F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allemaal druk, druk, druk.. en hier is het al niet anders..

Klinkt goed dat bad, Cees. Ik hoop dat het allemaal snel opschiet en ook ik kom zeker een keer langs.. (moet nog steeds data in AK zetten, sorry ).

Lau, beterschap.. het heerst wel, zeg. Ik hoor allemaal mensen om me heen die ziek zijn en voel me zelf ook al niet echt lekker.

Nic, leuke foto's in AK en fijn dat alles goed is gegaan met doop.

Josje, klinkt goed je webshop. Moet ook maar eens even gaan neuzen..

Nitro, leuk hoor dat Milan zo genoten heeft van zijn eerste verjaardag. Wat gaat dat hard, zeg..

Weekendje weg was erg geslaagd met z'n drieen. Marius vond Walibi helemaal geweldig.. en wij waren kapot na zo'n dag..En we hadden super weer. Zwangerschap gaat ook prima, aankomend weekend alweer 28 weken. Nog een paar weken werken en dan verlof. Kamertje schiet al aardig op en de meeste spullen heb ik al tevoorschijn getoverd. Voel me best goed en heb gelukkig niet zo'n last van bekkeninstabiliteit. Wel ontzettend moe, maar dat hoort er allemaal bij.

Ga nog eens wat eten (heb wel ontzettend last van maagzuur, heb ook een abonnement op Rennie (herkenbaar, Lau ?).. en even mijn mail doorspitten...
Dok, wat zielig voor Lisa. Voelt ze zich alweer beter?
nou lau, ik vroeg me af of ze een tijdje geleden al niet zijn begonnen met het uitkopen van probleemgezinnen en dat je daarom nu elders woont...

riolering is waarsch verslechterd door al die hennepplanten die je hebt doorgespoeld bij een politie inval?

marlee, klinkt heerlijk, zo'n weekend eruit! fijn dat de zwschap nu veel beter is dan t begin.

vis, hoest met nemo?

josje, moet jij niet uitkijken naar ander werk? want die nachtdiensten lijken me niks voor je.. fijn dat je toch orders binnenkrijgt!

iemand nog tips voor jongenskamersdecoratie? sites oid? denk dat het een basiskleur wordt en dan met sjablonen ofzo opleuken. en wil graag hoogslaper met zo'n tent, ff op mp speuren.

vandaag worden de deuren geplaatst, wat fijner is voor de kids omdat die al in campingbedjes in de kamertjes slapen. zo tocht het niet en is het minder lawaai. merk dat mijn humeur steeds meer opfleurt bij deze vorderingen!

ow ik ruik poep en moet nog ff stofzuigen en afwassen. maar 1 kindje vandaag, wel ff lekker!
Gaaf Cees, dat het alweer wat meer opschiet. En wat een uren draai jij. Dat is toch veel te veel. Heb je 6 dagen opvang?

Wat vind je hiervan?

Oeps, beetje groot. Vind het wel gaaf. Heeft een collega van mij in haar toekomstige huis. Kost 400 euro om te laten schilderen maar is wel echt mooi zeg.
quote:casey schreef op 16 oktober 2008 @ 11:10:

nou lau, ik vroeg me af of ze een tijdje geleden al niet zijn begonnen met het uitkopen van probleemgezinnen en dat je daarom nu elders woont...

riolering is waarsch verslechterd door al die hennepplanten die je hebt doorgespoeld bij een politie inval?

Zou dat het zijn geweest? Die paar plantjes door de plee

Inderdaad een mooie muurschildering maken Cees, of de jongens op een stukje met vingerverf aan de slag laten gaan. Die foto van Nic is wel gaaf inderdaad, maar jemig, 400 euro? Ik heb bij vrienden een aantal muurschilderingen gemaakt voor de kinderkamers, zou ik voor mezelf moeten beginnen?

En bij de hema kun je zelf fotobehang maken, ook een leuk idee misschien, foto van Jesse op een mooie trekker en dan als behang op een muur, superleuk hoor. Volgens mij is dat niet zo heel duur.

Heb net paar uurtjes geslapen, wel lekker hoor, maar voel me nog neit veel beter helaas. Last van mijn oren ook, heel irritant.

Arme Marlee, ook al aan de rennies. En jammer genoeg is het bij mij na Lasse nooit meer helemaal weggegaan, blijf sneller last houden van maagzuur, dus altijd en overal rennies bij me. Maar gelukkig niet meer zoals tijdens zwangerschap na elke hap misselijk van het maagzuur.

Nina wilde van het weekend niet slapen, toen ik vroeg wat ze dan wilde zei ze huilend Bij Malius spelen Wanneer heb je verlof Marlee, want we moeten echt weer wat afspreken, want mijn dochter heeft liefdesverdriet
oh, ik heb gelijk allemaal leuke ideeen Cees, voor de muren van de jongenskamers. Wat dacht je van een levensgrote koe, en dan leuk fantasie inkleuren? Of een varken? Als je ergens een beamer kunt lenen dan projecteer je gewoon een foto op de muur, even overtrekken en leuk inkleuren.

Heu, het hagelt hier...
Tja, dat heb je in Utrecht... altijd slecht weer .. Hier schijnt het zonnetje.

Muurschildering is echt heel mooi, maar inderdaad 400 euro!! Das wel veel. Misschien inderdaad voor jezelf beginnen, Lau.

Oh arme Nina .. wordt tijd voor een date.. Kan natuurlijk niet gebeuren dat mijn toekomstige schoondochter nu al liefdesverdriet heeft. ..

Verlof gaat officieel pas 15 december in, maar ik neem de week ervoor al vrij. Anders kijk ik of ik een keertje op maandag kan werken ipv woensdag.. Ga eens zien wat hier mogelijk is..
Oh, als je een keer kunt ruilen is wel een idee. Ik zal anders ook eens kijken of ik nog ergens een vrije dag kan nemen.

zit ik heel vrolijk otrivin neusspray te snuiven al een paar dagen, lees ik nu pas (domme koe dat ik ben) dat ik dat neit mag gebruiken tijdens borstvoeding. Helemaal niet aan gedacht of dat wel of niet mocht. Ik ga er maar van uit dat het geen drama is, maar nu dan maar niet meer nemen. Anders morgen ff ha bellen om te overleggen.
o ja, ik ben er een dagje niet, en jullie kletsen gelijk pagina's vol!!
Hihihi...de klok gaat helemaal geen uur terug dit weekend 't Is pas een week later... suffe muts die ik ben.

Hoe gaat het met Lisa? Is ze al weer een beetje opgeknapt?

Zo te lezen ben ik niet de enige met een drukke planning zeg!

Komt er zometeen geen nieuwe aflevering van House? Die MOET ik zien.....dat zeg ik ....druk, druk, druk
Gaaf! Die ridderkamer. Is wel een ribje uit je lijf, maar het is wel erg leuk zeg!
he Jos ook weer hier!

Ribjes hebben we nog weinig van, dus zelf maar aan de slag.

Ik dacht zelf aan een basiskleur en dan een silhouette (?) van een tractor en een graafmachine. Ik liet de kleuren waaier aan Jesse zien, dat ie een kleur uit mag kiezen, kiest ie oranje.... hmm..

Maar schoonmoeder kan ook best goed tekenen, mss heeft die nog ideeen.

Heb ma tot vrij kids van 7 tot 18. Ik tel de uren schoonmaken, bedjes verschonen en administr ook nog mee. En morgen (avond) ook nog een kindje.

Ik kijk echt uit naar de kerst, want neem aan dat ik dan maar 3 daagjes hoef! Nog 9 weken buffelen dus!

Lau, zal het echt zo erg zijn? Je mag toch ook neusspray gebruiken voor het opwekken van BV?

Hoest met Lisa nu?

Silvan is nog steeds erg jengelig, hij wil continue op de arm, maar ja, dat wil niet als er nog meer kids zijn. Lijkt wel die eenkennige fase/ verlatingsangst. Die had Jesse vrij lang.... Daarbij ook lastig dat ie mama moet delen natuurlijk...

Arbeid roept!

Fijn weekend allemaal!
Cees, jouw idee klinkt ook erg mooi!! En vind oranje geen gekke kleur, hoor. Wel fris! Tjeetje, wat draai je veel uren.. Respect!

Josje, ook lekker druk dus...

Manlief is de hele week aan het klussen in huis en dat schiet allemaal aardig op (al duurt het altijd langer dan gepland).. Dit weekend maar eens de gordijnen op maat maken (lees: op maat strijken ) voor de babykamer zodat we daar ook weer verder mee kunnen. Ga dit weekend ook maar eens zitten voor een kaartje, is er ook nog niet van gekomen..
Hallo,

wat een gezelligheid ineens hier.

Cees, leuk idee. En als je een beetje een zachte kleur oranje neemt gaat het best wel. En dan maar 1 muur, de rest van neutraler. Misschien wil hij morgen al weer een andere kleur. Wel een leuk idee voor de kamer.

Marlee, jullie dus ook druk bezig. Klussen kost veel tijd he.

Lau, voel je je alweer wat beter? Wat zielig zeg dat Nina Marius niet vaker mag zien. Wat schattig dat ze elkaar zo leuk vinden.

Hier ook een beetje een ziekenboeg. Sinds gisteren hoest Floor als een zieke zeehond. Gisteravond helemaal schor. Ze hoest niet veel maar je hoort dat het vastzit en veel dik slijm. Vannacht dus maar de babyfoon naast mijn bed gezet want vond dat slijm toch wel een beetje eng.

Tim is nu ook ziek. Hij wilde vanmorgen al op de bank liggen (vannacht ook wat liggen spoken), dacht dat hij gewoon wat moe was maar na 1,5 lag hij er nog. Toen begon hij te klagen dat hij zo niet kon slapen en naar bed wilde. Toen dacht ik huh. Heeft hij 39 graden koorts. Hij slaapt nu in ons bed want op zijn kamer zijn ze bezig met de rolluiken.

Heb zelf trouwens ook behoorlijk liggen zweten vannacht en gisteren al hoofdpijn. Nu weer een beetje dus denk dat ik zelf ook iets meepak. Krijgt Floor meteen antistoffen.

Maar alles is rustig nu.

Ik ga nu dus maar even brood smeren en die achter de pc opeten terwijl ik met de feestkrant van mijn ouders bezig ga. Moet ook over een week af zijn.

Goeienacht slaapkoppen....jullie een beetje slapen en ik hier een beetje waken. Laptoppie op schoot en zomaar opeens had ik een internet verbinding. Kan ik hier ff lekker posten. Het is inmiddels bijna half 5 's nachts, nog pikkedonker en ik begin het een beetje koud te krijgen. Dus zit ik hier met een wit uniform, met blauw vest er over en een warme laptop op schoot, wat een feest! Bijna 1 nacht voorbij, nog twee te gaan!

Als jullie opstaan, mag ik lekker naar bed
Slaaplekker Josje. Aankomende nacht weer. Pfff, pittig hoor want Emma is natuurlijk gewoon vroeg wakker. Slaap je daar dan doorheen?

Hier weer een goed nachtje gehad. Tim was wel om kwart voor 7 wakker maar die lag er ook al om 6 uur in. Floor heb ik weer eens moeten wakker maken. Dat was wel fijn. Het bedje stond nu weer anders dus het is gewoon toeval geweest met doorslapen.

Vandaag hier aan het klussen. Moet even de rolluiken aansluiten en dan kan ik ook gaan schilderen. Eerst maar plamuren en afplakken. Kan in ieder geval beginnen.

Heb jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Goedemorgen! Hoewel, ben nog steeds snipverkouden en slaap al paar dagen klote omdat Lasse ineens 3 x per nacht wil eten, paar nachten achter elkaar nu al Heb oei ik groei er maar eens op nageslagen en volgens dat boek klopt het met de leeftijd en komt het dus goed. Ik kies er dus maar voor om Oei ik groei te geloven nu.

Jos, lekker zo beetje internetten snachts, dan kom je die diensten wel door natuurlijk. Maar ik neemaan dat je neit helemaal alleen bent?

Ik was er trouwens al achter dat het pas volgende week is hoor, wintertijd

Nou, ik ga nog even youtuben met Nina, die wil K3
Hoihoi,

Zo kom je nog es op het forum, zo midden in de nacht.

Mijn collega zit ook achter de laptop zijn ding te doen haha, zo zijn de nachten prima door te komen idd. Het is zo ontzettend rustig, dat het echt uitzitten is. Dat was op mijn vorige afdeling wel anders moet ik zeggen. Iedereen is hier in diepe rust, geen onrustige, dwalende patienten over de gang. Ben nog even wezen bijkletsen op mijn oude afdeling, alweer het bijzonder druk was.....

Als ik thuis kom ligt emma nog op bed Nico. En ik slaap als ik nachtdienst heb op zolder.Donker, rustig en heb dan oordopjes in. Dan lukt het meestal wel. Ik heb gisteren goed geslapen overdag. Ach, ik ben alweer over de helft. De rotste dagen zijn de dagen NA de nachtdiensten. Ik zit zo in het ritme en het is moeilijk om weer uit dat ritme te komen. Daar word ik nogal sjagerijnig van(arme Emma...)
Lau heb je deze nacht nu wat beter geslapen? Verkoudheid is rot he? Het gaat ook wel heel erg rond hier moet ik zeggen. Onder collega's, familie etc. Ik hoop dat het aan mijn deur voorbij gaat.
Josje, wat een relaxte nachtdiensten zo, wel heel leuk dat je hier dan langs kom! Hoeveel nachten moet je achter elkaar? En kan me goed voorstellen dat t lastig is om daarna weer in een ritme te komen. Kan je niet nog een uurtje slapen als t zo rustig is?

Lau, dikke knuffel! Waardeloos he die gebroken nachten, en 3 x is ook wel heel erg veel! Maar als t idd een oei ik groei sprongetje is dan is t meestal binnen een week weer over, dus dat is dan t goede nieuws. Red je het verder nog een beetje met kolven?

Nico, hoe is t mt je gezondheid? En tim al om 6 uur in bed, dat is vroeg! Slaapt floor nu vaker wel dan niet door? of echt nog heel wisselend?

Marlee, lekker opgeschoten met de babykamer? En al een kaartje uitgezocht?

Casey, oranje kan beste leuk zijn (vind ik), ook leuk gecombineerd met bv fris blauw. En een silhouet klinkt wel erg leuk, en is idd met projector helemaal niet zo heel moeilijk om te maken. En wat een uren draai jij zeg, echt respect, zeker met ook nog de verbouwing erbij.

Milan is dit weekend voor t eerst alleen logeren bij opa en oma. Dus wij hebben t erg rustig met maar een kind, en hebben heerlijk door kunnen slapen! Gisteren met Ella naar sprookjeswonderland geweest, echt een groot succes! Vooral de speeltuin vond ze geweldig, maar ook de kabouters en de bootjes waren heel leuk.

En ik heb morgen een vrije dag opgenomen. Zit er echt een tikje doorheen met elke nacht eruit... pff, dus ga morgen een dagje slapen!!
Hoi!
Hi!
hoi!
Goedenmiddag!

Nitro, lekker aan het bijslapen? Ik heb er vandaag nog een extra ziekdagje aan vastgeplakt om de hele dag te slapen, werd net om half 1 wakker. Ziek zijn vorige week heeft er aardig ingehakt en het feit dat Lasse nogsteeds 3 keer per nacht wil eten (om 11 uur laatste voeding en dan om ongeveer 2 uur, 4 uur en 6 uur) en vervolgens ineens ook niet meer in zijn eigen bed wil slapen na een nachtelijke voeding werkt ook niet bevorderlijk.

Weet niet zo goed wat er aan te doen, weet nu ook niet of het met de bv te maken heeft of dat hij gewoon liever bij papa en mama in bed wil slapen. Vanacht maar eens proberen zittend te voeden, in plaats van liggend in ons bed.

Kolven gaat redelijk, moet wel 3 keer voor 2 voedingen maargoed, dat vind ik nog wel te overzien. Zolang het zo blijft wil ik het wel blijven volhouden, als het dan op een gegeven moment nog te weinig is dan moet er maar nutrilon bij.

Sprookjeswonderland klinkt wel leuk, misschien met Nina ook maar een keertje doen. Waar ligt dat?

Cees, wat een boel uren inderdaad. Zit je niet al aan je max dan ook? Dan lopen de zaken wel goed toch? En is het inmiddels ook een beetje wat je er van verwacht had?

Doen jullie trouwens al spelletjes met de kinders? Hebben we hier nu al helemaal ontdekt, kleurentorentjes (met een dobbelsteen en van die gekleurde kraaltjes) is favoriet op het moment, en Nina wint ook nog echt, echt superleuk hoor. Heb nu ook een doosje bambinoloco gekocht voor haar, van de week maar eens kijken of ze dat ook al leuk vind. Als iemand nog andere leuke tips heeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven