F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Wat gezellig een slaapkamerpicknick. Kan me voorstellen dat ze daarna toch lief gaan slapen.

Hier vannacht weer een slechtere nacht. Tim werd wakker rond half 1, had dorst. Drinken gehad. Even later weer roepen en toen wilde hij niet meer alleen slapen. Heb gepraat als brugman maar ik eindigde toch op de bank. Om kwart voor 2 was er weer iets (ondertussen nog niet weer geslapen) maar toen mocht ik toch weer boven gaan slapen van hem.

We gaan vandaag toch weer een extra pijnstiller erbij proberen. Tim beweegt zijn rechtervoet niet, doet erg zeer. Misschien gekneusd want alle botten zien er goed uit op de foto. HIj moet hem echt gaan bewegen. (linkerbeen is gebroken en daar klaagt hij niet over).

Ik ga aan de slag. Nog een dagje werken. Heb nog werk voor 2 dagen en nog geen halve dag zin.
Daan, gefeliciteerd met Koen!!

Nic, wat een prut nacht. En zielig dat ie nog zo veel pijn aan zn voet heeft, arm mannetje en arme jullie.
HieperdePiep voor Koen

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Hoera voor Koen!!

Heb je een leuke ochtend gehad Daan?
Hoera voor Nico!!!!

Gefeliciteerd Nicole!!
Hum, plaatjes plakken doet ie niet.. loopt comp vast dus dan even zo

Nic, gefeliciteerd!! En een hele fijne dag!!!!!

Hoe is het met Tim?? Trekt hij het nog (en jullie)??

Daan, nog gefeliciteerd met Koen!!!!
net voor extra controle bij de gyn geweest omdat ik veel buikpijn had en alles was gelukkgi helemaal in orde. Nog even echo gehad (leuk!) en dat zag er helemaal prima uit.
Nitro, dat is even schrikken. Gelukkig alles oke. Je moet nog even toch?

Thanks voor de felicitaties. Vish, leuke kaart, haha.
Fijn dat alles gewoon in orde was Nitro. En even tussendoor gluren altijd leuk natuurlijk!!

Nico, mooie kaart!!!
Nico bedankt voor de uitnodiging! En inderdaad, ik vind het ook een erg mooie kaart! Lief dat jullie me hebben uitgenodigd!
Nico, bedankt voor de uitnodiging, wat ontzettend leuk! En wat een mooie kaart!

hier rustig weekend. Mannetje is uit logeren, dus alleen meis. En wat is dat dan opeens rustig met maar eentje. Heerlijk en ook heel gezellig gelukkig!

ga zo maar weer boekjes met d'r lezen.

fijn weekend allemaal
Pfff, hier net een druk weekend achter de rug. Gisteren d ekinderen onverwachts uit logeren bij oma. We hebben zelf de halve dag rondgereden met een busje dat we gehuurd hadden, kastje naar nieuwe huis gebracht (hebben we van oma gekregen, en vonden het te veel gedoe om het eerst naar het oude huis nog te brengen), kast voor schoonmoeder naar vader van zwager gebracht die hem gaat opknappen, vervolgens door naar twee ikea's om het grotejongensbed voor Daan te halen, 6 stoelen, een eettafel en nog wat klein zooi te halen, en uiteindelijk waren we om half 12 weer thuis. Onderweg nog even snel naar de mac geweest omdat het eten er ook een beetje bij in geschoten was, en uiteindelijk lagen we er om 12 uur in. Maar goed, het bed en de tafel staan in elkaar, dus Daan kan slapen

En vandaag gezellig verjaardag van nichtje gehad, eerst nog weer de kinderen opgehaald, daarna met z'n allen in het nieuwe huis kijken, in een restaurant pannenkoeken gegeten, en toen maar door naar de verjaardag. Dus nu liggen de kinderen erin, ligt man waarschijnlijk naast Daan op de grond te tukken, en ben ik nog even wat nuttigs aan het doen: de verhuiskaartjes schrijven en enveloppen likken :( Straks nog wat meer nuttige dingen doen, en dan even op tijd naar bed. Morgen lekker weer aan het werk...

Nic, tnx voor de kaart trouwens. Hij staat mooi op de vensterbank
Hello allen,

Sorry, ff geen tijd genoeg om hier langs te wippen.

Nitro leuk dat je ff hebt mogen zien dat alles oke is!

Nic, ik wist niet eens dat je jarig was, maar nog gefeliciteerd!! En wat leuk zeg, dat wij viva meiden ook mogen komen!! Mss met zijn allen een nachtjeweg.enel boeken?

Hoest met tim, nog steeds avond pil? Vind het maar vreemd van zijn voet, kon dok daar niks over zggen?

Vis je had eea gemsnt, maar ben het allemaal vergeten... was het erg belangrijk? Ik heb piet niet gezien, wel mooie luchtballonnen en heul veul wespen. (rot beesten)

Jos, hoe is de sfeer op t werk, wordt t gewone leven weer opgepikt nu het afscheid is geweest? Raar is dat hè, dat iedereen door gaat, maar een gezinnetje helemaal ontwricht is.

Lau al terug van vakantie?

Dok, hoe staat t met de huizen???? (of zat ze in portugal?)

Wij dachten dond ff een keuken uit te zoeken... bij de eerste keueknzaak zaten we 4 uur!!!!!! vervolgens nog een paar zaken af. wat een rotwerk zeg en van die vervelende verkopers die tijd rekken.. we zijn er nu 4 dagen mee bezig, maar hebben nog niet precies gevonden wat we willen voor de juiste prijs...

nu gauw naar bed, nog 3 daagjes werken!
Nitro, wat lekker even maar 1 kind. En voor meis en knul ook lekker natuurlijk, even alle aandacht. Was ook hier de planning om Tim een keer alleen uit logeren te doen. Moeten we maar even uitstellen, hihi.

Cees, wat een gedoe zeg een keuken uitzoeken. Je krijgt natuurlijk ook wel veel ideeën zo. Weten jullie al precies wat jullie willen? Zit er veel versschil in de offertes?

Je hebt bijna vakantie, wat lekker zeg. Is vriend nu al weer flink aan het klussen in huis? Hoop dat jullie snel over kunnen. En ging je nog op vakantie of wordt het een last-minute?

Tieg, je bent flink druk geweest. Wel fijn dat de kids dan even logeren waren, dan kan je ook en hoop doen. En nog even en dan alles over. Wel fijn dat je een verhuisservice hebt want zelf alles die trappen afsjouwen. Volgens mij kom je al snel de trap niet meer op.

En ja, wilde toch ook nog wat andere mensen dan alleen familie uitnodigen dus dan jullie maar . Nee hoor geintje, we zien elkaar niet zoveel maar spreken elkaar wel bijna dagelijks dus vond dat jullie er gewoon bij hoorden.

Bedankt voor de complimenten voor de kaart.

We hebben gisteren even samen een trouwbelofte geschreven (tenminste heb R wat dingen laten lezen en toen zelf iets geschreven en dat vond hij goed).

Was eerst de bedoeling om allebei apart wat te schrijven en dan in de kerk uit te spreken maar dat zag R toch niet zitten. Hij krijgt dan van de zenuwen geen woord eruit.

We hadden wel even lekker zitten geinen. Ik moest er bij zetten dat ik hem moest steunen in al zijn computeraankopen en iedere dag vlees vorschotelen.

Toen had ik ook wel wat dingen, zelf alles opruimen en helpen in het tuinonderhoud. Toen krabbelde hij al terug, haha.

Nog 2 dagen en dan weten we meer van Tim. Zijn voet kunnen we nog steeds niet verklaren. Hebben toch maar weer ene pijnstiller erbij gedaan en hij gaat hem nu weer beter bewegen. Paracetamol bouwen we af. Dokter kon het ook niet verklaren wat het kon zijn behalve kneuzing maar dat hadden we zelf ook wel bedacht.

Floor loopt al steeds meer overal langs en we zijn veel aan het oefenen met aan de hand lopen. Aan 1 hand lukt nog niet maar ze vindt het wel erg leuk allemaal.

Ga even een kat binnenlaten. Het is zulk lekker weer dus zou graag alles opengooien maar dat kan niet want is niet goed voor Tim. Als ze de hele dag liggen zijn ze erg vatbaar voor allerlei infecties dus dn maar later pas de deur open als het warmer is buiten.
Joehoe! Ik ben er weer hoor

superlekkere vakantie gehad, zijn alweer paar dagen terug maar hadden gelijk al 50 jarig huwelijk van schoonouders en nog wat afspraken dus nog neit aan toegekomen hier weer eens te kijken. Maar heb deze week ook nog maar vrij genomen want had nog geen zin om te gaan werken dus kan nog een weekje lekker rustig aan doen. Gelukkig heb ik een aardig baas en is het rustig op het werk, dus was geen probleem.

Nic, wat leuk! een F06-bruiloft! staat in de agenda hoor! Misschien kunnen Tieg, Marlee en ik samen rijden

En gelukkig mag Tim bijna met zijn benen naar beneden. Ik vind dat hij zich heel groot houdt hoor, wat knap! Moet er neit aan denken dat Nina zo lang zo zou moeten blijven liggen.

Oh, nu weet ik het niet meer Ik ga nog even teruglezen en ook nog in de AK kijken en ondertussen salade in elkaar draaien voor mezelf. Tot later!
Oh, en ik ben allemaal verjaardagen vergeten. Dussss...bij deze voor iedereen die jarig is geweest

pffff, kom th et einde eens in zicht? We hebben gisteravond tot 1 uur ingepakt, de keuken is man halverwege mee, en de woonkamer lijkt niet op te schieten... Man is nu de kinderen naar oma aan het brengen, en gaat straks nog naar he tnieuwe huis om een paar laatste klusjes te doen. Ik zit nu dus al op mijn werk, kan ik tenminste ook weer vroeg naar huis en daar verder met inpakken... Ben benieuwd hoe het straks allemaal gaat...

Nic, bijzonder zeg, je eigen beloftes schrijven. Trouwen jullie katholiek, of niet? En pijnstiller zou ik niet te snel weer geven hoor. En vreemd dat het nog niet helemaal duidelijk is wat er nu precies met zijn andere voet is.

Cees, leuk he, keuken uitzoeken! Hebben jullie al een beetje duidelijk wat je wil? Vooral qua indeling is het lastig... je hebt er wel de ruimte voor, dat scheelt wel (komt toch aan de voorkant?) Is de rest al een beetje leefbaar?

Ga nu maar eens even aan de slag, wordt m'n baas ook nog een beetje blij van me
Tieg, ellendig he dat inpakken. Dan kom je erachter hoeveel spul je wel niet hebt.

Waarom zou je niet te snel weer pijnstilling geven? Ben er niet zo in thuis namelijk.

We hebben het eerst wel veel geprobeerd om zijn voet te laten bewegen. Met spelletjes, stiekem doen (terwijl hij tv aan het kijken was) maar dat had hij direct door, chanteren. Echt vanalles. Hij is pas gestopt met die voet bewegen op moment dat we de diclofenac zijn gaan minderen. Paracetamol, krijgt hij nu wel iets minder.

Lau, weer helemaal opgeladen dus. Nu nog een weekje voor jezelf, wat fijn.

Wat leuk dat jullie ook op de bruiloft willen komen. Tis toch een stukje rijden. Gezellig!
Nic, in eerste instantie was onze instelling met Daan altijd dat je van rust (en slapen) het snelst weer beter bent. Als je pijnstilling krijgt, voel je de pijn dus niet, waardoor je dus sneller weer gaat bewegen dan misschien verstandig is. Tenzij het juist het advies van de arts is, om juist wel te bewegen. Want de pijnstilling die hij krijgt voor zijn been, werkt natuurlijk ook bij zijn voet.

We hebben Daan een van zijn laatste opnames niet weer aan de morfine laten gaan, omdat hij op een gegeven moment in zijn bed aan het rondstuiteren was: hij voelde toch geen pijn. En dat vond ik iets te tricky, met een aantal infusen en catheters. Dus de morfine iets versneld afgebouwd, zodat hij 's nachts in ieder geval wat rustiger in bed lag

Blegh, heb helemaal geen zin. Gelukkig nog maar een paar uurtjes, en 1 overlegje...
Ah, dan snap ik het. Met die reden hebben we ook eerst de pijnstilling afgebouwd. Tot bleek dat hij al echt een week zijn voet nauwelijks meer bewoog. Die moest hij dus echt gaan bewegen van de verpleegkundige. Vandaar dat we toch weer extra pijnstilling hebben gegeven want alleen aanraken deed al zeer.

Hij luistert verder wel redelijk goed als wij zeggen dat hij wat rustiger aan moet doen.

Morgen moeten we naar het ziekenhuis en dan wil ik dat de arts ook heel goed naar zijn rechterbeen kijkt en dan overleggen we ook met hem hoe we het verder moeten doen.

Heb ok geen zin en eigenlijk ook geen werk meer. Nog leeswerk dus daar ga ik maar mee aan de slag. Morgen zal ik niet/nauwelijks kunnen werken.
Bonjour!!

Nic, ik las dat Tim z'n gips eraf is.. Super, zeg!! Hoe was het met z'n rechtervoet??

Tieg, leuk verhuiskaartje en bijna zover.. Inpakken s*cks big time.. Weet dat nog van vorig jaar. Ik dacht dat doe ik wel effe..nou niet dus.. Spannend hoor..

Lau, weer terug van de vakantie en nog lekker een weekje vrij. Dat klinkt erg goed en met z'n drieen naar het trouwen van Nic vind ik een goed plan..

Nitro, hoe is het met je moeder?

En vish, leuke foto van Nemo... heb thuis ook zo'n mooie van Marius!!

Met ons alles goed verder. Marius is al sinds 2 maanden helemaal zindelijk van het een op het andere moment dus das wel prettig. Levi groeit als kool en begint al te kruipen (wel in z'n achteruit ) dus die sleuren we de hele tijd onder de bank, tafel, box etc uit. En vandaag maar weer begonnen met lijnen (wil er toch een beetje schappelijk uit zien op Nic's trouwen!!).. Was niet echt meer aangekomen, maar ook niet afgevallen..
Pfff, inpakken s*cks inderdaad ja. Het schiet gewoon niet op. Gisteren ook nog gedoe met man gehad, omdat ik vond dat hij niet goed inpakte. Hoezo relaxed???

Nic, hoest met Tim z'n been afgelopen?

Marlee, goed van Marius zeg, zo ineens zindelijk! Lekker zeg. Hier lijkt het ook wel aardig te gaan, zolang Daan bij oma is... Daar wil hij wel regelmatig op het potje, thuis niet ...

Dussssss.... ik meld me nu maar vast af, als het goed is werkt het internet wel in het nieuwe huis, maar ik heb geen idee hoe snel we alles geïnstalleerd hebben. Maar goed, maandag mag ik weer werken, dus dan meld ik me wel weer even!

Doeg!
Ha!

Tieg, fijn he inpakken. Ik weet het nog toen wij gingen verhuizen. Ik tot 11 uur 's avonds inpakken en Ruud lekker naar een feestje. Nog even doorbijten.

Marlee, goed dat je op gewicht bent gebleven in je vakantie, heel netjes. Dat afvallen lukt ook vast weer.

Met Tim zijn been gaat het goed. Het was wel groot drama toen zijn benen omlaag gingen, dat deed natuurlijk erg veel pijn door spierpijn. Ze moesten van hem dan ook weer omhoog. Arme kerel.

Hij heeft zijn benen ook behoorlijk kapot van de pleisters die erop zaten om zijn benen in de lucht te houden. Is vrij normaal maar doet veel pijn, voelt als een brandwond.

De foto was goed. Zag er nog heel dramatisch uit maar volgens de arts is het een normaal en goed beeld. Er was alweer redelijk wat kalkvorming. Daarom hoeft hij ook niet nu nog in het gips.

Hij moet nog wel 2 weken rustig aan doen, mag zitten, liggen, buikschuiven, kruipen maar moet het wel allemaal zelf doen. Over 2 weken weer een controle en als er dan nog veel meer kalkvorming

is op alle plekken dan mogen we gaan oefenen met lopen. Ik zit nog wel een paar weken thuis met hem maar we kunnen er nu op uit. HIj vindt het ook heerlijk dus we hebben net een rondje gelopen

met de kinderwagen. Zijn nek en rug zijn nog wel heel erg slap dus hij houdt het nog niet lang uit rechtop. Dat moet weer helemaal op krachten komen.

Hoop dat de pijn ook snel weer afzakt dan kan hij ook lekker een keer in bad en is het niet meer zo erg om hem over te hevelen naar de kinderwagen of bank.

Tis weer tijd voor een zetpil, over 3 dagen moeten we de diclofenac afbouwen en daarna paracetamol.

De pijn in zijn rechterbeen komt dus ook waarschijnlijk door die pleisters die de huid kapot hebben getrokken. Als hij dan zijn voet beweegt trekt dat aan de pleister en dat doet zeer.

Had niet verwacht dat het al zo goed zou gaan, maar stiekem ook al wel gehoopt dat het nog beter was en hij weer kon gaan lopen.

Trouwens superleuk dat jullie op de bruiloft komen.
Tieg is nu druk aan het verhuizen. Moet er niet aan denken.

Ben nu aan het werk. Net een stuk gewandeld met Tim. Hij is zo blij dat hij de wind en zon kan voelen.

Vannacht is het hier even flink te keer gegaan. Een noodweer, niet normaal, het hele huis hier was wakker. Heb de ramen dicht gemaakt. De tuinmeubels waren een stuk verschoven in de tuin en er was in de buurt ook een container omgewaaid. De straten stonden helemaal blank. Was maar 10 minuten ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven