F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmm, had bijna net zo goed het vorige bericht als boek kunnen uitbrengen.
Wakker wokken allemaal!!!

Hallo dus, wat een stilte.

Net weer naar het cb geweest met allebei dus weer nieuwe maten.

Tim is nu 14,8 kg en 94 cm.

Floor is nu 7370 gram en 64 cm.

Allebei volgens ze netjes de lijn. Tim was heel gemiddeld, voor verhouding lengte en gewicht was keurig. Ook geslaagd voor alle testjes.

Even nog rustig zitten en dan zo eten koken.
Hallo,

Nico, wat leuk om jouw uitgebreide (vakantie) verhaal te lezen! en zindelijkheid gaat bij jullie dus ook al de goede kant op, fijnhoor. En grappig van die telefoon. Hier ook de hele tijd van die superbijdehante opmerkingen, echt te leuk.

Jos, lekker zo'n beurs. En als de psych dat zegt dan werkt datook gelijk he, zo;'n bevestiging. wel fijn dat het gewoon de goede kant op gaat allemaal.

hier weinig te melden, met jullie alles goed?

Dok huren lijtk dat idd wel een goede optie, maar ja, dan moet je wel een beetje snel je huis kwijt kunnen, wannneer moeten jullie beslissen?
Goedemorgen,

Wat een pokkenweer!! Bleh! Ben blij met mn regenbroek want ben gelukkig nog wel enigszins droog overgekomen.

En nu is het tijd voor heeerlijke warme KOFFIE!

(met bonbons!)

Wie wil?
IK IK IK!! Lekker Nitro.

Wat een rputweer. Ze zijn hier nu kabaal aan het maken. De pannen gaan het dak af, straks een gat erin.

Net ook nog de kat naar de dierenarts gebracht voor sterilisatie dus lekker drukke dag. Ga zo even foto's op internet zetten van de voortgang. Kan R toch nog meekijken en zenuwen op het werk.
Nic, welkom terug! Fijn dat je vakantie lekker was, en je hebt precies nog het goede weer meegepikt ook!

Wel balen dat Floor weer spruw heeft. Hier gelukkig geen last van.

En hoezo druk Nic? Moet je zelf de kat steriliseren en de dakkapel bouwen dan?

Doe mij ook maar bonbons Nitro! Heb vreselijke chocoladebehoefte!

Wij lachen ons ook de hele dag suf om Nina, die is echt zo grappig, echt clown hoor. Wel ook erg aan het puberen nogsteeds, vaak is het echt moeilijk om ons lachen in te houden en streng te doen alleen.
Nou hoe druk kan je het hebben. Koffie zetten. Dweilen omdat het lekt in de woonkamer. Floor voeden omdat ze de fles niet wil drinken (vooral last van de prikjes deze keer denk ik). Moet zo de kat weer ophalen. Oja, nieuwe koffie halen want neit goed voorbereid en koffie was op.

Oh komt R even aan omte kijken.
Die peuteruitspraken zijn echt geweldig.

Pas nog op de fiets, Tim achterop; Zit je lekker mama?

En gisteren toen we weer wegreden bij het cb, was een beetje krap met de auto: Past het mama?

Ik zou van de lachstuip bijna alsnog tegen de muur rijden.
welcome back Nic!

hier een virus op pc (door binnehalen van neiuwste greys)

spannend dok, ben benieuwd wat jullie doen.

sneu van dat verlies, idd erg dankbaar voor mijn 2 boyz..

hopelijk binnenkort virusvrij om langer terug te komen..
Tsja, dat krijg je van zo'n Grey's verslaving...

Huren doen we toch maar niet. We moesten meteen beslissen en degene die bij ons is wezen kijken heeft nog niks laten horen. Als je dan je huis nog een half jaar te koop hebt staan terwijl de (niet geringe) huur volgende maand al ingaat wordt het toch wat te gortig. Maar gokken dat er toch weer iets redelijks voorbij komt tegen de tijd dat we ons huis verkocht hebben.

En , hoe is't met poezekind Nic, al een beetje bekomen van de schrik?

Over peuterpraat: Lisa begint af en toe te jokken. Teken van goede hersenontwikkeling, toch?? Zegt ze: mama, mag ik een snoepje? Ik heb nog niet gehad. Terwijl ze er net een doorgeslikt heeft!

Ze kan trouwens al een hele tijd op een kauwgumpje kauwen zonder het door te slikken. Vind ik best knap.

Ze vond nu dat ze ook 's nachts wel zonder luier kon (middagslaapje gaat al de hele week goed) maar gezien het gewicht van de luier elke ochtend... Dan moet ik er zeker 3x uit om haar te laten plassen.
Ha!

Poes is alweer druk aan het rennen en springen terwijl ze rust meot houden. De pijnstillers die ik heb meegekregen heb ik haar dus maar niet gegeven. Hoefde ook niet als ze al erg actief was.

Vandaag dakkapel aflevering 2. Ze zijn nu binnen nog aan het afwerken met 2 man. Ben benieuwd. Gisteren alles moeten afplakken om te verduisteren. Floor heeft nog in onze kamer geslapen in haar ledikant dus was erg vol. Tim wel op zijn eigen kamer met het mooie grote raam. Vond hij geweldig. Vond het alleen raar dat we zijn bed niet goed wilden zetten maar heeft toch goed geslapen.

Ben nu maar aan het poetsen en opruimen aangezien ik de poets maar afgezegd heb voor vanmorgen. Heeft weinig zin als ze aan het zagen zijn. Ben dus maar begonnen met dingen die wel kunnen zoals de keuken. Zo even wasje draaien en nog 1 opvouwen en 3 dingen strijken.

Hmm, poes is toch wel een beetje schuchter geworden. Schrikt van vreemde mensen en ook wel een beetje van onze aanraking. Getver, het giet weer.

Ik ga even verder.
Wat een pokkeweer zeg! en ik wilde nog wel met 2 kinderen op de fiets boodschappen gaan doen (A. heeft auto meegenomen vanochtend), Lasse proberen in de fietskar. Maar dat doe ik nu maar niet. En ik heb helemaal niets lekkers in huis Wilde koekjes gaan bakken met Nina maar ook geen boter in huis. Misschien als het straks even droog is dan maar.

Wat een drama he, dat overleden babytje. Vrienden van broer hebben hetzelfde meegemaakt paar jaar geleden. Hebben daarna nog 2 kinderen gehad, helemaal gezond gelukkig.

Staat jullie huis nu wel te koop dan Dok? Kan me voorstellen dat je het neit gedaan hebt hoor, huurhuis. Risico van lang te koop staan zou ik ook niet nemen met dubbele lasten.

En die Lisa zeg, gewoon jokken! Heeft Nina nog niet gedaan. Ze vraagt wel zonder blikken of blozen sochtends om een ijsje voor ontbijt

Hoe is het hier met de rest? Iedereen druk inderdaad lijkt het. Ik heb morgen lekker een extra dagje vrij genomen voor mezelf, ga even shoppen en proberen afspraak bij de kapper te maken denk ik. Misschien dat ik even naar de bijenkorf ga (dwaze dagen) als ik het aandurf. Ze hebben vaak leuke kinderkleding in de aanbieding, en wilde naar espresso-apparaat kijken.
quote:lau72 schreef op 01 oktober 2008 @ 11:15:

Ze vraagt wel zonder blikken of blozen sochtends om een ijsje voor ontbijt

Van wie heeft ze dat dan?
Druk, druk, druk... maar ik lees heir niks anders....

Nic, fijn dat je dakkapel erop zit, scheelt veel licht en ruimte, he?

Dok, niet gehuurd, lijkt me inderdaad verstandiger. Weet alles van dubbele lasten en dat is niet fijn.. En je hebt inderdaad maar 1 koper nodig (en je kunt wel 27 kijkers hebben )... Maar sinds gisteren zijn we officieel van ons huis af dus dat is wel een opluchting...

Lau, ik wil ook lekkere dingen.... maar vanmorgen liep alles mis. Vanmorgen vroeg in de auto en band helemaal leeg. ANWB gebeld en die heeft reserveband eronder gezet. Rustig naar kdv rijden (80 over de nselweg, mocht niet harder met band!!) en mijn goede band laten maken. Was gelukkig wle zo gebeurd. Heb dus weinig nog gegeten en ga straks tussen de buien door toch maar iets halen... heb HONGER!!!!!

Afgelopen maandag pretecho gehad en dat was zo leuk... Kind doet het erg goed en was flink gegroeid.. Had een gewone 2d echo, maar omdat ikal wist wat het werd heeft ze toch een aantal 3/4d foto's gemaakt. Ik zal er 1 in de AK zetten, echt te schattig (vind ik zelf).

Heb het verhaal van baby van Riz maar niet gelezen... denk niet dat ik dat echt kan hebben nu.

Komend weekend lekker met z'n tweeen weg en het weekend erop (waarschijnlijk de laatste keer) met z'n drieen... Heb alleen gisteren een spier in mijn bil verrekt... En dat doet pijn.... ..
quote:Nicolette80 schreef op 01 oktober 2008 @ 11:19:

[...]

Van wie heeft ze dat dan?
Vind die 3-/4D echo's zelf altijd beetje eng moet ik zeggen...maar ik snap wel dat het toch erg leuk is om je eigen kind te zien. Kun je al zien op wie hij lijkt?

Balen zeg, lekke band. Gelukkig kon het redelijk snel gefixt worden.

NOu, ik heb mezelf ook maar weer op de lijst gezet in de AK...zucht...

vanavond weer zwemmen. Wilde vorige week al gaan maar toen was het zwemvierdaagse ofzo...
Lekker Marlee, die weekendjes! Waar gaan jullie heen?
Ik moet ookw eer gaan sporten. Moet maar even bellen voor de les van morgenavond. Dan heb ik tenminste een stok achter de deur.
Wat voor les is dat?

Ik wil ook weer pilates doen, is hier op een sportschool in de buurt. Ook maar gelijk even kijken.
Ben ook niet echt een voorstander van 3/4d echo's. Vandaar dat ik maar twee foto's heb en de rest is gewoon 2d. Maar deze vond ik wel schattig en toonbaar...

Doe wel weer mee met de lijst als ik bevallen ben.. Gaat nu erg hard met de kilo's .. Wel goed dat jullie zo fanatiek gaan sporten..

We gaan komend weekend naar Maastricht en het weekend erop naar een luxe hotel en dan kijken of het weer redelijk is om met Marius naar een soort pretpark of dierentuin te gaan. Moeten we nog even bekijken. Heb er wel zin in...

Hoe is met Lasse op het kdv? Helemaal gewend? En Nic, is het allemaal gelukt met de dakkapel?
Ja, Lasse doet het nu super op kdv, echt heel fijn. Hij is sowieso erg relaxed de laatste tijd. Borstvoeding gaat ook goed nu en kan ook weer wat melkproducten eten, lijkt hij ook geen last meer van te hebben. Eigenlijk gaat het helemaal goed dus.
Misschein kom je A. dan tegen in Maastricht komend weekend, die gaat daarheen met zijn werk. Lekker hoor, ik wil ook wel weer een weekendje samen weg.
Dat is fijn om te horen van Lasse en dat het met de bv zo goed gaat... En weet niet wanneer A in Maastricht is.. (ik ga vrijdagochtend heen en zaterdagmiddag weer terug).. maar ik zal goed om me heen speuren...
Ze zijn hier nog bezig met dakkapel. Rolluiken moeten nog geleverd worden dus alles kan nog niet afgewerkt worden.

Zaterdag gaan we wel gordijnen bestellen en tot die binnen zijn moet ik de ramen maar afplakken tegen het licht.

lau, super dat de bv nu lekker loopt en je weer wat melkproducten kan eten. Merk hier ook dat Floor nu eindelijk minder snel reageert op dingen die ik eet. Pinda's kan wel. Ui ook alweer een beetje.

Ga zo even in de ak foto kijken.

Oja die les, dat is cardiofitness. Eerst een half uur op de cardio dingen (fietsen, roeien, lopen en crosstrainer (ieder 6 minuten). Dan nog een half uur krachttraining (circuit). Is wel leuk. Zal meteen even bellen want was het alweer vergeten.

Moet hier zo aan de poets boven zodat de kids er weer stofvrij kunnen slapen. Ze zullen over een uurtje wel klaar zijn. Dan zijn ze nog met z'n 2-en bezig geweest terwijl er eigenlijk maar 1 zou komen. Anders was het nog niet af geweest. (1 is in opleiding maar scheelt toch natuurlijk).
Zo, net tussen de buien door met Nina en Lasse naar de winkels gelopen en langs de kapper om Nina te laten knippen. Ben net weer binnen en het begint te hozen dus we hebben mazzel gehad.

Cardiofitness is wel goed, ik heb er alleen de discipline niet voor. Zometeen maar even ontharen voor zwemmen vanavond. Niet dat er iemand op let maar toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven