Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
De doorslaaptrend heeft hier nog niet helemaal doorgezet...

Vannacht was het weer eens 3.30 uur, als vanouds. En dat terwijl hij om 22 uur z'n laatste voeding kreeg ipv 21 uur. Ik wilde dat eens proberen, maar het blijkt maar weer dat meneer toch echt zelf z'n ritme bepaalt. Als ik het 'verstoor' werkt dat blijkbaar averechts... Hij dacht blijkbaar: \\:-)// Maar goed, het komt allemaal vanzelf wel. Ik heb trouwens ook wel moeite om na het 's nachts of vroege ochtend voeden weer snel in slaap te komen.

Dextro, wanneer moet jij weer beginnen dan? Ik 14 mei, maar ik heb er eigenlijk wel weer zin in. Even weer wat meer zijn dan alleen moeder...

Judat, fijn dat het spiraalzetten je meeviel! Ik durf er niet aan hoor... begin weer met de pil. Een vriendin van me heeft trouwens ook net een Mirena laten zetten en vertelde dat ze idd meteen veilig was. Raar dat je tegengestelde berichten hoort... lekker handig ook vooral.

San, haha het huishouden... lastig bijhouden he, vind ik ook. Als de kleine dan ff slaapt, ga ik liever even internetten of een boekje lezen... Heb m trouwens gisteren meegenomen naar de school waar ik werk. Was een groot succes!

Fenne, is de 'huisvrouw' in jou inmiddels al wakker geworden? Haha, ben benieuwd. Hoop dat het vloeien nu ff ophoudt voor je.

Ukse, hoe voel jij je vandaag?

En hoe is het met de zwangere kat...?

Linda, wat super dat Nina het zo goed doet 's nachts! Verwennerij ja, kan ik me voorstellen. Fijn dat de onderzoeken van haar hoofdje positief zijn uitgevallen!

Cin, hoe gaat het met Thijmen? En is het wennen goed gegaan? Voor hem en voor jou...? ;) Dinsdag weer werken, snel hoor... Slaapt de kleine man inmiddels door, zodat je er 's nachts niet meer uithoeft voor de wekker gaat om naar je werk te gaan?

Gaan jullie trouwens veel met jullie kleintje(s) op pad? Ik wil echt iedere dag wel even aan de wandel. Het is zo'n lekker weer nu! En wandelen is goed voor de lijn, toch...? Ik moet nog zo'n 15 kilo. Moet er maar eens serieus mee beginnen. Hoe is het met jullie kilo's en eventuele acties die daarmee te maken hebben?
Hoi meiden,

Het is goed gegaan met thijmen op het kdv,hij sliep veel en ze vonden hem een lief en makkelijk mannetje.....tja logisch....hehe....goede opvoeding!! Haha,ben zo trots als een pauw!

Ik ben nu 11 weken thuis,eerst zou ik er nog een week vakantie eraan plakken maar ga toch liever een paar weken werken en dan weer een weekje opnemen!

De kiloos....Tja,ik wil er graag 13 kwijt,in 2 jaar tijd ben ik mijn man tegengekomen,gestopt met roken en een kindje gekregen dus ben 13 kilo aangekomen en die wil ik er gister nog afhebben,alleen ben ik totaal niet gemotiveerd,vind alles lekker en heb constant trek! Ik hoop dat als ik aan het werk ben,ik ook weer zin heb om te sporten en minder te snaaien....dieten heb ik geen zin in,weet waar het aanligt!

Gister ongesteld geworden,jezus......ben het nooit zo erg maar dit spant de kroon,gister maar thuis,dicht bij de wc gebleven en vandaag hetzelfde verhaal. Ik verzet 1 stap en voel de tampon vollopen dus heb nu tampon en maandverband in....

Tampon inbrengen steeds is trouwens geen pretje,voel echt het litteken trekken!

Nou genoeg details......
Ik lees hier vanalles over het spiraaltje, maar ik vind dat ding wel erg prijzig.... toch lijkt het mij heel handig.

De eerste ongesteldheid heb ik al gehad en de vk wist mij te vertellen dat hij niet zo heftig zou zijn door de curretage en dat klopte gelukkig voor de 2de keer.

Ik ben trouwens minstens 2x per dag oppad, al dan niet met 1 of 2 kinderen in de kinderwagen. Alles gaat lopend. Ik moet aan mijn beweging komen. Er moeten hier ook nog wat kilo's af en die wil ik eraf hebben voor een vriendin van me gaat trouwen. Ga morgen een springtouw kopen. Ik ben nl bang dat door de situatie met mijn moeder straks de sportschool vergeten wordt en dat wordt dan een duur geintje.

De kat van ons doet bijna de hele dag niets anders dan slapen of doet net alsof ze nog heel goed kan jagen met dat dikke lijf. Je ziet de kleintjes echt bewegen in de buik, eigenlijk net als bij ons alleen dan in meervoud.......

Ach en hoe het met mij gaat, het gaat eigenlijk wel goed. Van het weekend komen mijn ouders en dan zal er wel het nodige worden afgepraat. Het is gewoon heel dubbel want als je mijn moeder zo ziet zou je zeggen een hele gezonde vrouw.

Heeft nog iemand tips om Ellemijn (bijna 2) de handen van de waterpokken af te houden. Ik vind het sneu als ze onder de littekens komt te zitten....
Cin, dat klinkt herkenbaar. Ben gisteren ook weer voor het eerst ongesteld geworden. Vind ik wel snel al, zeker nog met volledige BV. Hier is het ook meteen heel heftig, blijf naar de wc lopen en verversen, jakkes.

Lucybelle, wij beginnen op dezelfde dag weer met werken.

Ik zie er wel tegenop hoor! Misschien ook wel lekker om weer eens iets anders om handen te hebben, maar als ik kon kiezen bleef ik gewoon nog een paar weekjes / maandjes (hihi) extra thuis

Ik wil ook elke dag wel even lekker naar buiten, zeker als het zulk heerlijk weer is. Wij gaan zo dus ook nog even wandelen.

Voor de kilo's hoef ik dat trouwens niet te doen. Zit nu nog 2 kilo boven mijn gewicht van voor de zwangerschap. Erg netjes dus.

Slapen ging vannacht ook heel goed. Eerst weer van half 11 tot half 4. Om kwart over 4 sliepen we weer en om kwart voor 8 werd Merel wakker.

Nu ligt ze ook te slapen, maar tussendoor hoor ik aardig wat gepruttel. Weet dus niet hoe lang het nog duurt...

Judat, fijn dat het meeviel bij de HA. Als ik jou was zou ik maar op safe spelen en voorlopig nog even condooms gebruiken. Je weet immers maar nooit...

Ukse, dapper hoor hoe je ermee omgaat. Het weekend wordt misschien lastig als je je moeder ziet. Praat er samen maar goed over!

Enne Linda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Fijne dag allemaal. Groetjes, san
San, bedankt voor je felicitatie. Tja, al 34 jaartjes. Ben wel verwend hoor, heb parfum gekregen van Nina... en van mijn vriend een ketting met een hanger waarin de 1e letters van ons 3en in verwerkt zijn. Errug mooi, ben er erg blij mee.

Ukse, heel veel sterkte dit weekend. Het zal wel emotioneel zijn als je je moeder dan ziet, en je tegelijkertijd realiseert hoe ziek ze is (vooral als je het niet aan haar afziet). Wat het waterpokkenverhaal betreft; geen idee. Pffff... dat gaan wij ook allemaal nog meemaken zeg. Ook daarmee heel veel sterkte.

Nina heeft honger, ga haar even eten geven. Kom straks wel terug voor de rest.
Linda, gefeliciteerd! Die ketting klinkt heel mooi.

Ukse, ik krijg de Mirena vergoed van mijn verzekering. Ik heb het laagste aanvullende pakket en in principe worden alle voorbehoedsmiddelen op recept 100% vergoed. Volgens het stickertjes kostte hij ¤ 133 trouwens, maar dan ben je ook 5 jaar klaar.

Geen tips tegen het krabben van Ellemijn, ik kan alleen sokjes over de handjes bedenken maar die trekt ze natuurlijk zo weer uit. Verder mentholpoeder misschien?

San, dat klinkt als een veelbelovende nacht!

Cin en Lucybelle, hier ook nog zo'n 15 kilo te gaan Ik ben ongeveer 2 of 3 weken geleden met 'niet meer snoepen' begonnen en schrijf voor de motivatie mee op het topic Terug in shape na de zwangerschap deel 2 Het gaat nog niet hard...

Hier een heel erg zielig meisje. Vanochtend haar prikken gehad. dat ging heel goed, huilde even maar was direct weer te troosten toen ze bij ons was. Sindsdien heeft ze maar heel even geslapen en heeft nu veel pijn. Ze kan geen enkele aanraking aan haar beentjes verdragen en huilt heel erg zielig. Ze wil graag bij me zijn maar eigenlijk doet dat teveel pijn bij haar. Ik had een zetpilletjes gegeven en met blote beentjes in bed gelegd maar toen ze net een beetje gekalmeerd was na liedje nummer 10 (ofzo) ging ze poepen en was de zetpil weer eruit. Dus weer uit bed, verschonen en een nieuw zetpilletje en opnieuw kalmeren. Ze weigert in slaap te vallen, maar blijft in ieder geval stil liggen en huilt niet meer. Ik hoop zo voor haar dat ze zo even lekker een paar uur kan gaan slapen!

Hadden jullie kleintjes er ook zoveel last van? Ik had zelf de tranen al in de ogen staan zo hartverscheurend huilde ze.
O ja, ze was goed gegroeid, woog nu 5210 gram bij 9 weken.

Gemiddeld elke week 250 gram gegroeid sinds haar geboorte!

Lengte is niet gemeten deze keer.
Zo, ben er weer. Na de fles, een boer, én zichzelf en mij ondergepoept. Dus we zijn alletwee weer verschoond en madam ligt in de box te genieten van haar mobiel.

Cin, gelukkig is het bij jou ook goed gegaan op het KDV. Geeft je toch een fijner gevoel als je moet werken he.

Is het normaal dat je zo heftig ongesteld wordt de 1e x na de zwangerschap? (ik ben het nog niet geweest, dus heb geen idee)

Lucybelle, jammer dat je niet meer kon doorslapen. Eens komt de nacht..... Maar ja, daar heb je nu niet veel aan. Ik heb geen probleem met de kilo's (weeg 1 kilo minder dan voor de zwangerschap) maar vind wel dat ik een buikje heb. En buikspieroefeningen doen, daar heb ik ook niet zo veel zin in. Ach, misschien trekt de buik vanzelf wel weg.

Morgen ga ik zwemmen met Nina. Ben erg benieuwd. De kleinste zwemluiers die ik kon krijgen zijn vanaf 7 kilo, en zij zal nu tegen de 6 aanzitten. Ach, dan trek ik ze maar wat steviger aan. Om nu nog te moeten wachten tot ze 7 kilo is, vind ik ook weer zowat. En meestal poept ze toch alleen direct na de voeding. Dus zal ze in het water niet poepen.

Morgenavond willen we gaan uit eten, mits de oppas kan. Hoop van wel, want ik ben al in geen eeuwen meer geweest (haha, valt wel mee, maar zo voelt het wel). Even de periode van zwangerschapsverlof afsluiten.

Fijn weekend allemaal. Ga er lekker op uit met de kleine koters, het wordt mooi weer tenslotte.

groetjes,

Linda
Oh Judat, dat klinkt zielig voor Eline. Hopelijk blijft de zetpil er nu in. Volgens mij helpt dat wel.

Ik heb verder geen adviezen, want Nina had alle 2 de keren geen last van de prikken gehad.

Kan me voorstellen dat je het vreselijk vindt om te zien dat je meisje zoveel pijn heeft. Geef haar ook maar een dikke knuffel van mij
Hoi allemaal,

Hier ook nog 15 kilo te gaan.... Linda, ga je babyzwemmen of gewoon? Lijkt mij ook leuk om een keertje te gaan zwemmen. Moeten ze daar een bepaalde leeftijd voor hebben?

Judat, misschien dat koude lapjes op de beentjes helpen. (tip van mijn moeder, maar ik had het niet nodig).

Ik ben nog niet overtuigd van de kd hier, dus misschien stop ik met werken. Ik vind dat ze hier allemaal zo'n ouwe meuk hebben, maar misschien moet ik niet zo moeilijk doen. Ach ja, ik ga toch niet beginnen voor september/oktober.

Prettig weekend allemaal

ciao ciao
Hé, wat zielig Judat. Hier helaas geen ervaringen, want zoon en dochter hebben nooit last gehad van de prikken (alleen van de BMR, maar die is pas met 14 maanden). Ze bleven ook altijd gewoon lachen tijdens het zetten van de prik. Rare kinderen heb ik, maar wel makkelijk dus, want zelf dus ook geen centje pijn tijdens inenten (ik vind die huilende babietjes die terugkomen van de prik altijd zo zielig).

Ukse, wat een naar bericht van je moeder. Lijkt me ook heel erg raar, dat je weinig ziet aan je moeder en dat ze toch zo ziek is. Heel veel sterkte. Geen tips wat waterpokken betreft: ik zette dochter 2x per dag in een havermoutbad (havermout in washand en uitknijpen) en liet dochter veel naakt in de zon lopen (het was toen heel mooi weer). Dat hielp wel.

Linda, wat fijn dat de echo goed was! Veel plezier met zwemmen!

Hier helaas nog steeds lappenmand. Ik voel me nog steeds ongelooflijk beroerd en ik rommel de dagen maar gewoon door. Baal er wel van, want ik loop er ondertussen al bijna een week mee. Gelukkig is vriend dit weekeinde thuis en kan mij hopenlijk wat werk uit handen nemen.

Ik begin 5 mei met werken en heb ik nog niet echt zin in. Minimeis is echt heel schattig en lief de laatste tijd en ik vind het helemaal niet leuk haar achter te laten. Maar het zal wel weer snel wennen en ik denk dat ik weer snel in het werkritme zit. Minimeis heeft trouwens het spelen met de babygym helemaal ontdekt en maakt daar de meest mooie geluiden bij. Ze kan zich ineens supergoed vermaken en lijkt ook langzaamaan wat meer te gaan slapen overdag.

Hier moet er trouwens ook nog 10 kilo af (eigenlijk 15, maar ik ben met 10 kilo al dik tevreden). Ziek zijn helpt wel iets, want ik heb totaal geen eetlust nu.

Ik ga maar eens eten koken (geen zin in).
Kleine meisje hier is gelukkig in slaap gevallen toen ik klaar was met typen hier, werd na 3 kwartier wakker om te drinken maar sliep daarna meteen weer door.

Ciao, de natte lapjes ga ik proberen als ze er straks nog steeds last van heeft. Bedankt voor de tip!

Linda,volgens mij zijn de zwemluiers van het kruidvat er vanaf 6 kilo, maar je hebt ze nu ws al gekocht... Lijkt mij ook geweldig om straks te gaan zwemmen met Eline. Ze is helemaal gek op haar badje en de douche dus ik denk dat ze het zwembad ook wel leuk vindt. Veel plezier in ieder geval

Anky, beterschap, hopelijk kun je een beetje bijkomen dit weekend met vriend thuis. Leuk dat het zo goed gaat met Minimeis!

Judat, wat zielig zeg! Sneu hoor dat Eline zo veel last van haar beentjes had na de prik. Ik hoop dat ze na haar slaapje weer vrolijk wakker is geworden!

Anky, veel beterschap! Fijn dat je vriend dit weekend weer thuis komt. Hij zal jullie meisje (en de twee andere koters en jou natuurlijk) ook wel flink gemist hebben!

Linda, dat klinkt gezellig al die plannen voor vandaag. Veel plezier in het zwembad. Ik hoop dat de oppas kan, smakelijk eten dan alvast!

Vannacht weer 6 uur achter elkaar kunnen slapen! Alleen jammer dat Merel daarna dus geen zin meer had om te slapen... Ach die 6 uur hebben we dan mooi gehad.

Net in een half uur 120 cc gekolfd. Van een vriendin kreeg ik de tip om naar een filmpje van ons meisje te kijken. Vorige maand hebben we een videocamera gekocht en al heel wat filmpjes gemaakt. Dat hielp best aardig. Als dit me nou elke dag lukt ga ik het het misschien toch redden met de BV in die 8 weken dat ik moet werken.

Fijn weekend allemaal,

groetjes San
Hallo dames,

Ik heb nog niet alles kunnen bijlezen, maar voor het grootste gedeelte zie ik dat iedereen weer aan het werk is en aan het genieten van de kleine mannen en kleine meiskes...gezellig hoor.

Verder de afvalperikelen...niks van aantrekken: tenslotte een supermooie zoon of dochter voor in de plaats gekregen, en we worden natuurlijk allemaal een dagje ouder, haha.

Ukske, ik begrijp dat het niet goed gaat met je moeder. Ik heb nog niet het stukje gevonden waar je over haar schrijft. Heel veel sterkte meid, lijkt me heel erg als je moeder zo ziek is.

Linda: Lekker hoor, even uit eten!!! (jammer dat ik dat zo graag doe...zie afvalperikelen....).

San: wat goed, dat kolven. Ik kolf alleen maar en heb dan ook tussen de 120 en 150 (wel maar een keer of 5 a 6 per dag). Ik ga gewoon lekker op bed zitten met een serie op tv. Ik vind het niks om achter de computer te gaan zitten. Misschien werkt lekker hangen voor jou ook wel.

Judat: sterkte met de spuitjes. De oudsten hebben er nooit last van gehad. Gewoon paracetamol proberen en anders een heerlijk ontspannend badderuurtje met mamma.

Sorry, dat ik niet even op iedereen reageer, maar ik heb nog geen tijd om alles te lezen en te weten wat er in jullie leven speelt. Hier gaat het redelijk. Scott is nu sinds woensdag thuis en het gaat heel goed. Donderdag had meneer al meteen zijn sonde uitgetrokken en stond ik er alleen voor. Gelukt!!! Dus ik weet wel wat ik moet doen.

Verder deze week mijn baas gebeld om te zeggen dat ik maandag niet kan beginnen. Hij werd vreselijk boos. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Waarschijnlijk ga ik dus ook even "thuis"moeder worden.

Liefs aan allemaal en bedankt voor jullie steun de afgelopen tijden. Nu gewoon weer door en genieten van alle mannen in mijn gezin en weer meedoen met Viva!

Groetjes Mandy
Mandy, wat fijn om hier weer van je te lezen! En eindelijk Scott thuis. Ontzettend dat jullie zoveel van zijn babytijd hebben moeten missen en ik hoop echt dat jullie de komende weken een beetje inhaalslag kunnen maken. En wat een ongelooflijke klojo, die baas van je zeg. Grrr, ik word gewoon plaatsvervangend boos, je zou toch verwachten dat alle ellende en medische problemen een hele legitieme reden zijn om nog even niet aan het werk te gaan.
Hier is het trouwens een beetje lappenmand: ik liep al een week te tobben met verkoudheid en kortademigheid en vannacht kreeg ik ineens ontzettend hoge koorts (41 graden) die ondanks paracetemol niet daalde. Vanmorgen naar de arts geweest en waarschijnlijk heb ik longontsteking (verklaart ook meteen de benauwdheid). Zit nu aan de AB en hoop dat dat aanslaat en dat de koorts wat minder wordt. Gelukkig heb ik morgen een dag met alleen Minimeis thuis, dus dat moet lukken.
Jeetje Anky, beterschap. Dat klinkt niet lekker zo.
He Mandy, fijn wat van je te horen! Logisch toch dat je niet op iedereen reageert, je hebt wel wat anders aan je hoofd.

Maar heerlijk joh, dat Scott nu thuis is. Wat een ellende hebben jullie te verduren zeg. Fijn dat het goed ging nadat Scott z'n sonde eruit had getrokken, dat soort dingen is spannend, fijn dat het jou zelf gewoon lukte om 'm terug te doen! Hoe vinden je andere zonen het, dat hun broertje nu eindelijk thuis is? Ik hoop dat jullie nu lekker met z'n 5en kunnen genieten!!

En Anky, ook voor jou een Balen zeg, waarschijnlijk longontsteking. Hopelijk slaat je AB snel aan, en sterkte morgen hoor, niet niks zo! Gelukkig is je man weer thuisgekomen, dat scheelt hopelijk wat.
Mandy, wat heerlijk dat Scott thuis is. Nu kunnen jullie ook eindelijk eens gaan genieten!

Onbegrijpelijk trouwens de reactie van je baas. Als die van mij zo zou reageren had ik meteen ontslag genomen denk ik. Ik had het logischer gevonden dat hij juist had aangeboden om nog een aantal dagen extra thuis te blijven. Niemand mag toch verwachten dat je nu meteen aan het werk gaat terwijl jullie ventje amper een week thuis is.

Anky, veel beterschap! Ik hoop voor je dat de ab goed aanslaat en je je snel weer beter voelt. Probeer het rustig aan te doen, al is natuurlijk moeilijk met 3 kinderen...

Hier een redelijke nacht achter de rug. Eerst 5 1/2 uur geslapen, daarna was Merel helaas wel 2 uur wakker na de voeding, maar sliep ze weer van half 6 tot half 9.

Fijne dag allemaal,

groetjes san
Mandy, wat fijn dat Scott nu echt thuis is. En wat goed van jou/ jullie dat jullie hem kunnen helpen bij de verzorging en alles wat daarvoor nodig is. Knap hoor! En natuurlijk leuk dat je weer tijd hebt om hier mee te schrijven. Enne... opzouten die baas, weet hij wel wat jullie hebben meegemaakt met Scott?

Anky, beterschap! Een longontsteking is niet niks natuurlijk. Heb je de tijd om goed te rusten en goed voor jezelf te zorgen? Ik vind je nog steeds zo'n bikkel, hoe je het allemaal doet met drie kinderen, zeker omdat minimeis toch nog weinig slaapt. Sterkte.

Sanne, jouw nachten zijn natuurlijk ook niet zo toppie. Ik ben al moe, en Tom slaapt gelukkig bijna altijd snel verder na een nachtvoeding. Ik moet er niet aan denken dat hij ons dan uren wakker houdt. Daar heeft ie z'n zusje trouwens voor... die heeft de nodige slechte nachten gehad de laatste tijd. Ook koorts gehad maar nu toch naar het kinderdagverblijf. Het wordt echt lente en hopelijk waaien die virussen dan gauw weg. Vriend zit ook met een snottekop thuis. Voor mij wel fijn, want nu geeft hij Tom z'n flesjes. Kan ik een beetje poetsen (en forummen). Ik hoef trouwens pas eind mei te gaan werken, heb een extra maand onbetaald verlof.

Mandy, wat voor kolf gebruik jij? En heb je genoeg tijd om even rustig te kolven? Hier lijkt het wel alsof er altijd gehuild wordt als ik wil kolven. Ik kolf nu dus ook alle voedingen met een medela-handkolf en ben daar erg tevreden over. Ik red het niet helemaal en Tom krijgt soms ook een flesje kunstvoeding. Ik zag in mijn kolfverhaal van dochter dat ik destijds 200 cc per keer kolfde met een elektrische kolf. Nu haal ik ruim 100 cc gemiddeld. Maar goed, ben nu mobieler en het is niet meer zo'n "moeten", als je begrijpt wat ik bedoel. Dan maar of en toe een beetje van Nutricia...

Het lukt mij ook niet om op iedereen te reageren. Ik lees zeker regelmatig mee, maar heb niet altijd tijd om te schrijven op dat moment. Wel leef ik met iedereen mee.

Over een meeting: het is daar heel even over gegaan. Een paar mensen wilden wel, maar het komt nog niet zo van de grond. Is het een idee om een datum te prikken (een zaterdag of zondag in mei denk ik) en te vragen of iemand in het midden des lands haar huis ter beschikking wil stellen? Dat lijkt me fijner dan afspreken in een cafe of zo. Ik wil wel proberen om zo'n meeting een beetje te organiseren samen met degene waar het dan is. Natuurlijk mag het ook bij mij, dat is in west-Brabant, dus niet echt midden van het land. Dus nogmaals: wie zou er naar zo'n meeting willen komen, op wat voor dag zou je willen en wie wil gastvrouw zijn? Laat maar horen.

Veel groeten, Mir
ahahah you didn't say the magic word
Hallo,

Een meeting? Wat gezellig!!! Het mag hier natuurlijk. Zou ik erg gezellig vinden. Maar Zuid-Limburg is natuurlijk niet ideaal, tenzij jullie er een weekendje Maastricht (of Pinkpop) ofzo van gaan maken, haha. Dus...laat maar wat horen waar iedereen woont en hoever iedereen wil reizen.

Misschien is het een idee om de viva-redactie te vragen. Ik weet niet waar zij zitten.Kunnen we meteen in de viva-mamma. Leuk topic toch?

Mir: Mijn kolf is een dubbele elektrische van de medela. De pump in style. Die had ik ook nodig omdat ik in Parijs ook overal en nergens moest kolven. Is een heel nette rugzak en niemand weet wat erin zit.

Enne...geniet van je mannen thuis. Poetsen kan later ook nog (wij vrouwen zijn ook gek he?).

Wel schandalig dat sommigen van jullie al door kunnen slapen. Dat doet onze Bob van 6 nog niet eens. Geniet er maar van.

Groetjes Mandy
Mandy, ontzettend fijn je hier weer te zien! Gelukkig is Scott weer thuis, maar met een hele apotheek begreep ik? Veel sterkte in ieder geval.

Anky, veel beterschap en doe rustig aan! Hopelijk slaat de AB aan.

Mir, ik ga voor de meeting wel een topic openen op hangmoeders. Dan hebben we alle info bij elkaar en wat meer privacy.

San, lekker dat het kolven beter gaat, hopelijk red je het die 8 weken werken ermee! Bij mij werkt foto/film kijken ook altijd erg goed voor een toeschietreflex. Jammer dat ze nog niet zo goed snapt dat na 5,5 uur de nacht nog niet voorbij is.

Hier alles prima, de prikjes heeft ze alleen die middag last van gehad gelukkig. Ze slaapt de afgelopen nachten goed. Vannacht van 23:00 tot 06:30 en daarna tot 09:00. Ze slaapt op het moment gelukkig wel direct weer door na haar voedingen, ze heeft ook zo'n periode gehad als Merel heeft.

Ik ben eens even alle foto's van Eline aan het uitzoeken en branden want ik ben als de dood dat de computer crasht en ik alles kwijt ben. Ook maar eens even wat gaan selecteren om af te drukken en in te plakken. Wat een werk!

Topic op hangmoeders over de meeting is aangemaakt.
Zo nou de twee kids liggen even tegelijk te slapen, dus heel snel even tijd om wat te tiepen voor ik weer moet gaan voeden.

Ukse ik zag een naar berichtje over je moeder voorbij komen :( Heel veel sterkte. In mijn omgeving is jouw moeder nu al de derde moeder waar zulke slechte berichten over komen. Allemaal ook veel te jong om het leven al te moeten verlaten. Naar hoor. Ik kan niks anders doen dan je heel veel sterkte wensen.

Mandy welkom terug! Jullie hebben echt veel te verstouwen gekregen zeg. En nu nog waarschijnlijk. Ik las dat Scott een variant heeft waar hij overheen moet groeien? Hebben ze enig idee hoe lang dat dan gaat duren?

Euhm... pfoe net een heel stuk gelezen maar al weer van alles vergeten...

Oh ja een meeting. Altijd leuk! Sja Hilversum is op zich wel centraal in Nederland. Maar ik weet niet hoe centraal het is ten opzichte van alle woonplaatsen die hier vertegenwoordigd zijn.

En hoe het hier gaat, sja wat zal ik zeggen he? Mijn herpes is over zijn ergste punt heen, maar nu heeft Sjoerd de waterpokken... Ik gebruik trouwens calendulan emulsie tegen de jeuk van vsm, Ukse. Bovendien is mijn eigen gezondheid nog steeds niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Dus ik moet binnenkort ook nog aan mijn rechteroor geopereerd worden *zucht* Maar ja we gaan maar gewoon stug verder he?
Hoi hoi,

Afgelopen zaterdag was ik met Nina gaan babyzwemmen. Nou, het was geen succes. Ze vond het niet leuk, was veel aan het huilen. Vooral als ik haar even van me afhield en in het water op mijn handen liet drijven. Denk dat ik nog maar een maandje wacht, en het dan nog een keertje ga proberen.

Het uit eten was heeeeeeerlijk. Ik heb er echt van genoten. Was de 1e keer sinds Nina er is, dus ik was er echt weer eens aan toe. Zondagavond hadden we al lekker gebbqed. De 1e keer dit seizoen. Ook niet verkeerd.

Gisteren begonnen met werken. Op mijn gemakje Nina naar de crèche gebracht en toen naar kantoor gereden. Daar een paar uurtjes gezeten en om 14u was ik weer thuis. (lang leve de buitendienst) Vandaag had ik geen afspraken, dus heb ik Nina lekker thuis gehouden. Op mijn kantoor op zolder heb ik nu het campingbedje staan met een speeldeken van Nijntje erin, zodat ze lekker bij mij kan zijn als ik aan het werk ben. Maar nu zit ik beneden, en ligt Nina lekker in de box te slapen.

Ik ga eens even kijken in de agenda wanneer ik kan ivm de meeting. Hier mag het ook wel, maar denk dat dit ook niet zo centraal ligt. (misschien moeten we even allemaal doorgeven in welke plaats we wonen, zodat we ook beter kunnen bepalen wie er centraal woont tov ons allemaal)

Wat heerlijk om weer van Mandy te lezen. Lekker dat Scott weer thuis is. Hopelijk blijft het nu goed gaan met hem. Goed ook van je dat het met de sonde gelukt is. Kan me voorstellen dat je dat nog spannend vond.

Phoenix, beterschap met Sjoerd. Hoe lang hebben ze last van de waterpokken? (kan ik me alvast voorbereiden) Waarom moet je aan je oog geopereerd worden? Bah, wanneer ben jij eens van al die gezondheidsperikelen af. Ik heb met je te doen hoor.

Judat, gelukkig dat Eline later geen last meer van de prikjes heeft gehad. En ook al zo'n doorslapertje. Genieten is dat he. Dan wordt je echt uitgerust wakker 's-morgens.

Mir, zorg je ook een beetje voor je vriend, haha. Zit hij thuis, denkt lekker vertroeteld te worden door de moeder des huizes.. en mag hij het flesje geven. Wel slim van je, zo kom jij ook nog eens ergens aan toe. (het wordt echt zwaar onderschat dat thuismoeder zijn, je komt aan zo weinig toe)

San, de nachten met Merel gaan ook steeds beter, zo te lezen. Heerlijk he, zo heb je overdag ook nog energie om leuke dingen te doen.

Anky, hoe gaat het nu met je? Hopelijk slaat de AB aan. Niet niks hoor, longontsteking. Veel beterschap.

Ik ga eens even wat werkmailtjes doen. Als mijn vriend thuiskomt, gaan we lekker wandelen met Nina en de honden (ook een buitendienstman, haha. We zeggen tegen elkaar; Nina is in werktijd gemaakt, dus moeten we haar ook vertroetelen in werktijd...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven