Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Ik dacht: even kijken of Skoempie zich al gemeld heeft.....
Ik dacht ook even: kijken of Skoempie zich heeft gemeld. Maar nee....

Kan vanavond ook niet op de tribune zitten. Ik heb generale repetitie met toneel...

Dus morgen weer.

Skoempie: zet 'm op!!!
Oh nee, nog niks van Skoempie. En ik ga morgen op vak. Kan dus de tribune niet meer bemannen. Ik ga er maar vanuit dat ook Skoempie bevallen is en heerlijk aan het genieten is en het feb topic compleet is.

Het was me een waar genoegen dames zulke mooi momenten te mogen mee beleven. En iedereen van de tribune: bedankt voor de lekkere dingen die jullie meegebracht heeft. Bij deze geef ik mijn klapstoel aan het maart topic.

Succes alle feb moeders met jullie kersverse babies, het went vanzelf en voor je het weet ben je alweer een jaar verder

Wellicht tot ziens op het forum
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Hallo dames,

Skoempie is mijn beste vriendinnetje sinds jaar en dag en heeft mij gevraagd jullie ff op de hoogte te houden... ze is vanacht bevallen van een prachtige zoon!!!!!

Alles is goed met de trotse moeder en zoon! De bevalling is redelijk heftig geweest. Woensdagavond heeft ze de eerste weeën gehad, maar dit is weer tot rust gekomen. Donderdagmiddag begon het dan allemaal echt! Rond half half had ze 3 cm ontsluiting. Met de verloskundig overlegd om nog paar uur te wachten, maar de weeën werden zo heftig. En om half 8 had ze nog maar 4 cm ontsluiting. De verloskundige heeft de vliezen gebroken, maar dit hielp niet, het hoofdje hield alles als een 'kurk' tegen, zover was het al ingedaald. Toen is Skoempie naar het ziekenhuis gegaan. Daar heeft ze op een gegeven moment pijnbestrijding gehad. Het schoot niet op met de ontsluiting. Aan het eind van de avond is de gynocoloog erbij gekomen en heeft besloten tot een keizersnee. Wat bleek. Het kindje heeft twee keer gepoept in het vruchtwater en de navelstreng zat twee keer om zijn hoofdje. Gelukkig is alles goed gekomen. Haar zoontje zijn longetjes en maagje zaten vol met zijn eigen uitwerpselen en daarom blijven ze nog een paar dagen in het ziekenhuis. Maar alles is gelukkig wel goed!!

Ik ben een hele trotse suikertante en zal jullie wellicht de komende dagen een beetje op de hoogte houden. Ik verwacht dat Skoempie zondag of maandag thuis komt met haar zoon, dus wellicht verteld ze jullie dan meer!

Groetjes Secretangel
Chica, hele fijne vakantie! Feb is voorbij en je bent er meteen lekker tussenuit!

Voor alle zieke meiden > beterschap! Hier is het gelukkig weer ver over, maar dat was echt beroerd zeg. Dat tijdens het voeden 's nachts gewoon letterlijk de snot uit m'n neus liep terwijl ik geen handje vrij had. Heel de tijd de fles uit die mond en die arme stakker maar jengelen...

Sjaanie, fijn dat je hulptroepen in de omgeving hebt om even bij te springen!

Ben net terug van wandelen na de voeding van 15.30 uur. We vertrokken om 16.15 uur, even naar het winkelcentrum wat boodschapjes doen. Veerle heeft tot 18.15 uur met haar oogjes open gelegen! Niet gehuild (is toch al vanaf 15.30 uur wakker), gewoon liggen dromen denk ik? Ik dacht van dat wandelen is ze zo vertrokken, niet dus.... Nu ligt ze nog even in de reiswieg te slapen (is sinds 20 min vertrokken, vlak voor de voordeur en mag zo weer eten). In de maxi-cosi is ze binnen 3 minuten vertokken, maar in de reiswieg lijkt ze het veel minder fijn te vinden. Hmmmmmmmm, rare baby.

Verder ben ik weer helemaal verliefd op haar hoor. M'n dipje van vannacht is weer vertrokken. Maar......... de schemer zet weer in, dus het kan elk moment weer om slaan hier.

Succes allemaal en Skoempie, zet em op!
Hihihi, tegelijk gepost!

Ze is bevallen!!!! Nu zijn we compleet!!!

Skoempie, van harte gefeliciteerd! Heftig zo te lezen en ook niet helemaal zonder complicaties dus... Maar goed om te lezen dat het goed gaat met jullie!

Volgens mij is ze vandaag bevallen en niet gisteren, anders was het ook nog op dezelfde dag als Ibbel...

En klopt het dat het nu 15-13 voor de mannen is????

Ik vind het best een raar gevoel, nu hebben we met z'n allen "de grote klus geklaard". Daat mogen we best op toasten toch??!!! PROOST!!!!
Even voor de volledigheid: Skoempie is nog wel op 5 maart bevallen, dus idd tegelijk met jullie andere forummaatje. Rond 23.20 is haar zoon geboren!
skoempie: ook een jongen, van harte gefeliciteerd! Haha, de boys zijn nu in de meerderheid. Zo zie je maar weer.

We zijn compleet, ik proost mee!!

Ik heb canei in de aanbieding voor de flesvoeders. Alcohol drink ik nu weer zo af en toe en rauwmelkse kaas eet ik weer.

Hebben jullie eigenlijk na de bevalling dat gegeten wat jullie zo misten? Zoals filet american?

Wat zijn er veel zieke dames onder ons! Ben blij dat het via de pc niet besmettelijk is. Ik heb gelukkig (nog) nergens last van.

Sterkte vannacht Konela met Veerle. Hoor wel vaker dat sommige kindjes echt draakjes kunnen zijn s nachts. Zijn jullie zelf avondmensen (jij wel maar je man?). Hier dus een ochtendkind, ook tijdens de zwangerschap was hij s nachts niet zo druk als overdag en meestal alleen tijdens het naar bed gaan en als ik wakker was om naar het toilet te gaan, voelde ik wat beweging.

Skoemp: heftige bevalling zeg!

Skoemp en ibbel: laat je verwennen en geniet er van!!
Jippie; alle baby's zijn er!!! Gefeliciteerd! En veel geluk allemaal. Ook ik pak mijn biezen vanuit de tribune. Succes allemaal de komende maanden met slapen en huilende baby's!!! Het komt echt allemaal goed, maar is soms doodvermoeiend.
Skoempie van harte

Wat een heftig einde zeg!

We zijn compleet, wooeehooee

Skoempie GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Gelukkig is het allemaal goed gegaan, nog even een heftige hekkensluiter. pffff

*hormonentranen *

We zijn compleet WAUW, wat is het achteraf! toch snel gegaan.

Word er gewoon emo van *slik*

Toost gezellig mee... PROOST!!!

Tribune bedankt!!!!!
JOEPIE!!!! SKOEMPIE gefeliciteerd met je zoon!! Klinkt als een heftige bevalling zeg! Gelukkig is alles nu goed. Ben benieuwd naar je eigen verhaal en naar de foto's tuuk!

Balen dat er zoveel mensen ziek zijn zeg. Beterschap! Bah en het snot wat uit je neus loopt,a ls je aan het voeden bent, wat erg!

Konela, haha ja, je zou ze nu es moeten zien met stuwing

Hier vandaag een slaapdag en gisteren de hele dag aan de tiet. Borsten zijn weer loeivol, maar ze worden niet leeggedronken nu, auwwww. Ene tepel is weer helemaal stuk en ik heb ook steeds veel pijn aan die borst, ook al er niet gedronken wordt. Beetje vreemd.

Ow man komt thuis. Hij is iets gaan ruilen voor me, omdat ik daar geen zin in had. Das ook lief toch?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ooow en ik proost ook mee natuurlijk!

Bagheera, men wat een bikkel zeg jouw man!! Jeutje, wat enorm lief! Beterschap voor hem!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
YEAH ook ons Skoemp is bevallen van een zoon! Thanx secretangel voor het ons op de hoogte brengen van het heugelijke feit dat onze hekkensluitster nu ook mama is geworden.

best maf eigenlijk dat we er 4 maanden over hebben gedaan om alle babies op de wereld te krijgen. De eerste in december (toen waren we allemaal nog vol verwachting over wat er komen zou) en de laatste 2 in maart, terwijl het merendeel al ruim in de luiers zat. En dat voor de kortste maand van het jaar!!!!

Maar we zijn compleet en dat vraagt om een toost!

Hiep hiep hoeraaaa voo de februari babies!
Skoempie gefeliciteerd!! Wat een heftige bevalling zeg... Maar fijn dat alles goed gaat!

En ik toost natuurlijk mee! Heb nog een fles roze champagne in de aanbieding die ik kreeg in mn kraamtijd! Iemand een glaasje? Toastje americain filet erbij? Heb sinds de bevalling al 3 bakjes filet er doorheen gewerkt Floor
JJJJIIIIIHHOOOEEE!!!!! Gefeliciteerd Skoempie!!

Klinkt als een heftige bevalling, hopelijk gaat alles nu goed.

Leuk dat februari nu compleet is! Nu kunnen wij maartmama's echt aan de slag!
Skoempie gefeliciteerd met jullie zoon!

Klinkt inderdaad heftig maar gelukkig dat het goed met jullie gaat.

En nu is iedereen al weer geweest ook wel een raar idee.

Ik toost ook mee!

Heb net een cola malibu gehad en die smaakte me heerlijk.

Nu kunnen alle maartmama helemaal hun gaan gaan.
Skoempie van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

Met Ibbel gaat het hartstikke goed! Vanmiddag had ze al weer kleur op haar gezicht en zat ze gewoon beneden op de bank (in kleermakerszit!), en Mila ligt er heerlijk tevreden bij. Het is zo'n mooi rond poppetje!

Succes met al jullie verse kindjes.

groetjes Esbabe
Jaaaaaaa we zijn comleet!! Ohjee.. Ik moet ervan hihi.. barrel, je bent niet alleen, ik jank lekker mee!

Nou Skoemp, wel als laatste, maar gelukkig niet alleen overgebleven!

Ohjee Frans.. volgens mij was ik dat van die tieten.. hihi maar ik bedenk de stuwing er wel bij

Esbabe, mooi dat Ibbel al weer zo fris is!

Hier al menig maal carpaccio en osseworst gegeten.. Filet wel gekocht, maar geen trek in gehad.

En nu ga ik weer t bedje in. Ik ben zo blij ben zo blij ben zo blij dat iedereen van 'onze' maand het achter de rug heeft.. Oh wat gaat de tijd snel zeg!! (clichéééééééééééé)

HUP voor de a.s. Maartmama's!!

Hhmm misschien moet ik een glaasje jenever nemen ipv vitamine c.. Al die drank hier..
Skoempie, allereerst de hartelijkste felicitaties voor jou, je man, je lieve vriendinnetje. Hopelijk mag je snel naar huis met je kleine aanwinst.

Hier gaat alles hartstikke goed. Mila drinkt als een volleerde barhanger, ik heb geen hechtingen en door het sluitlaken voelt mijn buik best stevig aan. Ik voel me nog wel wat licht in mijn hoofd als ik loop, maar da's ook niet zo gek.

Seppe vind zijn zusje spannend. Hij geeft haar kusjes en zegt aai,aai,aai. Hij loopt zich wel enorm aan te stellen op een opschepperige manier zeg maar, de clown uithangen ofzo, om zijn plekje te heroveren? Ik ga hem zo even wekken, lekker met zijn viertjes in het grote bed.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH we zijn compleet, hebben we toch goed gedaan met z'n allen!

Gefeliciteerd Skoempie, klinkt als een heel heftig verhaal. Hoop dat je snel naar huis mag met jullie kleine man!

Ibbeltje: fijn dat alles goed gaat met jou en Mila. Seppe zal zich inderdaad wel uitsloven voor z'n kleine zus. Hoe gaat het trouwens met de andere peuter broertjes en zusjes?

Floortje: in de kraamweek iedere dag filet american op m'n broodjes tot ik er misselijk van werd.

Gisterenmiddag en avond op pad geweest. Was supergezellig, gerookt en gedronken voor 't eerst na de bevalling. Steeg gelijk erorm naar m'n kop natuurlijk maar was wel ernorm lekker. Had keurig netjes twee flesjes gekolved van te voren. Toen ik thuis kwam gekolved en gelijk weggegooid zodat m'n kleine engeltje hier niets van binnenkreeg en pas vannacht zelf om 04.00 weer gevoed.
klinkt heerlijk Ibbel.

Hier vandaag ook gezellig onder de douche met de kleine!

Echt weekend met het gezin.

Straks weer visite en morgen lekker niks en eindelijk is het hier ook eens mooi weer!
Gefeliciteerd skoempie!!! En maart dames, succes, zet m op!!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
hoe is het met jou, draakje noah?
Skoempie: heel erg gefeliciteerd met je babyjongetje. Jongetjes zijn zo leuk, he. Meisjes ook hoor. Hopelijk kunnen jullie snel naar huis. Laat je nog maar even lekker verwennen in het ziekenhuis. Nou, geniet van elkaar.

Mss blijf ik af en toe nog wel even inbreken, met jullie goedvinden. Ik wip niet verder naar de maarttribune. 3 maanden bevallingen vind ik leuk genoeg.

Groetjes Marianne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven