F'06
woensdag 14 mei 2008 om 09:27
Maandag is prima hoor Marlee. Zal even kijken of ik Nina dan wel naar de creche breng of een dag wissel. Natuurlijk wel zo gezellig voor Marius als ie met Nina kan spelen.
Oh Dok, als je nog andere dingen wilt weten waar geen melkeiwit in zit...roep maar hoor.
Wel fijn dat het met Maartje zo goed gaat nu, dan weet je in ieder geval waar je het voor doet...
Oh Dok, als je nog andere dingen wilt weten waar geen melkeiwit in zit...roep maar hoor.
Wel fijn dat het met Maartje zo goed gaat nu, dan weet je in ieder geval waar je het voor doet...
woensdag 14 mei 2008 om 09:30
Ja, morgen naar het ziekenhuis maar ik hoor morgenvroeg pas hoe laat, want dan gaan ze de afspraak maken.
Iedere dag wordt de kans groter dat de baby komt. Als het nu begint is het niet meer van het strippen.
Ga vandaag maar eens shoppen ofzo. Zo eerst even slippers zoeken die lekker zitten. Misschien nog plantjes kopen. Anders zit ik ook maar de hele dag te wachten.
Iedere dag wordt de kans groter dat de baby komt. Als het nu begint is het niet meer van het strippen.
Ga vandaag maar eens shoppen ofzo. Zo eerst even slippers zoeken die lekker zitten. Misschien nog plantjes kopen. Anders zit ik ook maar de hele dag te wachten.
woensdag 14 mei 2008 om 09:57
huh, ik zie die ooievaar, en dacht dat het gebeurd was! maar lijkt me sterk in 1 minuut!!
Lekkere zeveraars zijn jullie, jammer dat ik de gezelligheid gemist had, want had ik reden om glaasje apfelkorn te drinken!
Dok, fijn dat Maartje opbloeit! Ik zat ook ff te denken wat je zoal kunt kanen. Volgens mij ook die zwart/witte hagelslag van de aldi. ownee, zie net dat die ook sporen kan bevatten...
Vis, weet je zeker dat het de buurman was die je zag BBQ-en? En niet Gordon Ramsey in de keuken? Lijkt ook wel wat een blonde surfdude... Ik vind Jimmy (van zijn farm) eigenlijk ook wel een lekkertje... maar mss komt dat omdat we beetje zelfde zijn. en varkens hebben!
Marlee, keek jij nog rond naar ander werk? Meen dat je dat poosje terug wilde doen...
Daan hoest ondertussen met de jongens?
Meisje van 13 redt zich denk ik wel. Ze pakt het iig wel direct allemaal aan en op. Maar we gaan niet eerst uit eten, aangezien het hier tussen 18 en 21 spits is, en das denk ik wat teveel voor een eerste keer. Dus alleen naar show (Queen Spectacular) maar dat vind ik al leuk. Eindelijk weer eens eruit!
Owkee, is er nog wat te snaaien hier op de tribune???
En dames, tis wel zo netjes om die lege zakken en glazen op t eruimen bij vertrek, brak net zowat mij nek!
Lekkere zeveraars zijn jullie, jammer dat ik de gezelligheid gemist had, want had ik reden om glaasje apfelkorn te drinken!
Dok, fijn dat Maartje opbloeit! Ik zat ook ff te denken wat je zoal kunt kanen. Volgens mij ook die zwart/witte hagelslag van de aldi. ownee, zie net dat die ook sporen kan bevatten...
Vis, weet je zeker dat het de buurman was die je zag BBQ-en? En niet Gordon Ramsey in de keuken? Lijkt ook wel wat een blonde surfdude... Ik vind Jimmy (van zijn farm) eigenlijk ook wel een lekkertje... maar mss komt dat omdat we beetje zelfde zijn. en varkens hebben!
Marlee, keek jij nog rond naar ander werk? Meen dat je dat poosje terug wilde doen...
Daan hoest ondertussen met de jongens?
Meisje van 13 redt zich denk ik wel. Ze pakt het iig wel direct allemaal aan en op. Maar we gaan niet eerst uit eten, aangezien het hier tussen 18 en 21 spits is, en das denk ik wat teveel voor een eerste keer. Dus alleen naar show (Queen Spectacular) maar dat vind ik al leuk. Eindelijk weer eens eruit!
Owkee, is er nog wat te snaaien hier op de tribune???
En dames, tis wel zo netjes om die lege zakken en glazen op t eruimen bij vertrek, brak net zowat mij nek!
woensdag 14 mei 2008 om 13:55
Ik ben er ook weer hoor...heb broodjes bij me en melk. Leek me goed idee om wat gezonds te nemen na de chips en cocktails van gisteravond. Heb alleen niet aan sojamelk voor Dok gedacht
Dacht ook even dat het ineens gebeurd was hoor, met die ooievaar...maar ze is nu dus plantjes kopen...zitten wij hier ook voor jan joker eigenlijk
Heb net keurig lijstje afgewerkt samen met Nina. Eerst thuiszorgwinkel voor klossen, toen ikea voor onzinnige rommel, toen prenatal voor potje en kleren Nina, Hema voor beddegoed en tenslotte de appie voor de dagelijkse boodschapjes
Nu eerst eens even zitten.
Stoere onderbroeken voor jezelf Vis?
Cees, heb jij dan een excuus nodig om apfelkorn te drinken?
Hmmm...misschien moet ik vanmiddag ook nog even plantjes halen...wil nogsteeds een vijg voor in de tuin...en wat gezellige dingetjes voor binnen nog...
Dacht ook even dat het ineens gebeurd was hoor, met die ooievaar...maar ze is nu dus plantjes kopen...zitten wij hier ook voor jan joker eigenlijk
Heb net keurig lijstje afgewerkt samen met Nina. Eerst thuiszorgwinkel voor klossen, toen ikea voor onzinnige rommel, toen prenatal voor potje en kleren Nina, Hema voor beddegoed en tenslotte de appie voor de dagelijkse boodschapjes
Nu eerst eens even zitten.
Stoere onderbroeken voor jezelf Vis?
Cees, heb jij dan een excuus nodig om apfelkorn te drinken?
Hmmm...misschien moet ik vanmiddag ook nog even plantjes halen...wil nogsteeds een vijg voor in de tuin...en wat gezellige dingetjes voor binnen nog...
woensdag 14 mei 2008 om 14:33
Ben geen plantjes halen hoor.
Zit gewoon op de bank te janken met greys anatomy.
Ik probeer positief te blijven maar nu lukt het even niet. Baby is ook al zo rustig vandaag.
Ik had gebakjes gehaald voor op de tribune maar die zijn al op.
Iemand een waterijsje?
En hebben jullie de slaapzakken mee want kan allemaal nog wel even duren.
Zit gewoon op de bank te janken met greys anatomy.
Ik probeer positief te blijven maar nu lukt het even niet. Baby is ook al zo rustig vandaag.
Ik had gebakjes gehaald voor op de tribune maar die zijn al op.
Iemand een waterijsje?
En hebben jullie de slaapzakken mee want kan allemaal nog wel even duren.
woensdag 14 mei 2008 om 14:37
Waarom klinkt dat onsmakelijk? Zit jij gelijk weer vunzig te denken??
Cees, bedoelde je dat je Gordon Ramsey een lekker ding vind????? Vind het echt een enorme engnek!
Gewoon de tent sluiten Marlee, en lekker naar huis. Het is toch geen weer om te werken
Oh, we hebben trouwens eindelijk plek voor Nina op kdv in de buurt. Vanaf 1 juli hoeven we niet meer naar oude woonplaats te rijden met haar elke dag. Scheelt een stuk. Ook voor baby plek bijna rond, op 1 dag na...maar daar hebben we nog een paar maanden voor gelukkig.
Cees, bedoelde je dat je Gordon Ramsey een lekker ding vind????? Vind het echt een enorme engnek!
Gewoon de tent sluiten Marlee, en lekker naar huis. Het is toch geen weer om te werken
Oh, we hebben trouwens eindelijk plek voor Nina op kdv in de buurt. Vanaf 1 juli hoeven we niet meer naar oude woonplaats te rijden met haar elke dag. Scheelt een stuk. Ook voor baby plek bijna rond, op 1 dag na...maar daar hebben we nog een paar maanden voor gelukkig.
woensdag 14 mei 2008 om 14:52
woensdag 14 mei 2008 om 14:58
wat goed dat jullie plek hebben op het kdv.. je hoort hier toch wel verschrikkelijke verhalen over die wachttijden in Utrecht... en perenwaterijsje... die heb ik ook in de vriezer liggen (helaas thuis en daar heb ik nu helemaal niks aan )... Ik ga maar eens een fles koud water uit de koelkast pakken...
Nic, nog niks dus... je mag huilen, hoor.... Als je morgen naar het ZH gaat, betekent dat ook dat je moet blijven voor bevalling of niet? Ik hoop echt dat dat kind spontaan nog komt vanavond..
En Gordon Ramsay... ook niet hier favoriet om tussen de benen te hebben...
Nic, nog niks dus... je mag huilen, hoor.... Als je morgen naar het ZH gaat, betekent dat ook dat je moet blijven voor bevalling of niet? Ik hoop echt dat dat kind spontaan nog komt vanavond..
En Gordon Ramsay... ook niet hier favoriet om tussen de benen te hebben...
woensdag 14 mei 2008 om 15:00
Perenijsjes zijn vies, peren zijn ook vies.
Maar bosvruchtenijsjes eigen merk van de Deen. Ooeeeeeeeee
Ik moet zo nog boodschappen doen als Nemo besluit ooit wakker te worden, denk dat ik ze dan even meeneem.
En nee geen stoere onderbroeken voor mezelf. \\:-)//
Maar bosvruchtenijsjes eigen merk van de Deen. Ooeeeeeeeee
Ik moet zo nog boodschappen doen als Nemo besluit ooit wakker te worden, denk dat ik ze dan even meeneem.
En nee geen stoere onderbroeken voor mezelf. \\:-)//
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 14 mei 2008 om 15:17
laten jullie kids gewoon in huis zonder luier lopen trouwens? Ben zo bang dat ík dan steeds moet dweilen. Misschein eerst even wachten tot ze daadwerkelijk plasje op het potje gedaan heeft...dan snapt ze in ieder geval wat de bedoeling is. Tot nu toe is ze alleen maar met potje en al door het huis aan het schuiven...