Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Joepieieieieieie Ibbel, gefeliciteerd met Mila!! Wow super dat je zelf al weer kon bellen en dat ze al lekker bij je aan het drinken was!! Heerlijk he zo'n vers hoopje mens op je buik :heart;

Oehhh en ik hoop dat Skoempie ook bezig is!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ibbel gefeliciteerd!! Wat een leuke naam zeg! Ben benieuwd naar je verhaal! Geniet ervan he!
Ibbel: gefeliciteerd met Mila ook voor Ibbelman natuurlijk!

Ben wel benieuwd waar Skoempie is, hoop dat alles goed gaat?
YEEEEEEEEEEEEEEJ Ibbel van harte gefeliciteerd met je meisje Mila!!!!!! HEt wachten meer dan waard!

EN voor skoemp natuurlijk ok de welbekende weendans...misschien een ander ritme proberen? Of ze is echt ziek geworden en hangt nu al kotsend overgevend boven het toilet......

hier alles weer in diepe rust......
Ben wel benieuwd of het uiteindelijk tussen de jongens en de meiden een gelijkspel wordt?
Ibbel, gefeliciteerd met Mila!!!!! Hoop dat alles goed gegaan is (zo te horen wel).

Ik kan wel een 10-gangendiner koken als ik wil. Zoon is dan nog bewusteloos, die ligt zich op dat tijdstip op te laden voor de nacht .
Jeeeaaah even snel een voor Ibbel. Gefeliciteerd met Mila!

Skoempie waar ben je??? Lig je te werpen !?
WWWHAAAAAA GEFELICITEERD met MILA!!!!!!!!!

Eindelijk ook jullie lekker genieten.

Skoempie????? waar ben je????? aan het werpen?????

GOGOGOGOGOGOGOGOGOOOOOOOOO

Hier even kort:

gaat allemaal prima,

ouders op bezoek gehad,lekker even bijgeslapen,

BV gaat top,

minimaal 5 poepluiers hier op een dag!

gisteren gewogen 4600 gr!!!! en nog geen 3 wkn oud!!!! (vreetzak)

idd tijdens eten niet willen slapen, alleen op de arm

geen honger? euhhh wat is dat (helaas)

schoonmaken tussen de schaamlipjes , mag toch niet??

Leuke foto's op Hyves!!!!
Ibbeltje gefeliciteerd met Mila!!!

Geniet er lekker van met elkaar.

Skoempie succes en gogogogo......................
Het wachten is op Skoempie, onze hekkensluitster. Eenmaal gezegd dat ze de laatste is, is ze dat nu ook officieel.

IBBEL: van harte gefeliciteerd met Mila, ik neem aan dat het een thuisbevalling was, ben nieuwsgierig naar je verhaal.

Ik moet me nu eerst aankleden, be right back! Moest even het nieuws controleren.
Leuke naam Mila!! gefeliciteerd!!!

Inmiddels al nieuws van Skoempie?!?!? Dan zijn we volgens mij compleet!!!
Nee, nog niets van Skoempie....

Veerle heeft gisteren héél de avond gehuild. En niet zachtjes, maar volume wijd open. Is sowieso altijd wel in de avond, maar na de fles van 21 / 22 uur stopt ze en gaat ze slapen. Gisteren niet. Ze blééf huilen, steeds harder. Ze maakte zichzelf zo overstuur dat inslapen echt geen optie meer was. Heb eerst toch de puckababy maar uitgedaan, had het idee dat ze zich daar zo vreselijk tegen lag te verzetten... Daarna voelde ik, was de hydrofiel onder haar hoofd helemaal nat. Dus van de opwinding flink gespuugd denk ik. Wiegen op mijn arm, toen werd ze rustig en viel bijna in slaap. Terug in bedje, krijsen........ Om 00.30 uur heb ik maar een flesje voor haar gemaakt en heeft ze een paar slokjes op. Weer doodmoe op de arm, terug in bed, krijsen!!! Ik snap er helemaal niets van, wat kan je dan nog doen???

Heb toen, als uiterste optie, een bedje voor haar gemaakt met het voedingskussen en ze tussen ons in gelegd. 1 minuut en ze was vertrokken, het monster. Om 5.00 uur kwam ze voor de fles. Gegeven, flink warme kruik in har wieg gelegd en toen sliep ze ineens als een roosje in haar wieg. Geen kickje meer gegeven, tot 8.45 uur.

Merk dat ik na zo'n lange "huilsessie" m'n geduld een beetje begin te verliezen. En dat vind ik erg. Dan ben ik geneigd om te gaat snauwen en dingen te zeggen als "ja, blijf maar lekker janken...". Oh, dat wil ik echt niet, maar gisteren was echt frustrerend. En vanavond ben ik weer alleen (vriend heeft hele week late) en merk nu al dat ik zenuwachtig kan worden voor 't bedritueeel van vanavond. Zal dit de nieuwe trent worden.......?

Hoop dat ik vandaag weer verliefd op haar word, want nu voel ik me vooral wat sjaggie...
IS heel normaal hoor en je mag het best zeggen.....

Blijf dicht bij je eigen gevoel en accepteer dat je, je ook zo kan voelen. Al je dat kan accepteren kun je bedenken hoe je het anders kan doen, of dat het gewoon zo is. Want op het moment dat jij je zenuwachtig gaat maken voor het avond ritueel, merkt Veerle dit direct en gaat huilen, met als gevolg een vicieuze cirkel. Neem gewoon lekker de tijd voor het naar bed gaan ritueel. Belangrijk is wel dat je ook tijdens het voeden en baden en weet ik veel wat je allemaal doet, ook met gedachten op dat moment bent en niet vooruit gaat denken (heb de Wij jonge ouders gisteren gespeld en dit vond ik wel een goede tip die er in stond, tijdens alle activiteiten die je met je uk doet, ook met gedachten in het hier en nu blijven en niet vooruit denken! geeft alleen maar stress)

Het heeft hier iig gisteren wel z'n vruchten af geworpen. Fenna lag er om 20.30 in en werd pas tegen 3.00 wakker voor een voeding en daarna pas weer om 6.45. Heb gewoon weer de wekker gehoord voor e verandering. Ook MAyte was pas tegen die tijd wakker! HOERAAAA

Ben wel nieuwsgierig naar ons Skoemp hoor.....vinnut niks dat ze gisteren de heledag niks heeft laten horen.
Konela: had gisteren precies hetzelfde, vond het gewoon helemaal niet meer leuk. Schaamde me gelijk enorm en werd er net als jij compleet chago van. Gewoon rustig blijven meid en je vooral nu niet al zenuwachtig gaan worden voor vanavond. Ze hebben gewoon allemaal wel eens een dagje dat het allemaal wat minder is. Als alles in orde is gegeten, geen vieze luier dan kun je gewoon niets doen.

Ben nu flesjes aan het uitkoken want mama gaat vanmiddag en vanavond de hort op. Heb met pijn en moeite in twee dagen twee voedingen bij elkaar weten te kolven. Dat lukt gewoon nog echt niet helemaal. Kreeg vanochtend 80 cc gekolved. Zit me nu al zorgen te maken hoe dat straks moet als ik weer aan het werk ga. Is pas in juni dus heb gelukkig nog even.

Gisterenavond de belasting en aanvraag voor kindertoeslag de deur uit gedaan. Is dat in ieder geval geregeld. Heb nu het idee dat ik gewoon nergens aan toekom en probeer toch een beetje een soort schema aan te houden. Rond 06.45-07.00 uur voeden, ontbijten met dochter, douchen en wat in huis doen, engeltje aankleden, 11.00 uur weer voeden, eten, boodschappen doen en wandelen met engeltje, 14.30 voeden daarna wat uitrusten, thee drinken met grote dochter, koken, eten, 18.30 uur voeden, 22.30 voeden en slapen. Maar lukt natuurlijk niet altijd. Bewondering voor degenen die nog een peuter hebben rondlopen, zou ik er nu echt niet bij kunnen hebben. Ik vergeet gewoon iedere keer zelf te eten.
*Maartmama checkt in op het februaritopic om te kijken of Skoempie al bevallen is, ziet nog niks, maar vind het verdacht dat ze al even niet gesignaleerd is hier.... GO SKOEMPIE!! Wij willen zo graag.... Checkt weer uit.*
Konela, iedere ouder voelt zich af en toe zo. Zoals mijn zus zegt: 'kinderen halen het beste in je naar boven, maar ook het slechtste!' Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij Ringel. Probeer je niet zenuwachtig te maken voor vanavond, kinderen voelen dat inderdaad aan. Als er niets aan de hand is (honger, luier, koorts) dan gewoon accepteren dat Veerle niet in haar hummetje is en laat het maar over je heen komen.

Engel, heel veel plezier vanmiddag en vanavond! Wat ga je doen? (of vind je het een inpertinente vraag?)

Ben benieuwd hoe het met Skoempie is. Zij meldde zich altijd zo netjes.

Nou, de kleine man krijgt de fles en de grote man krijgt zijn lunch.

Ik heb zo'n ontzettende lieve man. Hij is hartstikke ziek, heeft 40 graden koorts en ligt het bed uit te zweten, maar hij heeft toch de nachtvoeding gedaan. Dat mocht niet van mij, maar hij werd wakker van het gehuil en ik niet. Maar hij wilde dat ik eens wat slaap kreeg. Lief he?
Jeemig, knijp je maar in je handjes Bagheera met zo'n vent.

Hier is Lief op zijn tijd ook wel een bikkel, mar behalve als hij net niet ziek geneog is, kan hij zich lekker aanstellen. Maar hij is bijna nooit ziek, dus ook dat is fijn.

SKOEMPIEEEEEEE WER BISTOOOOOOOOOOOO??????????
Konela: je niet schuldig voelen hoor. Zolang je haar blijft troosten is het voor haar oke en je kunt niet meer dan je best doen. En soms hebben ze gewoon wat meer huilperiodes op een dag. Ik sta ook soms echt te kijken van: al sla je me dood, ik weet niet wat hij heeft. Met man binnenkort in het buitenland kan ik daar ook enorm tegenop zien. Maar idd dat heeft geen zin. Maar ik herken het wel. Zat gisteren ook te janken omdat ik er echt verschrikkelijk tegenop zie. Gelukkig kan ik er wel goed met man over praten en weet ik dat als het moet het ook wel zal lukken en ik ga er gewoon het beste van maken.

Gisteren was meneer hier ook niet meer stil te krijgen. Mijn uiterste redmiddel is dan ernaast zitten op de klapstoel (met boek). En dan het speentje aan blijven drukken. Als hij bijna in slaap valt dondert het eruit en wordt ie wakker. Dat is dan mijn taak. Kan best lang duren hoor voordat hij dan echt slaapt maar gisteren lukte het gelukkig vrij snel en sliep hij toch weer van 20:45 tot 23:45. Het was vanmorgen ook vrij lastig om hem te laten slapen en ik was de koelkast aan het ontdooien dus dacht ik: ik leg hem wel in de box beneden, dat scheelt trap lopen. Legde ik hem neer, sliep hij meteen. Had ik dus niet verwacht, was de eerste keer dat hij sliep in de box. Hij heeft geslapen tot voedingstijd dus dat was fijn.

Maar ik weet wel wat het probleem is: honger! Dus om 12 uur heb ik hem 150cc gegeven, hij slaapt nu als een roos.

Het is vrij duidelijk bij hem, als hij na het voeden nog hapt als een vis op het droge, heeft hij honger.

Gelukkig had de CB-arts gezegd: je mag het langzaam ophogen naar 6x150cc, maar anders had ik hem dit ook wel gegeven hoor. Baby's die honger hebben vind ik echt niks. En die CB-artsen zeggen allemaal wat anders.

Skoempie: hoe gaat het?
Bagheera: ga naar een borrel van een vriendin van mij, met een hapje eten en absoluut geen inpertinente vraag! Mijn eerste uitje sinds engeltje er is dus je snapt dat ik er zin in heb! Binnenkort ook lekker met man naar de film. Sterkte met je man trouwens, lijkt me heel erg vervelend, wel echt lief dat hij jou liet slapen!

Keek even of we al bericht hebben gekregen van Skoempie maar nog niks. Zou toch leuk zijn als ze ook gisteren bevallen is dan zijn we helemaal compleet.
Skoempies afwezigheid wordt idd wel een beetje verdacht hoor... Hopelijk is ze niet ziek geworden, want dat schreef ze toch? Dat ze zich beroerd begon te voelen. Hopelijk waren dat gewoon de eerste tekenen van bevalling....
SKOEMPPPPP?????
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
nog niks he. Blijf het zeggen, vinnut maar niks.

Hmmm ik denk dat Fenna een groeisprongetje heeft gemaakt van de week, dinsdag alleen maar slapen en woensdag alleen maar huilen en willen drinken. Donderdag voelde ik dat m'n borsten steeds erg vol waren tegen voedingstijd (en ik blij datze wakker werd om ze leeg te drinken) ook vandaag slaapt ze weer veel, dus ik verwacht morgen weer een huil dagje met veel aan de borst gelurk. Ze zal dan wel extra hogner hebben (gehad) en op deze manier het aanbod opgehoogd hebben. Hmm hoe groter ze worden, des te meer ze willen drinken...logisch.

Mayte is strontverkouden en loopt met een enorme snotterneus rond. Ga er vanuit dat Fenna een dezer dagen dan ook wel verkouden zal worden. Ben zefl ook niet helemaal lekker zere keel (loop met zo'n kakkie sjaaltje om m'n nek) en beetje blegh gevoel. Hoop dat Fenna vannacht weer een nacht maakt als gisteren. Zou wel errgu fijn zijn, na ja we merken het wel.
Hier ook zo'n sjaaltje (helaas) :(

Hoop niet dat ik het aantal keelontstekingen ga halen die ik had in het eerste jaar van Hidde.

Daaraan merk ik dat het veel energie pakt gebroken nachten en BV. maarja de Die Hard die ik ben... niet klagen maar dragen *stoer he ;) *

Moet het gewoon vaak genoeg tegen mezelf zeggen!

Ook ik nog even:

SSSSSKKKKKKKOEMMMMMPPPPPIEEEEEEEEEEE

meldplicht!!!
Ooh hier ook een zieke Sjaanie. Strontverkouden en koortsig.. Gelukkig kwamen er vandaag hulptroepen om voor Linn te zorgen.

Ik was te nieuwsgierig naar Skoemp maar ga nu weer onder de wol.
Ibbel, gefeliciteerd met Mila!!!!

Nu skoempie nog.....
You can't have a rainbow without a little rain 🌈

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven