!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Hopelijk heeft de HA de oplossing Sjaanie.

Skoempie: ik zie je al staan daar! Gelukkig heb je ervan genoten. En idd de kleintjes vinden veel goed.

Dat Jesse uit gaan zo leuk vindt, hahah B12 ben je klaar mee. Lekker de hort op dus. Met dat ziekenhuisbezoek erbij is hij natuurlijk al meer gewend dan de rest.

Hier slaapt ie thuis nog altijd het beste, alhoewel het hier in Friesland nu ook thuis is, geloof ik. Het is supermakkelijk en heel gezellig. Hij is nu 11 weken, dus ik maak mijn borst nog effe nat voor de 12-wekensprong. Echt geen zin in zo'n blerend kind, de halve dag in de draagzak. Hopelijk valt het mee. Merk aan mijn emotionele toestand dat ik echt uitkijk naar het moment dat manlief weer terug is.

Gisteren was die jongen dus op bezoek. Kwam gewoon via de achterdeur binnen wandelen, heel leuk. Freek sliep nog dus dat kwam wel goed uit. Lekker koffie gedronken in de megatuin van schoonouders. Hij vond het net vakantie, zo voelt het hier altijd voor mij dus ik ken dat.

We hebben net als de vorige keer eindeloos gekletst over van alles en nog wat, maar ik heb wel de vraag naar zijn eventuele vriendinnetjes overgeslagen dit keer.

Daarover en over sex praten leek me geen goed idee.

We hebben het over Lowlands gehad en dat hij het daar vorig jaar zo plezierig had gehad met mijn man, ik was niet mee ivm zwangerschap. Toen kwamen we samen tot de conclusie dat hij qua karakter enorm overeenkomt met mijn man. En dat het daarom tussen ons maar ook tussen hen enorm goed klikt.

Pff, dat was het dus de vorige keer. Uitgesproken en nu geen gevoelens meer voor hem! Mijn idee, dat ik alleen maar van dit gevoel af kom als ik hem nog een keer zie en me dit keer wapen tegen zijn charme, heeft gewerkt.

Hij vond Freek helemaal geweldig, mij een supermoeder en is voor het eten vertrokken in zijn supergave alfa. Haha. Voor iedereen was het een prettige middag. Ik merkte aan hem niet dat hij de vorige keer wat raars bij mij gemerkt had. Gelukkig maar. De volgende keer zien we elkaar vast weer in het bijzijn van mijn lieve man, dan is het helemaal gezellig. Gewoon als vrienden.

Freek doet het super, slaapt weer de nacht door, even een vergissinkje deze week dus.

Dames die alweer aan het werk zijn gegaan: hoeveel uur werken jullie per week en hoe was het???

Ik werk straks 21 uur per week en heb er ontzettend veel zin in.

Freek gedroeg zich bij de oppas ook bijna nog beter dan thuis, zal wel logisch zijn.

Het onweert hier!
wauw bagheera en barrel: het ritme is daar! geweldig en geniet van het doorslapen.
Haha die Skoempie.. ik zie je ook al staan, arme zoon van je! Nee hoor, heerlijk toch dat iemand anders de voeding heeft overgenomen? Je bent óók nog Skoempie hoor!

En wat leuk dat je vriendinnen ook klaar zijn voor het moederschap!

Floor jij hebt echt een leuk weekend gehad als ik dat zo lees!

Wij hebben gister (en vandaag zo te zien ook) de hele dag binnen gezeten omdat het alleen maar regent! en als het droog is is dat net op het moment dat het mij niet uitkomt.

Jemig zeg en al zoveel moeders weer (bijna) aan het werk... Hoe is het gegaan?!

Floor ik vind het heel knap dat je het lukt om Freek op het potje te krijgen, zoontje poept 9 van de 10 keer tijdens z'n voeding of in z'n slaap! En om nou met een blote baby en een potje onder m'n borst te gaan zitten ;)

Ik heb vandaag en morgen de hele dag oppaskids. Ik hoef ipc niks te doen, ze spelen lekker zelf. Maar moet ze toch in de gaten houden en merk dat dat toch vermoeiend is. Hoe doen de werkende moeders dit? Hebben jullie wel genoeg energie om je werk goed te doen?

B12 ik vind het toch raar dat je wond nog niet dicht is hoor! En dat voorstel van de gyn zou ik ook afslaan! Net als Bagheera, alsof je baarmoeder de Mona Lisa is zeg! (wat ook niet klopt, die behandelen ze nog beter!)

Draakje wat super dat je kleintje weer goed drinkt en lekker in z'n vel zit!

Kabouter hoe is het nou met je meisje?!

Barrel heerlijk dat ze nu een ritme heeft! En jemig zeg, ik heb al moeite met m'n eigen badkamer (mén je breekt je nek over alle was..) en jij moet een heel hotel runnen! Echt super!

Wel heel grappig, wij zijn vorig jaar bij jullie in de buurt op vakantie geweest, zó ontzettend mooi daar!

Mara jij natuurlijk nog ontzettend gefeliciteerd!!! Heb je een leuke verjaardag (voor het erst als moeder!) gehad?

Ik heb nog een stuk taart over van m'n verjaardag. Ik kon alleen nooit een reden bedenken waarom ik hem uit de vriezer zou moeten halen. Ik denk dat ik hem nu maar uit de vriezer haal omdát ik geen reden heb ;) Ik heb nog steeds een enorme buik over maar heb zó'n zin in taart!

Zoon is volgende maand jarig maar om nou nog een maand niet te snoepen, dat hou ik niet vol!

Gaan jullie nog iets speciaals doen met Koniginnedag? Zoon mag voor het eerst meedoen met de spelletjes dus duimen dat het mooi weer is!

Ga even marktplaats afstruinen voor mozaiekspulletjes, ik wil graag m'n gipsenbuiken gaan mozaieken!
Tja, ik geloof dat de buren er minder om konden lachen...

Konela, hier komt ook soms na de voeding waterig spul naar boven...heb geproefd (wat kun je als mama gekke dingen doen he?) maar proefde neutraal. Weet niet wat het is, is soms ook een paar uur na voeding, maar hij huilt niet, trekt alleen een moeilijk gezichtje en lacht dan weer verder...weet jij wat het is?

Vraagje voor de nieuwbakken moeders... 10 mei is het.... jaja...MOEDERDAG! Nu ben ik niet zo goed in dat soort dingen (heb 2 moeders gehad, beide zijn weg) dus vroeg me af of jullie dit 'vieren'' hebben jullie manlief al een paar hints gegeven?

Oh, gemopper uit de box...
Lees bovenstaand stukje terug en het staat er wat warrig... bedoel eigenlijk... doen jullie aan moederdag?
Skoempie, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ik heb geen idee wat dat witte is (nog niet geproefd eerlijk gezegd, haha). Maar de ka vroeg er naar in het "standaard-vragen-bij-stille-reflux-lijstje". Denk dat het zuur-oprispingen zijn. Maar zeker weten doe ik niet.

Moederdag... Ik vier het wel met mijn (schoon)moeder, maar 100% zeker dat vriend er niet bij stilstaat dat ook ik nu moeder ben. Heb deze week van mijn schoonzusje een prachtige ring gekregen met daarbij een hele mooie brief. Over dat ze vindt dat ik het super goed doe met Veerle, ook al is het niet altijd makkelijk. Was zó lief van haar. Heb voorgenomen om in die ring de naam + geb.datum van Veerle te laten graveren. En dat wordt dan mijn kado aan mezelf voor moederdag. Ga geen hints geven, daar ben ik een beetje te trots voor (is dat erg?). Gaan jullie mannen er wel aan denken???

Sjaanie, durf het bijna niet te zeggen maar Veerle heeft óók zo'n plek naast haar oog. Dacht eerst dat het allergie o.i.d. was, tot mijn moeder zei "ahhh, haar huidje is geïrriteerd van het zout van haar traantjes...". En toen dacht ik "dat is het!!!". Huilt jouw meisje met echte tranen en zou dat het kunnen zijn? Is de plek misschien aan de kant van haar voorkeurshouding, dus waar de traan heenrolt?

Vandaag voor 't eerst gewerkt. Vond het vreselijk... Heb niet gebeld naar opa & oma want als ik haar hoorde huilen, was ik meteen in de auto gestapt op weg naar huis. Maar het is hartstikke goed gegaan! Wel paar keer flink gehuild, maar ook héél goed geslapen! En met vriend en oma naar cb geweest voor de prikken (ze is niet gestolen). Ze schrok zich een hoedje van de prik en toen flink brullen. Ze is nu 12,5 week, 57 cm en 4966 gram. Een ukkepukkie.

En het werken viel hartstikke mee. Mijn vervangster (via detacheringsbureau) heeft veel juridische kennis en dat is schijnbaar erg goed bevallen. Dus kreeg vandaag al meteen een cursus voorgeschoteld met het vriendelijke verzoek mezelf aan te melden, want juridische kennis blijkt toch wel handig. Werk morgen ook nog samen met haar, veel overdracht, dus weinig tijd om te piekeren. Gelukkig maar. Vind het niet eens erg om morgen weer te gaan. Alleen erg dat om 5.30 uur de wekker gaat!!!
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Wat lief dat jullie aan mij gedacht hebben. Ik had gister een rustig dagje geplanned. Alleen mijn ouders en een vriendin zouden langskomen maar het werd uiteindelijk toch een stukje drukker dan ik verwacht had. Ik merk dat dingen toch al vrij snel wat druk voor mij zijn. Uiteindelijk heb ik in tranen mijn beste vriendin en een vriend 'weggestuurd' omdat ik het niet meer aan kon. Schijnbaar zijn de hormonen hier nog niet helemaal uitgewerkt

skoempie, Ik heb in een ver verleden al een keertje ik word ooit moederdag gevierd met mijn vriend hihi. Ik weet niet of ik er echt aan ga doen, en ik vrees dat ik vriend er echt op moet gaan wijzen wil hij het doorhebben Dat is natuurlijk ook al minder leuk.

Oh en I. trekt tegenwoordig aan de poppetjes van de babygym. Echt heel grappig om te zien ze kletst er ook soms tegen.

Wat relaxed dat sommigen al een ritme hebben, hier laat het nog wel even op zich wachten denk ik zo. Soms slaapt ze door en soms niet. Maar meestal ben ik voor 6 uur toch al weer gewekt door een kleintje dat eten wil.

Bokito gewoon lekker eten dat stuk taart, dat doe ik ook de hele tijd. Nja als ik taart heb dan.

Floortje fijn dat je het gewoon gezellig hebt gehad met je vriend. Lucht toch wel een beetje op lijkt mij. En gelukkig zijn de meeste mannen zulke onbenullen dat je bijna je slipje in hun gezicht moet gooien voordat ze doorhebben dat je interesse hebt.. En had hij dus niets door gehad.
anoniem_58672 wijzigde dit bericht op 27-04-2009 18:51
Reden: Netjes mijn zinnen afmaken ;-)
% gewijzigd
oeps 2x
Wij doen hier pas aan moederdag als het kind zelf iets kan. Dan iets zelfgemaakts of ontbijt op bed. Man denkt er wel aan maar ik vind het zelf onzin om wat te vragen/ bestellen.

Hij probeert me wel es te verassen en dat vind ik ook leuker dan valentijnsdag.

Kortom ik vind het te commercieel en mijn moeder zegt altijd: het is elke dag moederdag! Ze zorgde toch iedere dag voor mij?

Hihi.

Ik moet nu weg, de tomatenplant in de kas moet nog water hebben en anders is het donker. Gelukkig krijg ik de rest van de week visite of ga ik op visite!

Mara: leuk he dat ze iets uit drzelf is gaan doen!
hahaha floor bij ons net zo! Schoonmoeder verwacht van ons dat wij wat doen met moederdag en daarom doen we het juist niét! hahaha ieder jaar (en dat al voor de 10de keer dit jaar!) is het weer gezeik waarom we niks van ons hebben laten horen. Nou eh... dáárom niet!

Voor m'n moeder kopen we bijna altijd wel iets maar geven dat dan een week/maand/dag voor/na moederdag omdat we vinden dat we altijd een geweldige moeder hebben!

Maar ik weet nu al dat ik niks met moederdag krijg en gewoon zelf voor m'n ontbijt mag zorgen. (krijg je met een vriend die niet in een normaal gezin is opgegroeid..)

Skoempie mag ik weten waarom je je 2de moeder niet meer ziet of is dat te privé?

Mara geeft niks hoor, je bent nog maar pas bevallen en dan moet je al helemaal niet voor verrassingen komen te staan! Die drukte ineens is niet leuk (mén ik ben al zovaak in janken uitgebarsten als het te druk werd! Leuk donderdag weer met de fanfare, 3 keer raden wie dan moet janken omdat ze zo hard spelen!)

Leuk dat je dochtertje al naar de poppetjes gaat grijpen! Het gaat zo snel gewoon!

Zoontje werd vannacht weer om 4.10u wakker (de eerdere dagen pas na 5-ven) dus ik dacht nog even lekker te kunen pitten tot half 8. Maar mooi dat hij om 5.40 weer wou! Ook geen pijl op te trekken dus!

Zoon ligt trouwens in een groot bed nu, gaat gewoon hartstikke goed!

Konela wat super dat het zo goed is gegaan! (en dat je bijna gen tijd hebt om te piekeren!) Ik had dat ook vaak, maakte ik me helemaal druk omdat ik bv maar net genoeg voeding had meegegeven. Lag hij nog te pitten als ik kwam en moest ik thuis alsnog gaan kolven omdat hij niet wakker werd en ik op ontploffen stond!

Werk ze morgen! (en moet het zelf ook nog vaak herhalen voor mezelf maar baby's mógen huilen! )

Hier een flink stuk taart op en nou ja geen spijt maar toch iets te veel op dus voel me niet helemaal lekker ;)

Weltrusten!
Bokito, héérlijk, taart!!! En ja, achteraf volgt altijd spijt he, haha!

Mara, gefeliciteerd nog met je verjaardag!! Zo herkenbaar, dat in tranen uitbarsten bij drukte. Merkte dochter er iets van en hoe reageerde zij op de drukte? Heerlijk he, dat spelen van de kleintjes. Kan er naar blijven kijken.

Ga afsluiten en m'n bedje in. Hoogste tijd...
oh ja Sjaanie wat leuk van je nichtje! En aan eczeem kan je niks doen, alleen maar hormonenzalf. Als ze er niet al teveel last van heeft zou ik er verder (behalve het vet houden) niks aan doen. M'n nichtje heeft ook hormonenzalf moeten smeren en heeft in haar ellebogen bijna geen pigment meer zitten, het is echt troep!

Zoon heeft het ook gehad en dat is na een tijd helemaal weggetrokken.

Gaat het denk je lukken een jongenstaart en hoeveel ben je er ongeveer voor kwijt? Kan ik even overleggen!

Haha en nu écht naar bed!
Sjaanie, heb je nog een kinderstoel gekocht? Wij hebben ook de Tripp Trapp, bevalt enorm goed! Beugel en kussens moet je los kopen. Dat hij geen plankje heeft vind ik geen nadeel, hij is in hoogte zelf in te stellen, dus hij past onder iedere tafel.

Bokito, wat een goed idee, zo'n februari-meiden-dagje. Ik ben voor!! Ik ben zo vreselijk nieuwsgierig naar jullie! Dat je oppaskinderen alleen pizza gaan eten en alleen naar school gaan vind ik onverantwoord. Zeker het alleen pizza eten 's avonds. Ik vind dat je daar best met de ouders over mag spreken.

Mara, nog gefeliciteerd!!!

Fesa, veel plezier in Frankrijk!

Ibbel, hoe was het om Nelis en Mila aan elkaar voor te stellen?

Floor, wat fijn dat je geen spanning meer voelt bij die vriend van je. Lucht vast enorm op!

Moederdag, wij doen hetzelfde als Floor. Als de kids zelf wat in elkaar freubelen is dat het beste cadeau ooit! Van mijn man hoef ik niets te hebben, ik ben niet zijn moeder. Een lieve attentie kan ook op een andere datum (graag zelfs!!).

We hebben vandaag controle gehad van Dochter. Haar heup is nog steeds goed!! De arts zag zelfs niet meer welke heup nou het probleem was, dus dat is een ontzettend goed teken! Over zes weken moeten we weer terug en dan gaat het gips eraf! Ze maken dan nog een laatste foto en als die goed is zijn we klaar!! (op de standaard controles na dan) We zijn blij!!!

Ook Zoon is op de foto gezet en zijn heupen zijn helemaal goed! Klein rondedansje dus!

Morgen moet ik met Zoon naar het cb. Eerste prikjes. Ben benieuwd hoe lang hij nu is, heb het idee dat hij enorm gegroeid is de laatste tijd!

Man is vrijdag door zijn rug gegaan. Fijn... Hij had ontzettend veel pijn en kon niet op of neer. Pas vandaag knapt het weer wat op. Betekende wel dat ik het hele weekend alles heb moeten doen. Man kon Zoon niet eens tillen, laat staan Dochter. Had een vrijgezellenfeest zaterdag, maar heb dat af moeten bellen.

Ben nu moe. Gelukkig krijgt Zoon steeds meer ritme, geeft mij wat meer rust.

Vandaag officieel ziek gemeld. Ben benieuwd wat baas gaat doen. Stiekem hoop ik dat hij het ontslag door gaat zetten, heb het wel gehad daar. Kom maar met een goed voorstel!!

Duik nu lekker het bedje in!

Liefs, Lein
Moederdag... ik ben benieuwd of er nog iets gebeurd. hidde zal ws iets op school knutselen, hopelijk want dat vind ik zo leuk.

Zijn eerste moederdagkado is verloren gegaan in de bek van onze hond :( (had even moordneigingen)

Lein, ben benieuwd hoe je baas reageert. Wel goed dat je de knoop hebt doorgehakt!!

Taart hmm hier hebben we heeeeeerlijke Kuchen (=gebak) JAMMMIE

Ik waag me er alleen nog niet aan, wil toch echt al die overtollige kwijt.

Floor fijn dat de lucht geklaard is!

Hier wel ritme maar dat betekent toch dat ze 's ochtends om ci 05.00 uur komt. maar vanochtend sliep ze daarna ook weer door tot 10.00 uur!

Ze begint hier ook te grijpen naar dingetjes (vnl nijntjes)

zo leuk om te zien en men wat gaat het snel.

Maar toch kan ik niet wachten tot ze een jaar of 2 is, het wordt nl steeds leuker!!!

haha mara, die hormonen zitten jou duidelijk nog dwars en bij jou, bokito helemaal *proest* huilen bij de fanfare!

(al zou ik er ook van huilen, van ellende dan, verschrikkelijk)

Konela fijn dat de eerste werkdag goed is gegaan voor jou en je meisje!!!

Zo, ik zet even taart neer voor ons allen (godzijdank is de tribune weer weg...) Ben jarig vandaag. 31 jaar alweer.

En zometeen heb ik een sollicitatiegesprek. Duimen jullie om halftien voor me?
Ibbel!!! Gefeliciteerd!! En ook nog een sollicitatie! Wat voor baan is het? Ik denk aan je om half tien.

Barrel, dat heb ik ook, dat ik niet kan wachten tot Zoon groter wordt. Ik vind het ook steeds leuker worden!!

Ons kdv doet altijd zulke leue dingen met moeder- en vaderdag! Vorig jaar had ik een muismat met hand- en voetafdrukken in verf. Mooi gedichtje erop. Superleuk!! Mijn man kreeg een fakkel, versierd door Dochter.
Ibbel GEFELICITEERD!!! Ik sla de taart even over ;) Maar idd, ik kreeg toch iedere keer trek van de tribune, het is hún schuld dat ik nu te dik ben ;-p

Even opscheppen, zoontje werd pas om 6:15u wakker!!! En zoon daarna om half 7 dus ik kon niet verder slapen maar toch!

Lein wat een goed nieuws van je zoon en dochter! Sterkte vanmorgen met de prikken... Hij krijgt ze wel laat dan he?

Wat balen van je man.. Sterkte vor hem ook!

(en super dat je je ziek hebt gemeld! Nou is het ook wel nodig maar je hebt je niet om laten praten door die bal van een baas!)

Ik ga even de strijkkralenkunstwerkjes strijken, kunnen de kids weer overnieuw beginnen

Vandaag even als een idioot door het huis, loop echt gigantisch achter.
Men, zo irritant, ik hoor altijd zoon huilen ook als hij niet huilt. Huh? Ja ik zit nu achter de pc en beneden zuigt de huishoudster. hoor ik zoon huilen. Maar als ik naar hem toe ga (is ook boven waar ik zit) slaapt hij. Heb nu de babyfoon bij me genomen om te kunnen bepalen of hij huilt. En dan hoor ik de stofzuiger door de babyfoon en gewoon ook. Maar ik heb het ook als ik onder de douche sta, in het geruis hoor ik zoon huilen. Erg irritant.

Bokito, ik heb nog heel veel blauwe mozaiksteentjes, klein en vierkant. Heb je interesse? Ik hoef er niks voor te hebben, behalve je adres.

wat leuk zijn die kralenkunstwerkjes altijd he? Maar uiteindelijk: wat moet je ermee als het al heel lang tentoon gesteld is? Hoe dubbel?

Lein: ik sta hier rondedansjes te maken omdat je dochter zo goed gaat en je zoon de afwijking niet heeft. Ik moet half mei voor controle van de heupen met freek, ipv half juni, ik had me vergist. Maar wat balen dat je man door zijn rug is gegaan. Dat soort dingen komen altijd erg ongelegen en doet PIJN.

Ibbel: ik wilde nog wel de eerste zijn om je te feliciteren! Van harte, op naar de 35! Voel je je al oud? Maak er een feestje van en ik duim! Ik hoop dat je die baan krijgt.

Barrel en lein: ik ga bij de club: ik kan ook niet wachten totdat zoon 2 jaar is.
Hoera voor Ibbel!! Gefeliciteerd! Ik duim nu heel hard voor je!!

PPff, werken.. Had late dienst, maar gelukkig was er niet zo heel veel te doen. Het is natuurlijk vakantie en dan draaien ze niet zo'n vol programma op de ok, dus das fijn voor ons!

Lein: Super dat jij de knoop hebt doorgehakt en nu ziek thuis bent. Klinkt een beetje raar zo, maar wel goed zo! EN zo super voor dochter dat het zo goed gaat!!

Hier heb ik alleen in de agenda (waar hij volgens mij nooit in kijkt, maar goed...) een hele grote kringel om het woordje 'moederdag' gezet.. Maar hij weet nooit als we ergens heen moeten, dus denk dat ie dit ook niet onthoudt.. Of het komt doordat er in veel winkels bij de kassa van die 'moederdagacties' staan (en hij repareert en onderhoudt die kassa's..)..

Konela.. Hihi, ik durf het soms ook niet meer te schrijven hoor, als ik weer eens iets hetzelfde heb.. :-) Maar goed, ben net bij de HA geweest en die vond het typisch eczeem. Idd zalf gekregen, maar hou daar ook niet zo van (heb zelf ook zo'n rothuid), dus ik weet nog niet of ik het ga smeren..

Bokito: Tuurlijk kan ik een jongensvariant maken. Je hoeft alleen de materialen te betalen, want ik vind het echt een hobby om ze te maken, zal zo rond de 7 á 8 euro zijn..

Waarmee wil je hem gevuld? Bijv. banketbakkersroom, aardbeien-room vulling, jam, slagroom etc etc?? Ik zal je straks of vanavond even krabbelen, met wat voorbeeldjes..

Oei Barrel, die hond die jouw moederdagkado opeet..

Ik heb echt respect voor jullie hoor, ff een hotel runnen en dan ook nog 2 kleintjes!

Hebben jullie een website? Kan ik eens kijken, we moeten nog op vakantie..

Hihi, Konela, fijn dat ze niet gestolen was zeg. Ik zie er ook al tegenop dat ik woensdag zo vroeg op moet. Moet om 7.30 beginnen, eerst Linn wegbrengen naar mijn moeder, ga vanavond alles maar proberen al heel goed klaar te zetten etc. Dat betekent 06.15/06.30 weg hier. Wel leuk, ik ga woensdag gedeeltelijk met die andere functie beginnen, word ingewerkt. Zal wel intensief zijn, maar heb er wel zin in. Al is het jammer dat sommige andere collega's scheve gezichten trekken, maar ik kan er ook niets aan doen dat ze mij gevraagd hebben. EN ik wil een leuke baan hebben en dan maar even ego zijn en voor jezelf kiezen toch? Of is dat te ego? Maar zelf willen/kunnen ze die functie niet aan of vinden het te moeilijk..

Floor, ik hoor haar soms ook huilen terwijl dat niet zo is. Ik werk nu 24 uur per week (met overuren zo'n 28) maar wil als het kdv eindelijk plek heeft 32 uur gaan werken. Vriend werkt vanaf volgende week 32 uur (elke woensdag vrij..).

Ff posten en thee maken..
anoniem_68393 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 10:04
Reden: Oeps.. Naam geschreven van Leins dochter..
% gewijzigd
Kan ook niet wachten tot ze groter is.. Lijkt me zo leuk als ze kan kletsen en zo! En zelf dingen doen! Verheug me er nu al op!

Nog geen tripp trapp gekocht, maar die gaat het dan toch waarschijnlijk wel worden. Ze hadden bij prenatal een aanbieding, maar die is nu niet meer.. Komt vast wel weer een keer..

Trouwens, ik heb me, lekker Hollands, aangemeld voor een gratis snoozebaby pakket. Krijg je van die doekjes en aan het eind van het onderzoek (je moet vragen beantwoorden wat je kind er van vindt) een heel pakket met van alles en nog wat...

Ja idd, wat moet je nou met die kunstwerken als je ze al een paar maanden op de kast tentoongesteld hebt.. (dilemma..)

Hier is het slapen echt 's nachts super. Gister weer van 23.15 tot vanmorgen, ik heb haar om 07.00 wakker gemaakt omdat we nog moesten eten en om 8.10 bij de HA zijn.. Als ze morgen naar mijn ouders gaat, geeft mijn moeder de 1e fles denk ik, ga haar niet om 6.00 al wakker maken daarvoor, beetje onzin toch?
Goedemorgen!

Ibbel, gefeliciteerd! Taart ziet er lekker uit, jammie. En succes nu met je soll gesprek!!

Mara, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Aaah en dat je mensen weg moest sturen omdat je het te druk vond. Je vriendin begrijpt het heus wel hoor!

Lein, fijn dat dochter zo goed gaat! En dat zoons heupen goed zijn! En nu man weer door zijn rug, men. Heeeeel rot voor hem, maar ik zou zelf ook wel een beetje balen hoor. Hoe is het nu met jou? Heb je wat aan de afpsraken met therapeut?

Ik hoor Bojan ook huilen als ie gewoon stil is hoor. Pas wist ik het zeker, maar toen waren het 2 duiven die aan het koeren waren. Hmmm.

Bokito, zoontje heeft hier ook weer tot 6 uur geslapen. Dochter werd om 630 wakker en toen was de dag dus begonnen

Tieten stonden weer op ploffen, dus ik was erg blij dat hij wakker werd. Hij had aan 1 borst genoeg, dus die andere staat nu op scherp. Zal zo eens rond de wieg gaan scharrelen .

Heb net mijn zwangerschapskleding uitgezocht. Denk dat ik het maar op mp ga gooien.

Gisteren pasfoto's gemaakt voor op Bojans paspoort. Haha erg grappig, Bojan kijkt erg ontdaan de camera in .

Op moederdag gaan we op vakantie. Ik doe er zelf wel altijd aan, voor schoonmoeder en eigen moeder. Milena kwam me gisteren al tegemoet gerend: MAMA ik heb een ketting voor jou gemaakt, maar dat is geheimmmm . Haha ik zag groene verf op haar handen, dus ik verwacht een groene pastaketting
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ehm wat je doet met de kunstwerken, ehm weggooien . Dochter hier produceert aan de lopende band kunstwerken. Ze mogen even hangen/staan of we sturen ze op en daarna gaan ze toch echt de kliko in. Haha ik hoop niet dat ze later een erg beroemd kunstenares wordt en dat ik dan al haar eerste krabbels weggemikt heb

En neeeee Bojan mag echt niet sneller groot worden dan dat hij nu al doet hoor. Dit is mijn laatste kindje, ik geniet zo van hem en hij gaat al zo snel. Heerlijk hoe hij kan lachen als ik boven zijn bed ga hangen. Het is zo'n schattig mannetje
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Sjaanie *zwaai*
Hoi Frans!
Hoi Frans!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven