F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is goed nieuws Nitro! Lekker hoor, gaat vast een hoop drukte en gerace schelen.

Ik hoor net van paar collega´s hier dat El mundo wel beetje studentenstek is Misschien niet zo´n goed idee op vrijdagavond?

Kreeg wel andere tips

www.prontopronto.nl

www.eletapas.nl

Zeggen jullie het maar
Wat goed Nitro! Zal een hoop schelen inderdaad!

Broccolisoep met geitenkaas en geitenkaassouffleetjes wil ik graag recept van lau!

Fijn dat ze haar bril leuk vind!

Nemo heeft net mijn Lakke Matiaatio gemaakt heerlijk.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik zal ze zo even opzoeken Vis, staan op internet.

En kan Nemo voor mij ook ff een lekker Lakke Makketato maken?
Heb hem net in zijn bed gebonjourd dus sorry lau je moet het zelf maken

Vanmiddag zwemles
Hihi, begin ook maar niet aan zelf harsen, heb nu prachtige bultjes...

Fijn Nitro! Scheelt weer wat hè!

Ben benieuwd hoe Nemo zijn zwemmen vindt, Jes durft nog niet.

Tieg, kalm aan doen jij hè, want straks kun je niks meer... En lekker soep! Cup a soupjes inslaan?

Mmm Lau, water loopt me in de mond..

Josje al weg?

Marlee hoe ging het met nieuwe baan zoeken? Wil dat wat?
tsssk....Nou, google dan maar ff zelf op broccolisoep en dubbelgebakken geitenkaassoufflees

Nouja, vooruit maar. Deze zijn het

broccolisoep

geitenkaassouffleetjes

Ik heb wel bij de broccolisoep eerst 2 tenen knoflook geperst en gefruit in wat olie en daar de bouillon en de broccoli bijgedaan. En ik had kippenbouillon ipv groentenbouillon.

Bij de souffees had ik een andere salade van veldsla, komkommer, tomaat, sjalotje, uitgebakken spekjes en dressing van olie, balsamicoazijn, peper, zout.
Oh wauw een recept van Gordon, dan ga ik het zeker maken

Die souffleetjes vind ik waarschijnlijk veel te lekker...
Persoonlijk zou ik nog wat meer geitenkaas door de souffleetjes doen, maar ze waren inderdaad erg lekker

Wil je na de volgende test ook nog de recepten van de chocoladecakejes en de Lemon merengue pie of zeg je laat maar zitten
Nee dank u.

Mijn weegschaal is ermee opgehouden, dat zegt wel genoeg denk ik
Zucht... klik ik op een link van Lau, is m'n pagina ineens weg, inclusief reeds getikte reactie...

Vis, gaat Nemo nu al op zwemles? Wat vroeg! Hier pas inschrijven met 4,5, maar ik twijfel of we dat dan al zullen doen. Daan vindt het zwemmen wel onwijs leuk, springt ook zonder problemen van de kant, of bijvoorbeeld van de kast af enzo met gym, tot verbazing van de juf. Die vindt dat hij met gym nergens bang voor is, en gewoon lekker meedoet.

Wel grappig om dat zo te horen, omdat hij haast stijf van angst de klas in loopt. Tenminste, zo lijkt het in ieder geval. Waarschijnlijk probeert hij gewoon heel goed zijn best te doen om zo "normaal" mogelijk over te komen, hij kijkt ook ontzettend veel naar hoe anderen doen.

Lau, op zich maakt het me niet veel uit. Nadeel van tapas vind ik altijd dat ik niet goed kan kiezen. Bij El Mundo hebben ze wel een menumogelijkheid, waardoor de keuze gewoon gemaakt wordt. Bij Eletapas hebben ze dat pas vanaf 10 personen, en ProntoPronto is wel weer italiaans. Maar die hadden ook wel lekkere dingen.

Zucht... 't is maar goed dat de keuze niet van mij afhangt... Ben ik vandaag niet goed in.

Wel een goed berichtje: man had vandaag een startgesprek op z'n werk, en daar staat in het verslag dat hij per mei een contract voor onbepaalde tijd krijgt! Altijd fijn!
Met de keuze van de gerechtjes komt het vast wel goed Tieg, anders kies ik wel voor je Zal straks maar even met Ele bellen anders, dan gaan we gewoon alsnog voor tapas, wel zo besluitvaardig lijkt me

Iemand er problemen mee als er ook live flamengo-muziek is? Die kans lijkt me reeel op vrijdagavond daar...
Wat goed van man Tieg!

Ja zwemles begint hier gewoon als ze 4 zijn? Ik had zelf ook A-diploma op mijn 4e.

Live muziek, jippie komt er zo'n mannetje met een gitaar in je oor tetteren
quote:Vishnu schreef op 08 maart 2010 @ 15:42:

Live muziek, jippie komt er zo'n mannetje met een gitaar in je oor tetteren

Whoehahahahaha, en dan rozen aanbieden

Dan staan ze vast niet bij 6 vrouwen
hee Tieg, wat een fijn bericht voor man (en voor jouw natuurlijk!)

je a-diploma toen je 4 was? Uitslover!

Ja, nou ja, die flamengo-muziek is nog niet zo erg...als er maar niemand uit de gasten wordt gevraagd om mee te dansen. Ik doe in ieder geval alvast een roos in mijn haar
quote:lau72 schreef op 08 maart 2010 @ 15:56:

Ja, nou ja, die flamengo-muziek is nog niet zo erg...als er maar niemand uit de gasten wordt gevraagd om mee te dansen. Ik doe in ieder geval alvast een roos in mijn haar Mental note: niet naast Lau gaan zitten...
Vroegâh, in m'n ouwe durp, daar mocht je pas op zwemles als je 5 was. Maar volgens mij werd toen óf het zwembad gesloten (buitenbad), óf het was een baggerzomer, óf het was een hork van een badmeester, en het jaar erna gingen we verhuizen.

Toen had ik ook binnen 1,5 m'n A en m'n B.

En de vrouw van de badmeester heeft man en mij later getrouwd als ambtenaar van de burgelijke stand. Daar kwam ik ook achter toen we bij de ambtenaar waren voor een persoonlijk gesprek. Komt de badmeester ineens binnenlopen
Had ie ook zijn zwembroek en slippers aan Tieg? Ik zie het echt helemaal voor me
Volgens mij kon ie zelf niet zwemmen... Hij gaf ook alleen les bij B, hij heeft de halve stad leren duiken en onder water zwemmen. Met die grote haak, duwde hij je onder water als je al boven wilde komen en je was er nog niet.

Ach ja, dat waren nog eens tijden, de 80's
Heb 'm dus nooit in zwembroek gezien geloof ik. Of dat heb ik verbannen uit mijn geheugen
Nou, ik ga maar eens richting huis. Nog even gauw een mailtje sturen, anders vergeet ik dat weer....
quote:lau72 schreef op 08 maart 2010 @ 16:47:

Had ie ook zijn zwembroek en slippers aan Tieg? Ik zie het echt helemaal voor me

ik zag er nog een snorkel bij

Zwemles was echt een groot succes!! Hij deed hartstikke leuk mee en na de les leek het wel of hij xtc had geslikt zo enorm trots en opgewonden. Hij zei ook meteen dat hij zo trots op zichzelf was dat hij de hele wereld wel wilde bellen
Jes had t vandaag ineens over Michael Jackson. Dus ik vraag m hoe ie daar nou weer bij komt..

Zegt ie "Dat heb ik geleeheerd" ik: "Van wie dan?" Hij: "Van tante 'Vishnu'".............................

Weird..

Oei die haken ja, wat had ik daar een hekel aan, zit hier met kippevel nu ik er aan denk... Ik heb diploma A over moeten doen. Verschrikkelijk, zwemmen.. Vind ik nu nog, hork vindt het leuk om te spetteren en gek te doen met me in het water, en ik word dan helemaal panisch. (en dan is het des te leuker om door te gaan.. ) Maar als ik Jes in het water zie, durft ie aardig wat.

Het ligt hier eraan naar welke plaats je gaat, ook veel wachtlijsten. En ik kan overdag niet..

O Lau, wat zal jouw man een heerlijk leven hebben bij jou! Volgens mij eten jullie elke avond heel lekker!
Goede morgen deze morgen!

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, de bak is schoon...

*sorry, Nemo staat weer iets te vaak op. Gelukkig is hij inmiddels wel gevonden *
Goedemorgen!

Heb weer een pagina gemist zie ik gisteren.

Tapas helemaal goed, heel lekker. We bestellen gewoon allemaal verschillende en dan kunnen we van alles proeven toch.

Waar spreken we af op het station? Bij Starbucks

Tim wil nog geen Nemo kijken, hij vindt de haaien eng. Dus dan nog maar niet.

Ik heb het vanancht zo koud gehad. NU moet het lente worden, NU meteen. Het ging in de winter best goed maar krijg het nu 's avonds niet meer warm en vannacht dus ook niet echt. Helemaal niet als je dan nog een half uur met een kind zit om die weer in het eigen bed te laten slapen. Dat lukt.....eventjes. Toen is man gegaan en ging ze weer slapen en toen kwam ze alsnog bij ons in bed.

De nacht ervoor hadden we Tim in bed, die moest knuffelen dus lag heerlijk tegen mij aan.

Vannacht kleed ik mij extra dik aan in bed en ook maar eens een zomerdansje doen ofzo.
Whoehahaha Nic, hier ook koud hoor. Lig heel gezellig met sokken, trainingsbroek en t-shirt (nog net geen trui) in bed. Om halverwege de nacht het weer bloedjeheet te hebben.

Geen meter zin vandaag En wil juist nog zoveel doen... Dus wie kan me een schop onder de bips verkopen?

Geen idee waar de Starbucks zit op het station. Ik spreek of onder het blauwe bord af, of bij de Bruna in de stationshal (niet die richting Hoog Catherijne). Da's misschien makkelijker?

Nou, ik ga eens even wat nuttigs doen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven