!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Owwwww wij zijn 4 jaar geleden ook weggerend in september op Kreta . Gerlukkig was het wel warm verder, dus je zou wel je sandaaltjes aankunnen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Bagheera, balen van die regen, fijn dat het toch nog een geslaagd weekend is geworden.

Frans, dat zijn wel heel veel nachtvoedingen... kan me voorstellen dat je doodop bent... komt ie overdag ook zo vaak?

En het is leuk hoor, de eerste echte hapjes. Zoon heeft gister banaan gehad, dus had me voorbereid op krampjes, maar helemaal niks gelukkig. Zelfs 2 poepluiers vandaag.

Floor, leuk andere auto... ik wil ook nog steeds zo graag een andere!! Maar helaas, moet nog even sparen.

Vandaag de stad in geweest, heb zaterdag vrijgezellefeest en het thema is Sex and the City!! Ik ga op hoge zwarte laarzen, wijde witte rok en daar komt ie:::: een roze truitje!!! Ieder die mij kent weet dat ik een gloeiende hekel heb aan roze, dus ze zullen wel opkijken... dan nog zo'n fout wit sjaaltje om de nek, veel blingbling in de oren en een witte neproos in het haar... nou als dat niet overdreven vrouwelijk is weet ik het niet meer. Past totaal niet bij me, heb het liefst een spijkerbroek en t-shirt aan. Zoon was mee de stad in, stond ik in een pashokje en hoor ik hem lekker kletsen en hij maar lachen naar alle verkoopsters die boven de wagen hingen... zoooo lief..

Ga vanavond maar vroeg op bedje..
ff vlug

ja bagheera dat is je "straf" dat je niet hier heen kwam, hier scheen namelijk het zonnetje hahahaha"

*sorry even een momentje leedvermaak* maar wel fijn dat jullie het wel naar je zin hebben gehad!
Barrel, hebben jullie echt geen regen gehad? Heb het net even opgezocht op googlemaps, maar wij zaten dus niet erg ver bij jullie vandaan, nl. in Numbrecht.

Nu ik het even opgezocht heb, weet ik waar jullie hotel ongeveer is en daar is het inderdaad ontzettend mooi. Wij hebben daar in de buurt zo'n 12 jaar geleden gekampeerd (met een klapwohnwagen en dat was ook echt de laatste keer dat deze dame heeft gekampeerd) en we waren toen echt onder de indruk van het natuurschoon.

En misschien komen we de volgende x wel bij jou in je hotel...... het ziet er verdammd gut aus, haha.
zucht, spontaal 2x gepost en wijzigen lukt maar niet
Jarigen nog van Harte Gefeliciteerd (en kip met sla enzo is toch hajstikke lekker)

Bagheera, lekker ingelopen sandaaltjes zijn HEUL belangrijk!

Em hier is het erg druk. Mayte en buurmeisje zijn over en weer aanhet spelen. We hebben het er met de buren over gehad om maar en schuifdeur tussen onze huizen te maken, hoeven ze niet zo te schreeuwen. Maar dan zij nze hier (met heel veel rommel)dan zijn ze daar (lekker rustig) pffft, kan mezelf soms niet eens horen denken.

Verder moeten we van alles en nog wat regelen met belastingen en toelsagen. Wordt er niet geod van. Maar alles voor een goed doel natuurlijk. vandaar mijn weinige aanweizgheid heir.
Vandaag komt de vierdaagse bijna langs ons huis op. vroeger helemaal bij vorige huis. Vriend van ons loopt mee. Dus vanochtend heeft. Lief hem opgepikt van de route en na het lekkere ontbijtje weer gedropd. Was weer gezellig.

Tessa is ook van de anti fles-tereur brigade. Je krijgt er bijna niets in sinds 2 dagen. Vorige week dronk ze nog 3x200 zo leeg. Sinds gister rijstebloem er in gedaan voor een ander smaakje maar helpt ook niets. .

Frans@ kip met friet is ook een van mijn favorieten.
geniet nooit met mate
Even ego hoor, gister kon je me echt opvegen, kwart voor 8 in bed. Ik heb al een tijdje buikpijn, als ik net onder m'n navel in m'n buik duw doet dat pijn. Weet iemand wat dat zou kunnen zijn? Ik had ook enorme krampen in m'n heupen net als bij de bevalling van zoon, had echt een humeur om op te schieten.

Vriend heeft bijna vakantie en dan gaan we waarschijnlijk een weekend naar Parijs!!!

Hoe zijn jullie tripjes met de ukkies geweest? Nog tips?

Ik plof op de bank met een kop thee en ga dan eens rustig bedenken wat ik eens zal gaan doen vandaag...

Fijne dag/werkze en later meer!
He Bokito, ik zou lekker zo min mogelijk doen. lekker even tijd voor jezelf na zo'n rotdag gisteren. Wat die krampen zouden kunnen zijn...weet het niet. Misschien ongesteld worden?

Bagheera, lekker zittende sandaaltjes en heerlijk eten...dan heb je toch wel een paar belangrijke dingen van een vakantie te pakken hoor

Kabouter, Ai dus Tessa ook al niet meer. Hebben onze kids onderling contact ofzo??

Frans, wanneer slaap jij een beetje bij? Lukt dat overdag? Bojan maakt het wel heel gezellig 's nachts op deze manier. Hier komt zoon opeens ook weer 's nachts (gelukkig maar 1 keer zo rond een uur of 4) maar merk dat wel overdag hoor. En zo te lezen ben je de hele nacht een beetje in touw. Voed je nu wel op de slaapkamer of ga je nog steeds naar beneden?

Gisteren was ik ook uitgeteld en ben in slaap gevallen tijdens de 19 uur voeding. Om 21 uur plukte mijn vriend zoon van de borst en heeft hem in zijn eigen bedje gelegd. Hij lag daar heerlijk te slapen en af en toe een paar slokjes te nemen. Ben ook maar blijven liggen want was total loss.

Oh ja Bokito, trip met zoon ging heel makkelijk maar gingen wel met zijn ritme mee. Dus hij bepaalde de pauze- en slaapmomenten en wij wat er werd gedaan. Zo konden we best veel zien in de stad en bleef zoon goed gehumeurd. Verder de maxicosi volhangen met leuke speeltjes en hier mee varieren zodat het iedere keer nieuw en spannend is.
Had een heel verhaal klaar, blijkt tijdens het typen mijn internet verbinding verbroken, alles weg. Grrrrrr.....

Dan maar weer van voor af aan.

Lein, ik heb je kadootje ontvangen. Onzettend attent en lief van je zeg! Ik vond het erg leuk, hartstikke bedankt.

Frans, gefeliciteerd met je verjaardag! Bojan blijft wel een kleine nachtbraker he. Rijstebloem had dus niet echt geholpen. Jammer, vaak hoor je dat ze toch wat langer verzadigd zijn.

Mientje, haha, sommige dingen wíl je helemaal niet weten he, want dan blijf je er aan denken. Haha, wedden dat jij de komende keren dat het "gezellig" is in bed aan Frans denkt met haar knakworstjes!!

Bagheera, fijn dat je schoentjes waren ingelopen. Je moet toch prioriteiten stellen he... Je had die avond wel je koffer kunnen pakken, maar dan had je op vakantie waarschijnlijk blaren gekregen van de zere schoentjes. Van blaren wordt je chaggerijnig, dan krijg je weer ruzie en zo gaat het van kwaad tot erger. Dus hartstikke goed dat je voor je sandaaltjes koos, ik begrijp je!

Balen dat het weer zo slecht was, maar leuk dat zoon zich zo vermaakt heeft.

Wat lijkt hij trouwens ontzettend op jouw man op die foto op hyves. Zien jullie dat zelf ook?

Skoempie, wat leuk dat je je zo gaat optutten! Ben benieuwd naar het resultaat...

Kabouter, mooie foto's van T op hyves. Is echt al een flinke meid geworden zeg, ze ziet er hartstikke goed uit!

Bokito, mijn schoonzusje had ook een soort pijn die jij beschrijft en dat bleek te komen van ee cyste. Is vanzelf weer weg gegaan, maar ze had er wel last van. Buikpijn kan natuurlijk wel 1000 oorzaken hebben, dus misschien even langs ha als je last blijft houden?
Zo, even posten voordat weer alles weg is.

Zijn vandaag voor controle bij de ka geweest. Ze is 64 cm en weegt 6240 gram. Onderaan de curve begreep ik, maar ze groeit goed en buigt niet af. Dus alles goed.

Fles drinken is vaak nog een drama. We geven nu 3 flessen van 200 per dag en 1 potje groentje en 1 potje fruit. Dat eet ze allemaal op. Soms drinkt ze de fles ineens goed, maar vaak ook maakt ze er een groot drama van. Ach, het zal echt nooi haar hobby worden.

Vandaag at ik een kopje soep terwijl V op schoot zat en bij het zien van de lepel deed ze haar mondje al open, zo schattig!

Zijn jullie kindjes trouwens ook zo druk? Veerle kan zo hard trappelen en tegelijk maaien met haar armen. Die ogen dan zo groot als schotels, ze wordt helemaal wild dan. Bij jullie ook? Of hebben wij echt een ADHD-ertje?

Verder is ze zo lief... Ze speelt vel, gilt lekker hard en stopt sinds een paar dagen haar voet in haar mondje.

Zondag hadden we een feestje waarbij Poolse familie van ons (nog nooit gezien) over was gekomen naar NL. V lag op een kleedje toen de Poolse "achter" tante haar pakte. Dus ik zei al tegen mijn zussen "oh let op, dat wordt brullen...". Ze is sowieso geen schootmeisje en van vreemden moet ze helemaal niets hebben. Maar het brullen kwam maar niet en toen ik keek lag ze te slapen! Nou dat doet ze dus nooit... Na een uur (!!!) werd ze wakker (nadat het Poolse volkslied al 5x was gezongen) en heeft ze nog een half uur bij die vrouw op schoot gelegen terwijl ze heerlijk verliefd naar haar lag te kijken. Nou was het ook wel zo'n type oer-moeder > volle vrouw met van die enorme borsten, dus misschien dat het gewoon allemaal heel lekker lag of zo. Geen idee, maar ik was zo trots als een pauw! We zijn weer een stapje verder!

Nou, vriendje komt net binnen van z'n werk en die schenkt romantisch 2 glaasjes wijn in. Hmmm, ga maar eens even gezellig doen hier!!

***nee Frans, uit mijn hoofd met je knakworsten***

Doeg!
oke knakworsten worden dus de running gag hier op ht topic...leuk man!

Nog meer fels weigeraars dus. Ik heb het maar opgegeven en we gaan straks wel in de weer met rietjes en tuitbekers.

Fenna grijpt steeds naar de rietjesbeker van Mayte en kauwt als een bezetene op het ding, maar zuigen doet ze niet. Ze wil wel graag. n hier idd ook zo'n enthousiasteling die van alles wil en bij alles grote ogen opzet. Het leukst vindt ze het wanner ze op d'r buik ligt en dan heen en weer te wiegen (vooral op muziek) ook rammen op de piano en tambourijn vindt ze erg leuk.
Konela: Hier ook zo'n druktemaker hoor Y. wil ook van alles en als dat dan niet lukt begint ze te mopperen. Grote ogen bij alles wat ze ziet en rustig luier verschonen is er ook niet meer bij.

Lastig hoor die kindjes die de fles niet willen. Dan inderdaad maar de tuitbekers straks.. Wat schattig dat Fenna zo naar de rietjes grijpt!

Skoempie: Klinkt als een heerlijke over de top outfit! Maak je er een foto van?

Bagheera: Wat leuk dat je mannetje zo genoten heeft! Jammer van het slechte weer. Ik hoop dat het hier ook gauw weer wat zomerser wordt.

Vannacht heeft Y. eindelijk weer 's een keertje doorgeslapen tot half zeven dus ben lekker fit! Ga maar 's aan de poets.
Lekker fesa, weer een nachtje doorgeslapen. Ik moet eigenlijk ook poetsen, maar ook broeken kopen voor Guus, want hij heeft er pas 3 in 68 en 62 wordt nu wel zielig. En Mama houdt niet van wassen, maar wel van voorraad

Zo herkenbaar die druktemakers! Hier wordt het verschonen ook al een drukke aangelegenheid en twee dagen geleden zat Guus de spaghetti van mijn bord te kijken. Zo leuk, al die actie.

Het drinken gaat hier in de meeste gevallen nu goed. Af en toe weigert hij nog, maar als ik het dan een paar minuten later probeer drinkt hij alsnog. Gisteren wilde hij zelfs weer een 5e fles!! Guus heeft sowieso steeds sneller honger. Vanochtend kreeg hij om 7.30 de fles en wilde hij om 10.00 u alweer. Eerst peer gegeven en dat ging er vlot on, maar na 20 minuten was het echt flestijd volgens meneer. Dronk hij zo weer 200 cc. geen wonder dat hij zo'n pens heeft (voor de hyvesmensen).

Ringen & Konela, wat vervelend dat jullie dames de fles nog steeds wantrouwen. Dan maar even wachten idd ringel, misschien pakt ze hem dan over een tijdje ineens wel. Of gewoon een rietje. Bij Guus waren wij denk ik toch soms te dwingend en daardoor lukte het helemaal niet. Nu laat ik hem 5 minuten afkoelen in zijn kamer als hij krijst bij de fles en daarna drinkt hij meestal zonder problemen.

Oooh Bokito, lekker naar Parijs! Met het hele gezin of met z'n tweeen?
Ik wil ook wel je SATC outfit zien hoor Skoempie. Wat leuk dat je T meenam tijdens het winkelen. Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, als ik voor mezelf ging dan. Ik vind het ook altijd zo lastig als ik tijdens het winkelen of zkh bezoek ofzo moet plassen. Meestal ga ik dan maar naar de invalidenwc en rijd ik Guus mee naar binnen. Gek eigenlijk he. Ben zo bang dat iemand hem steelt als hij buiten blijft staan.

Vandaag mijn tweede verhaal voor Wij JOnge Ouders ingeleverd. Spannend weer. Hopelijk hoor ik vandaag ook wanneer mijn stukken geplaatst zullen worden.

Kabouter: krijgt Tessa misschien al tandjes? Ik hoorde dat kindjes dan ook vaak niet willen drinken. Toch altijd vervelend he, als het met drinken niet lukt.
Ik durf dat ook niet hoor Mientje, Y. buiten laten staan... Wat goed dat je weer een verhaal hebt ingeleverd! Wat is het onderwerp? Ben echt benieuwd wanneer het geplaatst wordt. Leuke foto's zag ik op hyves! Wat een lekker ding!
Frans, ik heb een leuke foto voor Milena op de hyve gezet. En eentje om te laten zien wat ik onder andere verkoop....
Ga ook effe snel op hyves kijken naar de leuke foto's.

Ik ga ook wel eens winkelen met freek en idd de verkoopsters vinden het geweldig! Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben juist helemaal niet bang dat hij gestolen word en laat hem wel eens buiten de winkel staan. Wat kwaad worden dan de mensen in mijn omgeving, daardoor doe ik het nu niet meer. Maar angst ken ik niet. Wel nadat hij van de commode gevallen was! Toen was ik zo kwaad op mezelf, ik kon mezelf wel door mijn kop schieten. Gelukkig had hij er niks aan over gehouden en is het daarna niet meer gebeurd maar stil liggen op de commode doet hij niet meer. Vandaag bij manlief de pot omgetrokken, helaas was ie vol met plas.

Ringen & Konela, wat vervelend dat jullie dames de fles nog steeds wantrouwen. En dat de kleine van Kabouter zo slecht drinkt. Ik zie het nu ook gebeuren bij mijn vriendin, meisje wil ook de fles niet en de BV wel.

Vreselijk onhandig natuurlijk.

Ik heb weer met veel plezier bijgelezen!

Hier gaat alles hartstikke goed, de boventanden van freek zijn er nog steeds niet helemaal door, lijkt een beetje op dracula, zal foto op hyves zetten.

Heb vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen, ben helemaal blij!

Straks proefrit maken in onze mogelijk nieuwe auto. Druk, druk druk met man thuis! Maar het zoonescherm hangt! Kat is naar de dierenarts geweest voor gebitssanering en komt net thuis, even kijken hoe het is.

Daaag, liefs F
Moet wel lachen want er is zoveel herkenning in de verhalen die jullie schrijven. Hier inderdaad ook zo'n mannetje met van die grijpgrage handjes. Hij grijpt op alles en is ook steeds sneller. Ik moet mijn haar al in een staart doen want hij gaat er echt in hangen. Verder trekt hij ook aan mijn armen als hij op schoot zit en ik iets naar mijn mond breng. Gaat hem dan alleen nog maar om de lepel (is al spannend genoeg) maar is daar zo een tijdje mee zoet.

Boven de commode hebben we een koe aan zo'n spiraal hangen en als we daar aan trekken dan wil zoon nog wel even stil liggen. Ben benieuwd hoe lang dat truukje gaat duren

Heerlijk Fesa, een nachtje doorgeslapen. Hier weer een nachtvoeding (al om 1 uur) maar hoop dat zoon zo langzamerhand echt zijn eigen fijne ritme weer oppakt.

Ik ga zo even naar Hyves want ben benieuwd naar de nieuwe foto's en de spullen van Ibbeltje.

Zoon is hier nog helemaal niet aan de bijvoeding. Duurt nog een maand voor dat we echt gaan beginnen (laten hem nu af en toe aan iets likken) maar vind de verhalen wel heel leuk om te lezen en krijg er ook zin in. Ik vind het allemaal wel heel snel gaan hoor. Nog even en hij eet mee!!!

Buiten de winkel laten staan, nee dat doe ik ook niet maar laat hem wel in de winkel staan terwijl ik in het pashokje zit. En een sjans dat hij dan heeft!! Maar niet zo heel ver verwijderd van mijn pashokje hoor want anders pas ik echt niet rustig.

Mientje, je tweede verhaal al!! Wat goed zeg. Ik heb je eerste verhaal nog niet gelezen want heb al heel lang geen Wij jonge ouders ontvangen. Waar gaat dit tweede artikel over?

Skoempie als hot en sexy mama!! Wil ik ook zien. Heb me al zo lang niet hot en sexy gevoeld...even inspiratie opdoen bij jou
Hihihi Floor, die tandjes. Idd, alleen nog een klein zwart capeje! Nee hoor, grapje, maar het staat wel erg grappig!

Ibbel, was helemaal vergeten te reageren. Ik heb ook een webwinkeltje (in sieraden en tassen enzo) en ik heb deze via mijnwebwinkel.nl gemaakt. Tot 50 producten is dat zelfs gratis dacht ik, maar je zit al wel heel snel aan 50 producten. Mocht je nog info willen, stuur dan even een berichtje op hyves. Misschien kan ik je ergens mee helpen? Succes!
Mientje, wat spannend! Ik duim voor je...
Laatste post (meisje is wakker en het is tijd voor een fles). Werd vanochtend wakker met een kloppende bovenlip: 4 van die grote blaasjes. Meteen naar apotheek gegaan en heb nu zo'n sticker op mijn lip. Maar volgens mij is koortslip bij baby's nog steeds gevaarlijk, dus moet voorzichtig doen. En dat is heeeeel lastig aangezien Veerle gemiddeld zo'n 8972728 kusjes per dag krijgt. Vind het dan ook helemaal niet leuk, snik snik.
Ach, Konela, wat rot zo'n koortslip . Ik kreeg er 1 een paar uur na de keizersnede en heb R de eerste dagen van zijn leventje helemaal niet kunnen zoenen en daar baal ik nu nog van. Staat de sticker een beetje charmant ? Hoe gaat het met de webwinkel? Veerle is echt een schatje, hoor. Leuke foto's op Hyves. Jammer dat het met de fles nog steeds niet goed gaat. Fruit en groente gaan wel goed? Ze eet al best veel, da's dan toch heel gunstig?

R lijkt inderdaad heel erg veel op mijn man. Een vriendin zei: Tjee, best wel raar dat ik je man in mijn armen heb :-). R heeft mijn puntkin, mijn haar (zoals het er nu uitziet) en mijn kleur ogen. Voor de rest ben ik er niet aan te pas gekomen, geloof ik. Hij heeft zelfs al het figuur van mijn man: smalle heupen en billetjes en brede schoudertjes.

Is de wij jonge ouders met jouw artikel al uit, Mientje? Ik ben zo benieuwd..... Wat heerlijk dat Guus nu beter drinkt! Hij ziet er echt patent uit, hoor!

Ik winkel wel met zoon, maar hij staat hooguit tegen het gordijn van de paskamer en dan nog laat ik het gordijn half open. Sta liever in mijn blote bips dan dat de leukste baby ter wereld gestolen wordt :-).

Over grijpgrage vuistjes gesproken: R. pakt echt alles wat los en vast zit, hij trekt hele plukken haar uit mijn hoofd, grijpt oorbellen, kettingen, echt van alles. Op vakantie in Duitsland zat hij in een restaurant bij mij op schoot, de serveerster bukt voorover om iets op tafel te zetten en ik zie zijn handje gaan en hij knijpt zo die serveerster in haar billen. Ik zei nog tegen man: je hebt mazzel dat hij bij mij op schoot zat, anders had je vast een hengst gekregen van die serveerster.

Oh, en R. krijgt een ondertand. Het puntje is al door. En het is heel scherp, zijn we achter.

R. is ook een woelwater op de commode, het is luierworstelen geworden. Hij wringt zich in alle bochten, schaterlacht en voor je het weet heeft hij het puntje van de (vuile) luier te pakken. Ik wou dat ik vier armen had.

Skoempie, leuk thema voor een feestje, en idd: ik wil ook foto's zien, hoor.

Bokito: lekkerrrrrrrrrrr: Parijs!

Ringel, wat naar dat F de fles nog steeds niet pakt. Voel je je wel rustiger nu je weet dat je niet meer hoeft te werken?

Fesa, lekker een doorslapend kindje! Wat kan je dan bijtrekken, niet?
hahahha Bagheera noemt het al "luierworstelen" op de cmmode. Fenna wil het leifst aan alles tegelijkertijd zitten en alles zien en voelen. Ik heb bij de action van die opplak spiegelvlinders gekcoht en die boven de commode gehangen en die probeert ze er nu af te pulken. Ook wanneer haar zus aan het hoofdeinde staat (om te kijken hoe Fenna wordt gewassen) ligt mevroi er in de meest rare kronkels bij om zus te kunnen zien (en geinen die 2 samen, dat is dan wel weer heel leuk)

Ach en Fenna krijgt nu elke dag een fruithap (soms met een 2e stap liga koekje erdoor, of zo in de hand) en die voeding drinkt ze al niet zo heel veel meer. Tussen de middag wil ik haar nog wel eens een broodkorst geven (mag vanaf 6 mnd en dat is ze tch bijna) maar ook de soepstengels en crackers die Mayte naar binnen werkt vind ze erg jammie ( nogal eens wat in d'r snaveltje gedouwd) en ijsjes worden gretig gelikt. Dus dat eten komt wel goed uiteindelijk. Volgend jaar rond deze tijd drentelen ze om je benen heen.
ja dat is soms nog niet voor te stellen maar een jaar maakt heel veel verschil!

F is nu ook bijna een half jaar en hij kijkt alles zowat uit onze monden. Stopt zelfs alles in de mond, tot stoelleuningen aan toe!

Hij eet ook graag en goed, bruine bonen, wortels, courgette, broccoli, bloemkool alles gaat er in als koek. Maar dat eet hij niet. Wat hij heerlijk vindt is peer dus wij zeggen nu: dat gaat erin als peer, hihi. Appel, banaan, perzik, meloen noem maar op.

Hij zit nu echt heel goed, heeft geen wiebelhoofd meer en op de commode is het ook goed bewegen. Leuk he dat ze allemaal dezelfde leeftijd hebben, zo herkenbaar!

Kat heeft zich goed gehouden, tanden zijn weer keurig! Mocht nu net weer eten en ziet er verder weer normaal uit. Niet zoals vanmiddag, toen leek ie dronken...

Autorit gemaakt, ik ben om, man moet er nog over nadenken. 't Is een automaat vandaar.

Lijkt me schattig ringel, je meiden ze. Geniet ze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven