Ervaringen snoozzz

07-07-2011 16:13 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben heel benieuwd naar ervaringen met de snoozzz wikkel deken.

Wij gan in sep op vakantie met een camper. Onze zooon is dan net 1 jaar. We hebben een deryan tentje maar nodeel is dat je hem daarin niet strak kunt instoppen en dat vindt hij zo fijn.

Nu dacht ik aan een snoozzz omdat je die op een normaal 1 persoons matras kunt gebruiken. Dan kan hij gewoon in de camper op het onderste stapelbed liggen in de snoozzz. Hij is niet heel beweeglijk in zijn slaap.

Iemand ervaringen?
Lijkt me vreselijk warm, mijn zoon zou echt de pan uitzweten als ik hem daar in zou wikkelen.
Ow wacht, is een heel ander ding dat ik zag.

Maar ook dit ben ik niet heel enthousiast over, aangezien je je kind er mee vast legt in bed. Wordt volgens mij ook afgeraden boven de 6 mnd.

Edit;

Advies van Consument en Veiligheid;

Toch vastleggen op advies of in overleg met een deskundige?

Gebruik geen (slaapzak)riemen en banden

Gebruik geen rollen of wigjes

Gebruik een slaapwikkel (bijv. Snoozzz of Safe-T-Sleep)

Stop het vastleggen, zodra de baby goed kan terugdraaien, uiterlijk met 9 maanden
Dropje, hier helaas ook geen ervaring maar qua veiligheid zou ik het ook gewoon bij je deryan tentje houden. Kan je hem het strak instoppen niet langzaam ontwennen de komende weken?
Wij gebruiken al 3 maanden de Snoozzz en het werkt super!

Onze dochter blijft heerlijk op haar plekje liggen. we kunnen haar overal laten slapen, we nemen de Snoozzz overal mee naartoe. Het is haar eigen bedje wat nog geen kg weegt en je overal mee naartoe kan nemen. Het is heel erg veilig, kan absoluut niets mee gebeuren en is 100% katoen. Ik zal zelf nooit het tentje gebruiken. hier kan vanalles in gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven