Ervaring met Phil & Ted?

26-03-2008 11:05 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wie heeft er een Phil & Ted en wat is jullie ervaring. We verwachten ons tweede kindje in juli en kruimel nummer 1 is dan zo'n anderhalf jaar. De Phil & Ted sport met duo zitje leek mij perfect maar ik zou graag ervaringen horen!
Ik heb een hele andere vraag. Wij hebben een P&T gekocht, in elkaar gezet Ons kleine meisje is bijna 3 weken oud (ze lag nog even in het ziekenhuis en is nu een week thuis). We willen deze week eigenlijk met haar naar buiten.

Ons probleem is nu dat de banden van de wagen nog niet hard zijn. Hoe hebben jullie deze bandjes vol met lucht gekregen?

Met de fietspomp lukte het niet (na het opdraaien van een ander ventiel-verloop-stukje), dus mijn man ging net naar de benzinepomp. Op de bandjes staat 2.4 bar, maar het eerste bandje klapte uit elkaar.

Hij is inmiddels naar de Prenatal geweest en die hebben als service een ander bandje besteld (komt donderdag binnen). En hij mag de banden in de winkel vullen met hun pomp.

Maar, nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe jullie dat gedaan hebben.
Onze buren hebben een compressor met het juiste ventieltje erop.

Van Phil and Teds zijn ook kleine pompjes als accesoire te bestellen.

Volgens mij is het een mountainbike ventieltje. Bij de fietsmaker kan je een verloopdingetje voor de normale fietspomp krijgen.

Bij de fietsenwinkel weten ze zowiezo wel hoe het moet en kunnen ze hem waarschijnlijk ook wel even oppompen.
Hi Pebbles,

Dank je voor je reactie!

Is ook een goed idee om even naar een fietsenwinkel te gaan. Morgen hebben we niet zoveel tijd, maar dinsdag gaan we maar eens even op stap.
Een vraagje mbt de wielen,

1 linkerachter wiel ia afgebroken.

Weet iemand of dit te maken valt of dat je een nieuw wiel kan bestellen?

Ik hoor graag een reactie aangezien ik nu niet naar buiten kan.

gr
Ik zou eerder naar een kinderzaak bellen (morgenvroeg) dan op een reactie wachten van een topic dat een jaar geleden voor het laatst actief is. En anders even op de website van phil en teds naar het nummer of mailadres van de klantenservice zoeken. Op marktplaats kun je ook nog wel eens onderdelen voor phil en Teds vinden. Misschien voor een wiel ook een goedd optie.succes met zoeken
ja dat kan, ligt er wel aan welk type.

Ga naar http://www.philandteds.nl/ en mail ze en mijn ervaring is dat je heel snel een reactie hebt,

groeten Corine
Whatever, I do what I want
Hoe bevalt jullie de vibe in het gebruik en dan met name met twee kinderen?

Ik wil deze kinderwagen aan mijn dochter geven bij de geboorte van het tweede kind. De oudste is dan 1 jaar en 9 maanden. Op dit moment is hij nog te klein om zelfstandig flinke stukken te lopen en bovendien maakt hij dan zelf nog uit welke kant hij opgaat. Deze wagen lijkt mij dus het ei van Columbus.

Ben daarom benieuwd naar ervaringsverhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven