Ervaringen reiswieg Bugaboo Frog

03-11-2008 15:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb onlangs een tweedehands Bugaboo Frog aangeschaft en loop tegen het volgende 'probleem' aan.

Als je de reiswieg van het onderstel neemt en op de grond wilt neerzetten, dan balanceert hij meer op de zijknoppen, en niet echt op de vier pootjes aan de onderkant. De reiswieg wiebelt dan een beetje.

Is dit normaal? Kun je de zijknoppen opzij draaien?

Alvast hartelijk dank voor alle tips
Heb ik ook met mijn (niet tweedehandse) bugaboo gecko.

Mijn ervaring: als er een kind in ligt wiebelt ie niet meer door het gewicht van het kind.

Ben je zwanger of al bevallen? Als je al bevallen bent kan je t gelijk testen....

En anders met 3,5 melkpak!
Haha, vooral met dat halve melkpak! Dan kun je meteen testen of de binnenzijde wasbaar is
Nu je het zegt ja. 2 kids rijker maar tis me nog nooit opgevallen en heb er dus nog nooit last van gehad. Volgens mij kun je de knoppen niet wegdraaien maar ik zette de wieg altijd óf op de standaard óf op bed dus dan merk je dat niet.
O dat is hier ook, maar ik heb er nooit last van gehad. En ik zet de wagen heel vaak op de grond omdat wij boven wonen en ik het onderstel beneden laat staan. Zoon brengt per dag heel wat uurtjes door in de kinderwagenbak op de grond en hij wiebelt dan nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven