F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet het een lang weekend worden, kunnen we tenminste een paar keer uitslapen .

R moet voor zijn werk op pad. De klant waar hij voor werkt zit in zwitserland.

Nitro, deze baby is trouwens wel rustiger dan Tim. Als er bewegingen zijn, die voel ik wel regelmatig hoor, zijn ze heel subtiel. Tim probeerde altijd door de buik heen te trappen en was echt hyper in de buik (en is dat altijd gebleven). Dit is dus heel anders genieten.

Ga weer terug naar het kleed, probeer de vlekken eruit te krijgen maar volgens mij word het nog niets. Moet eerst even goede tapijtshampoo halen. Zit niet op handen en knieën hoor maar heb zo'n belachelijk uitgebreide stofzuiger die ook een tapijtreiniger heeft, dus kan het met 1 hand.
zo hier weer rust, kindjes allebei tegelijk plat!

mss heeft marlee wel tips voor je nic?

tis nog steeds raar idee dat ik niet hoef te werken. al moet ik er wel heen, want koelkast = leeg, en dus ook geen toetie voor Jesse. wordt feest vanavond....

Lau, ben je dan morgen vrij en dan do en vrij nog, of ruil je je vrije dag nu ook om?

Slaap jij overdag nog wel Nic?

Ja tis hier echt mooi, vooral als de zon schijnt. Zie nu ook veel verschillende vogeltjes, allemaal nestjes aan het maken (vooral onder onze dakpannen) Dus ik hoor ze de hele dag zingen en tsjilpen. Er loopt ook steeds een stel aparte ganzen in de buurt. Verderop hoor je wel eens een haan en de koeien loeien.

Over een paar maanden zal het zicht aan 1 kant minder worden, ivm mais. Ben niet zo'n natuurmens eigenlijk, maar voor de kinderen is het hier heerlijk. Jesse roept bij elke kraai "Hapik" (havik die ie bij Diego had gezien) en als er een reiger bij de sloot zit wacht ie net zo lang tot die wegvliegt, omdat ie van die grote vleugels heeft.

Ik weet nog dat zo'n anderhalf jaar geleden zo ontzettend twijfelde of we deze stap moesten nemen, maar nu ben ik er heel blij mee! Vind het dan ook heel leuk als jullie het ook keertje zien bij een meeting!
Overdag slapen?!! Ik niet, dan slaap ik 's avonds niet. Ik ga wel minimaal een uur lekker op de bank hang, benen languit. Dus zorg wel voor mijn rust.

Klinkt echt heerlijk bij jou Cees. Ik vind de vogels ook altijd zo gezellig maar meer zullen we hier niet zien.

Moet ook boodschappen doen maar heb geen zin. Heb eigenlijk nergens zin in. Vind het eigenlijk ook helemaal niet leuk dat R vanavond niet thuis is (of eigenlijk ver weg is).

Ga nog maar even wat op mp gooien, ruimt misschien weer op.
1 avondje alleen vind ik altijd wel lekker hoor Nic, gewoon lekker van genieten. Als je toch nog boodschappen moet doen haal je wat lekkers voor jezelf en anders huur je ook gewoon lekker filmpje ofzo. Haha...ik weet me wel te vermaken hoor als de man van huis is

Wil jullie huis ook graag een keertje zien hoor Cees. Als ik me goed genoeg voel kom ik echt gewoon jou kant op tijdens mijn verlof een keer. Anders neem ik Marlee wel mee voor de zekerheid...

Nic, zou niet teveel moeite doen met het kleed nu hoor, straks breken je vliezen erboven en kun je m alsnog wegdonderen
Wat heb je in de verkoop dan Nic?
Avondje alleen vind ik ook wel lekker hoor. het is meer het idee dat hij hier 8 uur rijden vandaan zit. Voor de rest red ik me wel.

Heb bedbodems in de verkoop. We hebben nu verstelbare en die oude kunnen we niets meer mee, staan vooral enorm in de weg.

Denk dat ik zo maar eens op zolder ga rommelen. Verveel me enorm maar heb nergens zin in. Geen idee wat ik op zolder moet maar ik verzin daar wel iets.

Lau, nog 2 dagen en 2 uur!!!!!
Goedemorgen!
morning!
kheb zin om naar zee te gaan, ff frisse neus halen.

denk dat ik maar vast begin te lopen....

jesse vond de zeem die altijd in mijn auto had gelegen en ging de tv afnemen (en dat was ook echt hard nodig )

wat een skattie!
Van wie heeft ie dat schoonmaakgen dan geerfd Cees????
Hij is vast van de schoonmakert van de A.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
kijk es:

quote:Vishnu schreef op 16 april 2008 @ 09:45:

Hij is vast van de schoonmakert van de A.
Koele wagen Vis! Hep ju die gekogt?
nog nie Lou
Hoef je nog maar 1 dag te werken Lau???
Cees, je bent welkom hier hoor!

Zo, kinderen weggebracht, wat boodschapjes gedaan, en nu met een salade voor de pc. Straks eens gaan passen en meten of een ledikant en commode op onze kamer erbij past, en dan kan ik vanmiddag ook nog naar Ikea. En anders niet.

Nu maar 's op zoek naar leuk werk.
jesse swingt voor de minidisco en zei "mama olifant".

gelukkig voor hem zong ie mee met t liedje.

hebben we de laatste tijd klusjesmannen die niet op komen dagen, staan er nu 2 een week te vroeg voor de deur! ze zijn uilebord aan t plaatsen en nu begint t net te hagelen!

vis, t werd die toch nie? of zijn ze t zelfde?

wat zouden jullie doen; Astra station, corsa of polo? ik kan niet kiezen, heb allebei zijn voor- en nadelen....

tieg, anders koop je ook zo'n babyhok, dan kan tessel op balkon!
quote:casey schreef op 16 april 2008 @ 10:51:

tieg, anders koop je ook zo'n babyhok, dan kan tessel op balkon!

Da's een goeie, hadden we nog niet aan gedacht

Heb je een plaatje van die auto's? Heb geen idee hoe ze eruit zien.
Die donkere auto die je stuurde zag er wel heel goed uit vond ik Cees!!

En het wordt idd niet die maar wel dezelfde met minder kilometers en apk tot feb volgend jaar.
Morgen!!

Lau, ga wel mee als back-up hoor!! Zullen we maar meteen een datum prikken in de AK? .. Ben ook heel benieuwd naar het paleis van Cees..

Tieg, van de week stond een heel stuk hier in de krant over een aantal kdv's die zo'n ding gebruiken waar die kinderen in buiten slapen. Vind het net een kippenhok... Kan er niet aan wennen als je de foto ziet, al zal het best fijn zijn voor die kinderen... Net als kinderen aan een lijntje zodat ze niet weglopen, heb ik persoonlijk een beetje moeite mee als ik dat zie...

Vish, mooie auto... Buuv heeft er ook zo een... Cees, ik heb heel lang een polo gehad. Vond het een super auto. Degelijk en er was nooit wat mee.. De andere ken ik niet behalve van naam..

Nic, 2,5 week... Gaat rap allemaal en Lau, nog maar twee dagen werken... Heb jij veel op mp, Nic?? Wil er straks wat spullen opzetten die ik niet mee verhuis.

En een hele andere vraag.. Ik heb hier een vuilniszak vol met nieuwe knuffelbeesten staan. Marius is nooit van de knuffels geweest en vind het zonde om ze zomaar weg te doen. Heb al ziekenhuizen, MCDonalshuizen etc gebeld, maar die willen ze niet hebben... Weten jullie iets waar je ze kan doneren? Wil er graag anderen een plezier mee doen!
Blijf van mijn Lijfhuis misschien Marlee? Of weeshuizen in het buitenland?
bij knuffelgezocht of zo? anders kdv's? en anders naar ver land?

en kijk eens op mp ofzo of er mensen zijn die bepaalde knuffels zoeken, je maakt ze er superblij mee.
Ff snelle meld want niet veel tijd vandaag.

Boodschappen gedaan en nu een vreindin op bezoek en we gaan straks plantjes kijken. Tot vanavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven