Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Ringel, heel veel plezier vandaag en dinsdag en alvast gefeliciteerd!!! Mijn dochter kan ook zo goed troosten. De liefste knuffels en aaitjes... Van de week zei ze zelfs: 'Nie huile', terwijl er niets aan de hand was. Als ze maar geen trauma krijgt!!

Nog even over Natalis, want ik kom het nu overal tegen! Bij de thuiszorgwinkel (Heerenveen) verkopen ze het ook.

Bokito en Skoempie, correctie op het 'geen naam' hebben: We hebben de eerste meisjesnaam. De tweede naam nog niet en voor een jongen hebben we niets. We weten ook nog niet welke tekst op het kaartje komt. Maar wat je zegt Skoempie, op het moment dat het kindje er is is er zeker een naam en die zal helemaal goed zijn!!

Kabouter, wat leuk dat eerste badje! Ik hoop voor je dat het doorgaat! Veel plezier en gefeliciteerd met Kabouterman.

Hier weer een slechte nacht. Dochter heeft ineens hele hoge koorts. De hele nacht bezig geweest met troosten en verzorgen. En dus geen verjaardag van schoonvader vandaag, helaas. Geen taart. En toch kan ik het nu beter hebben dat ik slecht heb geslapen. Omdat er een reden voor was ofzo, denk ik.

Ga zo even bij dochter kijken.

Liefs Lein
Gordijnen..... ik moet ze ook nog hebben en kan echt niet kiezen... Ook geen idee hoe lang het duurt voordat ze op maat gemaakt zijn en je ze dus in huis hebt. Moet ik toch eens wat vaart achter gaan zetten...

Volgens mij planden ze een ks ook altijd rond week 38 (slik, dat is morgen over een week, ik vind het idee zó raar!!!). Maar de gyn zei vrijdag dat ze merken dat het regelmatig gebeurt dat bij 38 weken de longetjes nog niet helemaal goed gerijpt zijn en ze het liever dus een weekje uitstellen. Mét natuurlijk het risico dat je zelf aan aan de gang gaat...

@B12 > heerlijk dat de verhuizing zo verloopt. Kan me voorstellen dat het een last van je schouders is nu het huis steeds verder af is. En straks helemaal, als de babykamer staat!! Ik hoop echt dat je een beetje aan je rust toe komt onderhand.

@ Bagheera > ik ben er ook zo goed als zeker van, maar toen ik vrijdag de gyn hoorde praten, klonk het echt als een hele verantwoorde keuze, een natuurlijke bevalling. Ben echt benieuwd wat ze a.s. vrijdag zeggen, maar ons besluit is zo goed als genomen. Weet jij al een datum? Gek idee he, dat je 's avonds naar bed gaat en weet "morgen zijn we papa en mama".... Denk dat we het er nog even van nemen die laatste dagen, naar de film, uit eten, etc, hahaha!
Hoi dames, even een teken van leven. Ik heb geen tijd/puf om bij te lezen. Mijn lijf/bekken geeft het echt op op het moment. Komt ook omdat ons meisje in korte tijd diverse dingen te verstouwen heeft gekregen (verkoudheid/prikken/tandjes) en dus volledige aandacht opeist. En dus ook om 5 uur 's ochtends present is voor een bordje pap.

Maar als ik het goed lees zitten alle kleintjes (behalve natuurlijk Tessa) nog warm en wel in hun holletjes, hopelijk heb ik verder weinig belangrijks gemist.

En vanaf morgen kan ik vast weer meelezen
nee hoor orgineel nog niks noemenswaardigs gemist.

en ik vind oefenweeen helemaal niet spannend....vind ze strontvervelend en dodelijk vermoeiend en een neit zo'n fijne voobode van wat komen gaat. (oefen weeen zijn nl heeeeeel goed te doen) maar ja het hoort erbij.

Waar ik zelf eignelijk het meest tegenop kijk zijn de naweeen. heb ze emt Mayte niet gehad, dus onbekend. en bij een 2e schijnen ze nogal pijnlijk te zijn. Nah ja, ook dat gaat wel weer over.

@Lein, helaas is heerneveen hier nog wel een eindje vandaan, maar misschien dat ik m'n paps kan vragen of hij in Drachten bij de thuiszorg winkel eens kan gaan kijken (meteeen een leuk idee als kraamcadeautje)

en we hebben zowaar ook een tekst voor op het geboorte kaartje. tis een stukje uit een songtekst van een nummer wat ik altijd heel mooi vind. Kennen jullie "summertime" van Billie Holliday? En daarvan dan het laatste couplet.....one of these mornings you'll gonna rise up singing...enz......(och meeen emo muts die ik ben....ff traantje weg pinken)

Ook zo lekker hormonaal, heb van de week dus het wiegje opgemaakt (wilde gewoon ff kijken of het echt zo lieflijk zou staan als in m'n hoofd) en daar komen me toch een paar dikke waterlanders naar beneden gebiggeld! Het idee dat er straks echt een baby in gat liggen slapen.....en dat die baby van ons is..... Het is nu nog allemaal zo abstract, maar dan echt echt echt.
Dames, wat is zo goed aan Natalis?? Ik woon namelijk wel vlakbij Heerenveen!
Skoempie, Ringel vindt het gewoon erg lekker ruiken, da's alles!

Ringel, een thuiszorgwinkel in De Stad heeft ze niet denk je?

Origineel, sterkte met je zware lijf en kleine meisje. Dikke knuffels.

Mijn meisje heeft me weer nodig, tot later!

Lein
meld me even, met niks te melden.

Geen voorweeën oid, kan alleen steeds minder maar ach.

Straks eventjes op visite bij moeders en vanavond lekker weer met ons tweeën eten.
Hai, meld me ook even. Ook hier nog niets te melden. Voel ook nog niks. En net als Floortje, kan ook ik steeds minder en wordt het steeds zwaarder. Maar moet zeggen dat het me nog meevalt voor de 37 weekjes die ik nu ben.

Ben benieuwd wie na Kabouter de volgende is....

Fijne dag allemaal!
Gaaaap... Hier Sjaanie.. Net als Floor en Meike.. Zit nog in pyjama.. Ik houd hem denk ik maar aan.. Geen zin meer om me nu nog aan te kleden.. Ik ga zo lekker ovenschotel maken... Jammiee....
Hier ook nog iemand in pyama sjaanie, ben vanochtend in de weer geweest met de box en heb alvast de gordijnen voor het kleinste raampje afgemaakt en opgehangen. Heb ook niet echt zin om me nog aan te kleden en dochter zit ook nog in pyama. Morgen weer hoor.

Ga me zo in de keuken eens uitleven op het avondeten.

Kabouter: Hoe is het geweest met het eerste badje? En hoeveel weegt ze nu?

Groetjes Engel
Hier nog iemand die de hele dag in haar pyama heeft gezeten (ben nog wel opgemaakt!). En natuurlijk de hele dag door onaangekondigd bezoek (3 stuks)...
Kabouter wat ontzettend goed dat de vooruitzichten goed zijn. Is het goed gegaan met het badje?

B12 wat goed zeg, eindelijk in je huisje. Geniet ervan.

Ibbeltje heb je gezien op Hyves en wat heb je een mooi kamertje. En wat zie je er goed uit! Je bent zo mooi dun haha.

Bokito wat vreselijk vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik kan daar na 1 nacht eigenlijk al niet goed tegen. Sterkte ermee.

Lein77 jij ook, vermoeiend. En beterschap voor je dochter.

Ringelding ik word ook knettergek van die voorweeën. Heb er ook behoorlijk wat last van. Gister had ik regelmatige harde buiken, ze kwamen echt precies om de elf minuten. Vriend zat verwachtingsvol met een klokje bij me (“Wel zeggen he als het weer komt, wel zeggen!”). Maar het stopte weer. Nouja ben nog net geen 37 weken, dus maar beter ook. Maar van mij mag het binnenkort echt wel gebeuren eigenlijk.

Ik was een paar maanden geleden naar de Jonge Gezinnen beurs geweest. Dat vond ik eigenlijk al niks. Dus ga geen beurzen meer af.

Hier echt veel last van mijn ribben. Het wordt steeds erger, dus aan het eind van de dag ben ik helemaal beurs voor m’n gevoel.
Het badje is de Tummytub geworden. Ze heeft genoten. Lekker lag ze te spartelen in de tub. ik heb haar met 2 vingers onder de kaken vastgehouden, zodat ze kan drijven.

Ze weegt nu 1960, en krijgt 8 voedingen van 40 ml. Dus weer ietjes meer.

Vandaag een verpleegkundige gesproken die denkt dat Tessa woensdag al naar huis mag.

ivm dat de afdeling helemaal vol ligt onder het motto ze doet het zo goed. maar dat vind ik echt te vroeg. Ondanks dat ik ze wel thuis wilhebben natuurlijk.

ik ga weer een poging wagen om de foto's er op te zetten
geniet nooit met mate
Pffff, dit zijn dus mijn nachten van tegenwoordig. Ontzettend moe zijn en gewoon niet kunnen slapen. Kom er echt om de twee uur uit en uitslapen kan ik absoluut niet. Hoort dit bij de laatste weekjes of zo?

Zit nu maar met een glas melk achter de pc......
yep Meike dat hoort bij de laatste loodjes....kun je alvast een beetje wennen aan de gebroken nachten die komen gaan (leuk geintje he van moeder natuur:-))

OP Januari moeten er nog 3 bevallen.....dan mogen wij officieel het stokje gaan overnemen. Best wel bizar hoor.

Vindt het sowieso een beetje een rare dag vandaag. Twee jaar geleden zat ik volop in de weeen en vol verwachting van wat zou gaan komen. Gisteren was de uitgerekende datum van Mayte..... En nu, we hebben gisteren met de familie haar 2e verjaardag al gevierd en morgen haar "echte" jaardag (hiep hiep HOEJAAAAA) en nu zit ik weer met dikke buik maar verder nog geen actie (ik wil dus ech echt echt volgende week vrijdag bevallen)

Hier dus verder ook geen gedoe en gerommel, gisteren met al die visite wel af en toe dat m'n buik pijn deed. Maar vond het al wel een goede generale repetitie voor straks met alle kraam visite. Verjaardag was van 14.00 tot 16.00 en iedereen heeft zich daar ook prima aan gehouden (fijn van die meewerkende familie) Alleen m'n jongste broertje en de buren zijn wat langer gebleven. Maar dat was alleen maar leuk en een stuk rustiger. (heb nogal een lawaaierige familie) en ik had m'n broertje al sinds mei vorig jaar niet meer gezien.

ga zo lekker in bad (man en kind zijn het huis uit) en daarna fris en fruitig de verjaardags zooi opruimen (meeste is al gedaan alleen nog ff de puntjes op de I)
Meike ik ben ook zoveel wakker... Echt om de 2 uur, om gék van te worden! Maar ja weet dat ik dat bij zoon ook had en dacht dat ik dan minder moe zou zijn mt de nachtvoedingen omdat ik het al gewend was om veel wakker te zijn 's nachts. Helaas voor Bokito was dat niet zo...

Maar weet nu ook dat ik moet gaan slapen na de voeding van een uurtje of 9, vaak slapen ze dan 5 uur achter elkaar! (en dan ben je blij als je die 5 uurtjes mee hebt kunnen pakken!)

Vandaag maar weer eens even ruimen, moet echt eens even dweilen en de was is zich ook weer lekker aan het opstapelen..

Ik mag over 5 dagen thuis bevallen, maar ga toch voor de 13de of 14de!

Gek hoor, dat er nog maar 3 van januari hoeven!

Wie zal er bij ons als eerste zijn?! Hahaha vind het echt spannend worden hoor!

Ringel geniet van je bad!
Summer, dankje voor het compliment!

Meike, ik voel met je mee. Twee dagen geleden zei ik nog dat ik nog prima sliep, maar vannacht was het k#t. M'n neus zit dicht waardoor ik geen lucht krijg en door de ijzerpillen kan ik niet meer naar de plee, shit zeg.

En wat een luiwammessen zijn jullie allemaal zeg, de hele dag in pyjama lopen... Lekker hoor.

Het gaat echt hard bij Januari. Voor mijn gevoel ben ik nog lang niet aan de beurt. Tja, dat krijg je als je helemaal achteraan in de rij staat. Ik denk dat Bagheera nu de volgende is. Eerste kindjes komen meestal later en als Bagheera met 38 weken een keizersnee krijgt....
***Klaagmodus aan***

Ooooh wat heb ik beroerd geslapen zeg.. Erger kan bijna niet. Maar jullie ook dus.. dat scheelt (voel ik me niet zo alleen..).

Vreselijk, om de 1,5 uur wakker idd en niet meer lekker liggen, vingers die mega-opzwellen ineens en een baby die dan weer de hik krijgt, dan weer circusartiest speelt en dan weer lekker ligt te schoppen..

*** En weer uit ***

Ja man, gaat hard bij jan.

Kabouter, wat een lieverdje is jullie kleine kaboutertje zeg! leuke foto's op hyves! Ik ga nu eerst boodschappen doen en dan foto's maken.. Correctie eerst ff douchen.. Misschien voel ik me dan weer iets fitter.. En dan gaan we tussen de middag gewoon ff lekker plat, want dan slaap ik idd wel beter!

Ohja en was vouwen, net als jij Bokito.. Want nu moet die stapel toch echt weg.. En kledingkast ff opruimen, want stel dat de baby komt en de kraamhulp ziet deze puinhoop..
Hier wonder boven wonder een geweldige nacht gehad!! Dochter heeft de hele nacht geslapen en is weer koortsvrij! Ik heb alleen af en toe moeten plassen, maar kon daarna dan weer lekker doorslapen. Knapt een mens van op!!

Heerlijk, Kabouter, dat je Tessa zelf hebt mogen badderen! Ik kan me voorstellen dat je je heel dubbel voelt. Je wilt haar graag thuis hebben, maar ze moet het ook allemaal goed kunnen redden! Veel plezier en sterkte deze week.

Ibbel, beterschap!

Bagheera en Konela zullen inderdaad wel de volgende mama's zijn. Misschien Sjaanie of Ringel. (We kunnen wel een poll starten: who's next?!?)

In vergelijking met januari hebben wij een hele volle lijst, heel veel baby's!!
Sjaanie,
Zo weer even bijgelezen.

Qua inslaan pampers, luierdoekjes ed. Net wat njb zegt de winkels blijven wel open, dus er is zo wat bij gehaald. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik nu meer op voorraad heb dan toen bij zoon. Want pampers in de aanbieding bij Dirk en Zwitsal luierdoekjes bij de Kruidvat. Wij hebben bij zoon heel wat merken geprobeerd en vinden toch Zwitsal het fijnst. Grappig om te lezen dat iedereen weer zijn eigen voorkeur heeft. Maar met washandjes ga ik echt niet bezig, je hebt al zoveel was.

Nou hier nog erger qua foto’s hoor Draakje. Volgens mij heb ik pas de eerste week ingeplakt van zoon en die is nu 3 :$.

Wat hield de intake van een lactatiekundige in Bluester. Heb er nog nooit van gehoord nl.

Fijn dat het matrasje binnen is Engel.

Hebben ze die kerel alweer opgepakt Konela. Get wat eng.

Zeiltje. Ik leg vandaag een waterafstotende molton van de Hema op bed, ben benieuwd hoe dat ligt. De vorige keer had ik ook gewoon een stuk plastic van het kraamzorgbureau. Kon er echt prima op slapen.

Wat vervelend dat je schoonouders nu net op vakantie willen. Maar als je kan voorspellen wanneer de baby komt, zou toch wel erg prettig zijn toch. Mag je het gelijk bij mij doen . Ik denk dat mijn ouders en schoonouders aan de telefoon geplakt zitten en echt niet ver weg gaan wanneer ik uitgerekend ben.

Had nog nooit van Moxatherapie gehoord. Klinkt wel erg apart. Maar als het helpt zou ik het ook zeker overwegen.

Hier ook weinig speelgoed met geluidjes. Vreselijk. Ze mogen het dan nog zo mooi vinden, maar elke keer hetzelfde deuntje daar word ik echt knetter van. Zoon speelt hier vooral met de Duplo en is gek van puzzelen.

Irritant he Floortje als je aan het naaien bent en het wil niet. Ik was ook zo aan het klooien met het dekbedje. Je zou zeggen wat kan er fout gaan, maar als je een pietlut bent kan er vanalles fout gaan. Echt zat bijna te janken met de stof in mijn handen. Maar het is gelukkig goed gekomen.

Ik heb de doos van de Kruidvat opgehaald. Nou een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar er zat werkelijk niks in. Ja een bewaarverpakking van de Friso, maar omdat ik borstvoeding ga geven heb ik die niet nodig. Van de Prenatal heb ik ook aan gevraagd maar nog geen bericht van gehad en van de Etos heb ik deze keer niet aangevraagd. Heb echt geen zin om die vrouw weer aan de deur te krijgen.

Wat doet Tessa het super Kabouter. En zelfs al in bad geweest geweldig. En woensdag misschien al naar huis. Dat zou helemaal super zijn.

Vakantie. Bij ons wordt het ws een weekje naar een stacaravan op Terschelling. Hebben we bij zoon ook gedaan en is ons prima bevallen. Al zijn we meer kampeerders, maar met zo’n kleintje ziet vriend het niet zitten om op een camping te zitten in een tent.

En Canarische eilanden niet ver. Als we over de grens gaan vindt vriend het al te ver :-D.

Balen dat je gordijnen te lang zijn Skoempie. Ik zou ze ook eerder inkorten dan gaan wassen. Maar heb je het al geprobeerd?

Jammer dat de draaipoging niet gelukt is Konela. Spannend hoor om te beslissen hoe je gaat bevallen.

Wat ben ik blij dat wij boven een toilet hebben. Ik ben bang dat ik nog een keer van de trap afval als ik steeds naar beneden moet.

Bed staat hier nog op gewone hoogte. Heb de klossen nog niet opgehaald. Ga volgende week maar even naar het Thuiszorg gebouw om ze op te halen. Ben dan 36 weken, dus das nog wel op tijd.

Wat fijn dat jullie over zijn B12. En rustig aan he.

Qua naam daar zijn wij nog niet helemaal uit. De tijd begint nu wel een beetje te dringen, helemaal omdat ik de naam op het geboortekaartje wil hebben en ik zelf de kaartjes ga maken.

He wat grappig. Hier nog iemand die in de buurt van Heerenveen woont.

Gisternacht ook enorm ruk geslapen. Om de zoveel tijd wakker, darmkrampen, zere buik, maagzuur en dan ook nog een zoon die steeds wakker werd. Toen zoon ook nog een keer ging flippen omdat hij het opstapje wilde gebruiken om op het toilet te komen (iets wat ie nooit wil) heb ik vriend wakker geroepen en ben ik in bed gekropen. Kon het echt even niet erbij hebben. Maar vannacht echt heerlijk geslapen. Vriend kon wat later beginnen dus die had de wekker om half 8 gezet, maar 5 minuten voor de tijd werd zoon wakker omdat ie in zijn broek had geplast. Had vriend hem geen luier omgedaan. Mocht hij er uit en zoon onder de douche zetten. Kon ik nog even blijven liggen.

Vanochtend telefonische intake gehad van de kraamzorg.

Donderdag weer door de keuring gekomen bij de vk. Alles was weer prima. We hebben het geboorteplan doorgenomen, maar daar kwamen ook geen bijzonderheden uit. Heb alleen duidelijk aangegeven dat ik niet wil dat de baby een flesje krijgt mocht er kunstvoeding nodig zijn. Wel cupfeeding of fingerfeeding. Maar hij zei al dat hij dat niet zou durven met zijn borstvoedingsmoeder .
Ik heb nu toch ook echt last van nesteldrang geloof ik. heb nadat ik in bad heb gelegen en 2 tompoucen naar binnen heb gewerkt, de kamer gezogen, gedweild, laatste verjaardags vaat in de vaatwasser gestouwd, en nog net niet de hele beneden verdieping opnieuw ingericht., Heb idd ook nog een stapel was boven liggen die om een vouwbeurtje vraagt (maar wat heb ik daar een hekel aan) en heb ene heel irritant zenuwticje onder m'n rechteroog..........maar het ruikt hier weer heerlijk naar eucaliptus...lekker fris. (o ne toch ook nog amar een keer de keuken en de keukenlades gepoetst)

*zucht* wordt moe van mezelf.
Hier ook een gebroken slaper vanacht. Heb gewoon twee uur liggen rollenbollen om de slaap weer te vatten, dan op linkerzij, rechterzij, rug en weer terug maar lukte gewoon niet. Zal inderdaad wel een "grapje" van moeder natuur zijn nou leuk grapje dan.

Harde buiken/voorweeen: heb nu iedere dag rond het avondeten ook zo'n uurtje dat het echt megaerg is. Kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt Floortje. Hier idem! Hoop dat de beeb er volgende week maar eens uitkomt ben het nu toch wel zat aan het worden.

Zo ga maar eens boodschappen halen, doe ik ook nog eens wat nuttigs.

Engel
Oh, ik wilde dat ik wat meer nesteldrang had Nu heeft mijn moeder al aangeboden om volgende week maandag te komen en te helpen met het huishoudelijke werk...ze heeft meer nesteldrang dan ik haha

Jannes, ik heb een borstvoedingsservicepakket via de kraamzorg besteld en daarin zit o.a. begeleiding door een lacatiekundige. Je hebt dan recht op 3x een uur begeleiding bij jouw thuis en onbeperkt telefonisch en mailcontact. Om mij zo optimaal mogelijk voor te bereiden op de BV houden ze dan ook een intake en geven aan waar ik zoal aan moet denken. Nu had ik de meeste dingen al gehoord tijdens een BV-bijeenkomst of gelezen uit mijn boek maar wel goed om weer even bij stil te staan. Nu ook vast doorgesproken hoe we het gaan doen als er toch een KS gaat plaatsvinden en er extra hulp nodig is en dat vanuit het ziekenhuis niet wordt geleverd.

Die moxa-thearpie heeft inderdaad wel iets van accupunctuur en voetreflexmassage in een. Je stimuleert een bepaald gebied wat dan weer overeenkomt met je kleine bekken. En daar ligt toevallig de baby lekker in een stuit te liggen. Ik merk wel dat de baby drukker is na een moxa-behandeling maar volgens mij is hij nog niet gedraaid. Dat kan toch haast niet meer ongemerkt plaatsvinden zou je zeggen Ik ga woensdag opok nog een echte voetreflexmassage nemen zodat ik ook die mogelijkheid geprobeerd heb en daarna waarschijnlijk een draaipoging. Als de baby echt niet wil draaien dan zal het hier inderdaad ook wel uitdraaien op een KS en dat zou toch een beetje teleurstellend zijn. Ik wil zo graag natuurlijk bevallen en ik vind week 38 ook al heel erg snel. Zal me dan nog wel even actief om moeten schakelen hoor.

Wij zijn altijd heel laat met vakantieplannen maar heb nu een balletje opgegooid om een cameprtje te kopen. Zie dat helemaal voor me. Bakje erin waarin de baby kan slapen en lekker van de ene plaats naar de andere plaats trekken en het vrije leven leven. Wel water en kookgelegenheid dus het is dan ook niet superprimitief. Vriend vond het ook een leuk idee en is direct de hele avond op marktplaats te vinden geweest

Ben met de laatste 4 daagjes bezig en wil niet meer werken. Wil lekker cocoonen in huis!!! vanmiddag is de herkansing van de meubeltjes en dit keer zijn ze helemaal uit elkaar gehaald dus het gaat nu wel lukken. Verder verwacht ik de gordijnen en shades deze week ook dus dan ben ik lekker klaar. Ik ga trouwens echt niet achter de naaimachine zitten. Weet nu al dat dat nooit goed gaat komen en dat ik alleen maar gefrustreerd raak. Schoonmoeder is wel driftig aan het naaien en verwacht binnenkort weer te schattige lakentjes voor in de kinderwagen. Vind dat wel heel leuk hoor.

Ga nu nog maar even een kop koffie halen en nog wat overdragen
Vandaag ook weer opgestaan met mega-buikpijn. Ik spreek mezelf moed in: Gewoon je ding doen en er geen aandacht aan schenken. Mijn lichaam bereid zich voor op de aanstaande gebeurtenis. Daar houden we het maar bij.

Ik slaap nog steeds als een roos 12 uur de klok rond dus als dat een voorbode moet zijn voor het beginnen van de bevalling gaat die bij mij niet beginnen geloof ik. Ik heb alleen nog een hele zere keel maar mijn neus is best vrij aan het worden.

Ik wil wel het hele huis poetsen, vooral ramen lappen en andere grote dingen maar dat sta ik mezelf en mijn man mij niet toe. Ik mag alleen de was nog verzorgen, maar hoeft niet. Sanitair, zuigen/ dweilen etc kan ik gewoon niet meer. Zodra ik buk schiet het weer in mijn rug en moet ik de rest van de dag weer liggen en op handen en voeten zitten. Dat is niet fijn!

Dus manlief pakt alles in de avonduren en weekenden aan, het is hier erg netjes al een paar weken en dat houden we zo.

Dus ik slaap uit tot 10 uur, eet wat, douche tot 11 uur. Wat miepen op het forum, eten, liggen met een goed boek, of een dvd/ opgenomen programma kijken tot een uur of drie en daarna eten voorbereiden (zittend) en wachten tot manlief weer thuis komt. Niet echt boeiend maar ook niet heel erg vervelend.

Hopelijk zet de buikpijn deze week of volgende week een keer door en gaat het feest hier ook beginnen. Helaas denkt niemand dat ik als eerste beval (incl ikzelf). Bagheera, ik denk dat jij als eerste mag. He, heeft een ks toch nog voordelen!

Met hoeveel weken krijg je die ks precies? Hier doen ze het met 38,5 week. Dat ben ik deze week, Bagheera dus pas volgende week. Misschien kan ik hem voor de tijd nog werpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven