F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Uiteraard, de planning is om zaterdag of zondag weer naar huis te gaan.

Vandaag even thuis, oudste was door zn schone ondergoed heen. En dan is een uurtje rijden geen probleem om thuis lekker te wassen en relaxed te douchen
Ha Tieg,

lekker aan t vakantie-en. Wel handig hoor, zo even langs huis kunnen hoppen. ik duim voor goed weer! T is hier nu prachtig!

Nic,ik zit nu helemaal in de zone. dus nu gaat t best ok met lijnen. Was een paar maanden geleden ongeveer op mn streefgewicht. Maar ja, toen veel te veel koekjes gegeten, te veel wijn gedronken, etc. etc.... tja, dat krijg je dan he.

Hoe doen degene die ver weg gaan dat met rijden? Wij moeten ongeveer 12 uur rijden en ik twijfel erg tussen 's nachts gaan rijden en dan in een keer door. Man en ik rijden allebei. Grootste nadeel daarvan vind ik dan dat we bij aankomst moe zijn en dan met drie actieve kindren zitten die van alles willen...

Of in twee keer rijden met overnachting halverwege. Nadeel daarvan is dat je wel echt anderhavle dag met wakkere kinderen in de auto zit, die t op gegeven moment echt wel zat zijn...

Tja, wat is wijsheid... ik switch de hele tijd tussen de beide opties...
Nitro, is het 12 uur rijden met of zonder pauze? Heen was voor ons 680 km, we reden om half 8 weg, en hadden om 7 uur de tent staan. En waren toen niet meer gezellig. Terug was iets verder, zijn om half 10 weggereden (eerder lukte niet) en hadden om 9 uur de tent staan. Hebben toen wel onderweg gegeten, hoewel we het toen al wel zat waren. Wat heel erg scheelde was dat jongste op fe eerste camping niet relaxed kon rondkruipen en op de tweede wel, en dat middelste en jongste de tweede rit grotendeels geslapen hebben en alleen oudste zat te klieren.
Het is 1120 km, dus dat is denk ik zo'n 12 uur met pauzes. hangt er ook vanaf hoe t gaat en hoe vaak we pauzeren natuurlijk

Iemand trouwens enig idee waar ik goedkope kinder campingstoeltjes kan krijgen. Wil t liefst van die gewone klapstoelen, zoiets dus, maar dan niet voor 20 euro maar goedkoper... [img]http://www.perrysport.nl/imageserver/pe ... 780127.jpg[/img]

ik heb er een aantal jaar geleden een gekocht bij de etos in zo'n zomeraanbieding maar die hebben ze nu neit. dus als iemand iets tegenkomt, geef een gil!
Krijg nu ook helemaal zin in vakantie door jullie praatjes!

Kids zijn hier helemaal hyper omdat ze er ook zin in hebben, maar vrij onhandelbaar op sommige momenten.. Nu spelen ze eventjes lief samen, maar dat kan zo ineens omslaan!

Sil heeft nu vakantie, Jes morgen de laatste dag incl optreden. Ik zie nu al op tegen vrijdag; mijn 2 eigen stuiterende boyz, nog 2 kids die die nacht op vakantie gaan en wel hyper zullen zijn, een peuter en een baby met verlatingsangst. En geen stagiaire...

Arggghhhh. Plus dat ik zelf dan ook de laatste spullen in de koffers moet stoppen, want hork mag niet eerder naar huis.

We kwamen tot de conclusie dat het allemaal niet in de auto gaat passen (hond en bench gaan ook mee), hork wil nu de aanhanger meenemen, maar dat vind ik wel erg triest voor een weekje NL...
Zolang je genoeg pauzes neemt en je slaap mag/kunt pakken, zou ik kiezen voor doorrijden. En wat blikjes Redbull.

Lijkt mij persoonlijk best een gedoe om een tussenstop te maken. Stel dat ze tot die tijd al geslapen hebben, dan willen ze straks niet slapen bij de tussenstop en zijn jullie alsnog gaar.. En kosten kwijt.

quote:Nitro schreef op 20 juli 2011 @ 11:07:

Het is 1120 km, dus dat is denk ik zo'n 12 uur met pauzes. hangt er ook vanaf hoe t gaat en hoe vaak we pauzeren natuurlijk

Iemand trouwens enig idee waar ik goedkope kinder campingstoeltjes kan krijgen. Wil t liefst van die gewone klapstoelen, zoiets dus, maar dan niet voor 20 euro maar goedkoper... [img]http://www.perrysport.nl/imageserver/pe ... 780127.jpg[/img]

ik heb er een aantal jaar geleden een gekocht bij de etos in zo'n zomeraanbieding maar die hebben ze nu neit. dus als iemand iets tegenkomt, geef een gil!
Heb laatst wel van die klapstoeltjes gezien maar weet niet meer waar. Volgens mij hadden ze die bij het kruidvat.

Geen idee wat ik zou doen met rijden, ik denk wel een tussenstop maken. Volgens mij hebben wij 2 jaar geleden 9 uur gereden incl pauzes en toen waren we er allemaal wel klaar mee. Toen zijn we rond 5 uurweggereden.
Hoi meiden,

Ik zag dat ik me slordig genoeg niet had afgemeld hier, maar ik was idd ook op vakantie. 2 weken van tevoren besloten om niet in Nederland te blijven en weg te regenen/waaien op de boot. Gelukkig maar! Dus 2 weken in familie-huis in Bulgarije. Mussen vielen dood van het dak, 35-40 graden (in de schaduw!). Dus niet een erg actieve vakantie. Voornamelijk hoog in de bergen in het bos wandelen als enige sportieve prestatie en verder tot je nek in de koele rivier zitten. Kids bedekt met factor 30 in het opblaasbadje de rest van de dag. Heerlijk uitgerust, gezellig met familie samen geweest. De vliegreis is maar 2u en 15min, dus goed te doen. Karlijntje was een model-baby, bleef altijd vrolijk, lachte naar iedereen, skipte zonder moeite een aantal middagslaapjes zonder chagrijnig te worden. Ik kon haar wel 3x ter adoptie afstaan aan familie-leden!

Marlee alles al ingepakt om 17.00u!

En 3.00u, naar! Ik vond 5.45u al vrij akelig..

Met 2 kids vliegen is nog niet echt het punt, met 2 kids en alle bagage vliegen, dat wel! Met 3 kids en bagage: onmogelijk! Met z'n twee-en al lastig (met 2 bagagewagentjes en een buggy).

Cees, gewoon aanhangertje mee, hoor! Hoef je niet zo te proppen. En dan niet hond in aanhanger vervoeren, of wel?

[img]http://www.tourmaster.nl/upload/images/ ... er%202.jpg[/img]

[img]http://www.tourmaster.nl/upload/images/ ... iessen.jpg[/img]

Vreemd, plaatjes lukken niet. Maar je kunt ze bekijken, ik vond het wel grappig!
Hallo, even een zwaai vanuit zuid-Frankrijk! Erg naar ons zin hier, lekker weer hoewel het van mij nog wel graad of 5 warmer mag zijn, vandaag zo'n 24 graden dus wel lekker voor uitstapjes. Gaan al bijna weer naar huis, volgend jaar gaan we echt 3 weken (dat zeggen we elk jaar ;))

Nitro, ik zou voor overnachting kiezen hoor, wij zijn vorig jaar in 1 keer naar zuid-Frankrijk gereden en aan het eind moesten we echt om het kwartier wisselen met rijden, ondanks de koffie en red bull. Dan kom je echt niet relaxed aan op je bestemming. Nu onderweg iets over de helft overnacht en iedereen gewoon fris en fruitig. Gewoon overnachtingstasje klaar en niets aan de hand We hadden overnachtingen ook van tevoren geboekt, dus wisten precies waar we heen moesten rijden, lekker hoor.

Anyway, ga even spelletje rummycubben op de veranda
Heb nu helemaal een plaatje in mijn hoofd van Lau aan de rummikub op de veranda, glaasje flesje wijn erbij

Dok, dacht al dat je er tussenuit geknepen was, klinkt als een hete vakantie.

Wij willen volgend jaar denk ik gaan vliegen maar dan dus met 2 volwassenen.

2 kinderen en bagage lijkt mij ook lastig. Met een trekkersrugzak kom je natuurlijk al een heel eind en een buggy. 1 kind vast en de ander laten duwen.

Na vandaag nog 1 weekje werken. Tim had vandaag toch wel ene beetje zin in de bso. Ze gaan voetballen en hij heeft zijn voetbalschoenen mee. Nu maar hopen dat hij ook mee mag voetballen want ze wisten niet of alle kinderen mee mochten/konden doen. Argh, waarom maak je dan een programma. Zet er dan bij wat voor de grote en voor de kleintjes is
ha Lau, wat leuk zo bericht uit la douce france!

krijg er ook al helemaal zin in zo!

Dok, wat warm! Pfff... wel goed dat de kids zich zo voorbeeldig hebben gedragen, das wel lekker. En vliegen was rampzalig :-) Arme jullie, zou dt ook niet helemaal zien zitten geloof ik.

casey, lekker druk dagje dus morgen. misschien 's ochtends ze allemaal flink afmatten in de tuin met een hindernis baan ofzo, zo dat ze 's middags allemaal lekker kunenn uitrusten en jij kan inpakken. En bij ons gaat t karretje ook mee hoor.

Nic, bij kruidvat wel t soort spul wat ik zoek, maar dan in bankje ipv stoeltje..

Suf van de bso zeg. Dat doen ze hier gelukkig beter van te voren. Maar ze willen dat we Meis de volgende keer een luierbroekje mee geven ivm ongelukjes... mmm ... daar werd ik ook neit echt blij van als snap ik best dat zij er niet echt zijn om te verschonen...
Nitro, dat zou ik dus echt niet doen hoor, een luierbroekje meegeven. Snap best dat het lastig is voor ze maar dan nog. Als jij zorgt voor droge setjes dan moet het geen probleem zijn. Kan meis niet al een groot gedeelte zelf droge kleding aandoen als ze een ongelukje heeft gehad?

Oh, dat was een bankje idd. Heb ook ergens stoeltjes gezien maar weet niet meer in welke folder dat was.

Voor de bso blijf ik gewoon aangeven wat ze kunnen verbeteren hoor. Volgende vakanties ook bijzetten voor welke leeftijd of voor iedereen ofzo. na de vakantie is de bso op school dus al een stuk kleiner en daardoor met minder leiding te maken, dat scheelt ook al wel.

Nog 1 middag werken en dan weekend. Man gaat vanavond de stad in, feest vieren samen met 1 miljoen andere mensen.

Morgen boodschappen doen en hapjes maken voor het weekend, heb dan lekker 2 feestjes.

Oh, moest nog doorgeven op kdv dat Floor een kadootje wilde maken, maar snel even bellen dan. (je kan ook niet op de mannen rekenen he, moet ik nog gaan doorgeven dat Floor een kadootje voor mij wil maken).
haha nic, dat moet ik dus ook altijd doen, zelf nog kdv bellen om door te geven dat er voor mij een cadeautje gemaakt moet worden... lekker genant. :-)

er is een nieuwe leidster op de bso bij wie ze al twee keer een (klein) poep ongelukje heeft gehad. En dan gaat met vieze kleuren uittrekken t ook op dr benen... dat is niet handig natuurlijk. Maar goed om dat echt te voorkomen zou ze dan heel de middag met een luierbroekje aan moeten lopen en dat vind ik echt geen goed plan. Maarja, zij hebben dus duidelijk aangegeven dat dat wel moet...

lekker trouwens dat de bso dan bij school komt, lijkt me wel rustiger. Hier komt dat over dik een jaar ook, wel beter!
Vond het ook nogal stom om erover te bellen maar ja. Anders heeft Floor zondag niets om te geven en Tim wel.

Man neemt ze ook niet mee om een kadootje te kopen en vraagt ze ook niets. Ik neem de kids meestal mee en vraag ook of ze zelf een ideetje hebben. Tim heeft vaak best leuke ideeën.

Heb geen zin meer in werk maar ja, beter dan nu buiten zijn. Regent hier nu al bijna 2 uur en het waait niet dus blijft lekker hangen.

Wat vindt meis er zelf van als ze een luierbroekje aan zou moeten? Vindt het nog steeds raar hoor. Snap ook wel dat het niet fijn is. Ik zou er zeker duidelijk bij aangeven dat jij daar absoluut niet achter staat bij die nieuwe leidster. Maar dat zul je vast al gedaan hebben
Jaah, Tim heeft een hele leuke dag gehad bij de bso!!!!! Hij was zo vrolijk vanavond. Ben helemaal blij.hij heeft vandaag dus lekker gevoetbalt , met zijn voetbalschoenen aan en heeft gewonnen met zijn team. Geloof dat we nu op zoek moeten naar een voetbalclub
Wat fijn Nico!!!

Op naar laatste schooldag vandaag...
Ha Nico, wat fijn zo'n bericht! Daar wordt je toch helemaal vrolijk van!

Vis, lekker. doen ze nog iets speciaals vandaag? Meis was vandaag al vrij.

Gaan jullie nog weg deze zomer?
Ja we hadden een leuke laatste dag en nu eten we beschuit met muisjes want de vakantie is geboren!!

We gaan her en der een dagje uit, heb 1 weekje vrij in het midden.
Beschuit met muisjes!

Nu ook lekker vakantie dus. He, en bij ons zit het er alweer op. Niet voor Lisa natuurlijk, die gaat naar de vakantie-BSO. Dan doen ze wel vaak leuke dingen, uitstapjes en zo.

Wat jammer toch van die ongelukjes Nitro. Ook voor het meiske zelf. En met zo'n broekje rondlopen op deze leeftijd.. Misschien zo'n dun Drynites ding?

We krijgen Lisa overigens 's nachts niet droog, laten haar met moeite plassen maar ze wordt niet goed wakker. Plast later in de nacht alsnog de hele luier vol. Zonder luier is het bed elke dag nat (tenminste, maar 2 nachten gedaan..)

Vliegen was trouwens niet rampzalig hoor! Ik dacht aan Marlee met 2 kids en alle bagage in haar 1-tje terugvliegend en dat dat met 3 kinderen niet zou gaan. Nu al teveel voor 2 personen eigenlijk.
quote:Nicolette80 schreef op 21 juli 2011 @ 12:34:

Man gaat vanavond de stad in, feest vieren samen met 1 miljoen andere mensen.Ha, misschien komt-ie de mijne nog tegen dan! Maar ze kennen elkaar niet geloof ik.
Hiep Hiep Hoera voor Nico!!!

[img]http://blogs.guardian.co.uk/food/birthday_cake440.jpg[/img]

Heb je een fijne dag gehad? Leuke cadeaus? Goed gefeest?
Hmmm... de plaatjes doen t niet....

Dan maar zo:

Dankje. Ben heerlijk verwend. Gisteren hebben de kids zelfs uitgeslapen tot half 9!!!

Verder allemaal leuke kadootjes gehad (puzzels, wijn, tekeningen, uitsteekvormen, hele luxe, voor het versieren van taarten en cupcakes).

Heb 2 dagen gevierd en was erg gezellig. Wel jammer van het weer, dat ben ik niet gewend op mijn verjaardag. Normaal kunnen we heerlijk buiten zitten ipv binnen met nog net niet de verwarming aan.

Nu nog weekje werken en dan lekker 2 weken niet!!
leuke cadeautjes nic, lekker verwend dus. Wel jammer van t weer... maar ja... hopelijk heb je dan met je vrije dagen er wel een zonnetje bij.

Zijn wij nou nog de enige die hier zijn... rest allemaal op vakantie?
Nee hoor ik zit hier ook nog te zitten...

Wel mooi weer eindelijk!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven