Eliza en...??
zondag 8 augustus 2010 om 22:18
Hoi allemaal!
Ik weet dat er al aardig wat topics zijn geopend met deze vraag, maar wij komen er echt niet uit!!
Wij kunnen echt geen leuke jongensnaam bedenken!!
We hebben nog wel even, ben pas 15 weken zwanger, maar heb al zoveel websites bezocht, maar niks spreekt me aan..
Bij de 12 weken echo hoorden we dat het waarschijnlijk een jongetje word, dus ik ben benieuwd waar we mee aankomen!
We houden van korte stoere namen. We denken nu aan Thijs..
Willen jullie me alsjeblieft een beetje helpen?? Oh ja onze dochter heet Eliza!
Ik weet dat er al aardig wat topics zijn geopend met deze vraag, maar wij komen er echt niet uit!!
Wij kunnen echt geen leuke jongensnaam bedenken!!
We hebben nog wel even, ben pas 15 weken zwanger, maar heb al zoveel websites bezocht, maar niks spreekt me aan..
Bij de 12 weken echo hoorden we dat het waarschijnlijk een jongetje word, dus ik ben benieuwd waar we mee aankomen!
We houden van korte stoere namen. We denken nu aan Thijs..
Willen jullie me alsjeblieft een beetje helpen?? Oh ja onze dochter heet Eliza!
zondag 8 augustus 2010 om 22:27
quote:Teddy82 schreef op 08 augustus 2010 @ 22:25:
Ik zou de vraag gewoon eens op het jongensnamentopic stellen. Daar krijg je vast een boel suggestiesNou, mijn idee, dit is al het vierde topic in korte tijd over namen combinaties. Geen kritiek naar TO, maar hier zijn toch vaste topics voor?
Ik zou de vraag gewoon eens op het jongensnamentopic stellen. Daar krijg je vast een boel suggestiesNou, mijn idee, dit is al het vierde topic in korte tijd over namen combinaties. Geen kritiek naar TO, maar hier zijn toch vaste topics voor?
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 8 augustus 2010 om 23:21
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 augustus 2010 @ 22:36:
Met 12 weken hebben alle baby's nog een piemel toch?
Nou ja, ze hebben iets dat op een piemel lijkt.
Geslachtsbepaling bij 12 weken.
Met 12 weken hebben alle baby's nog een piemel toch?
Nou ja, ze hebben iets dat op een piemel lijkt.
Geslachtsbepaling bij 12 weken.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar