat je dit topic geopend hebt!Het maakt namelijk heel erg veel verschil uit voor je belevingswereld,die anderhalve week! Tss...
Hallo,

Ik weet nog niet helemaal zeker of het echt zo is maar ik ben al anderhalve week over tijd! alleen heb ik 3 negatieve testen gehad.

toch voel ik me zwanger en daarom wil ik graag mee praten.

Waarschijnlijk 26 juli uitgerekend

groetjes
@sha-la: Kan inderdaad erg veel schelen: 1 juli of de 31e. In 4 weken (zwangerschaps)tijd gebeurt er heel veel...

@bandit4live: spannend, zeg. Al contact gehad met je huisarts? Hou ons op de hoogte!
@Laura74: Ik zie dat je in tussen zwanger bent. Gefeliciteerd! Jammer dat je dit niet in de topic zwanger worden heb gemeld. Ik had je al gevraagd of je getest had of dat je nog in spanning zat... Als je het goed vindt haal ik je uit de tabel, omdat je blijkbaar niet meer actief met ons meeschrijft. Succes met je zwangerschap!
@mama2408: ojee, dat heb ik gemist. Komt ook zoveel tegelijk op me af ineens. Natuurlijk wil ik actief mee blijven schrijven. Wellicht niet iedere dag maar voornemen is toch zeker minstens eens per week. Ik kan het topic zo gauw niet vinden (vergeten in mijn favorieten op te slaan). Heb jij een link ernaar?

@bandit4live: weet jij al iets meer ondertussen?
Dag dames,

Ik ben ook ZWANGER!!!! Begin augustus uitgerekend. Weet niet of dit topic nog actief is, maar zou graag mee willen schrijven als dit wel het geval is.

Groetjes OuiChef
Gefeliciteerd, ouichef!! Wat mij betreft, gaat dit topic gewoon door:) e zijn natuurlijk nog maar met weinig dames dus zullen wij af en toe vaker moeten posten en hopen dat meer dames zich melden:)

Weet je al wanneer je uitgerekend bent? Heel veel succes in deze spannende periode:)
Hallo dames,

Hier nog een zwangere, gister getest en een heel vaag streepje. Maar een streepje is een streepje. Ik ben denk ik rond 6 augustus uitgerekend.

@Laura74: Lijkt me leuk om mee te schrijven zal denk ik niet dagelijks zijn. Het is wel om de groep niet al te groot te laten worden, dankun je hat allemaal bog een beetje volgen.

@ouichef: Gefeliciteerd!
Laura, dank je! Ben waarschijnlijk 7 augustus uitgerekend!

Stella, wat leuk!!! Gefeliciteerd. En welkom.

Ik heb vandaag voor de 2e keer getest en weer hartstikke positief!! Vind het nog steeds heel spannend, het is nog zo pril. Ben ook met mijn zwangere zus de stad in geweest, we willen met sinterklaas vertellen dat mijn ouders nog een keer opa en oma worden. En mijn schoonouders zullen ook zo blij zijn! Heb er zo'n zin in!
Hello,

Het is wel een beetje stil hier...

Ik heb gisteren een super zware dag gehad, dus vandaag heel moe en hele erge hoofdpijn. Gelukkig zijn dat tot nu toe de enige symptomen die ik heb. Lig elke dag rond half 10 te slapen.

Hoe zit het met jullie? Veel last?

Stella, alweer getest? Streepje al wat duidelijker?
Hey,

Ouichef, heb nog een keer getest maar streepje blijft vaag dat had ik met de tweede ook. Verder voel ik me niet echt zwanger, af en toe wat steken onderin mijn buik. Bij de andere 3, ja dit wordt nr 4, was ik wel misselijk. En moet zeggen dat ik wel sneller emotioneel ben, kan echt huilen om niks.

Wanneer ga jij de VK bellen?

Hier in het noorden ruim 25 cm sneeuw gevallen ,dat was echt een drama vanochtend. De oudste had Sinterklaas vandaag op school en we waren maar net op tijd. Manlief is nu werken, dus ik ben lekker op de bank aan liggen en tv aan het kijken.

Fijne avond!
Ik ga volgende week de VK bellen. (ook mijn beste vriendin).

Nr. 4 al... bij mij is het de eerste. Ik hoop dat je snel een beter streepje hebt! Dat geeft veel meer rust denk ik. Ik ben ook helemaal niet misselijk, gelukkig. Alleen heel moe dus.

Hier in het noorden :D is ook heel veel sneeuw gevallen.

We hebben net gezellig met een aantal vrienden sinterklaas gevierd en morgen naar mijn ouders en zondag schoonouders (wat een drukte). Het vertellen! Ik heb er zin in!
2x hoeft niet :P
he! Wat leuk. hier misschien ook eentje die voor de 4e gaat??

Ik ben nu 7 weken zwanger van de vierde....
Morgenochtend ga ik nog een test doen, de digitale van clearblue.

Ouichef, zo jij hebt een drukke sint dit jaar. Wij hebben net gezellig met ons vijfjes sinterklaas gevierd. we zouden naar mijn ouders in brabant gaan, maar vanwege het weer maar gezellig thuis gebleven.

Lieselotje, Gefeliciteerd! Wat leuk ook de vierde, ik heb 3 jongens en ben er eigenlijk zeker van dat dit weer een knul gaat worden. Heb je al een afspraak staan voor de VK?

Ik ga volgende week bellen, hopelijk kan ik al wat eerder een afspraak maken ivm met eerdere miskraam, vind het nu ook ech wel weer spannend.

Fijne avond, ik ga lekker slapen.
@stella92: hartelijk welkom! Heb je vanmorgen getest? En? Vertel!!

Juist om het overzichtelijk te houden heb ik het tijdsbestek (eind juli-begin augustus) klein gehouden. Zo blijft alles lekker overzichtelijk en kunnen we elkaar ook een beetje persoonlijk leren kennen…

Hoe is het nu met je? Al last van kwaaltjes?

Ik schrijf overigens ook niet dagelijks, hoor. De meesten van ons zullen vroeg of laat wel te kampen krijgen met kwaaltjes en dan staat over het algemeen je hoofd niet naar dagelijks achter de pc kruipen…

@ouichef: ga je het vandaag vertellen? Spannend, hoor! Laat je nog even de reacties weten?

De reden dat het soms wat stiller is staat trouwens hier boven. Ben zelf de afgelopen week flink beroerd geweest (kotsmisselijk, moe en daarbij nog verkouden). Vervelend dat je ook niet helemaal fit bent. Sterkte!

@liselotje: jij ook welkom! Wanneer ben jij uitgerekend? Ik zit nu net als jij in de 7e week en ben uitgerekend op 29 juli (al is dat een eigen berekening en zal de echo van 13 dec het preciezer uitwijzen..).

@aan alle dames: zal ik een tabel maken met ons allen erin? Maakt het lekker overzichtelijk:)

Fijne sinterklaas allemaal!!
Ik heb vanochtend getest en hartstikke zwanger denk dat ik net over de 5 weken zwanger ben.

Heb nog steeds nergens last van en dan vind ik het juist nog onbegrijpelijker, dat ik weer zwanger ben.

@laura74: Leuk een tabel dan kunnen we idd bijhouden hoe en wat. Wat ontzettend balen dat je zo misselijk en beroerd bent. Ben nu ook wel erg moe, maar dat kan ook komen dat eindelijk de sint-stress voorbij is en er lopen/kruipen hier nog 3 kids rond.

Toch wel grappig want ik merk aan mezelf dat ik toch elke dag even het forum check en ik dacht dat ik dat niet zou doen.

Tot snel!
Wil ook wel graag meeschrijven! Heb 2 dec. positief getest, ga morgen ff de VK bellen!

Voor de rest: gefeliciteerd!

Kirsten
Hey dames,

Nou de ouders en schoonouders waren heel verrast! Ik heb echt een heel leuk weekend gehad, maar wel vermoeiend. Veel gehuild (van blijdschap). Ben ook zo'n emo...

Nu wachten tot na een echo voordat we het verder gaan vertellen.

Laura, een tabel is wel heel leuk en handig ja! Ik snap het wel hoor dat je niet elke dag langskomt. Het moet ook geen verplichting worden. Wat vervelend al die symptomen en dan ook nog verkouden. Ik ben ook wat verkouden, maar ik ben zo blij (afkloppen) dat ik niet misselijk ben! Dat kan namelijk echt niet met mijn werk (horeca).

stella, Wat leuk eindelijk een duidelijke streep!!! Wat gezellig lekker sinterklaas met z'n vijfen. Ik kom zelf ook uit een gezin met 4 kinderen. altijd leuk thuis. Maar dan met 3 meiden en 1 jongen.

Kirsten, Welkom! Ik hoop morgen of woensdag de vk te bellen. Ben zo benieuwd! Is het je eerste of heb je al kinderen?

Fijne avond nog!
Kan ik ook nog met jullie meeschrijven? Afgelopen weekend positief getest, terwijl ik dit eigenlijk niet verwacht had, aangezien ik tussen eind oktober (stoppen pil) en nu ongesteld ben geweest. Blijkbaar is het toch iets anders geweest, want beide testen waren positief. Misschien dat ik vandaag nog een test uit ga voeren en daarna een afspraak ga maken met de gyneacoloog.
Hoi Ouichef,

Heb al 1 dochter van 2 jr en 8 mnd.

Heb de VK gebeld en omdat ik een erg onreg. cyclus heb na de geboorte van mn dochter krijg ik as donderdag al een termijnecho. Ben benieuwd of ze al iets kunnen zien. Dan weet ik gelijk meer over de uitgerekende datum! spannend!

x Kirsten
Goedenavond!

Gympy, natuurlijk mag je meeschrijven! Welkom! Wat leuk dat je toch positief getest hebt! Positieve verrassing dan! Ik ga morgen bellen met VK. Vind het best spannend. Vooral omdat een vriendin van mij daar Verloskundige is en we het haar als een verrassing willen vertellen door daar plotseling te zijn.

Kirsten, wat fijn dat je al zo snel een echo mag! Ik wou dat ik dat al mag, denk dat het een hele opluchting is als er iets te zien is. Vind het nog zo onwaarschijnlijk.

Er groeit een baby in mijn buik!!
Welkom KirstenS en Gympy!

KirstenS@ Wat fijn dat je morgen al en echo krijgt, ben heel benieuwd of ze al wat kunnen zien en wanneer je dan uitgerekend bent.

Gympy@ Wat spannend een onverwachtse positieve test! Des te verrassender.

Ouichef@ Wat super dat iedereen verrast was en idd dat emo, heel herkenbaar, hahaha. Heb je vandaag de VK gebeld?

Ik heb de VK gebeld en mag 22 dec komen, vind het wel fijn zo voor de kerst. Ik mocht gelukkig wat eerder komen. Heb eerder een miskraam gehad en dat maakt het toch spannend.

Gisteren is onze jongste zoon 1 geworden, tussen de derde en straks vierde zitten dan 20 maanden.

Tussen de andere 1-2 zit 22,5 maand en tussen 2-3 zit 28 maanden dus elke keer bijna 2 jaar. Lijkt bijna als we het erom doen.

Ga nog even rommelen voordat de oudste weet thuis komt.
Vandaag de VK gebeld, 14-12 intake bij de praktijk en 06-01 eerste echo!!! Het wordt steeds echter!

Ben nu het boekje "krijg nou tieten" van Claudia de Breij aan het lezen. Echt grappig hoe zij dingen beschrijft. Vandaag was ik lekker vrij, dus even kadootjes gekocht (zaterdag vieren we met vrienden sinterklaas). Was helemaal kapot toen ik thuiskwam. Lig nu lekker op de bank te lezen.

Even een vraagje: hoe doen jullie het geheim houden voor vrienden? Vooral het geen alcohol is best moeilijk want iedereen denk altijd gelijk "oeh geen alcohol, ben je zwanger?". En gisteren ging ik bij een vriendin eten en bedacht ik me vlak voordat ik wegging, straks heeft ze biefstuk gemaakt, en dan? Ik ben namelijk normaal gesproken gek op rood vlees. Vind het nu al heel moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven