F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tieg, gecondoleerd.

En lastige situatie, ik weet ook niet zo goed wat ik zou doen.

Hier ook regelmatig van die principe-gevechten. Vreselijk. Maar toegven is natuurlijk dodelijk dus we zitten het maar uit.

Heb wel net alles netjes bij gelezen, maar ben alles weer vergeten, mn hoofd is echt te vol en ben nog super moe.

Ons feest vrijdagavond was echt super. Geweldige taart (zal zo een foto plaatsen) en gewoon helemaal leuk, maar heb me wel twee dagen t schompes gewerkt om alles af te krijgen. En daarna dag zooi ruimen.

En nu alleenstaand, want vriend is gisteren vertrokken. Tot nu toe loop t prima. En Ella gaat morgnemiddag met oma mee voor een logeerpartij, dus dan heb ik alleen milan dus dat moet ook lukken.

En milan kan rollen!! goed he, ben helemaal trots!

meiden, alles slaapt hier dus duik mn bed in. Kom morgen weer even gezellig doen en reageren.
Josje, gewoon lekker gewerkt! Hoe kan dat nou ineens? Zo druk dat je nergens aan kon denken.

Nitro, leuke foto's in de AK! En fijn dat jullie feest geslaagd was.

Tieg, je hebt een fikse discussie ontketend zag ik...

ff ego, oma ligt in ziekenhuis met een herseninfarct, is al 86. Het lijkt mee te vallen maar ze praat nog onverstaanbaar en kan weinig (ik heb nog weinig details gehoord). Het drukt je wel weer met je neus op de eindigheid van het bestaan.
Goedemorgen!

Josje, vind het helemaal niet gek. Het kan enorm wisselen hoe het werken gaat en het scheelt vaak al dat je even je hart kan luchten. Lekker hoor dat je fijn gewerkt hebt, geen zorgen over maken. En wat leuk samen een nachtje weg, even tijd voor elkaar, geniet ervan.

Dok, wat een verschil tussen Lisa en Maartje. Heeft Maartje ook een heel ander karakter of merk je dat nu nog niet?

Die actie's van de kids, vind ze echt geweldig. Iedere keer doen ze weer iets waar je je over verbaast.

Heftig van je oma. Hopelijk knapt ze weer goed op.

Cees, we hebben andijviestamppot gegeten met speklappen. Tim eet meestal wel heel goed, Gisteren ook zoveel dat we op een gegeven moment hebben gezegd dat hij klaar was. Toen vroeg hij een uur later nog om een boterham, nouja zeg. Hij heeft dan ook wel 4 of 5 dagen nauwelijks gegeten omdat hij niet helemaal lekker was. Zit je nu nog steeds bij het leuke filiaal? Heb je al opgezegd?

Nitro, wat een mooie taart zeg! Ziet er ook uit als een heel leuk feestje maar zal inderdaad veel werk zijn geweest. Je man is nu 2 weken weg toch?

En die principe gevechten, die hebben we hier ook en dat gaat beter als R er niet is. Hij geeft veel te makkelijk toe (en dan ben ik de boeman/vrouw). Heb ik ook al eens wat van gezegd.

Was gisteren enorm sjacherijnig. Had last van mijn buik dus kon eigenlijk niets doen wat ik wilde behalve dom op de bank zitten en de dingen die echt moesten gebeuren zoals boodschappen. 's avonds yoga. Daar zat ik dan op de partnerles zonder partner.

Vroeg R waarom ik zo stil was toen ik terugkwam. Toen ik zei dat ik moe was en dan ook nog in mijn uppie bij de yoga zat en dat ik dat niet leuk vond, kreeg ik geen reactie meer maar ging hij zelf zitten kniezen.

Volgens mij is hij nu nog steeds boos.

Als Tim vanavond in bed ligt maar eens met hem praten. Hij vroeg toch zelf wat er was? Kan er ook niets aan doen dat ik het idee heb dat ik deze zwangerschap meer alleen moet doen. Weet ook wel dat het nieuwe eraf is en het is ook niet zo dat het hem niets interesseerd maar ja.

Gelukkig kan ik straks naar de ikea en dan voel ik me vast beter. Is waarschijnlijk ook wel een beetje de omschakeling naar het verlof dat het er nu allemaal uitkomt.

Maar genoeg gezeurd. Ik ga even de keukenkastje opnieuw indelen.
Zo, uit de eieren geklommen ..

Heb ook alles gelezen, maar of ik alles nog weet..

Nic, ... gooi het er maar uit... Praten met R helpt denk ik ook goed. Mannen ervaren alles altijd anders dan wij.. Ga maar lekker shoppen bij de IKEA!!

Tieg, nog gecondoleerd. Ga zo even kijken bij je andere topic... Hoe is het verder met je?

Dok, wat erg van je oma... Al een hele leeftijd en dan zo iets. Hoe gaat het nu? En lekker zeg, naar Italie... wil ook mee..

Josje, lekker een weekend weg met z'n tweeen!! Geniet ervan.. en volgens mij gaat het weer stukken beter met je. Al zou ik die verwijziging wel vragen, kan nooit kwaad...

Nitro, mooie foto's. Ziet er allemaal heel gezellig uit, zeg. En wat een mooie taart, echt een Nitro-taart!

Met ons alles goed. Zijn met Pasen naar Sprookjeswonderland geweest, heel geslaagd. En daarna lekker blijven slapen in een hotel, echt super... Veel gegeten en dus erg streng aan het lijnen.. En het gaat prima (wonder boven wonder)
ha meiden,

Dok, wat naar van je oma. Ze zeggen dat de eerste 24 uur cruciaal zijn voor t herstel. Hoop dat ze goed opkrabbelt! en wat een vesrchil in gewicht tussen je meiden.

Ik moet volgende week met beide naar t cb, ben ook heel benieuwd.

Marlee, dat klinkt leuk, sprookjeswonderland. Hoe vond marius het? En hoe gaat t nu met de verkoopperikelen?

Nico, dikke knuffel!!

Heb je nog met R gepraat? Vervelend is dat he, ik had t ook aan t eind. Je wilt van alles, maar je lichaam werkt niet mee. En mannen snappen dat gewoon niet. Ze moeten wel meeleven!

Hoop dat je opknapt van het shoppen!

Josje wat schattig zo'n pukkie op de wc! En is helemaal niet raar hoor, dat t ene dag beter gaat dan de anderen. Zit er wel over t algemeen een stijgende lijn in?

En kom je ook naar de meeting?

Casey, wat een poppie is die Jesse, maar dat zal inderdaad niet lang meer4 duren, dan heb je zo'n stoere bink en denk je vol weemoed terug aan nu :-)

weet je al iets over je werk?

Hier gaat t nog prima zonder vent, wel ongezellig maar ook wel lekker rustig :-)

en alles slaapt nu, dus ga snel ff poetsen. Laters!
hallohallo! Daar ben ik ook weer eens. Ook weer boven water na de pasen (lees: helemaal NIETS gedaan). Had gisteren een extra vrije dag opgenomen en eindelijk even kunnen shoppen voor mezelf. Wel eerst 1,5 met Nina in de file gestaan om bij de creche te kunnen komen, maar ik was niet van plan mijn vrije dag aan mijn neus voorbij te zien gaan Gelukkig was het alleen sochtends dramatisch met het weer en verkeer.

Ben wel alweer kwijt wat ik ook alweer wilde schrijven...hmmm.

Tieg gecondoleerd met je neef. Bizar zeg, zoiets. Ik heb je topic niet gelezen maar ben je er al uit of je Tessel meeneemt naar de begravenis? Zou het zelf denk ik niet doen, voornamelijk omdat ik zelf dan niet op mijn gemak zou zitten...en een begravenis is al ongemakkelijk genoeg van zichzelf meestal. Maar ik zou er geen probleem mee hebben als iemand wel een babietje bij zich zou hebben...

Nic, komt wat frustratie uit geloof ik he. Waarom was vriend niet mee naar de partneravond eigenlijk? Hopelijk kan een goed gesprekje de lucht weer even kllaren.

Nitro, wat een supertaart!!! Die was vast heel lekker. En is je echtgenoot nu naar verweggistan?? Dat is minder dat hij gelijk na jullie trouwen weg moest.

Daan, stoere fotoos hoor van je optreden. Fijn dat alles goed gegaan is!
Jeetje Dok, wat een nieuws van je oma! HOpelijk gaat het gauw beter.

Josje, fijn dat je nu weer twee dagen lekker gewerkt hebt, dat is toch prettiger ook al bevalt het niet meer zo.

Nitro, saai zeg, zonder vent. Hoe gaat het trouwens met je schoonvader? Is die al weer opgeknapt van z'n beroerte?

Marlee, Sprookjeswonderland, is dat bij de efteling? Of ben ik nu mis?

Nic, niet te veel willen doen hoor. Herken het wel, het hoofd wil wel maar het lijf niet meer. Hier had man ook wel de neiging om veel op mij neer te laten komen, althans, dat gevoel had ik. Nu nog wel, maar we praten er wel regelmatig over.

Vish, how's life? Kom je zaterdag ook?

Cees, al meer duidelijkheid op je werk? En wat is Jesse lief zeg!

Nou, hier hebben we uiteindelijk geregeld dat we vanavond bij een vriendin mogen slapen. Kunnen we morgen wat later opstaan en vertrekken, en hebben we hopelijk geen files. Tessel blijft dan bij die vriendin, en Daan gaat vanmiddag naar oma.

Ben nu bezig met de belastingaangifte, en als het meezit komt er een leuk bedrag onze kant op Kunnen we weer wat makkelijker verhuizen Nu alleen nog een baan, dan wordt het nóg weer makkelijker

Even wat anders: ik kwam gisteren een kortingsbon tegen voor 4 personen voor Dierenrijk Europa, geldig tot 31 maart. Zelf weet ik nog niet of ik ga, maar anders kan ik er iemand blij mee maken natuurlijk. Je zou dan direct na de meeting kunnen gaan namelijk.

Ga nu maar eens beginnen aan de afwas van 3 dagen, en dan zo maar eens spullen pakken voor de komende dagen. Moet ook nog strijken, pfff, krijg het zo nog druk
Lau, heerlijk toch lekker niets doen! en heb je nog leuke dingen geshopt op je vrije dag?

Wanneer kan Nina naar een opvang dichter in de buurt?

Tieg, dat klinkt als een goede oplossing! Fijn dat je het zo hebt kunnen regelen.

Heb een gezellig dagje gehad met de kindjes. En Ella is nu met oma mee, dus nu nog maar een ukkie. Gaat allemaal prima zo.
Hallo hallo, ben ik ook weer even, nu twee daagjes gewerkt, morgen alleen nog een vergadering en dan kan ik alles al klaar gaan maken voor zaterdag, want dan hoef ik niet meer te werken, maandag pas weer. Heb maandag ook een sollicitatiegesprek voor een nieuwe functie, spannend, spannend. Kan ik iets meer gaan verdienen ook, en dat zou wel erg lekker uit komen, want ik heb nog steeds meer maand als salaris.

Tieg, sterkte morgen, en goede oplossing heb je gevonden.

Josje, super dat het zo goed is gegaan die twee dagen. Klinkt als beetje bij beetje opkrabbelen. Kom je trouwens ook zaterdag? Lijkt me gezellig.

Nico, beter eerst met vriend praten, anders vreet het veel te veel energie in je verlof, das zonde.

Even kijken nog of er morgenmiddag een leuke film draait om met Jesse heen te gaan. Als dat zo is dan haal ik hem van kdv en laat ik de rest daar. Ga ik lekker met Jesse alleen op stap.

Lars eet trouwens altijd supergoed, Jesse niet, die lust nog steeds niet veel, dus is per kindje verschillend. Lars is net een kliko, daar gaat alles in. Wel relaxed.

Tis net of we er bij Lars een nieuwe batterij hebben ingezet vanmorgen. Gisteravond dacht ik nog: dat wordt niks met dat kdv morgen, en vanochtend speelde hij volop en hij at weer en dronk weer, lachte weer. Alsof hij er ineens bovenop was. Super, want dan zal het zaterdag ook wel goed gaan.
Lieve allemaal, ik kom zaterdag dus niet mee, aanstaande zaterdag word ik verrast door vriend met een nachtje weg. Ik weet alleen nog maar dat we weg gaan, waarheen etc weet ik niet.

Misschiend dat ik een eventuele volgende keer wel mee ga(als ik durf )

Nog even een klein verhaaltje: De afgelopen twee weken heeft Emma op de creche heel erg veel gehuild. Ze kon de leidsters niet duidelijk maken wat ze wilde en ze wilde alleen maar op bed(niet alleen om te slapen, maar ook om te spelen) of in de hal spelen. In de ruimte voor de kinderen zelf wil ze niet zijn. Ik dacht achteraf dat het kwam doordat ze wat onder de leden had en ze werd inderdaad ook ziek. Nu is ze weer opgeknapt en had ik gehoopt dat dit nu over zou zijn. Helaas heb ik ook vanmiddag weer een huilend kind opgehaald. Met een rood vlekkerig gezicht kwam ze op me af lopen. Zo zielig.....en nu dan? De leidsters hebben het met elkaar er over gehad, of er misschien iets is voorgevallen in de groep de afgelopen periode, maar niemand kan iets bedenken. Hoe moeten we hier nu mee aan? We zeggen het altijd tegen Emma als ze naar de creche gaat, wie haar wegbrengt, wie haar weer ophaalt etc....Ik zit er een beetje mee in mijn maag. Herkenbaar of tips???

Groetjes, Josje
Jammer Josje, maar wel leuk dat he verrast wordt!

Als ik tegen Jesse zeg dat we naar GO gaan, dan zegt ie jammerend de naam van het KDV. Bij GO zijn wel een paar drukke (en vervelende) kinderen wat voor hem te druk is. En als ik met Jesse ergens binnen kom en kindjes komen gelijk op hem af om te spelen, dan begint hij ook te huilen en moet ik hem knuffelen.

Maar als het bij Emma de hele tijd is, lijkt het me niet een kwestie van "er in komen". Normaal is het huilen wel over als papa/mama weggaan. Heeft Emma het ook als je met haar ergens heen gaat? Dat ze misschien niet goed tegen de drukte kan? Mss is een gastouder dan een betere optie, waar wel kindjes zijn om te leren delen en spelen, maar een tikkie rustiger. Maar daar moet jij je ook lekker bij voelen natuurlijk. (al denk ik dat jij je al lekker voelt als zij het weer naar haar zin heeft!)

En wat betreft je werk ook heel herkenbaar; in dit nieuwe filiaal is het heel anders werken, ik merk dat ik minder op mijn tenen loop. Dus ik begon ook te twijfelen aan mijn ontslag.

Maar dan zie ik het werkrooster weer, en dan besef ik weer dat dat altijd zelfde blijft (wisselende dagen, zaterdagen, meer uren vanwege ziekten)

Mooi geregeld toch zo Tieg? Net als wat Dok zegt; je beseft je door zulke dingen dat t op het 1 op andere moment anders kan zijn.

Dok, nog nieuws?

Nitro, ziet er heel gezellig uit! Mooie taart ook, alles op elkaar afgestemd? Hoe vind je het om nu alleenstaand mama te zijn? Gelukkig heb je hulp van oma! Wat moet je vriend doen in buitenland, of is ie met vakantie? En ga jij al gauw beginnen met bijvoeden?

Ik las gister namelijk dat als je kind interesse krijgt voor jouw eten, op zijn vuistje knauwt en 's nachts weer wakker wordt, het kan zijn dat hij meer behoefte aan eten heeft. Maar hij is net 4 mnd, en met Jesse had ik op een topic nogal wat kritiek gehad (dat dat veel te vroeg was) Ik geef m al wel beetje rijstebloem in laatste fles, maar helpt niet echt.

Vanmiddag maar even bij CB vragen.

Want telkens zo vroeg wakker breekt wel op. Om 20.00 ben ik doodop. Vroeg het gister nog aan vriend; ligt het eraan dat we ouders zijn, of dat we jaartje ouder worden, dat tijd zo vliegt, of is de maatschappij zo druk geworden? Vriend heeft ook het gevoel dat ie geen tijd meer over heeft...

Nu snap ik eindelijk de uitdrukking; ik wou dat ik 10 jaar jonger was, met de kennis die ik nu heb!

Owow, Swieber niet stelen!!

Silvan ligt nu 2 nachten in ledikant van Jesse, heel ander gezicht, lijkt ie ineens weer klein hummeltje! Maar het is nu nog propperiger geworden in voorhuis... van mij mag het nu wel op gaan schieten met de bouw!

Nic, hoe was het sjoppen? Ruzie nog uitgesproken?
Goedemorgen!

Daan, wat lekker dat Lars ineens zo opgeknapt is. Klinkt ook leuk om even met Jesse naar de film te gaan. Wanneer gaat hij helemaal naar school?

Josje, jammer dat je niet kan komen maar je hebt een heerlijk excuus. Dat zou ik nou ook wel eens willen. Dat vriend oppas regelt en mij dan onverwachts meeneemt ergens heen. Film is al goed.

Cees, zal wel een hele verandering zijn. Jesse in een peuterbed en dan Silvan in het ledikant. Hoop dat het ineens heel erg gaat opschieten met de verbouwing.

Tieg, fijn oplossing zo. Is voor jullie denk ik ook rustiger en voor Tessel ook.

Lau, leuk he shoppen. Heb je veel leuke dingen gekocht? Wel jammer van de file.

Hier alles weer oke. Gisteren halve ikea leeggekocht. Valt nog wel mee. Heb nog een kastje gekocht voor op de babykamer (trofast systeem, hebben we al meer van in huis). En nog allerlei bakjes, dozen om dingen weer eens netjes op te bergen. Straks lekker kastje in elkaar zetten en beetje rommelen op de babykamer.

Heb gisteren ook even met vriend gepraat over wat me dwarszat en dat het geen beschuldiging was dat hij niet mee was naar de partnerles maar dat het dan wel even moeilijk was voor mij. De lucht is nu weer geklaard.

HIj was trouwens niet mee omdat yoga echt niets voor hem is. En de vorige zwangerschap heb ik dezelfde cursus gedaan en toen is hij wel trouw alle 3!! de partnerlessen meegeweest.

Nitro, snap helemaal wat je bedoelt. Mijn lichaam wil ook niet zo hard meer maar mijn hoofd nog wel. Heb nu ook last van mijn schaambot want toch best lang bij de ikea rondgelopen. Blijkbaar was dat al wat veel.

Ik ga nu nog even lekker op bed liggen met een boekje, daarna heerlijk in bad en dan pas een keer de kleren aan.

We hebben van vrienden de psp geleend om uit te proberen dus dat moet ik vanmiddag ook nog maar even doen. Zit ik meteen weer een poos op de bank.
Goedemorgen, Josje, leuk zo'n verassing!! maar wel jammer dat je niet kunt, wie weet de volgende keer.

en over Emma, ontzettend vervelend zeg. Wilde ze voor die tijd wel op de groep spelen? Bij ons wil Ella vaak juist niet op de hal spelen maar alleen op de groep. Ook te druk denk ik. Geen tips helaas, maar wil je wel sterkte wensen!

Daan, de operatie van Lars heeft dus goed geholpen? wel fijn hoor. en alleen met Jesse op stap is ook leuk, Zo'n grote zoon heb je al dat je er mee naar de bios kan. stoer hoor!

Hebben we trouwens al een tijd afgesproken voor zaterdag? En kan ik nog iets meenemen?

Casey, ik wacht met milan met bijvoeden echt tot 6 maanden. Maar we gaan t ook weer via de rapleymethode proberen en dat gaat denk ik ook niet als ze nog veel jonger zijn. Ik weet trouwens niet of op knuistjes kauwen ook echt toe zijn aan eten beteknt, ze gaan alles onderzoeken, ook met de mond, dus dat kan het ook zijn. Maar zou idd even advies vragen bij t cb. Ik ben om 20.00 ook op hoor, lig er regelmatig voor negen uur in, wel saai maar anders trek ik t echt niet.

Nico, lekker van die opruimdingen, kan je alles weer lekker indlene en doen. Dat zijn echt goede bezigheden tjidens je verlof!

Vriend is nu voor de bruiloft van zijn neef op pad. Hij komt maandag in de loop van de dag terug, en moet dan dinsdagochtend weer weg, maar dan naar een beurs voor z'n werk. Maar t gaat tot nu toe prima, al mis ik m wel...
Hoeveel dagen blijft Tim naar de opvang gaan? En heb je al bedacht hoe je het gaat doen met bevalling, of hij uit logeren gaat oid? Fijn dat t weer goed is tussen jou en R. Scheelt weer wat stress.

Inderdaad lekker dat Lars herboren lijkt! Tsssssjonge jonge wat voel ik me nu dom.... Ik wilde vragen wat je zaterdag dan had, dat je nu al bezig kon... Want dacht dat je de verjaardagen al achter de rug had. Maar kwartje valt nu pas...

Lau, heb jij trouwens nog wat gevonden om te gaan doen? Gym ofzo?

Stucadoors zijn weer te laat. Gister ook al. Je stelt je er op in (aankleden, snel wasdraaien voordat zij stekkers nodig hebben, poepen, etc) Ben echt blij als die klaar zijn hier, griebus.

Weet iemand hoe lang Desperate Housewives al weer aan de gang is? Zag dinsdag ineens dat t er weer op is.

En wb belasting; wanneer kun je kindertoeslag van 2007 terugvragen? We hebben halverwege jaar stopgezet, omdat ik toen veel thuis zat. Maar nu kunnen we restant wel hard gebruiken... De aangiftes du nu moeten gebeuren zijn toch alleen wb inkomsten en huis ed?
Morgen!!

Cees, geen idee van de belasting. Misschien op de site.. En wel schattig zo'n kleine hummel in een groot bed. Sliep Silvan eerst in een wiegje? NIet twijfelen hoor over je werk.. Denk dat je veel gelukkiger wordt als je voor jezelf werkt...

Josje, lekker hoor weekendje weg... Jammer dat je er niet bij bent..maar wel heel begrijpelijk Marius vindt het altijd wel leuk op de groep. Alleen toen hij net gewisseld had van babygroep naar peuters heeft hij het twee weken heel moeilijk gehad.

Lau, lekker geshopt??

Nic, fijn dat het met R uitgesproken is. En lekker geshopt lees ik... altijd leuk... Ben je nu helemaal klaar voor de baby (kamertje, kaartjes etc)?

Tieg, klinkt inderdaad als de beste oplossing vor jullie allemaal.

Daan, hele mooie foto's in AK... en fijn dat het met Lars beter gaat.. Wat zo'n operatie al niet kan doen.. Super.. En met Jesse naar de film, leuk hoor. Even alleen met je oudste.

Vanmiddag met Marius voor controle naar het ziekenhuis. Moet wel even terug anders sluiten ze het dossier en kan ik, als hij weer ergens last van heeft, het hele traject opnieuw in.. Krege gisteren te horen dat ze op het kdv stoppen met de kdvboekjes (boekjes waar ze elke dag in schrijven wat ze gedaan hebben etc). Hebben ze die bij jullie ook? Vindt wel jammer, maar ze hebben we op de peutergroepen geen tijd meer voor. Nu krijgen we een mondeling verhaal en in de klas hangt een bord waar het een en ander op staat. Jammer hoor. Het is toch een soort dagboek geworden waar gewoon hele leuke dingen in staan..
Bij ons op KDV bij baby's elke dag een stukje, bij de peuters 1x in de week. Ik vind het ook handig dat de slaaptijden erin staat, en hoeveel en wanneer er gegeten is. En idd, leuk voor later... Raar dat ze er mee stoppen hoor. Hoeft niet eens lang verhaal te zijn toch?

Marlee, is de prijs al verlaagd? Anders moet je je echt opgeven voor TV makelaar hoor!

Jesse heeft buien vandaag, weer veels te vroeg uit bed (5.30) dus zo maar weer erin. Stuccers zijn net binnen (dus ruim 2 uur later) Kan ik hopelijk weer ff wat series bijkijken, want recorder staat aardig vol.
Oh leuk, Cees... Lekker series kijken. Heb eens gekeken naar dat downloaden, maar snap er werkelijk helemaal niks van.. Ben echt een leek. Dus kijk nu maar braaf naar Grey's elke maandag .

Prijs wordt wel verlaagd. Makelaar zou huis van Funda halen na de paasdagen, maar staat er nog op. Schijnt even te duren voordat Funda aanpassingen doorvoert. Afijn, we zullen zien... Liever geen tv-makelaar , maar misschien moeten er toch eens aan gaan geloven.

Marius was trouwens de afgelopen weken ook zo vroeg wakker, maar nieuw dekbedje doen wonderen..
Oja, zit ik lekker rustig in bad en dan gaan jullie hier allemaal zitten kleppen . Maar ben weer schoon en kan weer normaal lopen. Zo'n warm bad doet toch wonderen.

Cees, Tim blijft gewoon 3 dagen naar de opvang gaan. Kan ik op die dagen lekker bijkomen en beetje rommelen. Heb ik de andere dagen ook weer meer energie voor hem (theoretisch).

Wel stom trouwens dat die stuccers iedere keer te laat zijn, werken ze dan wel langer door (zal wel niet).

Nitro, kan me voorstellen dat je je vent mist. Maandag zie je hem dus ook maar heel even. Hoe lang moet hij daarna nog weg?

Uhm geheugen staat echt op standby geloof ik.

Marlee, je moet dus iedere zoveel maanden/weken op controle blijven komen met Marius? Is ook wel fijn natuurlijk. Het heel traject opnieuw lijkt me ook niets.

Hoop dat jullie snel een goed bod op het huis krijgen, scheelt ook weer zorgen.

Nu moet ik toch echt even teruglezen en dat kan niet als je smileys wilt gebruiken stom hoor.
O goeie Marlee, over Grey's; kan ik iemand blij maken, dan zal ik kijken of ik ze kan overbranden.
..en zaterdag meenemen.

Tip vd dag;

ga niet kijken of er berichten zijn bijgekomen op Viva, als u broodjes in de koekenpan heeft liggen.
Of zet een timer maar dan wel altijd 2 minuten korter want je springt nooit meteen op

Ik ga ook maar eens wat eten en dan wat boodschappen doen
Oh, ik hou me aanbevolen voor Grey's... maar hoeft niet perse voor zaterdag, hoor! Zeg maar wat je moet hebben. Ben allang blij als ik ze achter elkaar kan zien ...

Ga ook zo maar eens eten... en wil ook in bad.. .. nog heel even.

Wel lekker dat je je een stuk beter voelt, Nic....
Niks Marlee, zie het maar als dankje voor het aanhoren (lezen) van mijn gezwam!

Gewoon alle afleveringen die tot nu toe zijn uitgezonden in VS maar doen?

Heb ook nog

-Diego en dinosaurus avontuur

-Dora stelt Diego voor

-Teletubbies

-Pingu stinkt

-Bumba

-Leeuwenkoning

-Alles is Liefde

-Symphonica in Rosso (paul)

Dus indien er verzoekjes zijn, ff laten weten voor zaterdag!
Goedenmiddag!

Lekker hoor Nic, een warm bad. Denk dat ik daar vanavond ook eens even gebruik van ga maken. Heb sinds een paar dagen ook flink last van pijn in/achter schaambeen, vooral als ik net opsta van liggen of zitten

Jos, jammer dat je niet komt zaterdag, maar wel leuk (en lief) dat je een nachtje weg krijgt saampjes

Cees, voor de toeslag kinderopvang kun je kijken op www.toeslagen.nl Daar vind je alle info. Volgens mij kun je dat nu gewoon al terugvragen, maar is wel een ander programmaatje dan de gewone belastingaangifte. Maar dat staat ook allemaal op die site.

Wij zijn gisteravond begonnen met de belastingaangifte. Vanavond maar even afmaken. Krijgen wel leuk bedrag terug (voordeel van huis kopen he) dus dat is wel lekker.
haha Cees, goeie business die series op dvd...zo werken drugsdealers ook he...eerst gratis weggeven, en als mensen dan verslaafd zijn dan moet er ineens voor betaald worden...Voor we het weten staat er een knokploeg voor de deur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven