F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog even een lange post typen, ik waarschuw maar vast
Chips zit vaak ook melkeiwit in! Stom he?
Chips is stom.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik haal hem vast uit het vet hoor.

ja, geef mij maar weer de schuld

Hee dok, hoe is het?
Ze is aan ut typen joh.
quote:Dokkie schreef op 13 mei 2008 @ 21:56:

Chips zit vaak ook melkeiwit in! Stom he?Ik kan je de hele lijst geven welke je wel kunt hebben hoor...stiefzoon is ook zo'n allergisch kneusje
kutmuggen
Staan nog wel wat leuke meisjesnamen voor je op het Sky radio topic.
quote:lau72 schreef op 13 mei 2008 @ 22:05:

[...]

Ik kan je de hele lijst geven welke je wel kunt hebben hoor...stiefzoon is ook zo'n allergisch kneusje Jaaaah!
Nitro nogsteeds niet uitgedouched? Ben je zo vies?
Vond het hier ook wel beetje rieken hoor.
Djenischa

Felicity June

Ishaura

Djoy

Djailany

Djedidia

Djenna

Janany

Jaidy

Djamila

Misty, Faith, Melody

Daylisha

Neayyssa (een blond meiske!)

Svarovski (!!!)

Aeneas (hoe spreek je dát uit?!)

Yraillah

Ik zal ze eens aan manlief voorstellen...coole namen

Vind zelf Bambi heel leuk, of Bambam, maar dat vond hij dan weer niks...suf he
Busty Bambi moet je doen, heeft ze meteen een artiestennaam.
Welterusten dames.

En Nico, zet hem op!!! (Dat hoedje)
quote:Dokkie schreef op 13 mei 2008 @ 22:08:

[...]

Jaaaah!

wokkels naturel en paprika (of een van de twee, weet ik niet zeker meer)

frietjes van ah eigen merk paprika en naturel

spinners

lays ribbel naturel
Trusten Vis! Gezellig om weer eens een goed gesprek te voeren met je

dok, wel opschieten hoor, ik wil ook zo naar bed
ik ga ook naar bed...hoop dat Nic vanacht mooi kind werpt...kom morgenochtend weer kijken. Slaap lekker dames!
Daan jij eerst maar een hart onder de riem wat afzien zo met die kleine mannekes! Ook voor henzelf trouwens. Hopelijk zijn ze vrijdag aan de beurt en hoeft het niet uitgesteld te worden.

Nico, je geduld wordt wel weer op proef gesteld zeg! Maar het is blijkbaar erg fijn bij jou Misschien morgen dan, dag na het strippen. PS Snoeperig katje!

Ik zag allemaal moederdagdingetjes voorbij komen en Nico spant wel de kroon. Hier niks van dat alles, hoor! Hork II zegt gewoon dat ik zijn moeder niet ben en dat de cadeautjes van de kinderen zelf moeten komen en dan zelfgeknutseld/uitgezocht moeten zijn. Je begrijpt dat vaderdag hier ook een kale boel wordt.

Nee, grapje van dat Hork II, ik doe er zelf ook niks aan. Zelfs niet naar mijn moeder geweest dit jaar.

Stoer dat Nemo nu zo vaak op de pot gaat, maar hij was er toch ook heel lang geleden al eens mee begonnen? Lisa ook, al in november vorig jaar ging ze af en toe op pot of wc poepen. Daarna een hele tijd niet en nu weer een paar keer wel. Maar ze stond laatst toch ook vrolijk (en verbaasd) op de vloer te plassen.

En Emma ook al zo goed bezig! Leuk dat je weer bijna tante wordt Jos.

Ik zag jullie over Hyves, maar probeer uit zelfbescherming niet eens te gaan kijken. Dan kom ik helemaal nooit meer ergens aan toe..

Cees, nog een kindje? Maar je mag er nu toch maar 4 in totaal?

Lijkt me ook druk zat

quote:Nitro schreef op 13 mei 2008 @ 08:44:

Ik ga straks ff met Ella langs de huisarts. 2 nageltjes van dr vingers laten los... heel raar. Kan met googlen ook niet echt iets vinden, dus ben benieuwd wat dit nu weer is.

Ik wilde al zeggen: bij honden is het dan meestal een schimmelinfectie , zag al dat dat mosterd was. Kan wel heel hardnekkig zijn

Wij zaten het weekend bij schoonouders, neefje van 1 was er ook, dus lekker keten. Maartje is al dagen een zonnetje en drinkt heel goed nu ik geen melkproducten en ook geen soja meer gebruik. Waarschijnlijk kan ze daar dus ook niet tegen! Het zal jullie verbazen waar dat allemaal in zit! (Allerlei koekjes, snoepjes, zoutjes, chips, broodbeleg etc. etc) Ben al een kilo kwijt deze week

Dametje weigert trouwens pertinent de Nutramigen (is ook erg vies, heb het zelf geproeft. Of had ik dat laatst al verteld?) dus ik moet wel. Kolven gaat redelijk, wel vaak wat te weinig en vandaag niet aan toe gekomen en nog geen voorraad in de vriezer.

Nou, iedereen is naar bed nu ik weer bijgelezen ben, dus welterusten!
goedemorgen!! Was benieuwd of er al nieuws van Nic was...maar niets dus. Nou ja, eerst maar eens koffie zettend dan.
Niets hoor. Geen baby, geen wee.

Het hield dus inderdaad gisteravond alweer op en heb gewoon geslapen als anders.

Denk echt dat ze deze moeten gaan halen.
Morgen!!

Dit is echt niet terug te lezen.... ... Wat is er veel geschreven...

Maar nog steeds niks van Nic, zou het dan toch eindelijk???

In ieder geval heb ik vor de liefhebbers koffie met broodjes staan dus kom maar op.

Oh NIc, balen .. Misschien zet het vandaag nog door..
Vish en Lau, gezellig zo'n gesprekje .. Volgende week maandag kan ik, Lau... Helaas wordt het moeilijk op de andere dagen, moet dan helaas werken.

Daan, heel veel succes met je mannen. Ik hoop dat ze niet ziek zijn vrijdag en dat het daarna allemaal een beetje over is. Dat hebben jullie wel verdiend, wat rust.

Hier nog geen potje of niks. Marius vindt het machtig interessant om op de wc te zitten en door te trekken, maar daar houdt het mee op. Ik ga me er in het nieuwe huis wel meer mee bezig houden, nu heeft dat toch geen zin..

Nitro, schimmel.. Ik hoop dat het nagellakje werkt. Inderdaad nog nooit van gehoord bij kleine kindjes..

Zo, en nu eerst even mail nakijken voordat we weer echt aan de slag moeten.
Och Nic, zo blijft de spanning er wel in he. Moet je nou morgen naar het zh? Maarja, kan zomaar ineens beginnen hoor, die bevalling. En uiteindelijk komt ie er echt wel uit!

Ze gaan hier vandaag de trap afmaken, dus ga zo maar met Nina de deur uit, beetje winkelen ofzo. Ze gaan lijmen dus die lucht is niet zo fijn en Nina kan ook niet naar boven om te slapen tussen de middag. Nou ja, ik kijk wel hoe ik het ga doen, anders kan ze wel weer even op de bank slapen. Zit me net te bedenken dat ik ook nog klossen moet hebben dus die ook maar halen zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven