Eliza en...??

08-08-2010 22:18 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik weet dat er al aardig wat topics zijn geopend met deze vraag, maar wij komen er echt niet uit!!

Wij kunnen echt geen leuke jongensnaam bedenken!!

We hebben nog wel even, ben pas 15 weken zwanger, maar heb al zoveel websites bezocht, maar niks spreekt me aan..

Bij de 12 weken echo hoorden we dat het waarschijnlijk een jongetje word, dus ik ben benieuwd waar we mee aankomen!

We houden van korte stoere namen. We denken nu aan Thijs..

Willen jullie me alsjeblieft een beetje helpen?? Oh ja onze dochter heet Eliza!
De geslachtsbepaling met 12 weken was voor ons ook nieuw, tot we om ons heen hoorden dat deze arts het wel deed/ kon zien.

Hoe dan? (glazen bol?)

Volgens mij hebben jullie je wat wijs laten maken, want met 12 weken is het gewoon onmogelijk om te zien.

(*dat mensen daar in trappen *)
Frankly my dear, I don"t give a damn
eliza en boaz (allebei de z erin)
quote:calvijn1 schreef op 09 augustus 2010 @ 20:46:

De geslachtsbepaling met 12 weken was voor ons ook nieuw, tot we om ons heen hoorden dat deze arts het wel deed/ kon zien.

Hoe dan? (glazen bol?)

Volgens mij hebben jullie je wat wijs laten maken, want met 12 weken is het gewoon onmogelijk om te zien.

(*dat mensen daar in trappen *)

Nou naar mijn idee werken ze in het ziekenhuis niet met glazen bollen, maar kan zijn dat jij het ergens in een afgelegen steegje hebt laten doen.

Ik neem aan als je informatie krijgt in een ziekenhuis, dat 9 van de 10 vrouwen een vakkundige arts met dertig jaar ervaring serieus nemen. Maar oke, dat was ook niet de vraag in deze topic
Eliza en Bastiaan
quote:moontje86 schreef op 10 augustus 2010 @ 15:44:

[...]

Nou naar mijn idee werken ze in het ziekenhuis niet met glazen bollen, maar kan zijn dat jij het ergens in een afgelegen steegje hebt laten doen.

Ik neem aan als je informatie krijgt in een ziekenhuis, dat 9 van de 10 vrouwen een vakkundige arts met dertig jaar ervaring serieus nemen. Maar oke, dat was ook niet de vraag in deze topic

Nou nou, rustig maar.

Ik snap gewoon het nut niet van het nu al weten.

Het kan namelijk nog alle kanten op.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 09 augustus 2010 @ 20:46:

Hoe dan? (glazen bol?)

(*dat mensen daar in trappen *)Met 12 weken hebben alle kinderen nog een uitsteekseltje, dat op een piemeltje lijkt. Alleen blijkt dat de stand van dat uitsteekseltje bij jongetjes net iets anders is dan bij meisjes. Een heel ervaren echoscopist(e), die zich hier goed in verdiept heeft, zou dat verschil kunnen zien.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven