!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Hihi er was er maar een die we konden bekijken zonder dat het te laat werd en wij in slaap vielen : Bride Wars. Mijn vriend na het einde " ik heb nog nooit zo'n vrouwenfilm gezien" Haha. Maar het laat wel zien dat ie van mij houdt hihi
Whaha, echt een vrouwenfilm inderdaad. Was het wel leuk?
Vandaag ook naar het cb geweest.

Voor de 2e keer de prikjes gehad. Tessa begon ook goed te huilen.

Adviezen gehad over het huilen/krijsen. ze doet het al een paar dagen van 16.00-23.00 uur

Konela@ Dat zo vragen doen ze bij mij ook op het cb. Vooral de vpk's zijn er top in.

Vanmiddag wezen shoppen. 2 shirtjes gekocht bij de hm . Prijzencircus geweest voor lief. ( Eigenlijk helemaal tegen mijn principe in. Voor man kleren halen)

Naar de rituals winkel mijn kadobonnen opgemaakt. ( hamman set). 3,5 uur weggeweest.

Tessa heeft de hele tijd geslapen in de wieg.

Wel lastig met passen en kleine winkels. Bijna lag er al een grote vent op de kinderwagen.

Zit zelf ook te denken aan een andere auto. Heb nu een 3 deurs fiat punto sporting. Niet echt handig met zo'n kleine. Alles kan er net in. Of moet eerst gestript worden en kan er dan in.

Ik zit zelf aan opel corsa of toyota yaris te denken.
geniet nooit met mate
Kabouter wij hadden ook een Punto, was idd niet zo handig! En hij lekte benzine, dus ook niet zo veilig hahaha!

We hebben nu een bmw 320 en dat past allemaal heel prima.

Heeft Tessa geen sprongetje misschien? Omdat ze zoveel huilt?
Ja het was erg gezellig. We waren wat aan de vroege kant dus we konden ook nog een uurtje keuvelen voordat de film begon. Ik vond het vooral fijn om even lekker alleen te zijn

Kabouter: Mijn ouders hebben een corsa best een relaxed wagentje maar de meeste corsa uitvoeringen (die ik heb gezien) zijn 3 deurs. Je kunt vast wel een 5 deurs upgraden

Wij zitten te denken aan een hyundai i10 daar heb ik vandaag naar gekeken. Dat vond ik echt een relaxed autootje met genoeg ruimte voor de wagen en de hond :-)
Oh wat lekker. Ik vind dat ook zo lekker om even alleen te zijn, samen of echt alleen. Daarom ga ik echt regelmatig even alleen boodschappen doen ofzo. Laad je weer helemaal op he?

We hadden trouwens wat debiels...Onze auto viel dus haast uitelkaar en daarom ook snel inruilen. Mijn vriend was hem even aan het opruimen voor we hem zouden inruilen. Start hij de auto, breekt de sleutel af! In het contact! Gelukkig konden we hem nog starten door het afgebroken deel op het deel in het contact te zetten, maar dat was ff schrikken!

Geen problemen gehad met de inruil gelukkig..
Ooooooh, ik word gek. Zoon heeft vanmiddag zowaar 3 uurtjes geslapen, maar ik betaal het terug met rente. Al vanaf 20.00 uur probeer ik hem te laten slapen. Hij Wil Het Niet. En inmiddels is hij al zo'n beetje toe aan de volgende voeding. Ik ben vannacht alleen (man heeft nachtdienst), dus dat gaat een lange nacht worden.

Nou, het huilen is overgegaan in krijsen, dus ik ga maar weer es kijken en troosten.
Hehe mijn schoonmoeder stond op de stoep en is nu pas weer weggegaan dus geen tijd om hier verder te lezen en te schrijven. Dus nu een nieuwe poging. Heb net gelezen dat Sjaanie naar de bingo is geweest en nog niet hoe het afgelopen is. Ik ga snel verder lezen, spannend hoor.

@Jannes, sta helemaal versteld van je kolfproductie. Ga ik me direct afvragen hoeveel ik produceer en er dus gedronken wordt.

@Floor, lees dat Freek al helemaal aangepast was bij je schoonouders. Wat zijn ze nog flexibel he die kleintjes van ons.

@Bokito, hier slaapt zoon ook nog steeds met zijn gewone kleertjes aan. Hij slaapt er overdag ook in en zie nog niet echt een noodzaak om dat 's nachts te veranderen. Hij heeft ook heel veel kleertjes en geen enkele pyama.

Dus jij hebt helemaal geen kolf nodig Ben jij dan ook iedere keer kleddernat van de melk als zoon gaat pruttelen. Ik heb 's nachts echt 3 hemdjes nodig om een beetje droog de nacht door te komen. En overdag gaat het ook wel eens fout. Hoe doen jullie dat trouwens met die lekkende borsten?

@Summerbreeze, petje af hoor dat jij fulltime kolft en dan ook nog de clustervoedingen doet. Heb daar heel veel bewondering voor. En hoe staat het nu met de baby born?? Ai, lees net dat ze aan het stuiteren was. Je kent haar al behoorlijk goed.

Hier ook een behoorlijke tsr maar die is echt niet pijnlijk. De enige die echt fanatiek moet doordrinken is mijn lieve mannetje en dat doet hij dan ook en ik natuurlijk die dan weer een schoon shirt aan moet omdat de andere borst gezellig mee gaat doen.

@Ringel, Fenna blijft maar van die superlange nachten maken. zo lang kan ik zelfs niet slapen ook al zou ik willen En balen dat je wel in het gips moet.

@Frans, haha er wordt dus niet decent gevoed bij jou. Moet er wel heel erg om lachen

@Konela, ging het goed op het CB met de prikjes voor Veerle? Oh ja en hier wordt eigenlijkk standaard gegaan voor de ronde van 12 uur. 's Ochtends gebeurd hier verder weinig behalve voeden/verschonen/badderen/luieren/etc. En hier voed ik ook wel eens voor het bad. Als hij erge honger heeft dan doe ik dat liever.

@Skoempie, dan heb jij al meer dan een half jaar niet meer geshopt voor jezelf. Wordt hoogste tijd dat je weer gaat Ik heb de zwngerschapsbroeken niet meer aangeraakt na de bevalling. Heb wel veel in joggingbroek gelopen maar dan wel een gewone. Had er echt zo genoeg van en heb ze nu aan een zwangere vriendin gegeven. Weg ermee!

Hopelijk kan de dokter het hartje binnenkort goed beluisteren en hoort hij helemaal niets. Wel spannend dat soort onderzoeken.

Bagheera, succes met de voeding en hopelijk slaapt zoon straks wel. Hij moet toch eens moe worden.

Hier duurde het vanavond ook heel lang voordat zoon sliep. Had, volgens mij, ook heel veel te maken met een trotse oma die steeds in zijn wiegje keek, speen in zijn mond duwde en enthousiast tegen hem begon te praten. Ik zou ook niet in slaapp vallen. Ik begon me er op een gegeven moment echt aan te ergeren want hij sliep dus ook niet tussen twee voedingen en daarna duurde het ook te lang voordat hij sliep. Ben nu benieuwd hoe de nacht gaat verlopen. Hij slaapt nu als een roosje maar ja, zij is nu ook al 1,5 uur naar huis. Had daar toch wat assertiever in moeten zijn maar dat blijft moeilijk.
Nou, het zal opvoedkundig wel helemaal niet verantwoord zijn, maar ik was er helemaal klaar mee. Zoon heeft krampjes, huilenhuilenhuilen, flinke krassen met bloed over het gezichtje, het schuldige nageltje heb ik nog niet kunnen traceren, toch maar van zijn kamer gehaald is op schoot in slaap gevallen en ligt nu te pitten in de box, ik ben bang dat wanneer ik hem in bed leg, het circus overnieuw begint. Morgen een nieuwe poging tot opvoeden Ik ga niet meer naar bed, geef hem over uiterlijk anderhalve uur zijn voeding en hoop dat hij daarna verder slaapt.

Bluester, het blijft moeilijk, he? Tegen je eigen moeder zou je het sneller zeggen, maar toch teveel respect voor je schoonmoeder om in te grijpen. Hier ook, hoor. Ze is nogal onhandig met zoon, dus als ze hem de fles geeft, moet ik echt af en toe wat zeggen om te voorkomen dat zoon teveel lucht trekt/ ondersteboven hangt (beetje overdreven, hoor,haha), enzo. Ik zou ook niet in slaap vallen als schoonmoeder mij een speen in de mond duwde, hahahaha.

Floor, fijn dat je het hebt weten te klaren met die vriend. Het wordt er vaak heel ingewikkeld van en kan je zelfs die vriendschap kosten. Buiten de vraag of je man anders over een open relatie denkt wanneer het zo'n goede vriend betreft. Dat zou nog wel es bedreigend kunnen zijn. En dat alles voor een nacht.

Mij lijkt het ook wel eens lekker om 'buiten de deur te eten' maar als man dit zou doen, zou ik 'not amused' zijn. Heerlijk, zo'n dubbele moraal. Man denkt er precies hetzelfde over, dus we doen het maar niet, haha.

Frans, je schrijft leuk! Is je man al weer weg?

Kabouter, hoe is het met Tessa na de prikjes? Lastig, he? Met zo'n wagen winkelen in de k**kleine winkels.

Konela, hoe doet Veerle het nu na de prikjes? Als Veerle huilt en je pakt haar op, wordt ze dan uiteindelijk stil of blijft ze huilen? Als je een naar gevoel hebt over de vragen van het cb, dan moet je ze gewoon bellen, hoor. En dan zeggen wat je hier hebt opgeschreven.

Al die auto's... volgens mij houden wij de economie wel draaiende. Een grote auto is echt heerlijk (tenzij je hem moet parkeren in de stad). Vandaag wandelwagen mee, maxicosi, grote sporttas, verzorgingstas, man, kind, ikzelf en we hadden nog ruimte over!!!

Ik ben dus lekker naar mijn zus geweest. Zij heeft 3 dochters en onze zoon was even de prins. Nichtje had zelfs een kroon voor hem gemaakt, lief he? Trut dat ik ben, ben ik die vergeten mee te nemen. Wel leuke foto's van gemaakt. Man heb ik maar uit de sportschool opgehaald en weer terug gereden naar zus. Uiteindelijk zijn we blijven eten. Was superleuk, ik spreek mijn zus meerdere keren per week telefonisch, maar helaas zien we elkaar minder dan we zouden willen .

Nou, zoon ligt weer te sputteren, dit gaat echt een heel lange nacht worden.
Tessa is echt hangerig van de prikjes. Wil alleen slapen, en op de arm. De rest is meteen hard huilen. Vanavond wel een paracetamol zetpil gegeven. Voelt ze zich ook weer wat lekkerder.

Zo nu is de fles weer warm.
geniet nooit met mate
Bagheera, hoe is de nacht gegaan? Pittig hoor, wat rot dat zoon zoveel moeite heeft met slapen. Zou een Puckababy misschien iets voor hem zijn? Daar slaapt Veerle in omdat ze zo onrustig was en dan kan ze in elk geval niet met haar armpjes maaien. En als je het wiegje naast jouw bed zou zetten, werkt dat? Dat zoontje hoort / voelt dat jij dichtbij bent? Sterkte, ik hoop dat je een beetje uit hebt kunnen rusten.
Ik ben ook fan van de puckababy hoor! Bojan slaapt echt niet zonder (hmm dat wordt wel een probleem als ie straks 18 is )

Mara, leuk zo lekker weg samen!! Haha en die film, hij lijkt mij al erg, arme vent van je!

Ik ben ook al blij als ik heerlijk alleen boodschappen kan gaan doen. Ik weet nog dat ik 6 dagen na mijn bevalling helemaal gelukkig en hyper savonds door de ah liep, lekker helemaal alleen!

Bagheera, armerd, hoe is jullie nacht gegaan? Hopenlijk was je zoon zo moe dat ie toch in slaap gevallen is. Leuk zoon de prins!!

Bluester, moeilijk is dat he. Vind ik ook hoor. Ook tegen mij eigen moeder eerlijk gezegd. Gelukkig is Bojan heel makkelijk, die doet gewoon zijn ogen dicht als het hem teveel wordt (haha tis net mijn man).

Leuk al die nieuwe auto's! Wij hebben toen MIlena kwam ook een nieuwe auto gekregen (of nou ja gekregen..). Ook een soort slagschip . Ik heb zelfs ook een nieuw autootje genomen. Had een kleine oldtimer, nu een iets grotere. Ik heb ok gedoe met de sleutel trouwens (wie was dat ook alw eer waar de sleutel afbrak, haha). Mijn sleutel moet je omdraaien en dan moet je een knop indrukken, want dat laatste gedeelte om te starten doet het niet meer. Heb eerst een paar weken als een dief draadjes tegen elkaar gehouden, maar nu dus een knop

Man is vandaag weer weg, ongezellig hoor.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Kabouter en Konela (meeen heb vannacht nog wakker gelegen om te bedenken waar die ne ook al weer voor stond. Waar heb je dat ook al weer geschreven? Dan kan ik even terugzoeken ) hoe is het met Tessa en Veerle, nog veel last van de prikjes?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nou, het was een compleet drama. Om kwart voor een viel hij eindelijk in slaap. Toen kon ik dus niet meer slapen, heb het nog half drie zien worden. Om kwart voor vijf kwam hij weer (en tussendoor schreeuwde hij me wakker, maar toen ik voor de kinderkamerdeur stond, hoorde ik hem niet meer) en daarna heb ik dus niet meer geslapen. Zucht. Vanochtend heb ik hem om 7 uur in bed genomen, maar aangezien man moe uit nachtdienst kwam, sliep ik niet echt omdat ik in de gaten moest houden of zoon hem niet wakker hield/schopte. Ons bed is nl. maar 1.40m breed, dus het houdt niet over.

Op onze kamer slapen was al helemaaaaal geen succes. Daar hadden we van te voren heel mooie ideeen over, maar de praktijk was helaas anders.

Normaal heeft hij niet zo'n last van zwiepende armpjes, maar gisteren dus wel en ik heb hier in het stadje in de etalage een puckababy zien hangen en die ga ik dus vandaag kopen. Nadat ik naar mijn schandalig dure kapper ben geweest.

Gisteren bij mij zus: mijn zus vraagt aan haar dochters: kun je zien dat Bagheera en ik zusjes zijn (we lijken niet echt op elkaar). Jaaaaaaa, zegt er 1: jullie hebben allebei een donkere streep in het haar!!!! En bedankt, he :-). Ik heb voor vandaag een afspraak bij de kapper staan en mijn zus voor vrijdag. De uitgroei werd een beetje zichtbaar, haha.
Haha Bagheera! Die nichtjes van jou, daar moet je het van hebben.. En de kapper maar profiteren.. Ik moet ook weer, maar heb een thuis-kapster en die is een maandje op vakantie..

Maar je hebt het verdiend, ff lekker verwennen bij de kapper na zo'n rotnacht!!

Ik heb de tabel ff een update gegeven, alleen skoemp, kan niet meer terug vinden hoe oud (jong) je bent, lees er zeker overheen want ik weet zeker dat je het geschreven hebt!

Misschien ga ik ook wel zo'n puckababy kopen.. Misschien maar ff op MP kijken. Nooit gedacht dat ik daar veel zou kopen, maar vind het steeds leuker worden zo. Net nog een badpakje gescoord van Lief!. Hihi, knalroze en er staat 'plons' op. Ik vond het echt te leuk!!

Frans, dat 'NE' staat op hyves. En idd, jij schrijft erg leuk!

Konela: ik hoop dat ze niet al te veel last heeft van de prikjes? Donderdag mogen wij.. Ik ben bang dat het net zo gaat als bij Milena 3 jaar geleden en bij jou nu.. Ze is ook een nogal (zachtuitgedrukt) temperamentvol meisje hier.. En vorige keer ook al iets te alert.. Wij (en de kleine miesjes en de mannen) lijken wel erg op elkaar hoor! Dat troost ook weer een beetje, bij mij werkt de gedachte dat ik niet de enige ben nl. altijd wel goed.

Oh de post.. nieuwsgierig.. Nou niet veel soeps, belasting en AH folder.

Haha dankzij jullie kolf/BV verhalen had ik vannacht in mijn dromen een zuignap op mijn tieten met een slang waar de melk doorheen liep. Ik had wel 5 dodieflesjes van 150 ml. vol en toen mikte vriend het door de gootsteen. En toen stond ons bed ineens andersom en kwam een vriendin een stoeltje schilderen.

Oftewel: lekker samenhangend dus!

Heerlijk he, Mara, dat even er uit samen! Kan je er weer ff tegen aan!

Summer, is T. al gesprongen? Hier is de sprong gemaakt gelukkig.. Lekker tuttig boek he, maar ja, wel handig.

Oh, we gaan zaterdag wrs. kijken bij 2 auto's. En 1 vd 2 MOET het worden van mij. PUNT UIT. Ik ben dat gezoek van vriend namelijk zat. Dan is dit weer niet goed, dan dat weer niet en dan spreekt hij zichzelf weer tegen.. Bijv. hij wil navigatie. Maar we hebben een tom-tom. Dus waarom? Weten jullie het?? Word er een beetje gek van.
PS. Frans: je hebt een verjongingskuurtje gehad, lekker he!
Sjaanie, ik ben 26 jaartjes jong.

Oh, wat vervelend dat sommige kleintjes zoveel huilen...en ondanks dat je de meeste huiltjes wel herkent, soms kun je echt niks doen om ze stil te krijgen. Hier valt het mee, maar ik ben dan ook vrij makkelijk. Als zoon huilt (krijst) dan gaat ie op de arm en als hij dat wil mag ie daar een paar uur blijven liggen. Dit werkt heel goed. Gister werkte dat alleen ook niet en ben ik met de kinderwagen buiten gaan lopen, was toch nog lekker weer. Vandaag is het hier heel grijs.

Wat fijn dat jullie de kapper echt als een uitje en een momentje verwennen voor jezelf zien. Ik ervaar het eerder als een must en ga dan ook maar 1 keer per jaar naar de kapper, en zelfs dan zijn er weinig tot geen dooie puntjes te vinden. Mijn haar is gewoon heel gezond en heb makkelijk model wat ik eigenlijk altijd in staart of knot heb.

Snik, snik, ben jaloers op jullie nieuwe auto's. Ik wil ook zo graag een, was er immers voor de bevalling al druk mee, maar vriend wil niet echt meewerken en de financien ook niet. Dus dit bakje (Kabouter, Opel corsa, is echt te klein hoor voor en maxicosi en kinderwagen en 2 volwassenen en baby) gaat eerst weer door de apk volgende week en dan nog maar even sparen.

Hier is het nog steeds niet gezellig geweest in bed. :( Ben s'avonds simpelweg te moe...

Wij moeten volgende week naar CB, vriend gaat mee en heb gezegd dat als er prikjes gedaan moeten worden dat ik wel even de kamer uitloop. Denk niet dat mijn moederhart dat aankan.

Floor, blij dat de vlinders opgehouden zijn met fladderen...

Hier nog geen uitje alleen of saampjes gehad. Heb over 3 weken weekendje Volendam staan met mijn vriendinnen, maar de kleine gaat gewoon mee. Ik heb zo'n vermoeden dat ik geen luier hoef te verschonen dat weekend... ze zijn zo dol op de kleine man.

Heeft iemand ervaring met Huggies? Zijn namelijk in de aanbieding bij Trekpleister en ben al bijna door mijn voorraad Pampers heen.
pff ben pas bij gister half 11 met bijlezen..

Konela geloof ik, jij wou voor een Yaris kijken? Kijk dan wel voor een 5 deurs. Wij hebben een 3 deurs en dat is dus verschrikkelijk! De gordel achterin is te kort voor de maxicosi. Dus mc staat voorin en zoon daarachter. En ik ernaast. Stoel van zoon kan wel voorin maar dat kan de stoel niet naar voor dus moest ik zoon iedere keer in z'n stoeltje smijten.. (13 kilo lief in de stoel zetten met een hoogzwangere buik is niet te doen) Arm kind!

Wij gaan ook naar een andere auto kijken (neem wel de wandelwagen mee!!!) maar eerst even de belastingdienst afwachten...

Zoon vertikt het om in z'n eigen bedje te slapen, hij was om 3 uur vannacht klaarwakker en heeft verder bij ons geslapen. Ga denk ik maar voor een groot bed kijken. Hoe hebben de andere peutermoeders dit gedaan? De deurklin nog omhoog gedaan en evt kussens naast het bed?

Marianne wat super!!! Bultje bij zoontje slinkt gelukkig.

Floor, ik snap denk ik wel wat je bedoeld. Ik heb zó'n zin in sex.. Bijna de hele dag door (alleen is virend veel aan het werk en heeft geen zin in condooms..) dus ik hoef nu ook niet alleen te zijn met een leuke vrijgezel ;p haha 'gelukkig' ben ik in het bezit van een enorme zwemband, die houdt me wel tegen!

Ringel wat balen dat je gips moet.. Maar ja als het werkt..

Lein heb je het gesprek al gehad?

Moeders met huilbaby's, heel veel sterkte... Zoontje was gister aan het huilen en ik weet echt niet hoe jullie de dag doorkomen, je kan niks! Een hele dikke knuffel van mij!

Ga mezelf even nuttig maken, wil vanmiddag lekker naar buiten dus ga de piepers alvast schillen, dan hoef ik het alleen nog maar op te zetten.

(ohja hier hebben wij ook geen zoontje maar 'moppertje/baby/knapperdje/lieverdje/kikkertje/apie/boefje...)
Goedemiddag dames!

Ben ook weer van de partij. Veel te veel om terug te lezen, gaat me dus ook niet lukken . Heb alleen de laatste pagina gedaan (verder ga ik wel op zoek als ik dingen mis).

Veel onrustige kinderen met maaiende armpjes hier. De mijne is ook zo onrustig. Slaapt overdag alleen in de slendang bij mij. Heb net de Puckababy besteld, dank voor de tip, hoop dat het werkt!

Ringel, lees ik nu dat je in het gips moet? Heb ik even gemist. Is dat vanwege je polsklachten?

Bagheera, heb je vandaag nog wat bij kunnen slapen?

Marianne, wat heerlijk dat Melle niet geopereerd hoefde te worden!

Sjaanie, top dat je de tabel hebt gemaakt! Alleen: Ik mis Loewyz. Of was het de bedoeling dat ze ook uit de tabel gehaald werd? Mijn dochter is trouwens van 22-05-2007 (voor de volledigheid)

Ik ben gisteren bij een psycholoog geweest. Is me erg goed bevallen. Hij heeft wat rake vragen gesteld en heeft nu een aardig beeld van me. Hij wil de komende sessies onder andere gaan werken aan mijn schuldgevoel ('Heb je ergens schuld aan dan?') en mijn behoefte om het iedereen naar zijn/haar zin te maken, ten koste van mezelf. Leken me erg goede doelen.

Verder was hij heel stellig over mijn werk: 'Jij belt vandaag je werkgever en zegt dat je er over vier weken niet bent. Je weet ook niet wanneer wel, dat zie je vanzelf.'

Dus ik, gewillig als ik ben, heb gisteren inderdaad mijn baas gebeld en verteld dat ik er niet ben 27 april als ik me zo blijf voelen als nu (ik ben niet zo stellig geweest, mietje...). Baas reageerde rustig. Vond het vervelend voor me. Belt me over twee weken (eerst zien...). Verder stelde hij voor om op kraamvisite te komen met twee collega's. Heb gezegd dat me dat teveel wordt nu. Geen behoefte aan. Misschien later.

Heb een goed gevoel over de psych, hoop dat hij me de goede kant opstuurt. Het geeft me ook rust dat ik weet dat ik niet perse hoef te werken straks en dat ik hulp heb.

Met dochter gaat het goed, ze is zo sterk!! Ze is nu twee keer op het kdv geweest en dat gaat super! De andere kindjes zijn zoooo lief! Brengen haar speelgoed en helpen waar nodig. Het is zo bijzonder om te zien hoe zulke kleine mensjes al zoveel empathie hebben.

Ze had alleen diarree vorige week en dat is even wat minder met een gipsbroek... Ik haalde het halverwege haar bovenbenen nog tussen het gips uit... We hopen dat het redelijk schoon is, het stinkt in elk geval niet

Ik hoop dat ik nu weer wat actiever mee kan doen, ik doe mijn best!!

Liefs, Lein
Sjaanie die droom van jou whahaha!

Mannen en auto's he... Hier hadden we de knoop doorgehakt, bleef hij er nog over tobben of het wel de juiste keuze was..

En ik haat de kapper ook, achteraf ben ik wel altijd heel blij.

Ringel hoe is het nu?

Skoemp ik heb geen ervaring met Huggies, maar volgens mij zijn ze wel goed hoor! Wat houdt die aanbieding in?

Bagheera wat een rotnacht, gatver! Ik baker T altijd in, heb zo'n speciale doek (Swaddle me).

Anders maait ze zichzelf altijd wakker en hierin slaapt ze als een roosje.

Frans, ik was het met de gebroken sleutel haha. Wat voor oldtimer had je? Ik ben echt gek op auto's!

Bluester, wat irritant je schoonmoeder.. Hier ook zo een, alleen dan is het mijn eigen moeder. Die wil altijd de speen in T's mond proppen, ookal ligt ze keihard te slapen. Ik snap dat echt niet. Gelukkig kan ik op mijn eigen moeder wel goed boos worden. Op mijn schoonmoeder lukt dat dus echt niet, maar ook niet nodig gelukkig.

Het sprongetje is denk ik genomen haha.. Ze heeft weer van 22.00 tot 07.00 geslapen en toen van 7.30 tot 11.30 en nu ligt ze weer te knorren dus ik ben weer helemaal gelukkig. Ze had ook een overvolle poepluier, dus dat zat misschien ook dwars?

En oh wat een fantastisch weer buiten! Yeaah!

Straks een lekker wandelingetje maken denk ik. Maar ik plant mezelf eerst met een boekje op het balkon.
Oh Sjaanie, mannen en auto's, haha. Ik ben negen maanden zwanger geweest van een kind, man is negen maanden zwanger geweest van een auto, haha. Oh men, uren en uren en dagen achter internet alles uitzoeken. Voors en tegens. En ja, navigatie of tomtom maakt wel uit. Man wilde ook perse navigatie omdat dit schermpje netjes in het dashboard zit. Dat we nog niet weten hoe het werkt, is een tweede. Haha. Nou ja. Ik ben ons 2-en degene die kan kaartlezen....
Lein wat ontzettend goed dat je actie hebt ondernomen en je baas hebt gebeld. Voel je je nu beter? Of juist schuldgevoel nu? Gelukkig reageerde hij rustig!

En wat fijn dat je dochter het zo goed doet. Doe maar rustig aan hoor! :-) Voor zover de situatie dat toelaat natuurlijk.

Heb je wel al wat tijd voor jezelf kunnen creeëren?
Ik heb een schat van een kapper. Hij is zo nat als een krant, maakt allemaal complimentjes over mijn haar, kan ont-zet-tend goed verven en is een krullenkapper (hij is ook gespecialiseerd in black hair) dus weet met mijn fijn, krullend haar om te gaan. Hij is alleen een beetje duur . En ik ben zo ontzettend slecht in smalltalk dat zelfs de gesprekken bij de kapper doodbloeden, hahahahahaaaaa. Dus er wordt vaak in stilte geknipt, heerlijk.

Lein, klinkt een als een goed zetje in de rug, die psycholoog. Goed dat je je baas gebeld hebt, krijg je op dat vlak ook rust. Het is toch niet te doen om zo te gaan werken, dat gaat nooit lang goed en dan is iedereen veel verder van huis. Fijn dat het met je dochter zo goed gaat en ze naar het KDV kan, heb jij ook even je handen vrij voor je zoon en wellicht es een keertje voor jezelf.

Marianne en Melle: Top dat Melle niet geopereerd hoeft te worden. Was je niet vreselijk opgelucht?

Summer, dat ding van jou ziet er ook goed uit. Die Swaddle me dan, haha. Oh, ik merk al weer dat ik van jullie mijn goede humeur heb teruggevonden. Man gaat zo ontbijten en dan gaan we met z'n 3-tjes lekker naar het stadje en om 3 uur blijf ik bij de kapper en gaan zij weetikveelwat doen.

Bokito, ik heb ook zoveel zin. Het zal de lente wel zijn. Nu heb ik 9 april een afspraak voor de waterecho en ik hoop dat dan ook de mirena geplaatst kan worden en aangezien we net een pak van 24 condooms hebben aangebroken, vind ik eigenlijk heel Hollands dat deze wel op moeten voor de 9e :-). Nou mijn man nog overhalen, haha.
quote:Bagheera schreef op 31 maart 2009 @ 13:28:

Oh Sjaanie, mannen en auto's, haha. Ik ben negen maanden zwanger geweest van een kind, man is negen maanden zwanger geweest van een auto, haha.

Oh men, uren en uren en dagen achter internet alles uitzoeken. Voors en tegens. En ja, navigatie of tomtom maakt wel uit. Man wilde ook perse navigatie omdat dit schermpje netjes in het dashboard zit.

zwanger vd auto.. Zal een flinke kluif geweest zijn zo'n laguna..

En idd.. netjes in het dashboard...

Wat is het toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben..
quote:Sjaanie schreef op 31 maart 2009 @ 13:46:

[...]

zwanger vd auto.. Zal een flinke kluif geweest zijn zo'n laguna..

En idd.. netjes in het dashboard...

Wat is het toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben..Hij had het ook heel zwaar tijdens de bevalling .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven