F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nic, aan het werk jij, en niet Hyven!!!
Zitten jullie te hyven? Ik ben zo hip niet hoor
Kijk, aan dit forum heb ik nog eens wat. Ik moet straks met de verbouwing dus niet alleen letten op de prijs van de offerte en de ervaringen van het bedrijf, maar ook op de medewerkers .. Zal eens even een inspectierondje langs de bedrijven houden, moet toch bijna een maand tegen die lui aan kijken....

Lekker zeg, dat jullie straks allemaal ' vrij' zijn... Wil ook ... Nou ja, komt nog wel...

Maar nu eerst LUNCH (heb nog steeds niet gegeten)
Pfff... wat kunnen kinderen vermoeiend en irritant zijn zeg, óók die van jezelf!

Ben ook niet echt gezellig vandaag, maar baal ook een beetje omdat ik na het gesprek van maandag afgewezen ben Dus weer verder solliciteren. Gisteren ook al een afwijzing van een andere sollicitatie, dus het schiet nog niet zo op. Moet ik toch nog wat fanatieker zijn...

Ga nog even nutteloos internetten, ondertussen m'n salade opeten, en dan even slapen. Ben ik vanmiddag hopelijk beter te genieten...
Tieg, ik zou er ook een rothumeur van krijgen hoor Balen.

Marlee, hoofdpijn alweer weg?

Wil ook wel leuke klusjesmannen in/rond huis. Ga volgende week maar eens verzinnen wat we kunnen laten verbouwen

Was inderdaad even snel op hyves aan het kijken, hihi. Ontspanning is goed toch.

Daan, hoe gaat het vandaag met Lars? En met jou keel/stem?

Nog even aan de slag, nog een kleine 3 uur.

Heb al een leuk kadootje gekregen met allemaal lekkere dingen voor in bad en buikjesolie voor de beeb.
balen tieg..... dikke en hopelijk helpt je salade en slaapje..

ja marlee, jij snapt t nu; t maakt niet uit wat voor werk ze afleveren, als ze maar lekker zijn! Jij zit straks in mooie periode; warm dus ontblote bovenlijven. Dus bij offertes ook vragen of ze hun torso op de foto bijvoegen! En goed hoeven ze niet te zijn; beter van niet, dan komen ze nog eens terug..

Ja Lau, ik ben helemaal niet zo'n fanatieke hyver, maar ik moet toch wat doen... nuttige dingen zijn bijna allemaal klaar!
Ja Cees, misschien toch maar een meeting bij mij in de tuin van de zomer... Zet de foto's van de heren in de AK. Kunnen we stemmen wie mijn dakkapel mag plaatsen of het stucwerk mag doen..

Oh Tieg balen zeg van die afwijzingen. Ik zie hier echt nog wel eens wat voorbij komen op mijn werk. Ik weet niet meer precies wat je zoekt dus zet anders in de AK wat je wil. Kan ik eens even voor je rondneuzen...
Balen Tieg, dat je afgewezen bent, leek juist zo'n leuke baan. Maar er zijn echt nog veel meer andere leuke banen hoor!! en je vind vast snel wat leuks!

ennehhh....Mijn kind is echt noooooooooiit vermoeiend of vervelend hoor

Marlee, als je er de hele dag tegenaan moet kijken is het best prettig als die jongens er een beetje smakelijk uitzien hoor. En je betaald er goed voor dus dan mag je best wat verwachten toch?
nooit inhuren via Vis, die stuurt alleen maar lelijkerds!

ik heb met Vis wel eens de webcam aangehad toen klusjes man hier was, maar hij kwam maar niet

(en dan bedoel ik LANGSkomen)

wilde vandaag gaan sjoppen, maar met dit weer wordt t m nie.. dan moeten de kinderen nog maar even in te kleine kleren lopen..

vervelende kinderen? Hmm, misschien heb jij dan de B-keuze Tieg? Hier nooit opstandig, vervelend, niet-luisterend, slopend, irritant of jengelig. Zaai.
bummer, er staan geen leuke bedden op MP in de buurt.

mss moet ik dan toch maar weer de kwast oppakken morgen en wat anders origineels verzinnen.

staan wel prachtige steigerhouten bedden, maar die zijn wat duur. maar past wel mooi in een boerderij. maar even overleggen met financieel directeur!
Zit er in die boerderie van jullie geen oude bedstee dan Cees? Of slapen jullie daar al in?
Tieg wat balen! Mag je best chagerijnig om zijn, hoor! En dan zijn de kinders natuurlijk ook net aan het klieren...

Hier lekker rustig, Maartje in bed en Lisa naar KDV. Nu dus tijd om huis op te ruimen of te gaan slapen :-)

Na 3 of 4 nachtvoedingen weet ik het wel...

Waarschijnlijk weinig melkproductie omdat ik zelf buikgriepverschijnselen had gisteren (misselijk, diarree, geen honger en dorst dus te weinig binnengekregen)

Flesje geprobeerd omdat ze nog honger had: Geen succes! Gillen, afweren, uitspugen... dat wordt nog wat als ik weer ga werken

Casey, ik weet nu trouwens wel waarom het uurtarief hier zo hoog was: de halve dagen die wij afnemen zijn duurder per uur. (Op zich wel logisch, want als Lisa alleen 's middags komt moet je net iemand hebben die alleen 's ochtends wil, anders heb je geen volle bezetting)

De regel; niet meer dan 4 onder de 4 was hier al van kracht. Onze gastouder was 62 en had dus geen kleintjes meer.

Ik ben laatst trouwens wel weer bij haar langsgeweest, misschien kunnen we toch weer samen verder als zij het wil.

Nic, zit er nu echt bijna op!
Zo Nic, het laatste uurtje is ingegaan. Nu even iedereen een handje geven en voor je het weet is het 17.00 uur!

Ook hier nooit een vervelend, schreeuwend, stampend, roodaanlopend kind... Weet niet waar je het over hebt.....
quote:casey schreef op 20 maart 2008 @ 15:00:

vervelende kinderen? Hmm, misschien heb jij dan de B-keuze Tieg? Hier nooit opstandig, vervelend, niet-luisterend, slopend, irritant of jengelig. Zaai. Ja, dat van die b-kwaliteit was natuurlijk al bekend, met al die productiefouten
quote:tieger schreef op 20 maart 2008 @ 16:22:

[...]

Ja, dat van die b-kwaliteit was natuurlijk al bekend, met al die productiefouten Als je van die slecht luisterende irritante kinderen hebt ligt het altijd aan de ouders hoor!! Je ziet het meestal gelijk he
Hoera! De werkmannen zijn weg en de voortuin is klaar. Morgen alleen nog de patio. Ik ga ff zand uit het huis scheppen

Nic, afsluiten die handel hoor!!!
VERLOF!!!!

Dacht dat ik de enige was met zo'n voorbeeldig kind maar allemaal hier dus. En hoe is het met de mannen dan? Cees, heb je de hork eigenschappen deze kant opgestuurd nu jij geen hork meer hebt maar een lieve vent?

Vriend is de hele dag vrij geweest. Moet nog zelf voor het eten zorgen, hij hoeft niets want heeft om 3 uur nog een berg gegeten. Ik moest Tim maar oppikken. Vanavond ook alles maar aanslepen voor Tim, ook verschonen, pyama aan. Dat terwijl ik er al lekker uitgerust uitzie en al had gezegd dat mijn buik zeer doet. Blijkbaar heb ik nu verlof en kan ik mooi die dingen allemaal doen Als ik er nu wat van ga zeggen weet ik zeker dat het de hormonen zijn die spreken, toch.

Pfff, ik ga zo lekker in bad, even een kwartiertje wachten tot Tim slaapt.

Lau, wat fijn dat de lelijke tuinmannen de tuin af hebben. Ziet je huis er meteen anders uit.

Gaan we nu voor jou aftellen tot het verlof (nog 4 weken).
Nico, joepie verlof!!

en wel wat van zeggen hoor, als t zo door blijft gaan. Je hebt verlof om uit te rusten en niet om dan alles maar te hoeven doen.

Daan, hoe is t nu met lars?

Dok, vervelnd dat maartje de fles niet pakt. Merk je al dat je productie weer omhoog gaat door t vaker aanleggen?

ben de rest helemaal vergetn... sorry!

hier super druk met feestvoorbereidingen. heel de dag al aan t rennen. maar t komt goed!

nu ngo even snel een maskertej en alvast de kleding strijken en dan mn bedje in.

alvast fijne pasen allemaal!
Goedemorgen!

Nitro, heb je vandaag of morgen het feestje. In ieder geval, heel veel plezier alvast en we horen volgende week graag de verhalen als je die voor de tijd nog niet hebt verteld.

Hier een druk nachtje achter de rug. Tim moest gisteren toch weer spugen toen hij een half uur in bed lag. Vriend dacht dat ik daarna wel in bad kon want hij was het nu wel kwijt. Toch maar in bad gegaan met een heerlijk geurende bruisbal. Binnen een kwartier moest ik er snel uitspringen voor de volgende kotsronde. Uiteindelijk een keer of 4 het bed moeten verschonen en vanaf half 4 heeft Tim bij ons geslapen en is het goed gegaan. HIj was wel vroeg wakker en dus weinig geslapen. Nu lijkt het weer goed te gaan maar dat was gisteren overdag ook.

We zouden eigenlijk vanavond uit eten gaan met vrienden maar dat gaan we maar even verzetten. Durf vanavond niet weg. Wil het de oppas niet aandoen en zit dan zelf ook niet rustig te eten. Wel jammer maar dan houden we nog wat te goed.

Vandaag dus maar een beetje een hangdagje van maken. Is voor allebei wel lekker. (nu maar hopen dat de diarree niet doorzet). Vanmiddag nog wel even naar de vk.
Lekker begin van je verlof Nic, een hork op de bank en een kostend kind. Ik zou wel even met hork klein overleg plegen over hoe of wat hoor, als ik jou was. En niet te lang wachten want anders ontplof je straks een keer. Maar misschien is het gewoon een misverstand en opgelost met een goed gesprek
Oh Nico, het kotsvirus! Zal nu wel in N. aangeland zijn vanuit hier. Paar dagen last van je maag, meestal maar 1 of 2 dagen braken, geen diarree. Superbesmettelijk, incubatietijd ongeveer 2 dagen. Dus zaterdag/zondag zijn R. en jij aan de beurt... Wij hebben het allemaal gehad behalve Maartje. Verder allebei mijn ouders, mijn vriendin die even hier was en alle kindjes en leidsters van het KDV.
Tieg, hoe is het vandaag? Heb je je kinderen al door de gehaktmolen gehaald?
Nitro, jullie feest is toch morgen of ben ik nou in de war?
Goh, hebben jullie van die peuterpubertjes dan?

Ik merk wel dat het eigenlijk altijd te maken heeft met honger of vermoeidheid (of beide) als Lisa erg drakerig is.

Gisteren, 18.00u, terug van KDV. Papa vraagt of ze haar jasje even wil ophangen (heeft ze net op de grond gesmakt) Nee dus. Papa gaat erbij zitten tot ze het wel doet, eerder gaan we niet eten. Ze gooit het jasje demonstratief nogmaals op de grond met een uitdagende blik.Lisa gaat brullend naar bed, wij gaan eten. Papa gaat nog 3x vragen of ze haar jasje al wil ophangen en gaan eten. Eten wel, jas ophangen niet.. Ze hangt hem nog een keer expres naast het haakje! Uiteindelijk om 18.45u hangt het jasje, zit madam nasnikkend bij papa op schoot en kan ze eten. Zucht. Maar een sterke wil heeft ze wel!
Lau, ik heb ze vandaag maar weggebracht De eerste kan ik rond 1 uur weer ophalen, en de ander wordt door z'n vader opgehaald

En ongetwijfeld dat ze de komende dagen bij opa en oma de allerliefste kindjes zijn

Net in ieder geval al boodschappen gedaan, en ik ga straks maar eens met foto's aan de gang. Even een cd'tje branden voor mijn ouders met alle familiefoto's die we hebben, dan hebben zij die ook. En dan straks nog even een machine was opvouwen, alvast kleren en spullen klaarleggen om een paar dagen richting mijn ouders te gaan. Dus Cees, we komen bij je in de buurt, wieweet rijden we wel even langs

Dok, hier ook hoor, vervelend uit vermoeidheid of honger. Maar dan ook nog steeds vervelend tijdens het eten. Had het gisteravond even helemaal gehad, toen heeft Daan wel een tik op z'n vingers gekregen toen hij voor de zoveelste keer de houder met luierdoekjes van de commode afgetrapt had en er hard om moest lachen. Maar ik had er eigenlijk meteen spijt van, we leren hem namelijk om niet te slaan

Nitro, hopelijk hebben jullie morgen wat mooier weer dan dat het hier nu is, met alle hagel en natte sneeuw.

Nic, balen dat Tim niet lekker is. Hopelijk knapt hij snel op. Ga je nog wel met R. overleggen dat hij meer met Tim moet doen, zeker als je net bevallen bent? Hier hadden we de afspraak dat man zich bezig hield met Daan, en ik met Tessel. Dat ging redelijk goed, het gaat zich nu wat meer verdelen.

Lau, lekker dat de herrie weg is! KUn je al genieten van je tuintje?

Ga nu even met de foto's aan de slag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven