F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen trouwens
Goedemorgen Tieg! Ben je er al achter gekomen wat je vergeten bent? Verhuizers? Afspraak maken met de notaris? Inpakken?

Hoe is het met Daan? Al weer wat beter? Weet je al wanneer jullie ongeveer overgaan?

Hee, en als jullie weer in de buurt zijn kom je nog maar keertje gezellig koffie drinken he!
krijg nu thuis ook iedere keer die stomme foutmelding omdat de pc weer omgebouwd is en er een oudere internet explorer opstaat. Zo kan ik toch niet ff snel op het forum kijken

Doe jullie Thomas de groeten en je wel gedragen hé

Oh, volgens mij ligt er boven ineens een bruine beer bij Floor in bed. Ga dus maar weer.

(vanavond lekker uit eten met de oudercommissie, heb er nu al zin in)
Nope, ben er nog niet overuit.

Weet al wel wanneer we echt overgaan, dat is de 30e op donderdag.

Anders kom je woensdag 1/7 bij ons koffie doen, we krijgen dan de sleutel
Oh, dat kan ik wel doen natuurlijk Maar misschien willen jullie dan gewoon even zelf van jullie nieuwe huis genieten?

Jullie gingen niets verbouwen toch? keuken of badkamer ofzo? Hoef je alleen te schilderen/behangen?

Internetredacteur trouwens niets voor jou? Komt hier op de afdeling ws binnenkort vacature voor 20 uur (tenzij het intern ingevuld wordt)
20 uur is te weinig Lau, dan zie ik mijn kinderen teveel

In principe alleen schilderen/stuccen/vloeren, dus dat valt nog mee. Op dit moment is de plannign om het in 1,5 week te gaan doen, eventueel nog een weekje langer. 1/7 om 2 uur hebben we de overdracht, dus om half 4 of zo kunnen we los :-). Ehhh, weer terug naar huis om de kinderen te halen of zo
Pffffffffffff nou we zijn er weer hoor.

Nemo helemaal aan de nachtmerries vannacht en ook nog van de trap gevallen om 1.00 's nachts. Ik ook nog gedroomd van Thomas, maar het was echt een superdag!!!

Wel jammer dat die zelfbruiner zo af heeft gegeven op mijn witte kanten outfitje en gouden bolerootje, wie z'n tip was dat eigenlijk. Maar ik zag er wel geweldig uit.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Het was een geweldige dag!! Hier gelukkig geen nachtmerries en nog niet zoveel vragen. Alleen over dat we niet verder konden bij de muren..... Hij wil wel graag veel op zijn kamer alles na spelen, maar niet alleen dus loopt ons de kop gek te zeuren wie er mee gaat. Als publiek.

Is hij van de trap gevallen? Of jij?

Hier een belabberde nacht gehad; slaapt je kind eindelijk eens, moet je m zelf om de 2 uur wakker maken... Hij was keihard met kinderstoel en al achterover gedonderd, eerst met achterhoofd op randje van de tafel en toen op de vloer. Na half uur toch maar HA post gebeld, want hij werd me iets te hangerig. Gelukkig viel het uiteindelijk mee, en had alleen een klein streepje bloed. Ben bang dat we met hem (sil) wel vaker bij dok zullen zitten, zo'n dare devil..

Alle papa's verwend vandaag? Ik heb horkie een stofzuiger gegeven. gnagna
haha Cees, goeie actie, die stofzuiger Was hij er net zo blij mee als jij met je voetveeg?

Man hier wel heel erg verwend, met een ipod. Dus nu vind hij me heeeeel lief
En wat hebben jullie nou eigenlijk precies gedaan?
quote:lau72 schreef op 22 juni 2009 @ 09:34:

En wat hebben jullie nou eigenlijk precies gedaan?Dat vroeg ik me ook af, maar volgens mij was het wel erg gezellig.

HIer paps verwend met croissants van danarol, gemaakt door Tim. Een spekketting met je bent de beste, als symbool voor de echte ketting die hij moet uitzoeken (aangezien het per week verschilt wat hij leuk vindt) en het boek, "papa, ik vind je lief".

Krijg last van examenstress (die is 8 juli) en bruiloftstress. Ga dus even een afstreeplijst maken want dat scheelt alweer, dan heb ik overzicht.
Oh ja vaderdag, totaal aan me voorbij gegaan.

Op mijn hyves kun je een sfeerimpressie van de dag zien Lau en Nico. Cees haar bovenlip wordt nog gezocht dus wie hem vindt...

Afstreeplijstjes rulen!!!
Pffffff zijn jullie kids nu ook zo strontvervelend??

Zeg me alsjeblieft dat het een fase is die heeel gauw over is.

Overal nee op zeggen, zeer slecht luisteren, erg brutaal zijn, uitdagen en kindjes plagen. Ook brutaal zijn tegen de ouders die hier komen.

Nadeel overdag is dat ik m niet altijd kan straffen (in een kamertje zetten) want dan slaapt daar een kindje. Hij gaat altijd zo hard gillen. Ben er ook achter dat hij "nephuilt" om er een drama van te maken.

Ik weet echt ff niet hoe ik dit aan moet pakken. Ik houd niet van slaan, maar soms verdient hij echt een behoorlijke pak voor zijn broek.

Hoe zou het met de vakantiegangers zijn?
Nee herken ik echt helemaal niks van. Mijn kind luistert altijd en doet alles wat ik zeg meteen .
Ja die van mij ook Vis. Ben echt verbaasd dat hij dat doet Cees, misschien keertje met kinderpsych praten ofzo???
Tjonge Cees, lastig maar nee hoor hier ook een poeslief kind (als hij slaapt).

Wat ik met Tim nu doe (want stiekem is hij ook strontvervelend en brutaal). Ik waarschuw 1 keer en zeg er dan meteen bij dat hij de volgende keer tegen de deur moet zitten.

Dan gaat hij ook echt tegen de deur en dan ook (nep)huilen. Merk na een paar dagen al dat het helpt, het gaat nu alweer steeds beter.

Ik zette hem eerder op de gang maar dat kan niet omdat Floor dat regelmatig wakker wordt. Tegen de deur vindt hij nog veel erger omdat hij mij dan nog steeds kan zien en ziet dat ik gewoon doorga met mijn ding. En Floor ook lekker doorspeelt als ze wakker is.

Je kan ook een stoeltje nemen ofzo, dan kan je hem ook zien.

Alles weer oke met Sil trouwens? Je zal je wel rot geschrokken zijn.
Merk hier vooral dat hij heel vervelend wordt als hij te vaak snoep krijgt maar dat wist ik al dus wordt flink beperkt. Kan met een minimarsje zelfs een hysterische aanval opwekken (paar keer getest)

Ook als ik zelf niet lekker in vel zit pikt hij dat meteen op en dan reageren we dus op elkaar. Eigenlijk kan ik ongewenst gedrag altijd wel herleiden, dan probeer ik dat aan te pakken en niet eens zo zeer het vervelend zijn want daar kan hij meestal niet eens wat aan doen.
Vish, dat klopt wel heel erg wat je zegt. Als je niet lekker in je vel zit pikken ze het meteen op.

Merk aan Tim dat hij het wel erg nodig heeft dat er snel consequenties aan zitten als hij iets doet wat niet mag.

Heb ook vaker gevraagd of hij dan iets wil, dat we met hem spelen of praten?

Snoep doe ik ook weinig aan. Koekje krijgen ze wel eens maar ook niet veel.

Vermoeidheid doet ook veel maar dan zoeken we wel iets leuks voor hem.

Tim wordt nu soms echt brutaal. Dan mogen we niet praten van hem (want dan zeggen we natuurlijk iets wat hij niet leuk vindt). Of hij steekt echt zijn tong uit.

Als er iets gebeurd moet hij mij wel echt aankijken, ook met sorry zeggen want hij kijkt straal over je heen.

Wat ik wel zielig vind is als hij Floor pijn doet (meestal omdat hij niet weet/bedenkt dat iets pijn kan doen) dan zegt hij meteen netjes sorry maar als ik vraag wat er gebeurd is raakt hij haast overstuur. Zegt dan eerst dat hij al sorry heeft gezegd maar moet er dan meteen 2 troosten.

Ik vraag het alleen zodat ik weet waar Floor pijn heeft (ff checken of alles nog heel is) en dat vertel ik hem ook.
Oh ja Nemo ook zoo brutaal! En als hij sorry moet zeggen dan zegt hij dus heel stoer en lacherig Porrie of Snorrie of iets anders wat erop lijkt. Ook zo irritant
Ik gebruik vaak stickerkaarten, werkt hier al een trein!

Aan het begin staat een trein en dan loopt de rails over het blad en komt uit bij .... Dan mag hij een cadeau uitkiezen en die plak ik er dan in. Nu heeft hij eten bij de Mac gekozen. Jippie.
gelukkig, tis fijn om te weten dat ik niet alleen zo'n brutale snotaap heb. hij begon net weer bij papa en ik merk dat die makkelijker over zich heen laat lopen/ langer wacht met straffen. Maar wil me er dan niet mee bemoeien, dus laat ze zelf maar begaan. Weet hij ook ff hoe vermoeiend het een hele dag kan zijn!

Vis, hoe gaat t met je missie? Al wat vrouwen gered?
Hoihoi,

Ben braaf bij met lezen, maar steeds te lui/moe om fatsoenlijk te reageren.

Tieg, verhuizing staat echt voor de deur nu! Jaloers!

Het huis met zwembad staat nu nog steeds te koop. Echt jammer van het asbest en de hoge verwarmingskosten en het hondenpoep-laantje voor de deur...

Vis, ik herken je amper met je nieuwe avatar! Leuke foto's van jullie op Hyves.

Lisa is momenteel erg braaf (stilte voor de storm of ergste al gehad??). Op de creche kan ze erg goed haar energie kwijt en er is goede structuur en duidelijke regels. Bovendien slaapt ze daar meestal ook nog wel zodat ze fris en fruitig thuiskomt vol verhalen. Vandaag niet geslapen en daarom erg dromerig haar eten naar binnen laten lepelen. Maar ze was er niet dwars van.

Maartje begint echt een beetje te babbelen, meeste onverstaanbaar maar erg grappig. Buiten zegt ze heel hard: 'Halloooo' tegen iedereen.

Ben trouwens wel een beetje in shock door Daan... Moet er niet aan denken

Letten jullie goed op jezelf en elkaar?
Dok, mss mogelijkheid om behoorlijk bedrag van prijs af te praten en te kijken of je daarmee kosten van asbest verwijdering en vloerverwarming mee kan dekken? (kun je gelijk andere vloer kiezen) In deze moeilijke tijden willen ze er mss toch graag van af.

Hondenpoep is lastig, maar mss kun je daar de gemeente op aanspreken, want neem aan dat er overal hondenbelasting betaald moet worden, dus MOET de gemeente wel wat doen.
Jeuj wat ben je weer vroeg vrouw.
Mijn wekker staat elke dag op 5:50... En om 6:15 eruit!

Dan heb je tenminste wat aan je dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven