Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Goedemorgen!

Woensdagavond gezellig gegourmet met mijn man en Milena. Leuk om te zien hoe MIlena al geniet van dat uitgebreide met zijn 3tjes eten. Vindt ze gezellig! (haha al eet zij iet uitgebreid natuurlijk, oor haar is het stobrood met kruidenkaas en van die kerstboomkipnuggets ).

Gisterenochtend zijn mijn schoonmoeder enh schoonzus bij ons komen ontbijten. Was ook gezellig. Daarna heeft man geklust en ik met MIlena gespeeld, hebben we de auto gewassen en even bloemetjes bij mijn ouders langsgebracht (gaan we zondag eten) en daarna door naar mijn schoonmoeder om daar te eten. Auto wassen was leuk trouwens. Man liet MIlena helpen met de hoge druk spuit (was in zo'n cabine). Vond ze echt super. Leuk om ze samen te zien spelen en om te zien hoe trots ze dan op zichzelf is . Bij schoonmoeder was ook schoonzus en een oom van mijn man (broer van schoonmoeder). Heel raar zo'n eerste kerst zonder schoonvader. Maar iedereen probeerde er wel het beste van te maken. Mijn schoonmoeder had super lekker gekookt. Daarna nog een spelletje gespeeld en naar huis.

Nu hebben mijn ouders MIlena net opgehaald om met haar naar de dierentuin te gaan. Milena had er zo'n zin dat ze alleen maar apenkreten kon gillen toen ze mijn ouders zag. Haha, haar enige zorg was of mijn ouders haar wel weer thuis zouden brengen .

Man en ik gaan vandaag lummelen. Hoewel man al weer aan het klussen is geloof ik.Hij wilde de kast voor de babykamer gaan schilderen. Haha ook goed, dan lummel ik wel alleen

Vanavond komen mijn ouders eten. Maar we eten simpel, lasagne. Zondag gaan we naar mijn ouders voor het verlate kersteten. Kwam beter uit met mijn zusje en haar man en mijn ouders zijn niet zo kerstminded (gisteren toen we de bloemen gingen brengen, was mijn vader in zijn zeer oude kloffie de zomderbanden voor winterbanden aan het vervangen )

Ik slik Gaviscon tegen maagzuur. Maar ik wil er niet teveel van slikken. Nu ben ik al wel wat makkelijker geworden en neem ik als ik naar bed gaan 1 pil en dan vaak snachts nog eentje. Ik lig al hoger met mijn bovenlichaam. OP zich helpt die Gaviscon wel, alleen niet zo lang en dan word ik wakker als ik aan het overgeven ben. Maar vannacht maar 1 keer overgegeven en toen was het al 8 uur! Verder wel veel wakker, omdat ik een zere rug had en niet kon draaien. Heb gisteren teveel gezeten denk ik . Ik heb nog niet kunnen ontdekken waar ik het nou van krijg. Juist gisteren na een enorm kerstmaal had ik er minder last van. Vreemd.

Ik heb juist heel eel haaruitval. Helemaal geen volle bos helaas. Ik heb gelukig ook nog geen kale plekken kunnen ontdekken

Engel, het lijkt me voor jou zo raar om naast een groot kind ook weer een klein kindje te krijgen. Wel heel leuk om het zo met je dochter te kunnen delen. Zij vindt het vast ook wel heel leuk! Heb je wel tegen haar verteld dat je een meisje krijgt?

Iedereen een fijne tweede kerstdag!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
hier ook lekker gegourmet met schoonouders, kennissen en oma. Inderdaad daarna opstaan merk je pas dat je uit elkaar knapt. Ik heb gelukkig nog erg weinig last van maagzuur dus kan ik nog gewoon eten wat ik wil.

Wel merk ik dat dit soort dagen vermoeiend zijn.

Hier ook het vluchttasje en de maxi cosi mee, de VK raadde het aan. We zijn ook behoorlijk ver van huis en ook behoorlijk lang en ach het staat me in de auto niet in de weg.

Verder geen nieuws, blijf een menstruatie-achtig gevoel houden maar verwacht er weinig van. Ik ga voor minimaal 10 januari. Zolang wil ik het sowieso graag binnenhouden.

Fijne tweede kerstdag!
Leuk toch, die drukte hier iedere keer!

Lees dat iedereen zich hier wel te goed heeft gedaan aan het heerlijke eten. Wij hebben nu 2 dagen achter mekaar gegourmet en vanavond wordt het een heerlijk uitgebreid kerstdiner, maar dan geen gourmet. Gaan het met schoonfamilie en cadeautjes vieren. Zou liever niet aan cadeautjes doen, alleen voor de kinderen, is toch altijd zo'n gezoek! Ziekenhuistasje ben ik gisteren helemaal vergeten eigenlijk, zal er proberen vandaag aan te denken. Dan heb ik die tas maar alvast in de auto staan. Moet nog wel extra batterijen kopen voor de camera/fototoestel.

Bokito, aah geen ijs. Kon je je man niet ff naar een tankstation sturen voor een mars ice cream? Om de een of andere reden snak je er nog meer naar als je weet dat je het niet in huis hebt.

Maagzuur heb ik weinig last van, maar slik dan ook elke ochtend een Nexium als maagbeschermer. Heb wel last van teveel lucht in mijn maag, opgeblazen gevoel alsof ik liters cola op heb. Rennies helpen daar ook niet tegen, dus probeer er aan te wennen hoe irritant ook.

Frans, lijkt me inderdaad heel raar voor jullie, de eerste kerst zonder schoonvader. Moet er zelf niet aan denken, ben zo gek op mijn schoonvader, is net een vader voor me. Hoe was je schoonmoeder er onder? Hoop voor jou dat dat nachtelijk overgeven toch snel ophoudt, vind het niet normaal hoor. Weet de gyn of vk daar niks op?

Ringelding, gesprongen haarvaatjes op mijn decollete heb ik ook gehad, maar ze zijn opeens weer weg. Daarvoor in plaats een prachtig maanlandschap, zou stiekem toch liever met je ruilen haha. Tja, we worden er niet charmanter op vrees ik
37 weken zwanger!
quote:frans3 schreef op 26 december 2008 @ 10:21:

Auto wassen was leuk trouwens. Man liet MIlena helpen met de hoge druk spuit (was in zo'n cabine). Vond ze echt super. Leuk om ze samen te zien spelen en om te zien hoe trots ze dan op zichzelf is.Dan smelt je toch he Ik zie er enorm naar uit als ik mijn vriend bezig zie met ons mannetje, lekker observeren haha.
37 weken zwanger!
@Floortje, 10 januari??? Klinkt wel heel erg dichtbij opeens....dat menstruatie-achtige gevoel, zijn dat geen indalingsweëen? Zoiets heb ik vaker gelezen. Heb er eergister ook even kort last van gehad...
indalings weeen kunnen prima hoor. Hou mezefl altijd voor, zoalng ik de kleine nog voel trappelen en het met een uur (max 1 1/2) klaar is, dan is er weinig aan de hand, duurt het langer, dan bel ik de vk.

Komen net bij schoonouders vandaan en hebben daar gelunched, behoorlijke harde buik met van die nare scherpe steken boven in m'n buik en steekjes aan de onderkant. wacht nog tot 14.00 en even totrust komen.

verder alles z'n gangetje hier......lekkere rustige kerst zonder geouwehoer.......zalig.
Zo zo, weer drukte de afgelopen dagen hier!!

Goed om te horen dat de kerstdagen voor iedereen goed zijn verlopen.

Frans, het zal inderdaad een hele rare ervaring zijn, de eerste kerst zonder je schoonvader. Hoe gaat het met je man nu?

Floor, ik had laatst ook last van indalingsweeen, voelde inderdaad als menstruatie-achtige pijn. Was na twee dagen over. Een 'echte' wee herken je meteen zodra hij er is...

Bokito, dochter snapt ook nog vrij weinig van de baby in de buik hoor, ze had laatst ineens een helder moment, maar dat is bij dat ene moment gebleven!!!

Ben het verder weer even kwijt voor nu, weet niet meer wat ik wilde schrijven. Vast niet belangrijk!!

Tot snel, liefs Lein
Oh ja!

Mooie site Ibbel!
Wat zijn jullie allemaal actief geweest met de kerstdagen! Zijn jullie niet bekaf?

Ik heb gisteren de hele dag op bed gelegen met een enorme betonbuik die mij letterlijk de adem beneemt omdat de baby nog steeds in stuit ligt en dus hoog ligt, zijn koppie ligt net onder mijn rechterborst. Mijn man is naar zijn ouders geweest (in 2 sessies, zijn ouders zijn gescheiden).

Vandaag gezellig samen ontbeten, rustig aan gedaan en gegeten bij mijn zus. Na 2,5 uur was ik kapot, maar het was heel gezellig. Wilde net lekker gaan slapen, ben ik klaarwakker .

Dat sommigen al een ziekenhuistas hebben... mijn verloskundige heeft nog geen woord over de bevalling gesproken, ik moet 2 januari weer.

Vandaag wel een lijstje gemaakt met wie we willen bellen als de baby net geboren is. Is eigenlijk nog best een lang lijstje geworden. En dit weekend of volgende week gaan we de laatste spulletjes kopen en dan moet ik nog 1 vaste kast opruimen in de babykamer en dan ben ik daar mee klaar.

Ik heb nog van 5 jaar foto's liggen om uit te zoeken en in te plakken. En ik ben iemand die heel, heel erg veel foto's maak. Waar ik vervolgens in ga trekken, weggeef en kwijtmaak. Dus ik heb minimaal 1.000 foto's liggen om uit te zoeken (waarvan nog 700 analoog die dan moeten worden bijbesteld van negatief). En ik wil dit echt doen voor de baby komt, anders wordt het waarschijnlijk gedaan na het bereiken van mijn pensioengerechtigde leeftijd. De mand met foto's zwerft al 3 jaar door huis en jongt lekker aan. Hij staat nu pontificaal in de huiskamer. Misschien volgende week .

Ik heb het een en ander gelezen over een hyvesgroep. Van welke hyves zijn jullie lid?

Nou, ik ga kijken of ik zo kan gaan slapen! Doei!
Zo laatste dag van volvreten zit er ook op. Ik kan geen hap meer door m;n keel krijgen hoewel ik daar normaal gesproken niet echt last van heb haha. Hoop dat jullie ook allemaal leuke en gezellige dagen achter de rug hebben. Heb nog onwijs leuke cadeau's gekregen van man en dochter. Allemaal kleine dingen, DA bonnen, bodylotion enz.

Haar: ik merk niet echt verschil tussen nu en voor m'n zwangerschap. Soms zit het echt prachtig en soms lijk ik wel een vogelverschrikker maar dat was vooraf ook al ben ook niet zo handig met styling moet ik zeggen.

Groot leeftijdsverschil: ik dacht dat ik met onze dochter er eigenlijk klaar mee was. We waren natuurlijk ook superjong toen we haar kregen 20 en 24. Na mijn afstuderen toen ik 21 was is het leven gewoon begonnen en hadden we af en toe wel zoiets van zullen we er nog een keer voor gaan maar vonden het leven wat we toen hadden ook wel goed zo. Rond m'n 35 ste ging het bij mij toch weer kriebelen en net na m'n 37 ste hebben we besloten om de pil weg te gooien en te kijken wat er zou gebeuren. Mocht het ons nog een keer gegund zijn oké en als het niet zo lukken ook oké. Wonder boven wonder was ik na 6 weken al zwanger.

Dochter leeft echt enorm mee! We gaan samen shoppen, ze is afgelopen week meegeweest naar de VK en staat echt helemaal voor me klaar echt superlief. Ze heeft nu ook vakantie dus hebben we volop tijd voor elkaar. Ze weet nog niet dat ze een zusje krijgt maar hoopt daar wel op!

10 januari klinkt echt dichtbij. Voor mij nog niet hoor Floortje, moet nog aan de babywas beginnen!

Groetjes Engel
Eten en borstvoeding: ga er alsjeblieft vanuit dat je kindje overal tegen kan. Het tegendeel bewijst zich gauw genoeg. In het begin is bv al ingewikkeld genoeg zonder dat je ook nog overal op zou willen letten. Ik heb nooit ergens op gelet, en ze heeft nooit ergens op gereageerd. Wat je alleen moet weten is dat alcohol in de moedermelk overgaat. Alcohol is met ca. 3 uur uit je lijf, dus als je een langere tijd dat 3 uur tussen 2 voedingen laat zitten, kan zelfs dat. Maar in het begin zou ik dus opletten met drinken! Maar verder: geen problemen zoeken waar ze niet zijn.

Tummytub: nooit gehad en nooit gemist. Je kan namelijk ook een gewone emmer van de gamma gebruiken. Dat ziet er heeeeeeeeel schattig uit

Bagheera, als jij zoveel moet gaan plassen zal jouw kleintje ook wel aan het indalen zijn. daarna is het weer beter

haar: mijn haar groeit de afgelopen weken helemaal niet meer, lijkt het! Ik heb mijn benen al 2 weken niet geschoren en er zit amper een haartje op, terwijl ik normaal iedere 2 a 3 dagen aan de bak moet! Dat is dus ook weer een verschil jongen/meisje?? Vorig jaar moest ik iedere 3 weken naar de kapper omdat het als een razende groeide

Ziekenhuistas?? Die maak ik wel als de weeën komen! En dan nog, ik weet het niet hoor. Vorig jaar inderdaad pas met 37 weken erover nagedacht.

Ons meisje mag 28 januari komen, vind ik een mooie datum

Wij zijn de kerstdagen goed doorgekomen. Eerste kerstdag lekker thuis, iets luxer maar eigenlijk gewoon gegeten. En gisteren diner met schoonfamilie (26 man!). Neeltje is lekker bij mijn ouders, dus vandaag is de dag dat wel heerlijk los kunnen. Schilderen van het bedje, gordijnen, dat soort dingen. Misschien dat bij 37 weken dan netjes het kamertje af is Ach, gelukkig heb ik 0,0 nesteldrang. Dat is wel lekker hoor, dat je bij een tweede weet dat er inderdaad helemaal niets nodig is dan mamma en warmte. Dat geeft echt rust en minder drang! Maar goed, wie weet piep ik over een maandje wel anders
Lief is net begonnen met de babykamer, alleen het deurkozijn moet nog geschilderd worden, verder is het klaar. (de kamer dan) Wil morgen ofzo met de babywas beginnen. Maar dan moet ik vandaag nog wel ff naar de HEMA om hydrofielen enzo te halen, monddoekjes en nog wat frutselspullen. dan het matrasje nog laten luchten en dan kan het wiegje opgemaakt worden (Daar heb ik nou zo'n zin in) en ik moet het wandkleed nog ff strijken. Is een heel grote jutelap met allerlei opbergvakjes en een groot speldenkussen. Heb een tijdje geleden uitgewassen (is ws voor het laatst in 1977 gebruikt, is van mezelf) en duurde een poosje voorat het goed droog was en nu dus strijken. (oeh en daar kijk ik zo tegen op, wellicht een goed voornemen voor 2009)

Iedereen oke de kerstdagen doorgekomen....mooi.

@Engel, lief dat je toch even hebt opgeschreven hoe dat met leeftijdsverschil zit. was er tochw el nieuwsgierig naar. toch wel grappig om te horen dat iedereen er toch op een andere manier mee omgaat. Mar kan me ook voorstellen dat het een verschil is van hier tot Tokyo met zwanger zijn nu en 17 jaar geleden.

heb gisteren ook weer aardig wat indalings weeen mogen weg puffen. trek dan vaak m'n broek uit om meer "ruimte" te kunnen maken, omdat het stuk tussen de buikband en de broek het gevoel geeft te knellen. Maar ben zelfs gisteren al aan het kontschudden geweest om dat nare gevoel weg te krijgen. En idd een wee herken je wel als het zover is.

ziekenhuistas. ik vertrouw daarbij wel op m'n instinct, als ik het idee krijg dat m'n tasje klaar moet, dan heb ik de spulletjes zo bij elkaar. Heb al wel lekkere warme sokken gekocht en moet bij de xenos nog even een tweetal kruiken halen (van die rubberdingen met een fleecejasje eromheen) zijn ook erg fijn tijdens de weeen thuis.
Bagheera en andere nog nietleden: februari2009@hotmail.com

Als je even hierheen mailt, nodig ik je uit voor onze hyve. Een besloten clubje waar iedereen kan vertellen wie die in het echte leven is en dingen kan bespreken die liever ondergronds moeten blijven.

We wilden gister gaan kaasfonduen, maar de stokbroden waren verandert in moordwapens. Wij zijn dus naar de snackbar gegaan. Vanavond gaan we in de herkansing.

Floor, ik zat ook al te denken aan indalingsweeen. Dat voelt als menstruatiepijn.

Vandaag ben ik voor het eerst sinds mensenheugenis weer eens een dagje alleen. Heerlijk. Ik heb dat soms echt nodig om op te laden. Eigenlijk zou ik vandaag gaan shoppen, maar dat heb ik afgezegd. Gister had ik weer een bijna instort moment. Dus ik kan ook wel wat rust gebruiken.
Hallo Dames,

Hierbij wil ik me graag toevoegen. Ik ben 26 jaar, woonachtig in het mooie Friesland en zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben 27 feb. uitgerekend en tot nu toe gaat alles erg goed. Ik heb geen echte zwangerschapkwaaltjes gehad, nooit misselijk geweest, geen bekkeninstabiliteit enz.. Maar wat niet is kan nog komen. Wel heb ik zo nu en dan last van brandend maagzuur, een Rennie werkt bij mij heel erg goed daartegen en ben wat minder mobiel natuurlijk. Ook het slapen s'nachts is wel beter geweest. Manlief is van nature al een vrij lichte slaper, dus die hou ik ook wakker met mijn gedraai en gewoel. Vind ie niet zo leuk. Ik vind het leuk om mee te lezen op het forum, omdat er zoveel herkenbare dingen zijn en vragen beantwoord worden.

Ik wil iedereen een fijne zwangerschap toewensen.

Groetjes Skoempie
Skoempie, welkom, en gelijk ben ik blij dat ik niet meer de hekkensluiter ben op papier
@ Ibbeltje, dankje en graag gedaan.

PS, de foto is van een van de 3 muurschilderingen die ik zelf gemaakt heb op de kinderkamer. Lief he???

(ben er erg trots op)
Zo te lezen heeft iedereen een heerlijke kerst gehad en is lekker in de watten gelegd. Hier ook lekker mogen aanschuiven en mocht echt niets doen, behalve spelen met neefje en nichtje en dat is een feestje op zich

Indalingsweeen...schrik er zelfs een beetje van. In mijn hoofd heb ik echt 20 feb. zitten en ben niet ingesteld op een eerdere datum. Maar realiseer me steeds meer dat het best eens wat eerder kan zijn. Niet januari hoop ik hoor. Nog even genieten van die kleine in mijn buik.

Wij zijn inmiddels ook weer een stapje verder met de kamer want ze komen de gordijnen inmeten volgende week en morgen ga ik door alle babyspullen van mijn zus. Weet ik direct wat in maandag wil of moet kopen. Tja ook hier gaat het dus beginnen.

Wilde vanochtend van alles doen maar ben tot nu toe niet verder gekomen dan de krant lezen en hier op het forum. Misschien word ik vanmiddag wel wat fitter.

Oliebollen en maagzuur...het een zal wel een direct en logisch gevolg zijn van het ander he? Vind ze wel superlekker.
Skoempie, welkom Zeker een mooie muurschildering!

Iedereen heeft de feestdagen goed overleefd? Pff, wat heb ik veel gegeten zeg. Maar ik vind het allemaal super gezellig en zou niet klagen als we vanavond nog zo'n gezellige avond zouden hebben, ben nou eenmaal gek op de feestdagen met familie. Gelukkig komt oud en nieuw er nog aan en dat vieren we met familie bij ons thuis. Wel leuke spulletjes voor de baby gehad trouwens; mooi babypakje erbij, een 'luiertaart', speentje, zalfje, etc.

Tja het ziekenhuistasje, het klinkt wat vroeg inderdaad, maar ik doe dat niet zomaar. Heb nou eenmaal een verhoogde kans op vroeggeboorte waardoor dit me juist is geadviseerd. En zoveel stelt het bij mij niet voor haha. Gewoon wat ondergoed, sokken, nachtkleding, 2 pakjes voor de baby, douchegel en dat soort spulletjes die je toch al in huis hebt, die heb ik alvast in de maxicosi gegooid. Op het moment dat de weeen zouden beginnen sta ik toch niet meteen bij de voordeur om richting ziekenhuis te gaan, verwacht dat het niet zo'n vaart zal lopen.

Moet wel zeggen dat ik steeds meer naar de bevalling uitzie, en soms een vreesmomentje voor de pijn, maar ik zie zo uit naar het moment net na de bevalling. Eindelijk kunnen we dan ons kindje vastpakken.

Bagheera, vervelend zo'n betonbuik. Had eerder regelmatig harde buiken, maar nu gelukkig niet zo vaak meer. Ook de vermoeidheid komt met vlagen. Voel me eerder wat duf maar echt moe ook weer niet. Op het moment wel weinig energie, maar dat zal wel door de drukke en lange dagen komen.

Succes voor de meiden die vandaag aan de gang gaan met het kinderkamertje! Fijn weekend.
37 weken zwanger!
Welkom Skoempie! Leuk dat er zo aan het einde toch nog wat nieuwe aanmeldingen komen!
hoi hoi.

Nou de de laatste spulletjes zijn ingekocht. maar wat zijn we vergeten.....een waskussen! (ik moet toch ergens die dure hoes omheen doen) heb nu volgens mij een stuk of 24 hydrofielen......!!!!!! heb ook een paar gekleurde. maar die wil ik in de wagen gebruiken. en de rest voor wassen, drogen, onder het hoofd, weet ik veel waar je zo'n ding overal wel niet voor kan gebruiken.

Heb voor mezelf een nieuwe pyama achtig iets gekocht. Lekker voor straks in de kraam week. Wel een beetje gekleed. voor Mayte alvast wat dingetjes voor d'r verjaardag, zoals een speeltentje, theeserviesje met taartjes en nog wat frutsel en tutsel spullen. Toch wel weer 2 uur aan het banjeren geweest en daarvan een half uur gelunched. merk je dan toch wel weer aan de heupen....bah

Skoempie, welkom!

ga ff nbuizen, lief is boodschappen doen en meisje kigt ff te tukken...even een momentje voor moi en moi alleen! lekker
Hallo,

Leuk om alle kerstverhalen te lezen. Wij hebben de standaard kerst gehad. Kerstavond met vrienden, 1e kerstdag met mijn ouders en 2e kerstdag zijn ouders, maar blijft erg gezellig elke keer weer. Wel beseffen we dat dit onze laatste kerst en oud en nieuw met z'n tweeen is, dat is wel een beetje raar. Meer mensen die dat hebben? Sommige van jullie zullen ook al wel verlof hebben of niet? Ik moet nog 2 weken in Januari werken en dan ben ik tot halverwege Juni vrij!!

De kinderkamer is zo goed als af. We moeten alleen nog gordijnen en daar komen we niet uit. Er hangen nu nog lamellen voor, dus er hangt wel wat en aangezien het kindje toch eerst bij ons op de kamer slaapt in een wiegje is er niet heel veel haast bij. Doen meer mensen dat? Het kindje eerste half jaar bij je op de kamer laten slapen? De kraamzorg vertelde mij dat het beter was voor het kindje, want dan kun je horen dat het honger heeft omdat je het dan al hoort sabbelen op z'n knuisje zeg maar voordat het gaat huilen en daar krijg je dan weer een rustiger kind van... Of krijg je dan na een half jaar de grootste heibel om het kindje op z'n eigen kamertje te krijgen? Iemand tips??

Groetjes Skoempie
Wij hebben het wiegje ook op onze slaapkamer klaarstaan en een ledikantje in de kinderkamer. We gaan gewoon kijken hoe het bevalt (het valt op hoe vaak je het woord bevallen in verschillende contexten gebruikt ), het kindje kan altijd naar zijn eigen kamertje.
Skoempie: Dochter heeft een week of negen bij ons op de kamer geslapen. kraamzorg en verloskundigen adviseerden in ieder geval om haar niet meteen na de geboorte op haar eigen kamer te leggen (heeft ze net negen maanden lekker dichtbij al jouw geluiden gelegen, moet ze meteen naar haar eigen stille kamertje).

Na negen weken gingen wij toevallig verhuizen en hebben we haar meteen op haar eigen kamer gelegd. Toeval of niet, vanaf die dag sliep ze meteen elke avond door. Het is uiteindelijk toch onrustig bij elkaar op de kamer, voor baby en voor ouders (zo'n kindje maakt errug veel lawaai!!!!).

Maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen: elk kind is anders en elke situatie is anders. Volg gewoon je eigen gevoel, dan zit je goed.
En ik zei nog zo .... niet te veel schrijven

Ga eerst maar even bijlezen.
nu nog niet bijgelezen Barrel?

hahaha.

slapen bij de ouders op de kamer, in eerste instantie wel. Hier het zelfde verhaal als bij Lein. Mayte heeft de eerste 5 weken (noodgedwongen bij gebrek aan kamertje) bij ons op de kamer geslapen. Wij zijn toen ook verhuisd en ze is daarna op d'reigen kamertje gekomen en ook vanaf toen eigenlijk doorslapen (hoeraaaa) geen problemen met overgaan, ze is wel een half jaar in d'r wieg gebleven. Daarna moest ze ook echt over naar een ledikant want ze groeide er, letterlijk, uit.

en overdag in de wagenbak in de woonkamer, of in de box. ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat nu gaat met frummel 2 omdat we dus ook een kleine drukte maker nu in huis hebben. Ach loopt wel los.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven