Examenuitslag

12-06-2019 08:02 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag krijgt middelste(17) de uitslag van zijn havo-examen!
Nog meer moeders/vaders hier waarvan de kinderen examen hebben gedaan?
Hopelijk kan de vlag uit vanmiddag!
Ik duim in ieder geval voor alle examenkandidaten en hun ouders :P
Gefeliciteerd allemaal! Mijn neefje is gezakt helaas.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
12-06-2019 19:17
Gefeliciteerd allemaal! Mijn neefje is gezakt helaas.
Balen
Such a beautiful place to be with Friends.
bojoti schreef:
12-06-2019 16:44
Ik heb geen kinderen meer van de schoolleeftijd maar ik vind die vlaggen buiten met de tassen er aan altijd zo leuk in deze tijd van het jaar. Wordt er spontaan helemaal blij van :D

Gefeliciteerd voor allemaal met geslaagde kinders :cheer2:
Ik word daar ook altijd heel blij van. Wijs mijn zoontjes daar ook altijd op. Met Koningsdag zei de oudste toen ineens: “Hee daar is iemand geslaagd!” Had ie goed onthouden van vorig jaar. De eerste vlaggen in de buurt zijn hier ook alweer gespot.

Gefeliciteerd alle geslaagden!!!
En herkansers, zet hem op.
Alle reacties Link kopieren
:yes: mijn overbuurjongen is geslaagd! We hebben veel overlast van hem, dus ik hoop dat hij lekker gaat studeren aan de andere kant van het land en niet vaak thuis komt. Opstekertje vandaag!
Hier geslaagd!

Van de zestig hebben drie een her en de rest is geslaagd, niemand gezakt. Vind ik toch best bijzonder!
Pergamon schreef:
12-06-2019 20:07
:yes: mijn overbuurjongen is geslaagd! We hebben veel overlast van hem, dus ik hoop dat hij lekker gaat studeren aan de andere kant van het land en niet vaak thuis komt. Opstekertje vandaag!
Hahaha
Mijn overbuurjongen is geslaagd en dat is zo'n schatje. Ik ben heel blij voor hem en ben vanmiddag meteen een kadootje gaan brengen.
Hier veel vlaggen in de buurt; daar word ik zo blij van!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, hier een geslaagde voor VWO, met lof zelfs. Zijn cijfers voor het centraal examen waren behoorlijk hoger dan die van het schoolexamen, bijna allemaal 1-2 punten hoger, en zelfs een tien voor een van de moeilijkste vakken.
Alle reacties Link kopieren
Hier twee geslaagden! Superfijn! Dus ter plekke een extra vlaggenstokhouder erbij gezet (lag al klaar) en 2 vlaggen met tassen!
thistle schreef:
12-06-2019 22:18
Jaaa, hier een geslaagde voor VWO, met lof zelfs. Zijn cijfers voor het centraal examen waren behoorlijk hoger dan die van het schoolexamen, bijna allemaal 1-2 punten hoger, en zelfs een tien voor een van de moeilijkste vakken.
Wauw! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de uitslag van het her examen.
Zoon gaat ervan uit dat hij het niet gehaald heeft,ik heb nog een sprankje hoop.
Ik duim weer voor iedereen!
Veel succes met wachten op de uitslag Coetje en zoon. Ik zal ook duimen.
Ik duim met je mee, Coetje!
Alle reacties Link kopieren
Helaas gezakt op 2/10 punt.
Ach, wat sneu Coetje!
Alle reacties Link kopieren
he wat vervelend coetje :( en dan zo op het randje. Wat gaat hij nu doen, deelvakken halen of het hele jaar over?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat het jaar overdoen.
Ook geen ramp natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
28-06-2019 11:24
Hij gaat het jaar overdoen.
Ook geen ramp natuurlijk.
Jammer, maar inderdaad geen ramp, behalve dat je nu volgend jaar weer in de zenuwen zit.
Such a beautiful place to be with Friends.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven