F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha Josje, kan me voorstellen dat je geen zin hebt na zo'n lekkere tijd vrij. Maar, collega's zien is ook wel leuk toch, en even lekker met iets anders bezig zijn.

Hoe gaat het met je winkeltje trouwens? Nog steeds zo druk?

Meis drinkt hier idd ook altijd groot glas voor ze naar bed gaat, dus dat helpt niet. Je zou het als je tijd hebt inderdaad gewoon een paar nachten kunnen proberen en kijken hoe t gaat. Op zich wel lekker als ze helemaal uit de luiers zijn natuurlijk.
Wat zou ik blij zijn als Tim ook eindelijk eens zindelijk wordt.

We gaan er vanaf dit weekend maar weer eens flink mee aan de slag, hij is nu weer mobiel genoeg dus geen smoesjes meer.

Hij plast wel soms op de wc maar alleen als wij hem erop zetten.

Nitro, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Voel je je niet meer zo ellendig als vorige week of is het toch een virusje geweest?

Ga weer aan het werk, er ligt nog wel een stapeltje te wachten op mij. Collega is nu op vakantie dus lekker druk.
Vandaag wel een mooie dag Nitro, kun je samen met Suze van jan'06 bevallen

Oooeeee Josje zal wel even bikkelen zijn weer aan het werk!

Ik neem het vakantiestokje van je over en vertrek zaterdag voor 10 dagen naar Turkije.

Goed Lau! En waarschijnlijk neemt je lijf het straks ook gewoon over dat je er geen behoefte meer aan hebt en dan ga je als een speer!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nitro, vanmorgen een vriendinnetje van me bevallen van een meisje... dus inderdaad een mooie dag!! En het meisje heet..... Laura!!

Lekker lang vakantie, zeg Jos... Kan me voorstellen dat je geen zin hebt.

Lau, klinkt goed die naalden. Kun je me de gegevens mailen van die acupuncturist? Heb echt een enorme dip qua zoetigheid (kan me niet inhouden met zoetigheid ).

Nic, alweer gewend aan het werken en het getrouwde leven??

Vish, lekker weg.... Heerlijk, hoor!! Samen met Nemo??

Vanmorgen met de kleine man naar het ziekenhuis voor controle geweest voor zijn heup en alles was helemaal goed! Ik hoef ook niet meer terug te komen. Wel krijgt hij 5 tanden tegelijk door dus huilerig en vooral 's nachts niet slapen ;-(.... Maar verder gaat het eigenlijk allemaal lekker rustig. Sollicitatie nog niks gehoord dus morgen maar even bellen. En anders volgende week even een afspraak maken met UWV (vast gezellig)!
Wat een prachtige naam, Laura

Hee, en Vis, volgens mij ben jij al heeeeel lang niet meer op vakantie geweest, klopt dat? Wat lekker zeg. Heeft Nemo er al zin in? fijn hoor!

Marlee, kijk even op acupunctuurcentrum.nu (dat mag ik toch wel gewoon neerzetten hier?)

Tieg, eventueel een mogelijkheid om donderdag ipv wandelen naar de bijenkorf (dwaze dagen) te gaan?
quote:lau72 schreef op 29 september 2009 @ 16:19:

Tieg, eventueel een mogelijkheid om donderdag ipv wandelen naar de bijenkorf (dwaze dagen) te gaan?

Is ook een uitputtingsslag om dat te overleven dus een goede vervanging
Doe es nieuwe foto's van de kinders in de ak! Vooral van de jongsten heb ik er soms helemaal geen beeld bij.

Ben in 2000 naar China geweest, en in begin van zwangerschap nog een vakantietje from hell gehad die ik eigenlijk alweer vergeten was.

Nemo weet niet dat we gaan, ik heb gezegd dat we zaterdag naar het zwembad gaan. (En dat is ook zo )

Dwaze dagen ex-collega nam er echt vrij voor en die lag daar al uren voor openingstijd voor de deur. Te erg.
Foto's: check!

Zo Vish, jij was wel aan de beurt voor een vakantie hoor. Ben benieuwd wat Nemo ervan vindt, geweldig waarschijnlijk!

Nitro, fijn dat Meis de wc gevonden heeft! Hoe gaat het intussen met jou?

De nachten zijn hier ook nog vrij nat, terwijl Lisa al meer dan een jaar overdag zindelijk is.

Is er al een kindje luierloos 's nachts? Nemo misschien?

Ik zal eens wat naalden in mijn oorlellen steken, want die doos bonbons hier naast me blijft maar roepen.. Verder ook discipline ver te zoeken en kilo's sluipen erbij i.p.v. eraf, dus ik sluit me maar weer aan..
Ha leuk, ga zo meteen even kijken!

Ja Nemo zindelijk sinds mei 2008, dat was meteen dag en nacht.
Ik ga lekker werken, wie gaat er mee :-)

Wat heerlijk dat je nog naar turkije gaat Vish! Welke plaats ga je naar toe? Ik ben twee keer in Turkije geweest, één keer in Side en één keer een rondreis gemaakt: prachtig land en lekker weer!

Emma heeft gisteravond een luierbroekje aan gekregen ipv een luier. Nu kan ze dus 'zelf' naar de wc. En dat deed ze dus ook: 10 minuten nadat ik haar in bed had gelegd en ze dus net daarvoor geplast had

En nu ben ik out of inspiration. Tijd voor tandenpoetsen, heb geen zin om mijn fiets uit de schuur te plukken, en het is geen mooi weer. Goed excuus om de auto te pakken(doe er met de auto net zo lang over als op de fiets haha, maar dat terzijde).

Groetjes!
Werk ze Josje!

Wij kijken nog even de sprookjesboom in bed. Wat is het weer donker 's ochtends he, niks aan!

We gaan trouwens naar Dalyan.
Goedemorgen!

Werk ze Josje.

Vish, wat lekker zeg even op vakantie. Ben benieuwd wat Nemo van het vliegen vindt. Alles weer helemaal top of moet je nog een keer laten pijnigen door de dokter?

Dok, leuke foto's. Vindt Lisa zo op jou lijken, echt precies. Maartje heeft een heel ander gezichtje of niet?

Marlee, fijn dat alles weer helemaal in orde is met Levi.

Lau, wat fijn dat een paar naalden zo'n verschil kunnen maken. Je moet ze alleen op de juiste plekken kunnen prikken natuurlijk. Ben benieuwd naar je score de komende weken.

Nitro, al aan het bevallen? Ben je nu vandaag 39+3 of is dat morgen? Ben heel benieuwd naar jullie kleine meid.

Cees, werken alle kids een beetje mee? Heb je al meer nieuws van de gemeente, kan je je eigen kdv gaan starten?

Tieg, kan helaas niet op je housewarming komen. We krijgen zondag bezoek, nog ivm de bruiloft. En wil met Tim om 11 uur naar de kleuterviering van de kerk, anders had ik 's ochtends nog kunnen komen.

Gaan we nog een meeting zonder kids plannen. Of in ieder geval een meeting. Is wel weer tijd toch?
Oei Josje, lekker, zo lang vakantie (ik wil ook)! En Vish ook al weg, heerlijk.

Wie van jullie komt er zondag nog, weet alleen van Dok, Vis en Nitro dat ze niet komen, wat doet de rest? Kids zijn ook welkom. (en ik ben recent niet meer in de ak geweest overigens, dus weet niet of er daar nog gereageerd is).

Lau, heb het aan man gevraagd of ik geld uit mag geven, nog even wachten op antwoord dus.

Gisteren lekker extra dagje thuis gehad. Ook meteen een doktersdagje, eerst met Daan naar de huisarts, die hoorde af en toe slecht en reageerde ook niet op de vraag of hij wat lekkers wilde Blijkt wat vocht achter zijn oren te hebben, dus we moeten het een aantal maandjes aankijken, en als het niet overgaat gaat er gekeken worden naar buisjes. Zelf ook nog even naar mijn voet laten kijken, die blijk ik overbelast te hebben Lekker handig dus, maar we wandelen wel vrolijk verder. Binnenkort een afspraak maken voor een podotherapeut, daar heb ik een verwijzing voor gekregen.

's Middags met Daan naar de uroloog, die was wel tevreden. We moeten nu wel zijn medicijnen ophogen, en kijken hoe hij daar op reageert. Dat hij nu meerdere plassen heeft is eigenlijk alleen maar goed, hopelijk gaat dat ook een stukje beter. Waarschijnlijk hebben we dan over een jaar weer hetzelfde onderzoek als hij vorig jaar had, waarbij ze gaan kijken hoeveel er in zijn blaas past, en dan wordt er daarna gekeken wat we verder gaan doen.

Nu maar even gauw aan eht werk, en even kijken op de site van de bijenkorf
Ok, ik hoor het wel Tieg. Volgens mij valt er met jouw prima te shoppen :-)

Ik ga meestal wel eve kijken bij de bijenkorf elk jaar, maar hou me ver van het geren en geduw hoor. Als er 20 hysterische vrouwen in een bak staan te graaien hoef ik daar neit bij hoor, ongeacht wat er in die bak ligt.

Jos, succes vandaag!

Was trouwens vergeten te zeggn van jullie housewarming Tieg, maar wij hebben verjaardag van lief zijn broer zondag, op de veluwe, dus gaat jammergenoeg niet lukken. Wel jammer want had de kinders wel samen willen zien eigenlijk.
Wat voor medicijnen heeft Daan nu nog Tieg? Fijn dat het er qua plassen/blaas allemaal goed uitziet, beter dan verwacht toen hij nog baby was toch?

Zie je jullie wandelen teveel, voeten helemaal overbelast...

Even een bakje koffie maken.
Vis, Daan krijgt nou nog dridase. Dat is een middel dat zijn blaasspieren moet ontspannen, omdat zijn blaas eigenlijk meteen samentrok als er urine in kwam. En da's nou net níet de bedoeling van een blaas Doel is nu dat de blaas wat meer gaan functioneren als opvangbak, waar ie voor gemaakt is. En hoe meer er in moet, hoe groter de blaas wordt, en dat is bij extrofiepatiëntjes over het algemeen al wat kleiner dan bij gezonde kinderen. Dosis wordt nu dus opgehoogd, in de hoop dat hij dan nog meer grotere plassen gaat produceren, in plaats van kleine beetjes en het druppelen, alhoewel het druppelen kan komen van de grote opening naar de plasbuis, waardoor hij dus makkelijk kan overlopen.

Maar vanmorgen kwam het net zo uit dat Tessel op het potje zat (te slapen zo'n beetje ) en Daan dus op de wc moest. Was niet zo'n succes, want hij plaste over de bovenkant van de bril en over de vloer. Uiteindelijk Tessel van het potje gehaald, tegen Daan gezegd dat hij even moest stoppen, en vervolgens dus op het potje gezet. Toen kwam er ook nog een klein plasje in het potje, naast de grote hoeveelheid die over de rand ging. Maar wel zonder druppelen tijdens het wachten , en dat lijkt me vooral positief. Dat er nu gedweild moet worden is wat minder
Lau, je linkje werkt niet. Als ik dat invul krijg ik de melding dat het domein nog vrij is... Maar helpt het nog steeds goed bij??

Dames, jullie moeten ook niet zoveel lopen, daar krijg je maar blessures van .. De Bijenkorf is veel beter (en zoals Nic al zei, goed voor de conditie!!).

Marius is nu al bijna 2 weken droog 's nachts. Maar op een of andere manier durf ik hem nog niet zonder luier te laten slapen (wil ook niet 's nachts bedden verschonen, zal er wel mee te maken hebben ). Heb wel van de week bij de Ikea van die moltons gekocht dus misschien van het weekend maar eens proberen bij hem..

Josje, ben ook in Side geweest. Vond dat een erg leuk plaatsje. Later met man in Alanya geweest (hij vond het verschrikkelijk, krijg hem nooit meer naar Turkije )...
Tieg, dat klinkt goed van Daan.. Jammer inderdaad van het dweilen, maar ja!! Wat goed dat Tessel al op het potje zit.
Sorry Marlee, foutje van mij. Het is acupunctuurpraktijk.nu.

Goed van Daan Tieg, geen gedruppel Sowieso goed dat hij het kon ophouden hoor!

Vis ben jaloers hoor, lekker Turkije. Bikini al ingepakt?

Weet neit zo goed wat ik moet doen vandaag. Wilde eigenlijk schoenen kopen met Nina maar het is zulk pisweer hier, bah. Maar misschen vanmiddag toch maar gaan. Kinders moeten ook een jas hebben, iemand nog wat leuks zien hangen?

Zit ook de boekjes van de bijenkorf even door te nemen, manlief en ik willen een stoomreiniger, die is ook in de aanbieding daar zie ik.

Pfff...gaat weer geld kosten
geen meld van Nitro gehad vandaag?
Grappig, op die pagina had ik al even gekeken. Hbe je er ook een dieet bij?

Moet ook nog schoenen voor Marius kopen, denk dat ik dat volgende week maar eens ga doen. Dit weekend een sportdag dus dan komt er ook niks van!! Hebben ze leuke dingen bij de Bijenkorf, ga eens op de site neuzen..

Moet nog wel het een en ander doen op kantoor, maar zo geen zin!! Ga straks maar even pauze houden...

Nitro... wo bist du?????
Net goedkeuring van UWV gekregen voor vakantie dus kan echt gaan!!!!

Het is hier ook verschrikkelijk pisweer lau, helemaal grijs en grauw. Wilde nog even een klein mp3spelertje halen voor onderweg. Heb nog wat luisterverhalen op de computer lijkt me wel handig.
Ga je met vrienden Vis? Neem aan niet alleen jij en Nemo? Hoewel dat vast ook heel gezellig is natuurlijk
Hallo, ben er wel hoor. Maar mn moeder is hier nu om te helpen (erg prettig) dus dan is t niet zo gezellig om de hele tijd te gaan forummen.

Hier ook echt super vies weer. Grijs en motregen. Weer om met een klein babytje op de bank te zitten

Vish, fijn dat je goedkeuring hebt, en wat heerlijk vakantie!

Dat heb je wel meer dan verdiend lijkt me, geniet ervan!!

Schoenen en jassen zijn hier geregeld, dus wij zijn klaar voor de winter. Jas voor meis bij de V&D en voor mannetje bij de Zeeman.

Marlee, wat goed van die droge nachten. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de grote test, maar dat klinkt toch alsof hij t echt kan. En anders zoals iemand anders al zei nog even laten plassen voor je zelf naar bed gaat.

Tieg, dat klinkt toch goed van Daan! Zonder druppelen en daarna verder dan heeft hij toch al best controle erover. En Tessel al erop, wow! Kan ze dat al echt.

Mannetje vind t ook beste interessant, maar doet echt nog niets.

Jos, succes met je eerste werkdag!

En lau en tieg, heel veel shop plezier tussen de gekke hysterische dames Maar er zitten idd wel heel leuke aanbiedingen tussen, dus is best de moeite waard.
ik kom ook niet tieg, wij moeten druk aan de bak met huis..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven