F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook lekker met een bakkie Nitro. De dag duurt nog lang he, kan zomaar nog gebeuren vandaag!

Ben nog wat wasjes aan het wegwerken, zo alles even stofzuigen en dweilen en daarna koffer inpakken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nou, als ik die baby was zou ik ook niet naar buiten komen nadat ik die fotoos van Vis en Cees gezien heb hoor

Maar nog een kind met 39+3 zou wel heel cewl zijn natuurlijk!

Vis, hoe ingewikkeld kan het zijn, je gooit een bikini en een zwembroek voor Nemo in een tas en klaar ben je
bikini check

zwembroek check

Ik ben klaar.
Nitro, jammer nu aan het werk. Voor je het weet beginnen de weeën, misschien is het juist even een goede afleiding.

Vish, alleen handbagage dus. Het is in ieder geval goed weer om er vandoor te gaan.

Ik zit alweer thuis. Tim heeft toch nog even een virusje opgepikt dat vorige week bij de opvang rondspookte. Vannacht en vanmorgen al buikpijn maar verder niets. Toch weggebracht maar kreeg een uur geleden een telefoontje dat hij alles ondergespuugd had. We hoorden vanmorgen ook pas van het virusje. Dus nu thuiswerken. Heb alleen mijn pc op het werk uitgezet en kan nu niet inloggen, moet dus even wachten tot de koffiepauze voorbij is en ik weer iemand kan bereiken.
Oh, Nina klaagde gisteren en vanochtend ook al over buikpijn hoop dat ze niet bellen dan...
Het lijkt nu alweer best goed te gaan. Buikpijn is minder, hij heeft weer wat gegeten en dat zit er nog steeds in. Hij zit nu tv te kijken.

Krijg zo alleen mijn werk niet af want er zouden vandaag facturen op de bus moeten maar die kan ik nu niet versturen. Moet dus eigenlijk eind van de dag of morgen nog even naar het werk.

Hoop dat het bij Nina meevalt. Schijnt wel heel snel weer over te zijn, hoop alleen dat de beloofde diarree weg blijft.
Zo, het werk is klaar. Nu tijd om te bevallen

Nic, naar zo'n spugend kind. Ik hoop dat het meevalt en je nog rustig wat kan doen. Maar dat valt vaak niet mee met een kind thuis.

Kan je de gemaakte facturen niet mailen naar je werk, dat iemand anders ze print en verstuurd?

Lau, hopen dat Nina t niet ook krijgt.

Vish, vergeet de zonnebrand niet! En een lekker boek.

Echt goede timing om weg te gaan, hoe is t weer daar?
Nitro, gauw aan het puffen dan!

Nic, lekker zeg! Hier was Daan van het weekend niet zo fit, vorig weekend ook al. Mijn vermoeden was toen dat het toch een combi van te weinig gegeten, ineens wat drinken, en vermoeidheid is.

Dok, dit weekend al over? Hoeft er niet meer geklust te worden? Lekker hoor, mooi wonen in dat stukje Doe ze bij de garage de groeten, wij woonden een veldje erachter.

Vish, fijne vakantie! Lekker hoor, even nog naar de zon. Zat gisteren ook nog even rond te kijken. We hebben onwijs veel rentepunten, en ik zag gisteren dat je dan voor de helft van de prijs vouchers kunt kopen voor center parcs, dus wieweet gaan we zoiets nog doen. En anders maar hard sparen voor volgend jaar.

Lau, wilde je vanavond naar de Bijenkorf? Voor de aanbiedingen is het handiger om zaterdag te gaan, dan heb je alles (wat er nog over is) van de andere dagen ook nog.

Vanmorgen de school van Daan nog gesproken, half november hebben we de intake. Ben heel benieuwd, er werd namelijk wel gesproken over dingen zoals rugzakjes enzo. Straks maar even zoeken op internet, hoe dat in zn werk gaat. Wel onhandig, vooral omdat we natuurlijk ook zitten met werk enzo

En straks nog even flink aan de poets, hopelijk lukt het dan ook nog om wat nuttigs te doen. En morgenavond de boodschappen maar doen, hebben we zaterdag alles in huis om nog lekker te kokkerellen Jullie missen wel wat hoor

Nog even rondkijken, tot later!
Oh jee.. hier op het kdv ook flink wat zieken. Ik hoop ook maar dat ze niet bellen voor die van mij. Al zei Marius vanmorgen wel de hele tijd dat hij ontzettend moe was en Levi hoest en niest de hele boel bij elkaar!!

Ik ben het niet geworden wat betreft sollicitatie. Kreeg gisteren een brief. Ik ga zo bellen waarom niet want IK ben toch geweldig

!! Heb hier nog 3 nieuwe liggen dus mijn doel is om die ook deze week de deur uit te doen en dan volgende week bellen met UWV..

Vish, alvast een hele fijne vakantie en geniet ervan. Heerlijk, hoor!!

Klinkt als een druk programma, Tieg.. En rugzakjes?? Heb me daar eigenlijk helemaal niet in verdiept allemaal. Ga maar eens die schoolgids lezen van ze.

Nitro, ga eens baren .. Hartstikke mooi weer voor nu!!

Nic, kan je ze inderdaad niet mailen, hoef je morgen ook niet naar kantoor!

Zo ga even lunchen... een broodje gezond!
Ik weet het Tieg, zondag is trouwens ook nog extra dag in de bijenkorf. Maar ik kan dit weekend niet en wil vanavond even kijken naar de stoomreiniger die vanaf vandaag in de aanbieding is. Maar je wilt wel mee dus? Grote kans dat het toch regent vanavond toch? Volgens mij is bijenkorf tot 22 uur open dus dat halen we best.

Had jij een brief gekregen van de school Tieg? Wij hebben nog niets gehad, ben benieuwd. Maar misschien Daan al eerder vanwege rugzakje?

Oh, en Lasse heeft gisteren voor het eerst losgelopen, een metertje of 2, hij was helemaal trots op zichzelf
En wij ook op hem natuurlijk
Leuk hé Lau, Lasse en Floor gaan mooi gelijk op. Floor loopt nu sinds 3,5 week los. Ze gaat met praten nu ook heel hard.

Mijn man komt straks eerder naar huis en dan kan ik nog even naar het werk. Is hier toch om de hoek.

Mailen zou wel kunnen maar het zijn er erg veel en ze moeten dan naar verschillende mensen voor controle.

Plus dat er achter verschillende documenten nog weer bijlages moeten. Normaal is het allemaal geen probleem maar mijn collega is er nu ook niet anders had hij het kunnen doen.

Marlee, jammer dat je het niet geworden bent. Idd even achteraan bellen.

Tieg, alvast veel plezier zondag en vanavond met Lau bij de bijenkorf.

Ik ga mar weer verder. Tim ligt lekker in bed.
Lau, ik heb zelf gebeld hoor. Kreeg die tip van mijn zus, dat er nog wel eens dingen willen blijven liggen op een school. Maar nu dus half november een intake, duurt nog wel even maar dat is ook omdat de herfstvakantie er tussen zit.

Vanavond Bijenkorf is goed, gaan we treinen? Zal ik proberen om de koters vroeg op bed te hebben, en dan naar jou komen? Man is misschien wat later thuis, dus die kan nog voor problemen zorgen.

Marlee, jammer dat je het niet geworden bent. En inderdaad even bellen, vreemd dat ze dat niet gedaan hebben na het gesprek. En zou Marius ook een rugzakje nodig hebben? Waarvoor dan?

Nic, wat een gedoe met die brieven. Wel handig als R wat eerder thuis is.

Pff, wat een gedoe zeg, aanvragen van extra zorg. Geen idee waar wij (in ons specifieke geval dan) terecht kunnen. Binnenkort maar eens bij het gemeenteloket wmo langs, misschien kunnen die helpen.

Nu eerst Tessel maar even naar bed, en aan de poets!
Had helemaal over Marlee haar bericht heengelezen. Balen dat je het niet geworden bent, bellen is idd altijd goed, dan weet je hoe of wat. Komt vast een leuke vacature langs binnenkort.

Oh, en je mag natuurlijk ook wel mee naar de bijenkorf vanavond als je wilt hoor
quote:Nicolette80 schreef op 01 oktober 2009 @ 13:33:

Leuk hé Lau, Lasse en Floor gaan mooi gelijk op. Floor loopt nu sinds 3,5 week los. Ze gaat met praten nu ook heel hard.

Mijn mankomt straks eerder naar huis en dan kan ik nog even naar het werk.

Lasse is inderdaad ook ineens heel erg bezig met woordjes en klanken enzo, zo leuk is dat
Tieg, is goed, ik zie je wel verschijnen. Probeer de kinders ook lekker op tijd in bed te hebben. Wil trouwens het liefst met de auto, maar dat hangt beetje van de tijd af. Anders moet ik zo sjouwen met stoomreiniger als ik die koop. Ik rij wel hoor
Tieg, laat maar zittten wat betreft rugzakje... Ik begreep het even verkeerd. Als ik aan Daan denk (en door wat jij altijd schrijft) denk ik gewoon aan Daan en sta er niet bij stil wat betreft het rugzakje!! Sorry!

Zou wel graag meegaan naar de Bijenkorf.. maar heb mezelf voorgenomen dat ik echt ga sporten vanavond. Ben vorige week ook al niet geweest en heb me in mijn enthousiasme aanstaande zaterdag opgegeven voor een sportdag. Dus een beetje beweging voor zaterdag kan geen kwaad .

Nic, fijn dat Tim zich weer beter voelt...

En Lau, super van Lasse, zeg!!
Hahaha, Marlee, sprinten van de ene verdiepeing naar de andere om alle koopjes te bemachtigen (en de bijzondere aanbiedingen die nog omgeroepen worden) is natuurlijk ook wel beweging

En geeft niks hoor, van het rugzakje

Lau, je ziet me vanavond. En pas maar op, straks kan Lasse zo met ons meerennen

Hmmm, ga nu even twee kinderen naar buiten sturen, en dan even pannenkoeken bakken.
Nitro, je moet wel een beetje opschieten hoor als je de reeks niet wil doorbreken, nog maar anderhalf uur te gaan! En adres kun je gewoon zo laten, wordt voorlopig allemaal doorgestuurd. Bovendien leveren we dit huis pas 1 november op. Vriend wil overigens toch maar niet dit weekend verhuizen. Ik weet niet goed waarom niet, koudwatervrees? Hij woont hier al bijna 20 jaar..

Goed van die kleine stappers! Blijft leuk om te zien, toch?

Nu we weten waar we gaan wonen moeten we de scholen ook maar weer eens onder de loep nemen.
En? Hele Bijenkorf leeg?

Wel grappig Dok van het verhuizen, misschien toch even tijd om afscheid te nemen nodig ofzo?

Ik ga nog maar een potje patience spelen.
Jeetje vish, wat ben jij vroeg wakker! Nemo al zo vroeg op? Of vakantie zenuwen?

Dok, grappig. Kan me er best iets bij voorstellen trouwens. Dus lekker op t gemak inpakken dan maar? Ook nuttig!

Hoe was t bij de dwaze dames? Leuke dingen gescoord?

Helaas niet gelukt om reeks in stand te houden. Straks naar de gyn, maar dan zal wel gewoon in en out zijn.
Nou we hebben ons best goed gedragen hoor, geen andere vrouwen tegen de grond geslagen en geen kledingstukken uit iemands handen gerukt

en allebei onderbroeken voor manlief gekocht, dat is toch lief van ons he

En ik heb een stoomreiniger, dus komend weekend ga ik het hele huis onder handen nemen...komt het misschien toch nog goed

Vis, wat ben jij vroeg zeg. Wanneer ga je nou op vakantie, morgen toch?

Nitro, nogsteeds niets dus...jammer.
Dat klinkt nog netjes Lau! Stoomreiniger lijkt mij ook z'n fijn ding. Volgens mij ga je daar heel fanatiek mee aan de sop (de eerste keer )

Ja morgen gaan we vliegen hoor! Heb het vanochtend tegen Nemo gezegd en die heeft er nu al grote verhalen over. Dat we door de mistige mist gaan vliegen en dat hij op verkantie onder water gaat zwemmen en en en... We moeten om 13.30 op Schiphol zijn dus we lunchen bij de Burger King

Cees sms je me als Nitro is bevallen?
Jullie hebben je dus keurig gedragen. Klinkt goed, Lau die stoomreiniger..flink aan de slag dit weekend ...En onderbroeken voor de heren

Nitro, misschien vandaag.. je weet maar nooit, maar wel jammer dat ze niet alle 3 met 39 +3 geboren zijn. Hopen voor je dat het nu snel gebeurd!

Vish, wat leuk dat Nemo het zo spannend vindt! En lunchen bij de Burger King is nooit verkeerd!!

Nog 1 dagje werken en dan weer weekend. Heb er wel zin, zeker met dit weer. Kon vanmorgen niet mijn bed uitkomen, veels te koud!!!

En nu voor de liefhebbers.. vers gezette koffie in de aanbieding!
Iiieeww Marlee er zit een vel in mijn koffie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven