Februari 2009
dinsdag 3 februari 2009 om 12:17
Joepie Ringel!! Dat klinkt uiteindelijk als een superbevalling!!! Die had je wel verdiend. En bijnaaaaa op je uitgerekende datum he? Supergoed gedaan en nu lekker genieten van jullie prachtige meiske(s). Hoe vindt Mayte het?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 3 februari 2009 om 12:19
Net bij de vk geweest. Fietsen viel me alles mee, ging hartstiukke goed. Alleen fietsen is toch veel makkelijker dan met dochter fietsen . Bij de vk was alles helemaal goed. Ik was en kwartier te vroeg, aar ik mocht meteen naar binnen, want er was even niemand, jeujj. Weer een kilootje erbij, bloeddruk 130-60 (na het fietsen terwijl ik puffend en zwetend binnenkwam), hartje gehoord en baby was helemaal ingedaald! Hij lag er pirma voor zei ze . Nou kom dr maar uit dan!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 3 februari 2009 om 12:21
Oh Ringel wat een mooie namen trouwens!
Ben op de terugweg nog even met een omweg langs de bakker gefietst. Haha al die lekkere dingen hier op de tribune (Fluffy, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen), heb een croissantje, ciabattetomatenbroodje en een tompouce gehaald. Haha ik kan eten dus
Ben op de terugweg nog even met een omweg langs de bakker gefietst. Haha al die lekkere dingen hier op de tribune (Fluffy, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen), heb een croissantje, ciabattetomatenbroodje en een tompouce gehaald. Haha ik kan eten dus
dinsdag 3 februari 2009 om 12:34
Jaaaahhh,,,, Je kleine meid is er Ringel... van harte mei dien famke en Fenna is idd een hele mooie naam, ik heb dan een meisje met kuiltjes in de wangen als ze lacht voor ogen... zwijmel... en al dat voorwerk heeft waarschijnlijk voor de snelle ontsluiting gezorgd??
Fluffy, maak me gek!!! Ik zit hier met mijn bruine boterham met kaas en appelstroop....
Oke, de vaart zit er hier lekker in... who's next????
Fluffy, maak me gek!!! Ik zit hier met mijn bruine boterham met kaas en appelstroop....
Oke, de vaart zit er hier lekker in... who's next????
dinsdag 3 februari 2009 om 12:45
@Ringel, gefeliciteerd met jullie meiske Fenna en wat heerlijk uiteindelijk toch nog zo'n turbo bevalling na al dat wachten vanaf vrijdag!
Hier niet zo'n fijne dag. Voel me beetje depri. Merijn werkt niet echt mee en na het zoveelste gevalletje IK BEN 2 DUS IK ZEG NEE!! , barstte ik in tranen uit... Hij was daar een beetje overdonderd van en begon op zijn beurt keihard mee te huilen... Oops ook niet echt het goede voorbeeld. Gelukkig ligt hij nu even plat. Strakjes weer naar de VK hoop voor de laatste keer... *zucht*
Hier niet zo'n fijne dag. Voel me beetje depri. Merijn werkt niet echt mee en na het zoveelste gevalletje IK BEN 2 DUS IK ZEG NEE!! , barstte ik in tranen uit... Hij was daar een beetje overdonderd van en begon op zijn beurt keihard mee te huilen... Oops ook niet echt het goede voorbeeld. Gelukkig ligt hij nu even plat. Strakjes weer naar de VK hoop voor de laatste keer... *zucht*
dinsdag 3 februari 2009 om 13:19
JAAAAAAAA RINGEL RINGEL RINGEL Joepie weer zon lief klein babietjes erbij. En wat een super naam zeg. En je bevalling klinkt in principe eentje waarvoor ik ook zou tekenen. Ik hoop dat alles met jou goed gaat en met de vader en kleine meid natuurlijk ook.
En waar is NJB vandaag, oei ook spannend? Nog meer mensen die gemist worden?
Oh nee Fluffy veel te veel calorieen, maar ooohhh zo lekker Ik heb een fruitsalade gemaakt.
En waar is NJB vandaag, oei ook spannend? Nog meer mensen die gemist worden?
Oh nee Fluffy veel te veel calorieen, maar ooohhh zo lekker Ik heb een fruitsalade gemaakt.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
dinsdag 3 februari 2009 om 13:22
Ringel: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Hele mooie naam! En wat een supersnelle bevalling zeg! Doe rustig aan en geniet lekker van je twee meisjes en manlief!
Net terug van de vk. Alles weer goed gekeurd. Op de terugweg even boodschappen gedaan en ben nu echt stuk. Voel me echt niet lekker... en dat alleen maar van zo'n stomme verkoudheid.
Net terug van de vk. Alles weer goed gekeurd. Op de terugweg even boodschappen gedaan en ben nu echt stuk. Voel me echt niet lekker... en dat alleen maar van zo'n stomme verkoudheid.
dinsdag 3 februari 2009 om 13:59
Jeetje Ringel, nu had ik wel verwacht dat jij de eerste zou zijn die nu zou bevallen maar dat het zo snel zou gaan Ontzettend gefeliciteerd met Fenna en ben blij dat je al weer zo fris en fruitig klinkt.
Veel dames vandaag naar de VK. Ben zelf ook net terug en alles helemaal goed. Baby ligt al ietsjes in het bekken dus dat ziet er ook goed uit. Voelde al wel wat steekjes (je weet wel die jullie al veel langer hebben) en hij is inderdaad beetje bij beetje aan het indalen.
Verder lig ik nu ook lekker in mijn bed en ga zo proberen wat slaap in te halen. Ben er de hele dag al niet helemaal bij en loop echt een beetje met mijn ziel onder mijn arm. Kies is wel gerepareerd dus dat is een lichtpuntje.
Njb, kom jij ook nog met heel mooi nieuws vandaag??
dinsdag 3 februari 2009 om 15:46
Ringel; gefeliciteerd!!! En wat een verhaal!
Geniet nu maar lekker van jullie meisje, met een geweldige naam overigens!!!
Hier alles nog redelijk rustig.
Vanmorgen uitgeslapen, jaja dat het nog kan...
Vlak na het wakker worden een giga kramp. Kort daarop een paar weeën, maar nog niets wat door zette, helaas...
Bij het plassen zat er wat bloed, slijm, zou het nu dan echt begonnen zijn???
Nog een lichte kramp in mn onderbuik, veel last van harde buiken, misselijkheid en veel naar de wc moeten.
We wachten af...
Geniet nu maar lekker van jullie meisje, met een geweldige naam overigens!!!
Hier alles nog redelijk rustig.
Vanmorgen uitgeslapen, jaja dat het nog kan...
Vlak na het wakker worden een giga kramp. Kort daarop een paar weeën, maar nog niets wat door zette, helaas...
Bij het plassen zat er wat bloed, slijm, zou het nu dan echt begonnen zijn???
Nog een lichte kramp in mn onderbuik, veel last van harde buiken, misselijkheid en veel naar de wc moeten.
We wachten af...