F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sjit, ik krijg de bloedspetters van het varken niet meer uit mijn schortje... iemand tips? Ossengal werkt niet..
Bloed krijg je eruit met melk of zout geloof ik?

Mijn zus trok haar hond een badpakkie aan met maandverband

Ik vind honden al zoooo vies maar als ik dit dan bedenk dan :puke:
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vish haar plattelandsgevoel overheerst zo dat ze serieus tips gaat geven op een grapje (maar ik sla het antwoord wel op, cause you never know )

Ben ook erg blij dat de honden buiten zitten, maar daardoor weinig zicht op wat ze samen uitvreten. Hoop dus echt dat gister haar eerste dag was en ze niet "vastgezeten" hebben.

Van die visjes hoor ik de laatste tijd wel meer, echt heel apart hoor, is dat een hype ofzo? Sauna lijkt me niks hoor, vanwege mijn eigen gene, maar ik ben zo bang dat ik mensen ook uitgebreid ga bekijken 9en dan bedenk dat mijn figuur nog niet eens zo lelijk is )

Nee doe mij maar een massage of zonnebank met leuke muziek en nevel met geurtjes. Of het thermaalbad in Arcen das ook wel relaxed. (een warm bad lijkt me nu wel fijn met de kou buiten.. ik ga mijn waterkruikje vullen en lekker onder dekbed liggen, dromen over witte stranden, blauwe zee en blauwe licht, de geur van kokosolie en een prachtig strak gebruind lijf. Zowel mijn eigen als die van een mooie man! Zie ik jullie daar? dan bestel ik vast wat cocktailtjes! Of ik roep onze knappe barman weer even terug. Na 4 jaar wel tijd voor een reünie met hem!
Ja uhhhhh, hier vangen we allemaal nog ons eigen maaltje hoor!

Een massage lijkt me echt heel erg lekker!! Ik hou niet van blootlopen met anderen om me heen, zit hier een sauna op paar meter afstand trouwens, eens kijken of ze ook massages doen!!!
quote:Vishnu schreef op 16 februari 2010 @ 21:06:

Bloed krijg je eruit met melk of zout geloof ik?

Mijn zus trok haar hond een badpakkie aan met maandverband

Onze hond kreeg een onderbroek van mijn vader aan met maandverband. Staart door de plasopening, kon prima

Lau, 't was 7.2 km net.
#mental note: geen teef nemen

Zo voelt het ook Tieg, 7,2 km door de kou Maar ben wel weer trots op ons hoor
Goed man! Ruim 7 km..

En wat een vieze praatjes over bloederige vlekken en loopse teven. (Cees wat voor ras is de 1 en wat de ander, even kijken of het een leuke combi is. 1 was toch een Staby?)

Over beddengoed en handdoeken zijn hele topics volgeleuterd hoor, hebben jullie die niet gelezen?? Ik wel

Varieerde van 2x per week bed verschonen tot 1 x per 3 maanden of zo. Beiden begrijp ik niet. Hier 1x per 2 weken, 's zomers vaak wel elke week. Kinderen idd afhankelijk van snotvlekken dus varierend van 1 dag (!) tot 1 week.

En sommige mensen nemen voor elke douchebeurt een schone handdoek en douchen ook nog elke dag. Dat zou bij ons dus 28 schone handdoeken per week betekenen. Tjeemig! Ik heb wel genoeg wasgoed zo. Kinderkleren gaan alleen in de was als ze vuil zijn. Kan incidenteel pas na 3 dagen zijn, maar soms ook na 3 uur (of 3 minuten )

Genoeg andijvie?

Wat doen we nou a.s. vrijdag?? Doen we nog wat? En waar? Bij mij fonduen, lekker centraal?
quote:Dokkie schreef op 16 februari 2010 @ 23:19:

Wat doen we nou a.s. vrijdag?? Doen we nog wat? En waar? Bij mij fonduen, lekker centraal?

Vrijdag is het toch nog geen 12 maart? Of heb ik inmiddels 3 weken onder een steen gelegen?

Lau, die 7 km voel ik nu wel, au! Kruis (schaambeen) doet zeer, niet leuk

Dok, doen jullie Maartje en Lisa iedere dag in bad of onder de douche dan?

Hmmm, volgens mij zijn we hier een stel viezerikken...

Nu maar eens aan de slag...
O wat erg dan... Sil en Jes gaan 2 (incidenteel 3x) in bad..

In de zomer zal dat waarsch elke dag onder de douche door worden (zodra ze weer meer buiten komen)

Jesse springt nog wel eens bij papa onder de douche, maar ik vind het ook een hele klus hoor..

Dat zag ik Vis, een sauna om de hoek, relax joh! Gelijk checken, nu kan het nog, straks ben je hard aan de studie/ werk.

Dok, allebei stabij, dus weinig spannend als ik ze mix.. Mss volgend jaar een nestje en dan 1 vd 2 naar de dierenarts.

Ik had ook een kat opgehaald tijd terug, toen ik voor de zoveelste keer wakker werd geknaagd door de muizen. Maar dat beest wilde liefste binnen zijn (mss ook wel logisch met al die sneeuw) maar had vd week een muis gevangen! Helemaal happy dat ie eindelijk doet waar ie voor aangenomen is!

Hoe zit het bij jullie nu met de nachtzindelijkheid? Jes gaat nu heel goed op de wc, ook met poepen. Maar hij slaapt s nachts zoooo diep dat ik het nog niet aandurf. Heb wel luierbroekjes, maar die vind ie niet zo fijn. Zijn er geen tena ladies voor kinderen?

En zit ook met zijn speen.. Heb gezegd dat als ie 4 wordt, de speen weg gaat. Maar voel me dan zo ontaard, want die speen gebruikt ie om in slaap te kunnen vallen. Ik heb zelf geduimd om in slaap te komen tot mijn 11e, vind het zo gemeen om hem dat af te nemen..

Iemand ervaring(sverhalen)?
Er zijn ook Dry-Nites (geloof ik) van Pampers en die zijn voor grotere kinderen. Misschien is dat wat?

Maar ik denk zelf dat je hem misschien beter een paar keer in bed kan laten plassen zodat hij wakker wordt.

Ik vind die lijstjes altijd raar, ik heb namelijk geen idee hoe vaak ik dingen doe, ik doe ze als ik er zin in heb of als het nodig is. Kind iedere dag in bad vind ik zeker niet nodig iig.

Ik zit te twijfelen of ik een poes wil, en dan wel meteen 2. Maar het is hier net zo netjes en fris en dan krijg ik die haarbende weer. Maar wel gezellig! Hmmm nog maar even over nadenken.
Vish, poezen zijn leuk! Neem er dan inderdaad meteen 2 en direct goed africhten anders is je bank zo een krabpaal geworden.

Hier de kids ook zo'n 3 keer in de week, tenzij ze erg vies zijn. In de zomer ook wel iedere dag. En de handdoeken gebruik ik ook vaker, anders blijf ik wassen hoor, pfff.

Oja, Cees, wij gaan over een maandje Tim van zijn aap af helpen. Vindt het nu even teveel van het goede nu hij net naar de bso en school gaat. Over een maandje is hij wat gewend en dan gaat de aap op de kast en niet meer in de mond. Ik begin er dan mee op een donderdag zodat het niet zo erg is als hij dan later slaapt.

Tim slaapt 's nachts ook enorm vast dus de luiers laten we nog even om. Wat je eventueel kan doen is hem nog een keer laten plassen als je zelf naar bed gaat. Misschien dat hij dan de luier 's nachts al droog houdt. Ik merk wel dat er steeds minder plas in komt.

Ik ga maar eens aan de slag hier, kan gelukkig het zonnetje wel zien (helaas niet voelen).
Ik ben erg blij dat we van de haren af zijn in huis. (honden buiten en kat ook buiten of in badkamer om te slapen) Geur van kattebak is ook niet iets om blij van te worden..

Maar idd wel gezellig!

Zit aan de aap een speen Nic?

Jes kauwt ook op de speen, en heb gezegd dat als deze kapot is, er geen nieuwe meer komt. Hij is nu kapot.. Mss valt t wel mee allemaal, maar hij is er helemaal verzot op, loopt er het liefste de hele dag mee.. Nu de afspraak dat ie m alleen mag in bed en tussen de middag een uurtje. Ach we zien het wel, merk een beetje dat ik beïnvloed word door een beeld dat door de maatschappij wordt gevormd (beetje zoiets als: je bed hoor je 1x per week te verschonen, anders ben je een viespeuk)

Waar maak ik me druk om!
O en laten plassen als ik naar bed ga heb ik al eens gedaan, maar hielp niet altijd. s Ochtends dan toch nat en werd ie niet wakker van.

I kzal eens Pampers proberen, die zijn mss minder stug dan de c1000 broekjes.
Wordt hij wel wakker als hij in bed plast zonder luier aan?
Afwas is gedaan en stof is gezogen, mijn leven is toch zo rijk!
Ik heb nog steeds sil in bed liggen...

Gelukkig speelt hij mooi, net als de anderen..
Kom er net heel toevallig achter dat school op woensdag tot 11.30 is en niet tot 12.00

Oeps!
Ben je nog net op tijd Vish, zou anders wel lullig zijn voor Nemo een half uur in de kou laten wachten.

Cees, Tim heeft geen speen maar hij stopt het pootje van de aap in zijn mond (dus iedere morgen kletsnatte stinkende aap). Heb er gelukkig 3 en die gaan na 1 nacht de was in.

Hij kan wel zonder aap slapen maar dan duurt het heel lang voor hij in slaap valt en heeft hij al 100 keer geroepen.

herkenbaar, hier stop Tessel de neus van haar hond (een tekkel) in d'r mond. Maar inmiddels lijkt dat wel in plaats van d'r duim, dus we houden 'm erin.

Pfff, communiceren is ook een vak. Heb ik van het weekend een hele lijst gemaakt met telefoonnummers, overzichten waar Daan is op welk moment, en die maandag aan juf 1 gegeven. Vandaag staat juf 2 in de klas, krijg ik nu een telefoontje van de adjunct dat Daan gepoept heeft en of ze nu de thuiszorg kunnen bellen... Pfff, geef dan even door dat er een lijst met telefoonnummers is... Maar goed, het gaat in orde komen... Word er alleen niet zo happy van
Tieg, pfff, fijn die overdracht tussen de juffen.

Het is voor jullie heel wat meer heisa het naar school gaan.

Hebben ze bij jullie volgende week vakantie?

Heb geen zin meer vandaag hoewel ik nu eindelijk wel stapels zie verdwijnen van mijn buro.
Poeh,..... wat een geleuter hier over het huishouden ... En ik las ook nog iets over een loopse hond Hier wordt veel gewassen, maar heb nul gewassen bij buuf, moeder en schoonmoeder.. dus alles schoon. Kan er echt tegenaan tot vrijdag!! En heb een hele mooie gekocht met een trommel voor 8 kilo was!!! Kom maar op .

Marius en Levi gaan hier wel bijna elke dag in bad. Misschien 1 x per week niet. Maar dit komt meer omdat ze zonder dat in bad gaan veel slechter slapen en ze vinden het super gezellig in bad samen..

Verder is Marius sinds bijna 2 weken ook 's nachts zindelijk. Ik was het zat en zei tegen hem dat hij oud genoeg om zonder luier te slapen. Vond hij ook en helemaal geen ongelukjes niks. We laten hem wel 's avonds laat nog een keer plassen en na het eten geen drinken meer.

Eerst even Levi naar bed brengen, Marius voor de tv planten en dan even aan de studie... Vish, wat ga jij eigenlijk voor studie doen?? En Cees, hoe staat het bij jou??
Tieg, lekker zeg die overdrachten... en goed zeg... dames.. ruim 7 km
jes schreef net uit zichzelf zijn naam!!!! wat gaan al die ontwikkelingen ineens hard zeg...
Cees, wat goed. Leuk hé dat ze dat kunnen. Had ik al gezegd dat ik geen zin had vandaag. Het regent/sneewt/ijzelt hier. Geen idee wat het precies is. Haal zo dus wel even thuis de auto op om Tim te halen anders is dat kind bevroren als we thuis komen (en ik ook). Kom toch langs het huis op.
haha dat had ik dus ook, ik hoorde wat, maar hoorde het niet, maar zag het wel op de ruiten.. volgens mij is dat ijzel toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven