F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik normaal ook niet die dicipline maar als ik standaard bij een bepaalde les ingedeeld sta zeg ik niet gauw af. Moet trouwens nog steeds bellen. Ga ik nu echt eerst doen. Dan 1 kop thee en dan kan ik de kamer van Floor gaan poetsen. Blegh. De kamer van Tim is schoon. Floor ligt nu op onze kamer. Daarna beneden nog de stofzuiger erdoor want er ligt een mooi zaagselspoor door de kamer heen.

Ben toch erg blij met de poets hoor.

lau, geniet van je vrije dag morgen.
he, t was gezellig hier vandaag!

wat een prutweer he! echt niet lekker meer.

En Nico, niet echt weer voor een dakkapel verbouwing lijkt me, of gaat dat wel goed allemaal? Wel goed dat je weer gaat sporten! Ik ga in principe ook een keer in de week (kick-fun) samen met een vriendin, maar helaas gebeurt het nogal eens dat een van ons niet kan, en dan gaan we helemaal net meer.

Lau, fijn dat bv nu goed loopt en het ook met Lasse goed gaat bij de opvang. Zit je nu dan ook weer lekker op je werk?

Marlee, heerlijk weekendje weg! Veel plezier!

En wat een mooie foto, wat kan je alles al ontzettend goed zien zo!

Casey, wat balen zeg van dat virus (maar hoe vond je de nieuwe greys', ik vond m een beetje tegenvallen).

Dok, jammer van t huurhuis, maar idd wel erg groot risico. En dat jokken betrap ik ella af en toe ook op. Maar dan wel altijd met een supergrote smile erbij, dat ze het ook meer een grapje is ofzo.

Hier voornamelijk druk. en milan ziek, koorts en kortademig, al lijkt het nu weer de goed kant op te gaan. Duik zo vroeg mn bed in, even bijslapen!
Toen was het weer stil...

Heerlijk vrij dagje voor mezelf gehad vandaag, eerst naar de kapper geweest en daarna even de stad in. Verder niet veel bijzonders gedaan eigenlijk.

Nitro, hoe is het met Milan?

Nic, zit de dakkapel er op?
Jahoor, helemaal erop en nog geen lekkage gezien, wat natuurlijk ook de bedoeling is.

Net ook gesport en ik ga pijn krijgen morgen. Ging wel goed en was ook lekker maar voelde wel alles.

Lau, lekker een dagje voor jezelf. Nog leuke dingen geshopt?
Heb wat kleren meegenomen bij de WE, die hebben wel leuke dingen op het moment. Bij de bijenkorf voor de kinders nog wat leuke kleertjes meegenomen. Verder niet zoveel, wilde laarzen hebben maar kon niets vinden wat lekker zat.
Nico, fijn dat t dakkapel zit, wat voor kamer gaan jullie daar nu van maken?

En goed hoor! gesport, je zult merken dat het volgende week al weer een stuk soepeler gaat!

Lau wat heerlijk zo'n dagje voor jezelf, wel leuke dingen gescoord bij de WE? Klaar voor de herfsst?

Casey hoe is t met je compu? ben je alweer bijna online?

en hoe is t met de rest?

Hier rustig. Beide kindjes liggen te slapen (milan is weer beter gelukkig) en ik zit met verf in mn haar achter de compu.

Gisteravond via MP hele leuke little people garage gescoord voor Milan z'n verjaardag. echt leuk, maar was wel iets groter dan gedacht, dus waar we dat ding nou weer neer gaan zetten...

Lief is met z'n vader een lang weekend weg, dus ben alleenstaand. Maar ga morgen en overmorgen naar mn ouders dus dat is allemaal wel te overleven.
hoi allen

virus nog niet weg ivm tijdtekort... heb ook de nieuwste grey's niet gezien omdat daar dus virus inzat.

nic lekker hoor, dat het bij jullie nu klaar is, lekker ruimte denk ik?

dok, wasd idd spannend geweest om 2 huizen te hebben, oa financieel.

tieg hoest nu met daan en jullie huizen jacht?

marlee, bij jou gaat t nu heel hard zeker met de zwangerschap? je zult het nu toch ook flink voelen bewegen, is dat al erg hard?

lau, ik hb bij de WE een winterjas voo jesse gescoord, ze hebben erg stoere jongens kleding vanaf mt 98. wist ik helemaal niet, was puur toeval dat ik het in etalage zag.

hier gaat t met de bouw nu iets beter, als het mee zit komen deze week stucadoors, deurenhangers, wat glas, en meubel voor wastafel. Dan m,oet er voornamelijk geschilderd worden en moeten we toch echt een keuze gaan maken qua trap en ballustrade, zodat we de jongenskamers boven kunnen inrichten. Silvan slaapt sinds 2 nachten in het washok. Vind het zelf erg wennen, want hij heeft 10 maand naast me geslapen, dus afstand is voor mijn gevoel erg groot.

Maar hij slaapt er gelukkig beter dan in het voorhuis, ivm geluiden.

Met mij gaat t minder en dan komt er nog bij dat mijn hondje wennen is bij potientele nieuwe baasjes. Heb ik erg veel moeite mee, hij was 8 jaar mijn hondekindje.. Maar hiet kreeg hij laatste jaren erg weinig aandacht, dus vandaar op zoek naar beter plekje... snif.

Met de jongens alles ok, heerlijke jongens zijn het (op wat dwarse buien na) en ook de opvang loopt goed, ik draai nu 55 uur per week. Pittig, maar financieel hard nodig!

Tot gauw (Marlee en Milan alvast fijne dag gewenst!)
Pfoe Cees, 55 uur p.w. extra kindjes! Da's niet niks. Ben je wel afgeleid met je gedachten... Gaat het nog niet zo fijn met jullie beiden? Wat naar

Terwijl jullie droomhuis juist steeds mooier wordt!

Wij zijn de halve zaterdag huizen gaan kijken (open-huizen-route). Echt wel mooie huizen gezien, maar de kredietcrisis moet nog iets verder doorzetten willen we die kunnen betalen! Misschien kunnen we een maf laag bod doen en zien wat er gebeurt. Eerst maar eens onze flat kwijt zien te raken. Lukt waarschijnlijk wel omdat het de goedkoopste huizen zijn hier.

Vandaag voor het eerst met Maartje erbij naar het zwembad geweest; ze vond het pachtig! Lekker spartelen en spetteren.
Morgen!1

Net bij de nieuwe vk geweest en alles was goed... Hele aardige mensen dus komt allemaal goed.

Cees, 55 uur, klinkt erg heftig en gelukkig gaat het met de verbouwing beter. Zielig voor je hondje, snap precies wat je bedoeld. Had dat met mij kat toen Marius die allergie kreeg.. Heb mijn kat ook lang gehad, 13 jaar!! en zwangerschap gaat inderdaad hard. Nu ruim 6 maanden en nog wel even te gaan. Kind is veel drukker dan Marius, maar voel hem ook beter want placenta ligt nu aan de achterkant.

Nic, fijn dat de dakkapel helemaal ok is.

Dok, lekker huizen wezen kijken..Altijd leuk.. Hoop dat jullie snel iets moois vinden. En zwemmen met Maartje, leuk hoor...

Lau, lekker geshopt. super!! Ga ik ook weer doen als ik bevallen ben (en een beetje in model ben ..

Ga even met kind tv kijken en dannog wat in huis doen, bah...
Goedemorgen!

Nitro, jij ook al alleenstaand moeder afgelopen weekend! Ik heb me uitstekend vermaakt met de kindjes hoor, en savonds lekker op de bank gehangen met vrouwenfilm (Alles is liefde is leuk!!). Maar was ook wel weer blij dan lief gisteren weer terug was hoor, kvind het snachts alleen in bed maar niks an!

Cees, gaat wel goed met de opvang dus, gelukkig. Wel klote dat het met jou minder lekker gaat, nogsteeds problemen met vriend? Hoop echt dat het snel weer beter gaat Een goed gesprek voeren zit er op het moment niet in zeker?

Hee, Marlee, lekker dat alles in order was bij vk en dat het leuke lui zijn, dat bevalt wel zo prettig straks.

Hoe was het in Maastricht?

Dok, ik zou inderdaad eerst proberen flat te verkopen, zijn jullie flats een beetje gewild? Wel leuk die open huizenroute, zou ik ook wel een keer willen doen, gewoon om eens lekker bij anderen binnen te kunnen gluren.

Nou, volop aan de slag vandaag maar weer.
Allemaal alleenstaande moeders dus dit weekend. Oh Lau, die film wil ik ook nog zien.. Ga ik wel bekijken tijdens verlof..

Maastricht was super, echt een hele leuke stad. Het was van een salesclub waar R lid van is. Gezellige mensen en erg goed georganiseerd... En het weer zat ook mee. Aankomend weekend nog lekker met z'n drieen weg.
Goedemorgen.

Cees, 55! uur. Ik zou gek worden. Knap dat je het volhoudt. Wat zielig dat je hondje weg moet. Dat is zeker niet leuk. En als het al niet lekker gaat met je helpt dat ook niet mee.

Kan je buiten niet een ren maken voor de honden zodat ze lekker kunnen rennen.

Nitro, weekend overleefd als alleenstaande?

Marlee, fijn dat je leuke vk's hebt en alles goed is. Hoe was je weekend?

Dok, leuk zo'n openhuizen route. Hoop dat het toch gaat lukken met het kopen van een huis. Op funda kan je tegenwoordig wel zien of ze al erg gezakt zijn met de prijs en hoe lang het huis te koop staat.

Hier ook even wat minder lekker. Wordt weer eens gek van mezelf. De afgelopen week geen enkele normale nacht gehad. Of er wordt er 's nachts minimaal 1 wakker of 's ochtends wel absurd vroeg. Dan nog druk erbij.

Vannacht heeft Tim ook weer een poos bij ons in bed gelegen. Ik was Floor aan het voeden toen hij wakker werd. R ging erheen, vraagt wat er is en zegt dat hij moet gaan slapen. Wil weglopen en Tim begint te huilen. R loopt direct terug en neemt hem mee naar ons bed. Volgens hem was het dikke paniek. Argh. Vervolgens slaap ik de halve nacht niet meer vanwege het gedraai en voeten in mijn zij.

Ben nu dus ook lekker sjacherijnig en heb koppijn van vermoeidheid.

Gaat wel weer een keer over.

De bv kost ook eigenlijk teveel energie nu vooral omdat het zo ontzettend schommelt, dan heb ik weer iets te weinig. Leg ik steeds aan beide borsten aan zodat het weer toeneemt, krijg je weer stuwing. Dan is het 2 of 3 dagen goed en dan beginnen we overnieuw. Volgens mij komt de spruw ook weer (is bij mij nog niet echt weg geweest volgens mij dus straks even andere creme halen).

Geloof dat ik nu wel klaar ben met klagen.

Ga eens een drukker/printer zoeken voor de doopboekjes.

Wilde vandaag eigenlijk gaan sporten maar moet er nog even over nadenken.
nee hoor Nic, gewoon lekker gaan sporten. Juist als je ff niet baalt is het lekker om even wat voor jezelf te doen en van sporten krijg je energie! Dus doen!

hahaha...hoor mij nou...en zelf heb ik er ook steeds geen r**t zin in hoor. Maar het is wel echt fijn om toch te gaan

Hoe vaak eet Floor nu nog? Lasse nogsteeds 6 keer hoor, die komt nogsteeds braaf om de 4 uur ongeveer, ook snachts.

Hij is nogsteeds tevreden als hij gedronken heeft dus zal wel genoeg zijn. Krijgt overigens wel altijd 2 borsten hoor. Alleen bij kolven ben ik bang dat het weer minder wordt. Ik kolf nu zo 100-125 per voeding, dat lijkt me echt niet veel. Maargoed, voorlopig redt hij het daar wel mee op kdv.

En hier helaas ook steeds een lichte hoofdpijn van de moeheid. Ik zou eigenlijk echt eerder naar bed moeten ook savonds maar ja, komt er maar niet van. Ik probeer het maar te negeren, denk steeds maar dat het vanzelf wel weer beter wordt.
Floor drinkt 5 keer. Overdag netjes om de 4 uur en dan half 11/11 uur laatste voeding en om 7 uur ongeveer de eerste weer. Normaal gesproken. Gisteren was het dus een keer niet genoeg en dan komt ze eerder.

En dat op tijd naar bed lukt hier ook niet. Ook door de voeding. Ik zorg vaak wel dat ik al helemaal klaar ben, tanden gepoetst enzo.

Ga even huisarts bellen voor ander goedje voor spruw. Heb weer vuurrode zere tepels ondanks dat ik nog steeds smeer. NIet na iedere voeding maar toch.
goedemorgen,

Nico wat balen zeg, alweer spruw. Hoop dat het nu snel over is, want dit is niet fijn. Kolf jij ook nog steeds op t werk? En gaat dat goed?

Milan drinkt tussen de 4 en de 6 keer, is niet echt heel veel peil op te trekken op t moment. Maar na z'n verjaardag ga ik stoppen met kolven en gaan we gewone halfvolle melk proberen. Dan wil ik hem nog wel even 's ochtends en 's avonds zelf voeden, maar verder maar eens wat gaan afbouwen.

Ha, lau, goed he, dat zeg ik zelf ook altijd over t sporten, maar als ik zelf moet...

Maar vanavond ga ik wel echt! En hoofdpijn van vermoeidheid is hier ook bekend helaas. Ik probeer twee of drie avonden om 9 uur op bed te liggen, anders hou ik t echt niet vol, maar gezellig is anders.

Marlee, fijn dat julie zo'n leuke weekend hebben gehad! En waar gaan jullie komend weekend met z'n drieetjes heen? En fijn dat nieuwe vk ook goed voelde!

Casey, dikke knuffel. wat ontzettend k*t van je hondje! en 55 uur is idd flink pittig! Wel ook om jezelf blijven denken he!!

Ha dok, wat ons betreft mag de krisis wel doorzetten he,. dan kunne we tenminste wat leuks kopen :-)

hier ook wel goed weekend gehad, nog bij mn ouders geweest en met de kindjes gaan zwemmen. Was erg leuk. Alleen milan heeft 2 nachten ontzettend lopen spoken, dus dat was wat minder. Is erg verkouden en helemaal ontstoken oogjes.

ok, ik ga hard aan de slag, laters!
en weer een goedemorgen!

ga zo met milan naar de dokter. Z'n oogjes zijn al sinds zaterdag ontstoken en schoonmaken met gekookt water lijkt toch niet echt te helpen. Hoop dat het snel opknapt.
Nitro, vervelend die ontstoken oogjes.

Floor heeft al sinds de geboorte een verstopt traanbuisje maar nu ze verkouden is ziet het er niet uit.

Misschien toch ook maar eens bellen maar waarschijnlijk zeggen ze dat het vanzelf overgaat. Na een jaar willen ze er pas wat aan doen.

Knap trouwens dat je nog steeds kolft op het werk.

Ik kolf ook nog steeds op het werk 2 keer. Dat gaat wel goed. Als we over een maandje met fruit beginnen dan loopt waarschijnlijk de bv wel terug. Was bij Tim ook want toen ging hij naar 4 voedingen.

Met de krampen gaat het trouwens ineens heel goed. Ze heeft geen last meer en ik kan steeds meer dingen weer wel eten.

Heb vandaag een gesprek op mijn werk over mijn functie. Heb ik zelf aangevraagd maar wel even spannend.

Ik ga aan de slag en dan zo maar eens bij de directeur koffie drinken.
joehoe! Marlee, gefeliciteerd!! heb je leuke kadootjes gehad?

Nic, hoe ging je gesprek?

Nitro, heeft de dokter wat gegeven voor Milan zijn oogjes?

Hier niet veel spannends te melden eigenlijk. Nina zit tv te kijken en Lasse ligt te slapen. Maar eens bedenken of we straks nog boodschappen moeten doen eigenlijk.
Hey Lau, dank je wel!! Ik heb al veel bloemen gekregen en kaarten en van Marius een mooie tekening en van manlief dus de weekendjes weg en paar oorbellen...Erg verwend dus.. en dan te bedenken dat ik gisteren ook al weer 3 jaar getrouwd was, poeh!!

Maar vandaag gewoon aan het werk, .. En zo geen zin... Moet ook nog bedenken wat we gaan eten (denk iets heel makkelijks)..

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die riolering van jullie oude huis?
Nic, hoe is het gesprek gegaan?

En Nitro, hoe is het met Milan z'n oogje?
Gefeliciteerd Marlee!

Ja Lau, hoe was dat afgelopen, of loopt dat nog?

Sneu van de oogjes van Milan.. En op zijn 1e verjaardag moet ie er wel een beetje cool uitzien hè!

Gisteren ontzettend zware dag gehad hier: 1 ziek kindje en door hem een sneeuwbaleffect met huilen... Geen van de kids heeft goed kunnen slapen, dus daardoor nog sneller huilen. Jesse en Silvan waren ook ehelemaal aan de latten, halen vandaag alle slaap weer in. Gelukkig vandaag rustige kds, dus kn ik zelf ook ff opladen!

Heb vh weekend een tipje van mijn depri sluier bij vriend opgelicht, luchtte behoorijk op, en hij vond het stom van me dat ik dat niet maanden eerder had gedaan...

En nu weer aan t werk, worden 2 kids wakker!

Fijne dag nog Marlee!
Marlee, gefeliciteerd nog! Beetje laat zo op het eind van de dag. Wordt tijd dat ik jullie allemaal eens op de kalender zet want dan vergeet ik het tenminste niet.

Cees, pittig hoor een ziek kindje en dan de rest ook uit het ritme. Wel goed dat je je vriend ingelicht hebt. Probeer het niet te lang op te kroppen, kost veel te veel energie.

Gesprek ging best goed. Baas snapte me heel goed en vond het fijn dat ik aangaf dat het niet lekker liep. Er komt binnenkort een administratieve functie vrij en heb aangegeven dat ik daar wel interesse in had. Hij gaat het nu overleggen en komt er dan nog op terug. Dacht wel dat het mogelijk was maar kon nog geen teozegging doen.

Gaat wel betekenen dat ik wat omlaag ga in loon omdat het dan een functie op mbo niveau is en ik zit nu op hbo niveau. Dat moet dan maar want dan krijg ik wel de kans om cursussen te doen zodat ik kan bijscholen. Nu kom ik zowiezo nergens aan de bak zonder andere opleidingen.

Wordt dus nog vervolgd.
Was er iemand jarig dan?

In het dagelijks leven ben ik ook al zo attent..

Nico, wel jammer om in niveau en salaris omlaag te gaan! Je hebt toch wel een opleiding? Of is daar weinig werk in?

Cees, klinkt als pittig dagje, ja! En doorpraten nu he! (Of niet teveel ineens om hem niet te laten schrikken?)

Wanneer gaan we trouwens weer eens meeten en waar?
Goedemorgen!

Dok, heb inderdaad een opleiding in de chemie en daar werk ik nu dus ook in. Maar merk dat dat niet goed gaat dus heb toch besloten om van het lab af te gaan. Ergens anders krijg ik zeer waarschijnlijk geen baan in de chemie omdat ik maar 60% wil werken en dat is op het lab erg onefficient.

Krijg nu dus de kans om in een andere functie en vakgebeid aan de slag te gaan zonder dat ik er een opleiding voor heb. Kan dan wel cursussen gaan doen. Die kans krijg ik ergens anders ook niet zomaar.

Het is nog even afwachten. Misschien gaat eht nog wel meevallen met het salaris.

Meeten is een goed idee, Riep het laatst ook al een keer.

Misschien maar weer een tabel in de ak maken met data in november. Heb er alleen vandaag geen tijd voor.
Milan alweer 1 jaar!!!! Gefeliciteerd!

(hoest met zijn oogjes?)

Het wordt steeds lastiger hier te komen en te tiepen, moet echt gaan formatteren, maar geen tijd voor....

Nic, spannend! En dat loon en mbo niveau is minder, maar meer rust in je hoofd is veel meer waard hoor!

Ik kijk uit naar november, dan ik echt de donderdag vrij houden, want het is echt veel te veel zo.... ook voor de kids.

Fruittijd hier. En vandaag weer zieke kindje. Die is wel stuk opgeknapt maar nog steeds erg jengelig.. Vind dat zo sneu voor de andere 4..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven