!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Oooeeh Barrel, hoe gaat het nu?

Bokito, ik zou echt pissig worden als ie dat gezegd had.. Soms hebben die mannen echt geen flauw benul van wat ze nou zeggen geloof ik.. Hier ook hoor. "Zo, ze is eindelijk stil, even rust, ik werd er een soort van gek van" Terwijl hij net 15 minuten thuis is en ik al de hele dag met een huilende baby zat.. GGGRRRRRRRRRR

Bagheera, ook al zo'n huildag. Nou, die was hier gister precies hetzelfde. Weer heel de avond huilen huilen.. Maar uiteindelijk is ze om 22.45 in slaap gevallen na de fles en heeft tot 07.15 geslapen, met 1x wakker worden om 05.30 uur tussendoor (maar toen hebben we haar even gelaten en is ze weer in slaap gevallen). Ik ga zo weer ff autotrader afspeuren naar net zo'n mooi schip voor ons.. Mooie bak!

Bokito, lekker dat je jongens woensdag ff eruit zijn. Even voor jezelf!!

Ringel, die Mayte haha!! Verwonderd over je tepels! Echt schattig die peuters hoor!

Ohja Skoemp, idd. Ik ga vandaag de tabel even bijwerken. Sorry Frans.. Kan je er ook nog wel bij hebben. Trouwens, je man komt vandaag thius of niet? Of was dat die van Floor?

Nou, nu is het huishouden aan de beurt..
Barrel: hoop dat het vandaag wat beter met jullie gaat. Had gisteren precies hetzelfde, voor mijn gevoel een heel hongerig kind en niet genoeg BV. Heb ten einde raad 's avonds een flesje kv tussendoor gegeven met 80 ml en ze dronk gewoon alles op, had ook al mijn gekolvde bv 40 ml van 's ochtends tussendoor gegeven. Heb de hele dag met haar op bed gelegen gisteren en gevoed wanneer ze er om vroeg. Zat zelf ook aan een regeldag te denken maar men wat wordt je er wanhopig van! Niet opgeven hoor barrel er is niets mis met je BV!

Skoempie: nou zo erg kan het toch niet zijn jij in badpak!

Bokito: ik had 'm wel gewurgd denk ik hoor! Wat een opmerking, altijd leuk als ze zo lekker positief zijn!
*klappert met kunstgebit*

sorry wel tijd om bij t elezen maar niet op te schrijven.

Barrel in principe heb je altijd genoeg voeding
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Engel, jij ook Erg he zo'n dag. Niet teveel kv geven hoor, dan loopt de bv terug. Of je moet tegelijkertijd kolven.

Bokito, meeeen jouw man . Heb je dna geen zin om een keer een hele dag weg te gaan en de kindje sbij hem te laten. En dan savonds erover klagen dat hij e thuis niet heeft gedaan

Sjaanie, Bagheera, Konela voor gehuil

Ringel, men wat k*t van je pols zeg

Nu is het echt voedertijd
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
haha, frans, ik moet weer lachen!

Goedemorgen!

Jouw man komt terug vandaag? De mijne blijft nog wel effies weg, tot goedevrijdag. Wat zal dat een goede vrijdag zijn!!

Dank je Marianne voor de tip van het halve flesje. Ik kan het proberen. Het probleem ligt eigenlijk iets anders dan bij jou, hij slaapt voor twaalven het langst, van 19 tot 1, hij heeft ook al van 19 tot 3.30 uur gedaan. Dus om 1 uur heeft hij toch al 6 uur geslapen! En dan slaapt ie tot 7, dus weer 6 uur. Twee keer 6 uur er tussen of 1 keer 8 en 1 keer 4 uur er tussen maakt eigenlijk niet zoveel verschil voor het regime denk ik. Alleen na 7 uur slaap ik dus niet meer. (ochtendmens en in de ochtend is het hier strakblauwe lucht met zon!).

Iedereen knuffel voor het gehuil. Ik had gisteren een uur lang een huilende zoon. Ik vind er echt niks aan. Dan maar rondje lopen met hem in de lodger, de deur valt dicht en hij slaapt. jammer dat het zo regende, na 15 minuten weer naar binnen gegaan. De lodger is niet waterdicht nl. Sliep hij toch nog 20 minuten door terwijl ik manlief voor de webcam had!

Man smolt zowat aan de andere kant van liefde en trots voor zoontje die hij toch al 4 dagen niet gezien had.

Man was zoals te verwachten uit zijn dak gegaan daar. lekker uit eten, alcohol erbij. Ging wat te hard, collega's moesten hem thuis brengen, hij weet niks meer. Hahahahahaha. En wel werken he! Hij zag er superberoerd uit en wilde direct voorlopig geen alcohol meer. Ben benieuwd of ik bij zijn ouders de webcam aan de praat krijg dan kan ik vanavond zien of hij zich al weer wat beter voelt, zeg ik gierend van het lachen.

Hoe is het nu barrel, huilde ze vannacht ook zoveel? Gewoon mee gaan lopen, het is beter voor je gemoedstoestand heb ik gemerkt.

Sjaan, Bagheera en Konela ook van mij een knuffel. Het gaat over! Men wat een dooddoener! Maar het is echt zo! Nog een knuf!

Bokito: als mijn man zoiets zeg steek ik mijn middelvinger op. Ja daaaag!! Ik heb echt een schijthekel aan commentaar terwijl ik mijn best doe. Meer dan je best doen is niet mogelijk.

Of ik zeg: Doe het zelf als je je ergert. Dat zegt hij nl ook tegen mij. Als ik rijd en hij levert alleen maar commentaar mag hij zelf rijden (kan meestal niet want dan heeft hij wat gedronken) of zijn mond houden.

ik word kwaad op jouw man! haha.

Zoon moet in bad, prettig weekend
@ Barrel, gaat het weer iets beter? Ik geef geen bv, dus heb er geen verstand van, maar zou afkolven een idee zijn zodat je kan zien hoeveel ze binnen krijgt? Succes en ben benieuwd of het nu beter is!

@ Sjaanie, grappig, mijn vriend deed dat ook een keer. Hier de hele dag een jengelende Veerle en hij is 15 min thuis en zegt "ja, nou zoekt ze het maar even uit hoor, nou heb ik al 4x de speen opnieuw gegeven". Ik keek hem aan van "hoor ik dat nou goed???". Gelukkig vond hij het zelf ook wel erg grappig en konden we er toen samen hard om lachen, maar ik heb hem sindsdien niet meer horen klagen!!!!

Net een mega-domme actie. Laat het badje leeglopen in een grote emmer en dan gaat niet zo snel. Dus intussen even bed dekken, opruimen, etc........ Je raadt het al, emmer vergeten en hele badje leeggelopen in Veerle's kamer. Stond helemaal blank. Grrrrrrrrrr. En als het nou de 1e x was. Vorige week vulde ik het bad met een volle emmer terwijl de stop nog open stond. Hoe lomp kan je zijn he.

Het ziet er (nu nog) naar uit dat we vandaag weer naar buiten kunnen!!! Wil zooooo graag wandelen. Lekker met de hond erbij, stevig doorstappen en bij elk bankje dat we tegenkomen even genieten van het zonnetje. Please, laat het vandaag mogelijk zijn....

Oh ja, wilde nog iets vertellen. Een vriendin van mijn zus heeft een baby van 8 weken en paar dagen (zelfde dag geboren als zoon van Bagheera). En die baby............. krijgt 2 tanden!!!!! Ik wist niet wat ik hoorde hahaha. Schijnt mega zielig te zijn, want kindje heeft er veel last van en de bijtring is nog veel te groot voor dat kleine mondje. Bagheera, ik hoop niet dat jij die vriendin van m'n zus bent, hahaha, aangezien zelfde geb.datum. Maar dan hadden we dat vast al gelezen hier!!! Maar dat geloof je toch niet....

Ik ga opruimen hier. Werkster (heeeeeeeeeeerlijk) komt over een uurtje en dan moet wel alles opgeruimd zijn.

Veerle heeft vandaag trouwens een pakje aan van Imps & Elfs (mijn vriendin heeft een webwinkeltje in die kleding waar ze voor veel korting die kleertjes verkoopt, even reclame maken hoor, hahah) maar dat is net zo'n trainingspakkie. Van dat licht roze, zo'n soort huispak. Het is vandaag echt net een kleine Annie, moest gewoon lachen toen ik naar haar keek. Maar ach, elk pakje moet een keer gedragen worden toch??? En als ze licht roze draagt, lijkt het alsof ze rossig haar heeft. Nee, vandaag gaan we maar geen foto's maken....
Mogge dames,

Hier weer een beetje heppie de peppie. Merle is gisteren om ci 22.40 uur in slaap gevallen nadat ze me de hele dag heeft uitgemolken letterlijk en figuurlijk! Maar ze was er blijkbaar zo moe van dat ze pas om 04.00 uur voor een volgende voeding kwam en daarna direct weer ging slapen YES! Heb dus een heerlijk nachtje achter de rug. Doet een mens goed!! )

Het is alleen zoooo frustrerend als je aan alles gaat twijfelen, je wilt tenslotte toch een tevreden kind. Maar het komt goed.

Bokito, ik zou ook zwaar de ziektes erin hebben hoor na zo'n reactie. Toch begrijpen mannen (de mijne iig) niet altijd hoe druk je kan zijn met 1 of 2 kinderen. En dat je soms gewoon niet aan dingen toekomt of niet kan doen in combinatie met kind erbij. Ach ja...

Skoempie, ja je moet toch echt zelf in het zwembad.

Moet eerlijk zeggen dat ik daar echt schijt aan heb hoor. Vind het feit dat ik lekker kan koetelen met kind in warm! water veel belangrijker. Vind het nl echt heeeeel leuk.

En zeker niet ouwemutserig, althans niet waar ik voorheen was. Hoop ook dat het hier weer leuk zal zijn.

Oei als ik dat zo lees van jullie onrustige kindjes met veel huilen, dan ben ik echt blij dat Merle heel af en toe echt krijst.

Kan er nl echt niet tegen word er helemaal nerveus van.

Krachtig hoor van jullie hoe jullie hier mee omgaan...lieve mama's....TOP!!!

Heb ik net lekker schone frisse kleertjes aan, laat mevrouw een megaboer (met consumptie!)... helaas.

Ga me maar weer even omkleden.
Konela, ik ben er ook iedere keer bang voor, zo'n baddrama. Altijd pas kijken of de stop erin op het moment dat ik de emmer erin leegkieper. En wij hebben boven een massief houten vloer liggen..... Gelukkig is het me nog nooit gebeurd.

En tanden. Oef. Ik ben niet de vriendin van je zus, haha. Maar volgens de deskundigen laten de tanden bij zoon niet lang meer op zich wachten. Mijn zus (3 kinderen) zei direct na de geboorte al: 'oef: maar goed dat je geen borstvoeding gaat geven, hij heeft zo tanden, ik zie ze al zitten (ja, je ziet echt witte blokjes in de kaak). De kraamverzorgster was de volgende en mijn werkster (4 kinderen) zei het deze week dat ze het aan de poep rook. Hoe zij zoon's poep geroken heeft, is me een raadsel, haha. Mijn man moest ook wel lachen om de werkster, zij is in de 30 en heeft dus zelf 4 kinderen. Ik was weg en zoon huilde dus nogal (wilde zijn middagdutje niet doen). Dus man steeds naar boven om te troosten, speen te geven, etc. Is zoon eindelijk even stil. Man zit aan keukentafel, werkster is klaar en gaat weg en roept nog even: met zoon is alles in orde, hoor. Ben toch even gaan kijken. Ze vertrouwde mijn man voor geen meter, haha.

Oh ja: man had twee rijen boventanden (blijvend gebit) dus we zijn benieuwd hoe het gebit van zoon eruit komt te zien.....
bagheera wijzigde dit bericht op 27-03-2009 10:51
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:Konela schreef op 27 maart 2009 @ 10:29:

Net een mega-domme actie. Laat het badje leeglopen in een grote emmer en dan gaat niet zo snel. Dus intussen even bed dekken, opruimen, etc........ Je raadt het al, emmer vergeten en hele badje leeggelopen in Veerle's kamer. Stond helemaal blank. Grrrrrrrrrr. En als het nou de 1e x was. Vorige week vulde ik het bad met een volle emmer terwijl de stop nog open stond. Hoe lomp kan je zijn he.

Komt me erg bekend voor.... ach kan de beste overkomen
quote:Konela schreef op 27 maart 2009 @ 10:29:

Veerle heeft vandaag trouwens een pakje aan van Imps & Elfs (mijn vriendin heeft een webwinkeltje in die kleding waar ze voor veel korting die kleertjes verkoopt, even reclame maken hoor, hahah) maar dat is net zo'n trainingspakkie. Van dat licht roze, zo'n soort huispak. Het is vandaag echt net een kleine Annie, moest gewoon lachen toen ik naar haar keek. Maar ach, elk pakje moet een keer gedragen worden toch??? En als ze licht roze draagt, lijkt het alsof ze rossig haar heeft. Nee, vandaag gaan we maar geen foto's maken....
Kruidvatluiers, ik vind ze drie keer niks, maar op het kdv gebruiken ze ze wel. Seppe heeft vaak luieruitslag van ze, thuis gebruiken we pampers. Die van Ah zijn net planken.

Condooms vind ik ook niks, precies wat je zegt Floor, dat geluid! Het idee van een natuurlijke cyclus vind ik wel mooi, dat heb je niet met een Mirena, maar met een koperspiraal komt er dus wel een ei vrij maar kan een eventueel bevruchte eicel niet innestellen. Dan is er dus al een bevruchting geweest en vanuit mijn lichtantroposofische achtergrond kan ik daar niet zo goed mee leven.

Nog even over babyzwemmen, je kan via de site easy2travel.nl en dan www ervoor zwembroekjes en pakjes bestellen met een ingebouwde luier. Heel handig. Ik heb nog nooit meegemaakt dat Seppe in het water poepte trouwens.

Barrel, tuuk is er niks mis met jouw bv. Misschien een regeldagje. Heb je veel gedaan de laatste dagen? Of ben je gespannen door het gehuil. Kan best zijn dat je bv even is teruggelopen. Door vaak aan te leggen komt het weer goed. Even lastig, maar je moet erdoorheen. Ik vind dat je een leuk tijdschrift hebt verdient vandaag. Kun je lezen en voeden tegelijk?

Bagheera, via infofilter, google eens, kun je je afmelden voor dit soort onzin. Doen hoor, want over twee maanden krijg je een telefoontje van de disneyclub, want je wil toch het beste voor je kind, van de begrafenisverzekering, want stel dat je kind iets overkomt, van de spaarbank, want je wil toch het beste voor je kind....

Ik heb die doos wel opgehaald bij Etos, maar daarna ben ik verhuisd en ik heb een vals telefoonnummer opgegevn

Konela, als je dan toch reclame maakt noem dan ook even de naam van die winkel, nu ben ik nieuwsgierig. Ik ben gister losgegaan bij Goodmoodkids. Ga maar eens kijken. Hele leuke jumpsuits, jurkjes, broekjes, in kleuren die heel mooi staan bij rossig haar. Mila's haar is ook een beetje rossig. Trekt straks bij naar wittig blond, had Seppe ook.
Ik dacht dat ik de enige was die dat geluid van condooms nogal 'ontsierend' vond, haha. Ik heb er wel eens de slappe lach van gekregen en toen werd er nog meer slap .

Kabouter, bedankt voor je uitleg. Ik heb de poli gebeld en gevraagd of ze die mirena er niet meteen in kunnen jassen na die echo. En dat kon. Dus de Mirena ligt hier al klaar. (mijn vorige huisarts bij de eerste mirena: 'als je hem ophaalt bij de apotheek, niet schrikken, hoor. Het is nogal een lange doos, maar hij hoeft er echt niet helemaal in' ).

Een rondje infofilter doe ik heel regelmatig. Ik geef ook gewoon valse telefoonnummers en emailadressen op . Alleen degene die mij nu heeft opgegeven, heeft echt alles doorgegeven, nog net mijn maat onderbroek niet. KPN-nummer, ADSL-nummer, mijn volledige naam (naam man-eigen naam), etc. GRRRRRRRRR
@ Ibbel, haar website is www.kleineroos.nl Niet alle merken zijn er in baby-maten maar Imps & Elfs in elk geval wel.

Hmmm, werkster is altijd 5 minuten te vroeg en nu is ze er nog niet. Kan mobiel even niet vinden maar wédden dat ik wéééér een sms heb dat ze niet kan. Ze is zooo makkelijk! Ga tel maar ff zoeken.

@ Bagheera, ik ben ook heeeeel benieuwd naar de tandjes! Hopelijk krijgt hij jou gebit, alhoewel 2 rijen tanden wel weer heel stoer is!!
quote:Bagheera schreef op 27 maart 2009 @ 11:07:

Ik dacht dat ik de enige was die dat geluid van condooms nogal 'ontsierend' vond, haha. Ik heb er wel eens de slappe lach van gekregen en toen werd er nog meer slap .

Whaa Bagheera... *lol*

Ok en dan nog ff meer lol om Konela en haar badperikelen..

Ok en dan nog een keer om Konela en haar Annie. Ik heb hier net zo'n soort pakkie gehad. Iets wat ik totaal niet mooi vind. En vriend ook niet.. Laatst ook, had ze iets aan wat ik niet heel leuk vind, maar goed, komen er tig mensen in de supermarkt in de wagen loeren. En als ze op haar mooist is komt er niemand..

;-$ gister een hele grote schijtluier op m'n werk tijdens lunchtijd.. Zit er een collega in de buurt die smetvrees heeft ;-$

(tsja die collega's heb je op een steriele afdeling.. betekent niet dat de kantine ook steriel is..)
Haaai Konela!!

Ik heb daar al eens iets gekocht! (je had m al eens eerder gegeven..)

Haha, gelukkig heeft I&E ook leuke shirtjes.. En neit alleen trainingspakkies.. Heb een hele leuke witte met 'the future is mine'. Ben normaal niet zo fan van de teksterige shirtjes, maar dees vind ik errug leuk!
quote:Konela schreef op 26 maart 2009 @ 14:57:

Even iets heel anders... welke luiers gebruiken jullie? Ik tot nu toe pampers, maar vandaag Kruidvat-merk gehaald. Ervaring??

Ik gebruik nu al enkele weken kruidvat luiers. Omdat meisje erg gevoelige billetjes heeft. Pampers was zo goed in het drooghouden van billen dat ze er irritaties van kreeg. Met kruidvat luiers heeft ze daar geen last van.

In bed slapen. Tja ze doet het 's nachts en 's avonds prima, maar overdag gaat het niet goed. Net als bij Bagheera huilen tot ze totaal overstuur is, soms met spugen. Dan neem ik het inderdaad niet zo nauw, ze ligt nu in de shelter te dutten. En zolang ze het ' s nachts wel doet ben ik allang blij.

Ik ben ook wel eens jaloers op vriendlief die nog een leuk leven buiten de deur heeft. Ik voel mij af en toe echt een wandelende voedings- / verschoonmachine. Ik zou echt graag een dagje met hem ruilen Aan de andere kant hij heeft het erg druk en kan daardoor niet zo van ons meisje genieten als ik. Dat lijkt mij dan ook weer niet leuk.

Gaat iedereen hier trouwens weer werken? En hoeveel werken jullie dan? Of zijn er ook thuisblijfmoeders? Ik moet mijn scriptie voor september afscchrijven en daarna weet ik het nog niet zo goed. Ik kan beginnen met een nieuwe (lees drukke) opleiding van een jaar. Of ik kan aan de slag als docent zonder bevoegdheid. Ik zit te twijfelen om te beginnen met het tweede maar ik heb geen idee hoeveel uren ik dan wil aannemen.
Mara, ik had 2 banen, Bij de ene werkte is 2 dgn en bij de andere 3. Die baan van 2 dagen heb ik opgezegd, dus ga straks 3 dagen werken. Alleen is die baan van 3 dagen niet zo leuk en sta ik elke dag in de file (is aan de A27, grrrr). Maar het salaris op die baan is veel hoger en eerlijk gezegd vind ik dat wel belangrijk. Werk vind ik eigenlijk zo oninteressant, ik werk echt zodat vriend & ik (en nu ook Veerle natuurlijk...) veeeeel leuke dingen kunnen doen (vakanties, uit eten, etc). En op mijn baan van 2 dagen (die op 5 minuten rijden is, snik snik) zou ik echt een paar honderd euro per maand moeten inleveren..... Vriend en ik bidden ook welke week dat wij de lotto winnen. Dat zou zo goed besteed zijn aan ons!!!

Ik vind het niet erg weer te gaan werken, maar vind het wel erg weer naar die baan te moeten.

Is er een optie dat jou die opleiding deeltijd zou doen? Lastige keuze hoor. Aan de ene kant denk ik, een jaar gaat zo snel voorbij, even doorzetten en je hebt het. Aan de andere kant.... ze is nu nog zo klein en je kan heel je leven nog zo'n opleiding volgen. Kan je het financieel gezien redden als je werken nog een jaar uitstelt?
Mara, ik heb het ook wel een beetje gehad, hoor. Met dat thuiszitten. Ben 6 weken voor mijn verlof gestopt en heb de laatste 6 weken van de zwangerschap zo'n beetje in bed uitgelegen. Normaal heb ik een vrij druk sociaal leven. Veel uit eten, winkelen, lunchen met vriendinnen, theater, concerten, nou ja: alle dingen waar je een baby niet mee naartoe neemt. Man is wat minder uithuizig, dus voor hem verandert er minder. Alhoewel, de schat haalde mij en mijn vriendin(-nen) met de auto vaak op. Reed hij weer midden in de nacht met een stel aangeschoten dames in de auto. Dat kan nu dus ook niet meer, haha. Ik heb gelukkig nu weer wat leuke afspraken staan. Ik ga morgen met een vriendin winkelen. Zij komt nog op kraambezoek en heeft he-le-maal niets met kinderen. Dus toen ik haar voorstelde om na de blik in de wieg, samen te gaan winkelen en lunchen in Utrecht, verzette ze meteen haar andere afspraak, haha.

Ik ben helaas fysiek nog niet helemaal op orde, maar ik snak zo naar mijn werk dat ik het onbetaalde ouderschapsverlof niet opneem (ik werk ivm fysieke problemen maar 3 dagen) en gewoon 1 mei ga beginnen. Ik vind het wel erg zoon naar het KVD te moeten brengen.... maar gelukkig neemt man wel 1 dag in de week onbetaald ouderschapsverlof op. Dus zoon hoeft maar 2 dagen naar het KDV.
Bagheera, hier precies hetzelfde. Ik elke vrijdagavond op stap met vriendinnen en die lieve schat haalde me altijd op. Wat kan je soms toch boffen he... Nu ga ik zondag voor 't eerst weer naar theater (Sunset Boulevard) en volgende week vrijdag stappen met vriendinnen. Moet alleen nog vervoer naar huis regelen, haha!

Ook hier ik 3 dagen werken, vriend 4, dus 2 dagen opvang. En opnemen va ouderschapsverlof... Volgens mij kan dat tot het 8e levensjaar, dus zolang het nog niet noodzakelijk is, maak ik er geen gebruik van. Wie weet wat de toekomst brengt (zoals ik er nu over denk ik elk geval geen 2e, haha) maar wie weet komt dat osv ooit nog heel goed van pas.

Voel me trouwens echt schuldig. Veerle ligt vanaf 10 uur hartstikke vast te slapen en wat ik heb ik gedaan...... beetje opruimen, voordeur gesopt en voor de rest op m'n gat gezeten. En dan straks weer tegen vriend zeggen "oh.... ik om echt tot niets op zo'n dag hoor...". Schaam, schaam......

Is nog steeds droog hier trouwens!
he bagheera je mag een gegeven paard niet in de bek kijken

Jammer dat je niet weet wie het was kon je hem/haar netjes

ha(r)telijk bedanken

Condooms, brrrrr superhekel aan en vriend ook (kunnen er beide niet mee omgaan )

Wb werk is het voor mij anders ik woon op mijn werk. We hebben het nu wel zo geregeld, dat ik 'extra' ben en in eerste instantie voor de kinderen zorg. \Zo ben ik heel flexibel en kan ik overal inspringen waar nodig. Prima geregeld!

Veel luiers bij zoonlief geprobeerd: oa

AH goed maar zo hard

Huggies altijd lekken (te smal volgens mij)

Kruidvat prima luier

Pampers top! dus nu ook weer

Imps & Elfs heeft hele leuke kleding. Merle heeft momenteel een wit jurkje ervan aan

Helaas steekt er zo grote kale bolo bovenuit, nee een staartje zit er niet in, nog geeneens een speltje

Maar ze is wel een lekker ding hoor!!
Hoi,

Man komt morgen terug en moet volgende week weer de hele week weg . Ik heb het er eerlijk gezegd wel een beetje mee gehad. Heb ook het idee dat mijn bv terugloopt, Bojan wil iedere 2 uur aan de tiet. Gezellig. Gisteren bij de vk geweest en mijn bloeddruk was ook ineens behoorlijk hoog, vast stress.

Maar verder gaat het hier goed hoor . moet lachen om Veerle in een Annie pakje. Erg hoor, ik baal er ook van als mensen Bojan zien en hij niet zijn leukste kleertjes aanbheeft. Vreemd want het is van zichzelf een onwijs knap kind, dus hij heeft helemaal geen mooie kleertjes nodig

Haha en die ritselende comdooms. Haha. Daar hebben wij nooit last van eigenlijk., hmm.

Vanmorgen onverwacht kraambezoek gehad. Gezellig, want het regende en ik zat me te vervelen
hmm er gaat iets mis
Dochter is het hele huis aan het stofzuigen. Handig hoor zo'n hulpje. Il hoef geen werkster

Vanochtend trof ik een hoopje poep aan in het bedje . Lag ook nog een kindje tussen. Heb met de wasknijper op de neus zoon uit bed gevist, poepkleertjes eraf gepeld en schone kleertje aan, bedje verschoont en bakerzak meteen gewassen (want heb er mar 1 en zoon slaapt echt niet zonder) . Lekker was dat Milena intussen met de poeppyjama en romper aan de haal was gegaan. Lekker, maar wel meteen de hele bovenverdieping schoon moeten poetsen, dus dat is ook weer gebeurd . Volgende keer maar niet de luier tijdens de nachtvoedingen niet verschonen. Vannacht weer 2 nachtvoedingen, geeuw.

Bojan slaapt trouwens nooit bij ons in bed. 's Nachts moet ie in zijn eigen bedje slapen en de ochtend begint hier helaas zo vroeg dat ie dan nog niet wakker is.

Bah er begint er hier 1 te stieren. Volgens mij heeft ze in haar broek gepoept. Ga nog maar eens verschonen en dan naar buiten. Tis hier ein delijk droog (maar wel heel grijs)
Frans, had je echt een wasknijper op je neus???? Oh mennnn, ik kom niet meer bij.

Wat een grappige verhalen allemaal. Zijn we allemaal een beetje melig, ofzo?
Hier overigens ook altijd: als hij zijn stomste (nood-)kleertjes aanheeft, van die schreeuwige combinaties omdat ik daar toevallig 's nachts na het onderpiesen met 1 hand op de baby en de ander helemaal gestrekt hengelen tot ik een mouwtje of pijpje beetheb, bijkon, wil iedereen hem zien. Heb ik zijn schattigste of stoerste pakje aan, zitten we samen in huis mooi te wezen omdat ik om wat voor reden dan ook, de deur niet uitkom. Ik moet die stomme kleertjes gewoon verder weg leggen, haha.

Vorige week was hij wel heel schattig , wij vierden o.a. Iraans nieuwjaar bij een vriendin en hij had toen een heel schattig babypakje aan en heeft bij alle vrouwen op schoot gelegen (en ongegeneerd de borsten betast. commentaar man: had ik er maar meer van genoten toen ik klein was, haha). Iedere keer als er een oog openging, lag hij bij een andere vrouw. We hebben hem niet horen klagen . Hij was echt superzoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven