!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
quote:frans3 schreef op 29 juli 2009 @ 22:53:

Bojan heeft een indrukwekkend stemgeluid (vind ik niet alleen hoor, ook d juffen van het kdv en alle mensen die het horen als hij gaat brommen zeggen het. Het gehuil van zijn neefje valt echt in het niet bij het gebrul van Bojan). Hij heeft een zware stem en preekt altijd nog even voordat ie de borst pakt. Haha. Op het terras dus ook, was ie even met zichzelf aan het overleggen of ie zou gaan eten of iet en besloot toen van niet. Brullen gillen krijsen. Het hele terras keek om om te zien wie er geslacht werd. Boeh.

Frans@ aaahhh.Je zult je wel opgelaten hebben gevoeld.

Voor het eczeem van Bojan is dit mischien wel handig. Gebruiken we ook heel veel bij kindjes die eczeem.

Zijn anti-krabpakjes. Kun je met een handtekening van de HA zo laten bestellen bij de apotheek. http://www.dermasilk.nl/pages/producten.html. Maatjes vallen klein uit.Italiaans design.

Skoemp@ Waar blijven de foto's en de verhalen.

Lein@ fijn dat je een leuke avond hebt gehad.

Bagheera@ Zo'n operatie moet ik echt niet aan denken waar je niet verdoofd kunt worden. Weinig slaap krijg jij. Ik zou echt overdag echt heel sjagerijnig zijn. Tessa slaap door alleen absoluut niet eerder als 22.30 op bed gelegd worden. anders blijft ze maar krijsen,. Een keer geprobeerd na 45 min nog aan het over-de-zeik aan het krijsen. We proberen het wel vaker eerder maar dan is het zelfde liedje.

Poepen elke dag tijdens de eerste voeding.En eventueel nog een keer de rest van de dag.

Konela @ Lekker binnenkort op vakantie met de camper .

Die dubbel blind provacatietest doen ze bij ons in het ziekenhuis ook. Dan weet je heel zeker dat het ook van de koemelk komt. Want als je het in 1 keer weet je nooit of het nu van melk komt of van andere factoren. En thuis stel dat ze een enorme allergische reactie krijgt wil je niet alleen thuis zitten met je kind.

Morgen nog een dagje werken en dan lekker 3 weken vakantie.

Ben er al weer zo aan toe. Erg he. Na het zwangerschapsverlof.
geniet nooit met mate
Vandaag effe naar de stad denk ik. Kadootje kopen.morgen verjaardag.
geniet nooit met mate
Heerlijk zo lang vakantie Kabouter!

Bagheera hebben jullie al geprobeerd om R op z'n eigen kamertje te laten slapen?

De jongens werden toen ze nog bij ons sliepen echt sneller wakker. En als hij ligt te huilen tijdens het dromen, kan je hem dan niet laten liggen? Hij is waarschijnlijk alles van de dag aan het verwerken en ik denk dat het juist tegenstrijdig werkt als je hem er dan uit haalt. Snap je? Nou ja hahaha je hoeft er niks mee te doen en ik bedoel het ook niet vervelend maar mén ik zou helemaal gek worden van zulke nachten.. Sterkte iig!

En die arme Hidde... Nou zullen mijn jongens daar nooit last van krijgen ben ik bang, ze zijn niet zo fors geschapen

Morgen naar de DE-winkel m'n Oililyservies uitbreiden!!! Heb er zo'n zin in! Heb helaas alleen maar punten om bordjes te halen maar toch!

Oh Lein ik las je verhaal vannacht tijdens het kolven (ja weer een ploftiet, heerlijk om half 3 'snachts...) en ik werd helemaal blij voor je! Hopelijk heb je er geen kater aan overgehouden..

B12 waren die vlekjes nou van de aardbeien? Zoon had er dit jaar ook last van de eerste keer dat hij ze at. Het schijnt van de haartjes te komen op de aardbeien dus als je ze heel goed wast zou het minder moeten zijn!

Hmm de rest alweer vergeten, ohja Konela ging jij nou solliciteren voor een nieuwe baan?! Succes iig!

Overgrootouders van de jongens komen zo langs dus haal ff gauw de stofzuiger door het huis..

Ohja Skoempie ik ben toch ook wel erg benieuwd naar je outfit hoor!
Bagheera, volgens mij kan het goed hoor, dat het slechte slapen kwam vanwege het ledikantje. Is toch weer anders en nieuw natuurlijk. wel zielig, dat hij in z'n slaap zo verdrietig was. Arme jongen... Dromen ze eigenlijk al?

Lein, wat fijn dat je je zo lekker voelt! Heerlijk, even lekker er uit geweest.Hoop dat je vandaag niet al te veel last hebt gehad van die biertjes.

Haha, die Bojan op het terras. Had het laatst ook met een hard huilend kind en echt iedereen kijkt dan he. Hing je borst al wel weer binnenboord of heeft Bojan er voor gezorgd dat net iedereen keek toen mama's borst buiten hing?

Pfff, Bokito, jij slaapt ook gebroken nachten of niet? Leuk trouwens nieuw servies, kan je zo blij van worden he...

Kabouter, héérlijk, vakantie. Werk ze morgen, laatste dagje.

Allergie testen zij idd niet betrouwbaar op deze jonge leeftijd maar dat is als je het bloed test. Uit de bloedtest kwam als uitslag dat ze niet allergisch is. Een "ja" (wel allergisch) is wel betrouwbaar, maar een "nee" is niet betrouwbaar. En die hadden we. Dus nu gaan ze de meest betrouwbare test uitvoeren > toedienen van koemelk en kijken of ze reageert. En dat pakken ze echt serieus aan. Je komt 2x en degene die de voeding geeft weet zelf niet of er wel of geen koemelk inzit. Dus uitslagen kunnen niet beïnvloed worden.

Kabouter, je hebt idd wel gelijk; je wil helemaal niet thuis zitten als ze een allergische reactie krijgt. Is idd wel een fijn gevoel dat er mensen bij zijn die er verstand van hebben.

Vriend is trouwens maandag naar cb geweest en daar hadden ze het over starteb met een boterham. Doen jullie dat al? En moet ik dan denken aan sabbelen op een korstje? Of echt een gesmeerde boterham met beleg? Kan me niet voorstellen dat dat al zou lukken...

Mientje, wat een "stap" he, dat je nu officieel uit be babyhoek bent.

Mén wat heb ik die eerste 3 maanden gebeden of de tijd aub een beetje sneller kon gaan, want zo leuk vond ik het niet. Maar nu de ergste klachten voorbij zijn is het zo leuk en als je nu terug kijkt.... wat gaat het dan vreselijk snel he! Dat is het grote cliché (schrijf je dat zo) wat iedereen zegt, maar het is nog waar ook.

Vriend is ook vrij vandaag, misschien gaan we zwemmen. Moet alleen om 13.30 uur naar de tandarts voor het 2e deel van m'n wortel-kanaal behandeling. Bléh, echt geeeeen zin in.
Konela, brrrrr.... die wortelkanaalbehandeling...... succes! Dat je al met brood mag beginnen. Hier is het nog groenten en fruit en dan langzaam uitbreiden. Wat verschilt dat met welk CB je hebt.

Bokito, voor jou ook gebroken nachten. Snik. Dat Oililyservies is zo ontzettend leuk. Mijn zus heeft alles en ik ben er een beetje verliefd op. Maar man trok een beetje wit weg toen hij het zag. Zijn het jouw grootouders die komen of die van je vriend? Leuk dat er nog overgrootouders zijn!

R slaapt al sinds hij 2 weken oud is op zijn eigen kamertje, we hadden heel leuke ideeen over rooming-in enzo, maar het werkte gewoon niet. Laten huilen kan ik niet. Ik word er zelf nerveus van en op het eind is iedereen in huis wakker. Ik heb weer 5 uur aan 1 stuk kunnen slapen! Man is er vannacht 4x geweest en ik heb er niets van gemerkt!

Lekker Kabouter, 3 weken vrij. Gaan jullie nog iets ondernemen?

Zo, nu ga ik met mijn luie dinges van alles doen. Ik heb vanochtend al gesport, ik moet nog allerlei administratieve dingen regelen. Blech.
konela@ heel veel sterkte bij de tandarts vanmiddag.

Bagheera@ wij hebben Tessa na een nacht slapen al in haar eigen bedje gelegd. Ik werd er ook helemaal neurotisch van. En lief sliep echt overal door heen.

Toen nog een nacht met babyfoon bij het bed. Was het precies het zelfde voor mij. Want dan hoor je nog elk kreuntje en piepje.

Hebben het toen zonder babyfoon gedaan.

Wij zijn eerst 1 week thuis wel elke dag iets leuk gepland.

dan vrijdag gaan we een weekje weg naar cochem in een super-de-luxe huisje met bubbelbad en sauna en vaatwasser en wasmachine. Daarna hebben we nog een weekje thuis. Tessa gaat gewoon naar het kdv kunnen we ook nog lekker klussen. Wat dat is nog hoog nodig, 3 jaar wonen we nu hier en nog is niet alles af.
geniet nooit met mate
Konela: Ah getsie die wortelkanaalbehandeling. Ik heb echt een beetje tandarts vrees... Hoop dat het meevalt! Over brood is hier nog niets gezegd. Maar heb wel gelezen dat je het beste kunt beginnen met een boterham met alleen een beetje margarine er op. Later pas beleg. Over vlees vroeg ik trouwens omdat in veel van de potjes van 6 maanden ook al vlees zit. Maar eerst maar meerdere groenten, of groente met aardappel ofzo.

Lein: Yeah! Wat een heerlijk berichtje! Ik hoop dat de stijgende lijn zich doorzet!

Frans: Hahah die Bojan! Jij schrijft altijd zo leuk vind ik! Bagheera trouwens ook. Knap vind ik dat.

Mientje: Ik herken dat zeker hoor! Koop nog maar heel weinig voor mezelf. Kleding, maar ook toiletspullen bijvoorbeeld. Neem nu eerder iets mee voor Y. dan voor mezelf.

Bagheera: Wij hadden die ideeen over rooming in ook. Ik wilde Y. ook echt graag bij me hebben. Maar na 4 weken is ze op dr eigen kamertje gaan slapen en zowel wij als zij sliepen toen meteen beter. Wilde R. nou wel een speentje? Of spuugt hij die ook meteen uit?

Bokito: Oh dat servies is zooo leuk! Een vriendin van mij heeft het ook, heel mooi neergezet in een buffetkast. Het is ook bijna zonde om het te gebruiken

Kabouter: Klinkt als een vol programma! Heb je nog tips voor en dagje uit? Manlief heeft volgende week ook vrij en wij willen ook dagjes gaan doen.

Het shirtje voor papa viel in de smaak gelukkig! Ze krijgt het aan over 3 weken, als manlief zijn diploma krijgt uitgereikd.

Y. is nog steeds een beetje in de moppermood. Ze wil gewoon echt niet alleen spelen. Dus in het kader van de weg van je kindje volgen, ben ik er vandaag maar de hele tijd bij gaan zitten en het was reuze gezellig! Ik heb hier bij mn ouders het oei ik groei boek niet bij me, maar ik meen dat er een sprongetje rond 6 maanden is toch? Dat is Y. iig volgende week...
Ah! Foto van Skoemp op de hyve!
Konela hoop dat het mee viel bij de tandarts.

En dat je lekker aan het zwemmen bent.

Bagheera fijn dat je weer een paar uur slaap hebt gehad.

Ook al zou 5 uur slaap voor mij niet genoeg zijn.

Ik funcioneer echt pas vanaf 8 uur slaap.

Bokito shopse morgen is wel even lekker iets voor jezelf halen.

Kabouter lekker drie weken vakantie!

Geniet er lekker van met elkaar.

Fesa hier wil Jesse zich ook niet graag alleen vermaken.

Hij wordt graag vermaakt maar ik probeer hem nu wel steeds iets langer alleen liggen zodat die wel wat moet.

Zo ook even op hyves kijken naar skoempie.

De pukkeltjes worden wel iets minder.

Goeie tip van dat wassen van de aarbeien volgende keer dat maar is proberen.

Zo eerst even een blender halen want met de hand pureren gaat toch niet zo makkelijk.

En Jesse krijgt ook een tandje je ziet al een wit puntje met iets van een vliesje er overheen.
Tjee, wat is het rustig hier.

Lein, wat heerlijk dat je zo'n leuke avond hebt gehad (je roes uitgeslapen ?

Jesse ook al een tand. Wat gaat dat snel allemaal!

Er werd ergens gevraagd hoe lang het duurde met een tand. Wij voelden en zagen dinsdag 21 juli een puntje en nu is het echt een wit reepje wat net uit het tandvlees steekt. Het zal nog wel even duren voordat de tand tot volle wasdom is gekomen, haha. Maar we hebben wel een handeling bij het ritueel: tandpoetsen en R vindt het prima.

Fesa, je bedenkt het van te voren allemaal heel mooi: we houden de baby knus en gezellig op onze slaapkamer, maar uiteindelijk blijkt iedereen beter te slapen als de baby op de eigen kamer ligt, haha. R wil wel een speentje, maar maakt die 's nachts vaak kwijt. En dan gaat hij huilen. Y al weer een beetje een beter humeur of moppert ze nog? Wat kun je heerlijk kneuterig met je baby spelen, niet?

Kabouter, je vakantie klinkt heerlijk!

R heeft behalve de puntkin en de kleur ogen (vorm niet) nog iets van zijn moeder: we leggen hem 's avonds op zijn rug met het hoofd naar het noorden in bed en halen hem er 's ochtends op zijn buik met het hoofd naar het zuiden uit. Hij zit nog net niet ondersteboven in zijn slaapzakje. Ik heb het ooit gepresteerd om mij in een 1-persoonsslaapzak om te draaien, dus er staat ons nog wat te wachten!

Konela, hoe was het bij de tandarts?
Nou het is zeker rustig hier!

Ben ook benieuwd hoe het bij de tandarts is gegaan Konela?

Bagheera: Ik denk toch echt dat Y. in een sprongetje zit. Gisterenavond drukte ze zichzelf gewoon ineens op! Ze lag op d'r buik en drukte zichzelf op de handjes en teentjes omhoog. En als ze dan weer neerkwam schoof ze een stukje achteruit. Zo heeft ze 2 meter ofzo achteruit door de woonkamer geschoven Toen was ze helemaal kapot en is ze als een blok gaan slapen tot vanmorgen 7 uur. Heerlijk! Ze is nu ook minder mopperig meteen.

Ah die R. zo in bed rond scharrelen Is die 'knuffel je speen' of zoiets niets voor R. ? Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
Haha die Y. zomaar opdrukken op handjes en teentjes. Wat een sterk meisje is ze toch

En R. lekker druk 's nachts. Ja misschien is de speeneend wat voor R. en kan hij zo zelf de speen weer in z'n mondje krijgen.

Lein, kreeg spontaan zin in een drankje na jouw posting Leuk zo'n dorpsfeest he?

Zoon kan zich, sinds gisteren, van buik naar rug draaien. Hij is inderdaad zo trots op zichzelf. Z'n gezichtje straalt een en al verbazing en plezier uit Hij kan nog niet van rug naar buik dus dat is de volgende stap. Volgens mij ook wel een goede volgorde zo...hebben we niet het probleem dat hij niet terug op z'n rug kan komen straks haha.

Stond ik vanochtend helemaal klaar, alles gepakt en zoon in de wagen, voor een dichte deur van het zwembad GRRR. Had een brief gekregen dat ik direct kon instromen met de lessen en dat als ik 2 weken niet zou komen dat de inschrijving zou verlopen. Sta ik daar is alles dicht. Nu vanavond maar lekker zwemmen in ons eigen bad, vind hij ook heel leuk.

Vriend is een weekje met vrienden naar Portugal en ben dus nu alleen met zoon. Dus we kunnen lekker gaan keten Zoon gaat nog niet naar kdv dus maandag en dinsdag komen schoonouders en woensdag en donderdag mijn ouders oppassen. Da's dus de eerste keer dat ze alleen met zoon zullen zijn. Ik weet het...jullie doen dat al heel lang en het loopt allemaal makkelijk maar ik vind het nog wel een stapke hoor. Zeker omdat ik dinsdag uren van huis ben en ook nog eens op 2 uur rijafstand zit. Ach, weer zoiets waar mama meer mee zit dan zoon Loslaten, loslaten, loslaten en anderen kunnen ook goed voor zoon zorgen (moet ik me maar steeds voorhouden)
Ahh Bluester, loslaten he. Voor de opa's en oma's wel leuk om wat 'prive-tijd' met zoon te hebben! En wat balen van het gesloten zwembad. gelukkig snapt ie nu nog niet dat hij daar enorm teleurgesteld om kan zijn

@Bagheera: haha, die R. Zo aan het tollen in zijn bedje. Afeglopen nacht moesten zij er 4 keer uit voor Guus omdat ij op zijn buik lag en niet meer terug kon. Ik heb nog aan je gedacht toen ik boven zijn wiegje stond...

Grappig dat jij ook zo'n 'slangenmens' bent. Leuk is dat he, als je kindje iets echt van jou heeft.

Brrr Konela, een wonrtelkanaalbehandeling lijkt me zo vreselijk. bah bah. Gelukkig is het nu weer achter de rug!

@ Fesa: wat goed van Y! Toch een sprongetje dus. Heb net de Oei ik groei er weer even op na geslagen en de top van het sprongetje is meestal rond 26 weken. Zo grappig dat je kindje dan eerst allemaal boos wordt omdat iets niet lukt. Heeft guus vandaag ook. Wil allemaal op schoot, maar klautert er ook weer af om de luiertas te proeven, de telefoon te pakken en naar papa te kijken. Echt goed dat Y. op handen en teentjes stond!

Ik zat gisteren met Guus op schoot en nam een slok water. Hij draaide zijn koppie helemaal mee naar mijn mond en pakte mijn glas vast. Toen heb ik hem een slokje water uit mijn glas laten drinken. En het lukte! Zo grappig. Mijn glas was bijna net zo groot als zijn hele snoetje, maar hij vond zichzelf een hele bink. En dat is hij natuurlijk ook.

Staks ga ik lekker broccoli voor hem koken voor vanavond. Geven jullie alleen broccoli of bijv. ook aardappel/ wortel erdoor om het zachter te maken?
Zo Meiden, ik mag weer aan mijn verslaving. Ik dacht bijna dat vriend het internet had gesaboteerd, maar hij had er zelf ook nogal last van zo, dus toch maar laten fixen.

Allereerst Lein, wooow ik word helemaal vrolijk van jouw verhaal zeg! Echt super om te lezen dat je je zo goed voelt!

Aah Barrel, arme Hidde! Gelukkig las ik dat het alweer wat beter ging! Hihi, Bagheera, ik zie idd ook nog wel van die jongens voor me.

Floor, wat naar van je zus zeg. Al is het dan onverwacht, toch verdrietig dat het zo moet gaan.

Frans: Meeeeeen, wat een draak is Bojan zeg. Haha en dan Milena die je nazegt, erg grappig!

Fesa, jeetje, wat is Y toch een knapperd zeg! Dat ze dat al doet.. Hier blijft het bij af en toe een keertje van buik naar rug keren, that's it, dus Bokito, Zoontje is niet de enige die nog weinig uitvoert..

Heb je nu al veel van DE Oilily? Leuk servies vind ik dat! Maar je moet er zoooooo veel punten voor hebben. Vroeger spaarde niemand op mijn werk, dan kreeg ik daar veel punten, maar dat was een bijbaan, dus nu krijg ik die niet meer. En dan gaat het ineens een stuk langzamer..

Mijn vriendin heeft dus een lieve zoon gekregen, hij heet Tim (wit..)..Alles is goed, ze heeft alleen een fluxus gehad, dat was even iets minder.. Maar na een dagje voelde ze zich al stukken beter. Klein hoor, terwijl het toch bijna een 8ponder was.

Ff posten, flesje doen en dan ben ik er weer..
Hahaha mango voor Mientje.. Ik moet echt lachen om jou!

Dat drinken doet Linn ook, zo meekijken. Ze vindt komkommer trouwens erg lekker om op te sabbelen. Raar he, want verder krijgt ze alleen een paar hapjes banaan, ze eet nog niet veel. Ze snapt het niet, iemand nog de ultieme tip om het haar te 'leren'?

Ah jakkes, konela, wortelkanaal.. echt naar! Hoe is t gegaan?

En Bagheera, moeten we R weer toespreken?
Ik ben helemaal gaar... Echt aan vakantie toe!

Zoon is vandaag 2 keer te laat naar de wc gegaan. Ik zag al een natte plek in z'n broek zitten maar zoontje moest echt naar bed dus ik zei 'wacht even, ik breng eerst je broertje naar bed en pak gelijk een schone broek' en hij maar roepen dat hij moest plassen. Ik dacht dat hij dat zei omdat hij in z'n broek had geplast. Dat was ook zo, alleen was hij nog niet klaar... Mééén de hele gang onder gezeken....

En ik loop achter met de was dus hij moest een zomerpyamabroekje aan als onderbroek. Z'n broek was afgezakt en dat broekje bleef wel zitten dus hij was net zo'n skater. Als er nou Bjorn Borg op z'n broekje had gestaan liep hij er helemaal volgens de laatste mode bij

Wat zijn de baby's hier actief! Nou ja behalve die van Sjaanie en mij dan

Sjaanie zou jij voor 22 oktober een avond een taarten/sieraden maken-workshop willen geven?

M'n zusje is dan 5 jaar getrouwd en het lijkt me wel heel erg leuk om dat met alle meiden van haar vrijgezellenfeestje te doen!

Ohja en je doet het juist goed, door aan groente en fruit te sabbelen krijgen ze af en toe wat binnen en krijgen ze vanzelf door dat dat lekker is en ook vult!

Ik ga gauw naar boven en de was doen, dan heeft zoon morgen nog iets om aan te trekken *schaam*
Haha Bokito.. Ik zie hem al helemaal staan met dat lieve koppie van m! En ontaarde moeder dat je er bent: hier is alles wel schoon, maar niet gevouwen of opgeruimd, dus staaaaapels.. En die wordt steeds hoger. Vriend zei net dat we geen rompers meer hadden in 62, maar ik toverde er zo 8 tevoorschijn uit die staaaapel..

22 oktober, wat is dat voor dag, even kijken.. Een donderdag, dat moet wel kunnen denk ik, ik heb nog niets staan. Leuk!!
Gaaap ik ga lekker mijn bedje in. Morgen ga ik even inschrijven voor de zonnebank, lijkt me een goed plan, ik zie er niet uit zo wit.

Heb vanmiddag vrijgenomen, mo ff bij te tanken. Ik moest vanmorgen naar de mini-donor-dienst, bij ons in het ZH. En dat doe ik al vanaf dat ik er werk, moet je bij elkaar max. 100 ml. geven, dit keer ging het om 70. Niet veel dus. Nou ja zeg, gebeurt me er toch iets raars, ik voelde me helemaal wegtrekken na 3,5 buisje.. Hoorde niets meer, zag een tunnel en zweten, meeen. Echt niet relaxt, dus ik gaf aan die jongen aan dat het niet ging, dus hij stopte gelijk met prikken. EN ik even liggen daar, ging het wel weer beter. Dus ik teruggelopen naar onze eigen afd. ging het daar aangekomen weer niet. Dus even gezeten en toen een snellejelle en fruitsapje gaan halen, in het winkeltje werd ik weeer beroerd.. Echt, ik voelde me zo belabberd. Ik heb om 8.15 geprikt, om 10.30 voelde ik me net goed genoeg om vriend te bellen en om 11.15 durfde ik wel naar huis te rijden, maar shit hé, dat was echt niet tof.

Ondertussen heb ik nog wel even een vergadering bijgewoond (half liggend op 2 stoelen, was feestcommissie, dus niet zo formeel), maar werken ging echt even niet meer. Maar omdat ik me niet echt ziek voelde heb ik me maar niet ziek gemeld maar vrij genomen..

Oh, mijn collega had nog nooit iemand ZO wit gezien zei ze. Dus ik keek ff in de spiegel, nou idd, meen, ik herkende mezelf gewoon niet.

Raar he, na 30 ml.. Dat is echt niets.. En ik ben volgens mij helemaal niet bang voor prikken, ben niet voor niets donor.. En ik had wel gegeten, dus snap het niet zo goed..
Oh ja, ik word ook nog eens maar niet ongi. Vreemd, ben altijd heel regelmatig om de 4,5 week. En nu ineens niet. Maar heb geen bokito-acties gehad, gewoon netjes veilig gevreeen, dus ik vind het raar..
Hey, Sjaanie is back! Leuk dat je er weer bent!!

Ai, klinkt niet best van vanochtend. Kan er niet een heel klein "ongelukje" zijn gebeurd met vrijen....? In onze vriendengroep zijn inmiddels al 4 kindjes geboren na netjes veilig vrijen (zeggen ze he, hahaha). Wil je niet bang maken hoor (of misschien vind je het wel hartstikke leuk), maar misschien een test waard?

Wat is trouwens fluxus? Zal zo wel even googlen...

Bokito, hahaha, dat gebeurt jou zeker geen 2e keer, als zoon zegt dat hij moet plassen!!!

Bagheera, hier precies hetzelfde over dat draaien in bed. Stop elke avond de slaapzak stevig onder het matras en elke ochtend wordt ze op haar buik wakker, met haar hoofd aan het voeteneind. Vind R het wel goed op zijn buik te liggen? Of gaat hij jullie dan ook roepen omdat hij omgedraaid wil worden?

Hoop dat de afgelopen nacht beter is gegaan.

Fesa, WOW, wat knap van Y zeg! Straks kruipt ze heel de kamer rond. Wel herkenbaar > eerst mopperen en dan ineens een nieuw "kunstje".

Ik heb de wortel-kanaal behandeling trouwens overleefd hoor. Zonder verdoving nog wel!! Stoer he... Nee, zal maar eerlijk zijn. Heb er werkelijk niets van gevoeld. Was de 2e sessie, de zenuw was al helemaal dood. Zelfs achteraf geen kiespijn meer gehad. Joehoe!

Vriend is werken en ik zit achter de comp. Dacht; laat ik eens gaan chatten. Doe ik echt nooit, maar leek me wel eens grappig. Kan je een profiel maken dus ik; "V, 26 jaar MET vriend en MET kind". Dat is toch duidelijk...? Nou de eerste was 61 en wilde graag weten hoe ik er uit zag. Getver! Hij is bijna zo oud als m'n pa. De 2e was 52, getrouwd en zat stiekem boven te chatten. Z'n vrouw dacht dat hij aan het werk was. Zo'n stiekem mannetje dus. En ook hij "zocht spanning". Hij werkte bij een bank dus ik heb hem veel succes gewenst met z'n "overboekingen" en heb snel gesprek afgesloten. Laatste was een vent van 42. 2 kinderen, klonk aardig. Tot hij vertelde dat z'n relatie net uit was, hij elke dag tijdens het koken van verdriet huilend op de grond neervalt, dat zijn hart er uit gerukt is, bla, bla bla. Het werd steeds erger, erger en erger. En het aller ergst > ik vind het te lullig om zo'n gesprek af te kappen. Meeeeen. Ben ondertussen m'n website gaan aanpassen en typte af en toe "och...", "vervelend", "wat rot", "nee.... echt???". Echt, toen ik het idee kreeg dat hij er serieus een eind aan ging maken heb ik maar gezegd dat m'n vriend thuis kwam. Hopelijk maakt hij er niet echt een eind aan, maar vind hij snel een ander slachtoffer om z'n hart te luchten, hahaha. Morgen toch maar even de kranten doorspitten.

Nou, dat was mijn wilde vrijdag-avond-avontuur. Wat een rare mensen zeg, op die sites..... Was de laatste keer.

Ga maar eens naar bed. Meisje weer super lief geweest vandaag. Hopelijk morgen weer zo'n leuke dag .
Jeuh........ ik snap eindelijk hoe je die figuurtjes toe kan voegen!!
Ben nu echt weg. Zit al veel te lang te . Even nog m'n uitlaten, V een geven en dan snel het uit.

Flauw he....
Konela... Je had écht niks te doen he! Fijn dat je niks voelde van de wortelkanaalbehandeling! Ik heb nog nooit gaatjes gehad en hoop ze ook nooit te krijgen. Ik dacht dat een gaatje al veschrikkelijk was maar als ik jouw verhaal lees.. Ik wil niet weten wat voor pijn je hebt gevoeld toen je er achter kwam dat je zo'n behandeling nodig had.

Ik weet trouwens niet wat ik met z'n onderbroekjes heb gedaan, er zat er maar 1 in de wasmachine dus gauw maar een nieuwe aangezet maar ik kon maar 2 witte vinden... Nou ja ik ren wel weer naar de zeeman voor nieuwe boxertjes vanmiddag!

Hahahaha ik zit hier helemaal te zenuwen, om half 10 moet ik bij de sportschool zijn om de maand sporten af te sluiten. Ik heb me alleen absoluut niet aan m'n 'dieet' gehouden en voel me weer 14 dat ik niet had geleerd voor een SO

Ik moet ook weer alle testjes doen die ik de eerste keer had gedaan (opdrukken/steps oefeningen/buikspieroefeningen) mén ik heb er echt geen zin in gewoon!

Sjaanie het hoeft niet op de 22ste hoor, prik maar een datum vóór die datum die jouw het makkelijkste uitkomt! Kom je dan hiernaartoe of wil je dat wij naar jou toekomen?

Hartstikke leuk trouwens dat je het wil doen! Maar wat gek dan van gister! Ik zou me rot schrikken! Maar voor zoiets kan je je toch gewoon ziek melden? Als je nou een kater had was het een ander verhaal maar je kon je werk toch niet meer uitvoeren omdat je zo beroerd was?

Hopelijk was het eenmalig en ben je nu weer helemaal fit!

Zoon is nu aan het tekenen en maakt voor het eerst een echte tekening! Hij maakte wel vaker een paar krassen op een vel en dan moest ik wast tekenen en hij kraste dat dan weg. Maar nu hoor ik hem steeds 'poesje mauw? Papa-aai? Boot? Naam nichtje? naam neefje? 'Wauw!!!'

Ohja gister had ik hem een flesje melk beloofd voordat hij naar bed ging. Ik was alleen aan het voeden en toen ik klaar was zei ik 'kom Zoon, we gaan naar bed!' Zei hij nee! Dus ik keek hem een beetje stom aan, zegt 'ie 'nee, mama mewk, oh geeteh mama..' Hahaha was ik het vergeten... echt leuk dat hij nu dingetjes begint te vertellen!

Frans en Bagheera hoe zijn jullie nachten verlopen?!

Summer ben je eigenlijk nog op vakantie? En mara hoe gaat het met jou?

Fesa welke maat pakje had jij van Ibbel gekocht? Ik heb maat 74 maar wil hem nu eigenlijk al aandoen bij zoontje! Nou ja eerst nog wassen maar ben wel benieuwd of hij hem nu al aan zou kunnen!

Ik ga even een koppie thee zetten en een beetje ruimen hier...
Goedemorgen!

Hier een goede nacht! Vorige nacht was weer heel erg, maar vannacht was supoergoed!! 1 keer gevoederd om 1 uur en toen werd ik om 630 wakker van Mileen! Die was beetje zenuwachtig, want gaat vandaag op vakantie met oma en ze gaan met het vliegtuig. Ik ben ook zenuwachtig. Mijn kleine meisje in een vliegtuig en dan ver weg. En het is maar voor 1 dag, want morgen rijden wij zelf aan.

Ik moet trouwens steeds een my little pony zijn en Milena is dan Megan

Bojan zat gisteren te (vr) eten. haha zo grappig. Hij krijgt echt pas sinds een week bijvoeding (wortels oid). Gisteren kreeg ie een potje. Zo'n klein potje wortels, eerst de helft, helemaal op. Toen de andere helft, ook helemaal op! Toen ij zaten te eten, zat ie erbij aan tafel en kreeg ie een halve banaan, helemaal op. Haha kleine vreetzak. Minder was dat schoonmoeder toen ik niet keek, hem eenm klein beetje yoghurt met honing zat te voeren. GRRR , ik laat het los, maar ik vind het echt niet tof. Zeker niet met honing en eigenlijk ook doie yoghurt niet gezien zijn eczeem.

Ik hoor allemaal kreun en steungeluiden vanaf het kleed. Haha is ie soort van aan het tijferen naar de leuke speeltjes op het kleed.

Wow Fesa, wat is Y toch een knapperd!! Hier moet nog geleerd worden van buik naar rug te rollen. Andersom kan ie al maaaaaaaaaaanden, maar terug snapt hij maar niet. Y kruipt zo denk ik en dan is niks meer veilig

Bokito, hahaha ik zie N zo staan in zijn skate outfit Milena moest pas ook een pyjama broek aan omdat ik niks schoon had. Ergste is nog dat ik toen tegen iedereen zei: ' ja ze wil echt niks anders aan vandaag hoor en ik had geen zin in de strijd' En dat Milena toen heel kwaad naar mij keek, zo van ' echt niet' . Maar ze zei gelukkig niks, haha.

Bojan is er bijijijijijijijna. Haha hij wordt bijna boos nu

Bagheera, haha lachen dat R zo'n draaikont is. Mileen lag ook altijd op z'n kop in bed, maar Bojan doet dat niet zo. Wel op zijn buik, maar niet andersom

Lein, wat een leuk bericht, hik . Haha, leuk dat je zo opstap was. Dat doet je echt goed he?

Konela haha op een chatsite Jammer dat er geen leuke mensen waren om mee te kleppen. Ik ooit zo'n zeurkoud op msn zitten. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen als je daarmee begon te praten dan was ie uuuren later nog over zijn gebroken hart en hoe oneerlijk enzo allemaal bezig. Pffff

Sjaan! joehoe je bent er weer! Jee wat raar dat je zo naar werd zeg! Gek ook! Wat leuk dat je gaat workshoppen voor Bokito's schoonzus!

Bojan had pas ook een slok water uit vents glas. Zooo grappig, hij keek zo wijs. Haha wat een binkie is het dan zeg!

Bluester, aah moeilijk is dat he, loslaten. Vind ik ook hoor, want niemand zorgt zo goed voor mijn kindjes als ik . Maar het komt allemaal goed en voor opa en oma is het echt leuk om privetijd met je mooie kereltje te hebben!

Hier alles goed. Morgen gaan we op vakantie! Heb er zin in, nu nog even huis poetsen, tuin doen, tassen inpakken enzo.

Doeii
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven