F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
fijn trouwens dat het goed ging met de ogen van Marius Marlee. Ik moet morgen met Nina weer bij de oogarts zijn, ben heel benieuwd, is voor het eerst sinds ze met de pleisters begonnen is.

Lastig he, leuke nieuwe baan vinden. Ik zou ook best graag wat anders willen, maar kom maar heel weinig leuks tegen. Had er wel over gedacht om voor mezelf te beginnen, websites maken. Maarja, dat komt er ook maar niet van eigenlijk.
quote:lau72 schreef op 21 april 2009 @ 10:09:

Goedemorgen!

Vis balen van je werk zeg. Hoop dat je snel wat anders leuks kunt vinden. Ik kom komend weekend trouwens een heel weekend in je stad, familieweekend, dus misschien komen we elkaar nog tegen.

Tieg, koopcontract getekend, super!

Heb niet meer meegedaan met de wedstrijd, volgende keer misschien.

Dit weekend?? Wens je veel plezier

Kom vanavond nog even terug, ga kind in bed gooien nu.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tja, denk dat we wel de stad uit gaan idd
vish, wat balen zeg van je werk. is er eventueel via detacherings- of uitzendbureau wat te krijgen? Ook moeilijk zeker. Sterkte!

Tieg, nu echt rond dus, gefeliciteerd! Geef maar ff een gil als je die draagdoek wil lenen, dan stuur ik m op.

Iemand nog mee gedaan aan de blog-wedstrijd?

Hier lekker weekend gehad, naar semi-familie gegaan op een boerderij en daar mochten kindjes schapen aaien, en voeren enzo. Vonden ze helemaal het einde. Erg leuk. En meis kreeg een (nep)barbie. Supersucces ze speelt echt nergens anders meer mee. :-)

Gisteren bij vk weer goedgekeurd!
Nitro, lief aanbod, maar ik ga er geen gebruik van maken. We gaan op z'n vroegst pas begin augustus verhuizen, en dan ben jij al weer bijna uitgerekend van Frummel natuurlijk. En ik vrees dat Tessel ook al weer bijna te zwaar is voor de minimonkey.

Ik heb op het topic wel wat nuttige links gekregen, dus ik ga er nu zelf een proberen te maken.

Nu gauw tafel dekken, dan kunnen we gaan eten. Zijn net thuis, ik kreeg vanmiddag een telefoontje van man dat oma van man vannacht is opgenomen in het ziekenhuis. Dus daar maar meteen geweest met de koters, nu gauw eten.

Laters!
Hee Tieg, tegenwoordig rijden er (meestal) van die nieuwe treinen op dat traject, met instap gelijk aan het perron. Dus ook een buggy oid wordt wel makkelijker mee te nemen, misschien toch nog een optie in ieder geval. Als ik met 2 kinders in de trein zou moeten zou buggy wel mijn voorkeur hebben trouwens, handen vrij zonder te sjouwen, kind vast en je eigen spullen ook makkelijker meenemen. Maar ik hou gewoon niet van sjouwen, krijg het al warm bij de gedachte

Enne...gaan we samen baantjes zwemmen als je verhuisd bent?

Goedemorgen!

Jullie zijn ook allemaal welkom om naar mijn stad teverhuizen hoor, ik wil ook wel mee baantjes zwemmen

Daar kan ik namelijk echt geen motivatie voor opbrengen om het alleen te doen. Fitness is al moeilijk omdat er regelamtig iets tussenkomt op maandag waardoor ik moet afzeggen. Dan op een andere dag wel gaan gebeurd eigenlijk nooit.

Zaterdag ga ik lekker naar de kweker planten halen voor in de tuin, heb er nu al zin in.

Hebben jullie al eens valess wok geprobeerd? Ik mag dat buzzen en het pakket komt zaterdag. Ben benieuwd of het wat is. Heb ooit wel eens een stukje valess geprobeerd en dat smaakte wel. Wilde R er eigenlijk mee verrassen, nou ja verrassen voor de gek houden eigenlijk maar hij had toch al het mailtje gezien dat ik het pakket krijg. Hij is namelijk een echte vlees eter en toch wel wat anti-vegetarisch en helemaal anti- vleesvervangers.

Tieg, naar bericht, sterkte, ook voor je man.

En als buggy een optie is lijtk me dat ook prettiger... maar goed an moet je idd wel van die lage instap treinen hebben.

Is er enig zicht op hoelang de wachttijd bij kdv in nieuwe woonplaats is?

en ik wil ook wel zwemmen!

nico, wij gebruiken regelmatig valess. Meeste smaakt echt prima (al vind ik het nu ik zwanger ben niet lekker, maar dat heb ik ook met heel veel gewoon vlees). Ik denk als je het roerbakt dat je het verschil met echt vlees nauwelijks proeft.

thinking of.. ik had vlees uit de vriezer moeten halen vanmorgen... nah ja.

Chemo van mn moeder ging vanmrogen weer niet door. Weer te slechte bloedwaardes. Echt balen. Nu gaan ze maandag weer voor een nieuwe poging.

En dan volgende maand heel veel onderzoeken en aan de hand daarvan wordt de volgende behandel-stap bedacht.
He Nitro, da's ook vervelend... Hoe voelt je moeder zich verder?

Lastige van buggy vind ik dat we die niet hebben Tenminste, we gebruiken de bugaboo nog steeds voor Tessel (en soms voor Daan), en we hebben wel de buggy van de anwb maar die vind ik eigenlijk te laag. En als we naar de stad gaan, gaan we dus altijd met het ov en de wagen. Dierentuin doen we met de auto, en daar ligt de wagen standaard in. Dus de buggy ook nooit nodig gehad eigenlijk. Plus dat ze er op de creche ook niet echt veel plek voor hebben.

Oma is nog geen duidelijkheid over. Wat ik begreep is dat ze al een tijdje met pijn rondliep, en dus maar niks vertelde om niemand ongerust te maken. Maar de artsen konden gisteren aan de hand van echo's niet goed zeggen wat er is. Wel blijkt er iets te bloeden, maar ze weten niet wat. Vanmorgen zou ze een kijkoperatie hebben, en afhankelijk van wat daar uit komt, zouden ze meteen verder opereren. Ben benieuwd. Ze zou als eerste aan de beurt zijn, dus hopelijk is ze al weer bijna terug. Puur uit voorzorg net wel het boekje van Lieve oma Pluis besteld bij bol, ik merkte dat Daan het gisteren allemaal wel erg spannend vond. Oma bij de dokter, dat moet toch eigenlijk niet

Man heeft morgen z'n laatste werkdag, vanmiddag zijn afscheid. Gek hoor. Nu ook druk met dingen overdragen, gisteren werd zijn opvolger bekend. Vanmiddag nog even borrelen, even kijken of ik daar ook nog langs kan gaan met de kinderen.

Lau, ik wil heus wel mee baantjes trekken hoor. Hopelijk werkt dat beter dan het trainen nu, want dat schiet dus niet echt op. Heb van het weekend nog wel aangegeven dat ik nog tot de winterstop hier blijf spelen, het gaat toch iets te snel allemaal om dat ook op te zeggen.

Nic, Valess ken ik niet, behalve van de reclame. Ben wel benieuwd ernaar.

Vis, al iets leuks gezien? Zoek je in jouw stad en directe omgeving, of is iets verder weg ook een optie? En voor hoeveel dagen/uren?

Nou, ik ga nog maar even verder met dingen uitzoeken en regelen.
Tieg, spannend hoor. Ook voor Daan want die krijgt het nu wel heel bewust mee. Hoop dat jullie snel wat horen.

Wilde er gisteren op reageren en toen ging de telefoon en daarna niet meer aan toegekomen en vanmorgen vergeten.

Gek idee van man, laatste dag. Wanneer begint hij op zijn nieuwe plek?

Wel erg lastig dat er overal zo'n enorme wachttijden zijn voor kdv/bso. Bedenk me dat ik ook even moet bellen hoe het hier zit. Tim is wel ingeschreven voor bso en verwacht geen wachtlijst want als de locatie vol was wilden ze het naar de school halen (dat heb ik zelfs liever, is veel handiger, dichterbij en hoeven ze niet vervoert te worden naar bso).

Nitro, verwachten ze dat de bloedwaardes in zo'n korte tijd wel weer goed zijn of zit ze op het randje? Is niet leuk als zoiets steeds uitgesteld wordt want je stelt je er toch op in.

Weet je al wat meer over oma Tieg? spannend, hopelijk geen nare dingen.

Nitro, balen dat de bloedwaardes van je moeder niet goed waren. Hoe voelt ze zich verder? Hopelijk beetje goede uitslagen volgende maand dan.

Tieg, er zit ook een waterpolovereniging in vleuten, wist je dat al? Maar samen zwemmen lijkt me wel gezellig natuurlijk!

Ik heb nog nooit valess gegeten Nic, lijkt me eerlijk gezegd ook echt vies, maar dat is nergens op gebaseerd. Ben benieuwd, misschien dat ik het ook maar eens moet proberen gewoon.
Als ik de valess geproefd heb zal ik het laten weten, ben zelf ook erg benieuwd maar moet nog een paar dagen wachten.

Het is wel anders dan groenteburgers of zoiets want dat vind ik zeker wel vies.
iedereen druk? Ik ben nog aan het werk maar over een uurtje lekker naar huis want we gaan weekendje weg, gezellig hoor. Hoop alleen wel dat de kindjes lekker slapen in het hotel, maar dat komt vast goed.

goed weekend allemaal vast!!
hee allen

eindelijk weekend!

tieg hoest met je oma? en nitro, met jou w moeder.

niks aan allemaal.....

gefelicteerd tieg, met julie huis! nu alleen dok toch. hoe zoou het met die vkantieganger gaan?

vis, wat ontzettend balen dat je straks weer dagen thuis zit.. vooral in deze tijden.. hopleijk gauw wat oars..

ik heb nog wel iemand nodig, 2 dagen in de week, maar daar heb je weinig aan he..

marlee, zit je asl beetje in werkritme? niks aan zeker?

lau veel plezier!!

en de rest ook fijn weekend!
Ha!

Zo eindelijk even op de bank.

Lau, veel te laat natuurlijk, maar veel plezier.

Cees, heb je het zo druk dat je personeel nodig hebt? Dat is wel super.

Tieg, is er al meer nieuws over oma van je man?

Hier vandaag lekker druk geweest. De klimop gesnoeid, gedeeltelijk, de container is vol dus ik kan niet verder. Ik wil hem helemaal weg hebben. Nog even met beide kids naar een speelgoedwinkel geweest met vooral houten speelgoed. Daar een mooie houten poppenwagen voor Floor gekocht en Tim heeft een kadootje uitgezocht vor zijn zusje. NOg 3,5 week en dan is ze al 1 jaar.

Nog boodschappen gedaan en net nog maar even de planten buiten water gegeven.Morgenvroeg gaan we even planten halen voor in de tuin bij de kweker. Daarna planten uit de auto gooien en door naar schoonouders. R gaat dan op pad voor zijn trouwpak.

Zondag ook nog weer een verjaardag en dan is het alweer maandag. R moet dan een dagje naar Parijs op klantenbezoek.

De tuin vliegt gewoon zeg.

Merk trouwens dat ik sinds mijn nieuwe functie wel veel meer energie heb dus ik wil alle stegelijk doen in en om huis maar dat kan natuurlijk niet, hihi.

Ik ga nu maar even uitpuffen op de bank en op tijd naar bed. Gisteren was het wat laat.

Fijn weekend allemaal.
Hmmm, ja wel nieuws over oma. Ze heeft gisteren een kijkoperatie gehad, en er is kanker geconstateerd in de blaas. Die is nu schoongemaakt, en wordt nu gespoeld. Ze moet zeker nog 10 dagen blijven in het ziekenhuis, en er wordt binnenkort wel gekeken wat het behandelplan gaat worden. Nog even afwachten dus.

Daan heb ik er verder niet meer over gehoord, behalve dan dat hij het in het ziekenhuis niet leuk vond en de zuster ook niet leuk vond. Want daar krijgt hij slangetjes van, en dan moet hij huilen omdat dat pijn doet. Kennelijk komt er toch nog wel wat boven Vind het ook wel lastig, of het wel slim is om hem mee te nemen naar het ziekenhuis, juist omdat hij zoveel al meegemaakt heeft. Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat het anders heel vreemd is als oma een keer komt te overlijden, hij heeft haar namelijk wel altijd gekend. Maar nog maar even niet over nadenken.

Nu nog even bezig met een nieuw telpatroon om te borduren, ben echt lekker bezig. Heb via marktplaats een patroon gevonden met het abc van Dick Bruna, ziet er al wel heel stoer uit. Ben nu druk met het juist plaatsen van alle afbeeldingen, de persoon waar ik het patroon van gekregen heb, heeft de vakjes niet helemaal goed gekopieerd. Dus een en ander moet even goed uitgelijnd worden enzo.

Nic, lekker bezig dus in de tuin. Fijn dat je wat meer energie overhebt, gaat het ook goed?

Cees, heeft vriend al wat meer duidelijkheid over het werk? Of nog niet?

Ga nog even door!
Gedvderderrie Tieg, wat een naar nieuws... en ook zo sneu voor daan, dat het toch wel diep zit bij hem... Mss wel beter om het zh even te mijden en als je wel gaat, duidelijk uitleggen dat jullie "gezellig op visite bij oma gaan". Dat het dus niet voor hem is, maar om oma lekker te knuffelen.

Nic, ik ben nu toch wel benieuwd naar die tuin van jou, nog nooit 1 gezien die vliegt.... maar goed, een belg op je broodje is ook niks.

dus r gaat ookal voor zijn trouwpak? met aandringen van jou, of uit zichzelf? mijn hork zou zoiets dus pas op het laatste moment doen. als ie al niet in spijkerbroek zou gaan...

hij ligt er trouwens niet uit, gelukkig! moet wel wat loon inleveren, maar is nog reeel. we hebben ook een bank gevonden die extra hypo kan vestrekken, maar rente is erg hoog. het zou wel fijn zijn als we nu weer een flinke ruk kunnen maken, ipv steeds sparen, maar ja, extra schuld is ook niet wat..

merk wel dat ik paar handen kan gebruiken, voornamelijk als ik totaal 7 kids heb. heb nu een beeb erbij die niet goed uit fles kan drinken en dat vergt veel tijd en energie. als er dan ondertussen 4 kids om je heen rennen, waarvan 1 overal op klimt, je poept ruikt, er 1 honger heeft en 1 naar bed moet of er uit, dan schiet ik wel lichtelijk in de stress!

zo genoeg gekletst, ik poets nog ff de tranen weg van grey's (oooo nitro, heb je het gezien met dat kindje? wat kun je je al smoeder dan ineens goed inleven..) en dan snel slapen, morgen trekkers kieken!

trusten!

(welcome back dok, leuk gehad?)
Hoi meiden,

Ben alweer even terug in het land en was al snel bijgelezen hier, jullie waren echt stilletjes! Werd alleen steeds gestoord door vanalles als ik rustig wilde forummen dus vandaar. Wel al in AK geweest voor tabel (maar amper een halve kilo erbij in de vakantie).

Nog eerst Tieg (en man, en Daan) een hart onder de riem Naar hoor! En Nitro-mama ook al geen goed nieuws.

Portugal was erg mooi, helaas wel veel regen gehad de eerste dagen (toen het hier stralend weer was...) Daarna erg genoten. Lisa had een zee-trauma door een koude golf over haar voetjes toen ze zo oud was als Maartje nu. Sindsdien wilde ze er niet meer in de buurt komen, wat we ook zeiden. Maar Maartje is stoerder, stapte zo in de koude zee en was niet bang voor de golven! Toen kon Lisa zich niet laten kennen, haar kleine zusje durfde toch ook? Daarna was ze de zee niet meer uit te meppen en rende gillend van plezier door de branding. :-)

Zit nog op mijn werk met de boekhouding te stoeien BTW sucks!! Even afleiding hier.
Joehoe! Ben ik er weer, praat er niemand terug...
ha Dok,

welkom terug! Klinkt als een lekkere vakantie, alleen jammer an de regen. Ging t vliegen goed met de kids?

Lijkt me een leuk gezicht, twee kleine meisjes gillend in de branding!

Casye, wat was het zielig he, grey's! Heb echt tranen met tuiten zitten janken. En heel hard geduimd dat we dat allemaal nooit mee hoeven te maken.

Lijkt me super druk zeg, met 7 kdis! En hoeveeldagen komt je stagiaire?

zijn julie er al uit of je extra hypotheek neemt? Wel lastige besllissing, maar zou wel super lekker zijn als t straks af is allemaal.

Tieg, wat naar van Oma. En lastig met Daan hoor. Wannneer moet hij weer geopereerd? Duurt dat nog heel lang?

sterkte in ieder geval!

Nico, hoe was de valess? en is de tuin al af?

Lau, leuk weekend gehad?

wij zijn zaterdag dagje naar camping geweest waar broer en schoonzus met kids staan. erg gezellig. Meis is dol op haad grote nichtje (van 6) en andersom ook, dus die zijn heerlijk samen bezig. Ook met z'n tweetjes naar grote speeltuin. Vond ik toch wel ff raar, maar ging goed, al had ze daar wel een paar keer gehuild met vallen enzo.

En mannetje is gefascineerd door alles met trappers, dus die moesten we continue bij andere caravans vandaan vissen waar hij met de fietsen zat te spelen.
Goedemorgen!

Dok, welkom terug! Klinkt erg leuk je vakantie en dan vooral die gillende meiden in de zee. Heerlijk.

Is het al gelukt met de btw? Leuk klusje he. Ik mag het hier op het werk ook doen maar dan van 5 bv's. Gelukkig wel per maand want anders kom je er echt niet meer uit.

Tieg, geen goed nieuws van oma. Kan me wel iets voorstellen dat Daan het toch eng vindt. Misschien is het juist ook wel goed dat hij meegaat naar het ziekenhuis. Dan merkt hij ook dat hij niet iedere keer slangetjes krijgt. Ben er geen expert in dus geen idee wat het beste is.

Klinkt wel leuk je borduurwerkje!

Nitro, is de chemo van je moeder gisteren wel doorgegaan?

Moet nu eerst aan het werk, kom straks weer verder reageren.
Over welke aflevering van Greys hebben jullie het? Heb alleen de laatste nog niet gezien. Wordt weer janken dus, moet ik de zakdoeken er maar bij houden. Heb zelfs vent zover dat hij wel eens meekijkt en wil weten hoe is afgelopen is als ik een aflevering kijk als hij er niet is, hihi.

Cees, wil je er iemand bij aannemen dan? Kost dat niet meer dan het oplevert? Wel balen dat vriend loon moet inleveren maar wel erg fijn dat hij zijn baan houdt. Blijft hij wel op dezelfde locatie?

Nitro, morgen gaan we de valess proberen. Heb er wel een erg leuke knappaarse tas bij gekregen dus dat is al leuk. De rest van de valess maak ik dan waarschijnlijk met de verjaardag van Floor, Kunnen meteen veel mensen het proeven.

Dagje camping klinkt erg leuk trouwens. Tim wil ook steeds vaker bij de andere kindjes meekijken. Durf hem nog niet alleen bij ons buiten de poort te laten spelen. De grote weg is toch wel erg dichtbij en hij weet dat hij moet uitkijken maar toch.

Zelf lekker druk weekendje gehad.

Planten in de tuin gezet. Er moet nog veel meer in maar moest eerst kijken hoe ver ik zou komen en nu moet ik weer verder gaan snoeien. Tuin is niet zo bijzonder hoor Cees, heb alleen vliegende planten, geen vliegende tuin.

R heeft zijn trouwpak ook gekocht. Dat kunnen we alweer afstrepen. vanavond komt de dominee weer voor de kerkdienst en moet nog even een dj bellen voor de muziek. Morgen even doen. Dan begint het op te schieten. Moet dan eerst maar weer eens een checklist doorkijken of we geen dingen (gaan) vergeten. Eind mei gaan we in ondertrouw en dan meteen ringen uitzoeken. Binnenkort maar eens met de kaarten aan de slag, kijken wat we willen.

Genoeg te doen nog dus, hihi. Wat zal ik een tijd overhouden als we getrouwd zijn.
Echo!?
ha nico,

leuk he, tegen jezelf kletsen :-)

chemo is maandag gelukkig weer doorgegaan, dus mams ligt nu weer fijn voor pampus.

Nico, ik vond t ook nog wel een tikkie eng hoor, meis alleen laten spelen, maar t ging gelukkig goed!

En greys was idd aflevering van afgelopen donderdag. echt heel naar. En komende afleveringen worden geloof ik echt allemaal erg heftig, dus zakdoeken bij de hand houden.

Wij zijn aan t kijken voor een andere auto waar drie kinderzitjes in kunnen. Lief heeft oog laten vallen op een Renault Espace... maar die zijn zoooo groot, pff... geloof niet dat ik daar helemaal blij van wordt.

Daan, waar rijden jullie in?

Mannetje wordt wakker,dus ga ff entertainen, later!
Moet ik natuurlijk niet eerst klagen en dan zelf weer wegblijven.

'fijn' dat je ma goed genoeg was voor chemo Nitro (klinkt een beetje raar..) heftige tijd voor jullie is dit.

Wat betreft de auto: in de tijd voordat kinderzitjes verplicht waren was het wel een stuk makkelijker! Als je ook nog alle spullen voor 3 kids en jezelf mee moet nemen (voor een weekendje of zo) dan mag je wel een busje huren!

Nico, schiet lekker op met de voorbereidingen, best veel werk trouwen Ik begin er maar niet aan...

Morgen lekker vrij en weekend ook. Vriend bedacht dat we wel een lang weekend ervan konden maken, maar het was een beetje laat om een andere dierenarts te regelen en er staan ook allerlei afspraken speciaal voor mij op vrijdag, dus helaas..

Kinders hebben trouwens steeds meer interactie, echt grappig. Maken elkaar aan het lachen, knuffelen heen-en-weer. Maar ook beetje pesten (Lisa) en dan extra kribbig reageren (Maartje) Herken het van mijn zusjes vroeger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven