!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Zo daar ben ik weer!

Zoontje blijft maar huilen... echt heel erg vervelend, hij ging pas om kwart over 4 voor het eerst slapen vandaag! En ik heb hem al 6 keer horen huilen in de tussentijd. Maar voordat ik bij z'n kamertje ben is hij alweer stil..

Floor héérlijk dat je man weer thuis is! En dan wordt hij gewoon alweer gelijk gebeld. Schande! Hoelang blijft hij nu thuis of moet hij alweer gelijk aan de slag?

Ringel hoe gaat het nu met je pols?

Mara gaat het goed zo met je scriptie of ben je alleen maar aan het soggen?!

Lein hoe gaat het met je als de kinderen op de dagverblijf zijn? Kan je dan een beetje tot rust komen?

Barrel voeden jullie de kinderen 2talig op of leren ze dat op het dagverblijf/school?

Ibbel ik verlies nu wel steeds meer haar en ben moe maar volgens mij valt het voor de rest nog wel mee. Hoe vindt jouw mannetje z'n zusje? Gaat dat goed?

Skoempie echt heel erg gaaf het filmpje! Maar jij houdt hem toch niet vast? Zoontje lacht nog niet met geuid, heel gek om dan een kindje wat nog jonger is al zo te horen lachen! maar echt genieten zo zeg!

Oh eten is klaar, later weer meer!
Even snel,,,

Nee, ben ik niet, is mijn schoonzus en in het filmpje is ie bijna 9 weken... Maar idd genieten.

Floor, fijn dat manlief er weer is. Op zich heeft jou situatie als voordeel dat je veel vaker dat verliefde gevoel hebt, als je hem een tijdje hebt moeten missen. Als vriend elke nacht naast je ligt, is het snel normaal en neem je elkaar voor lief, jullie zijn zo blij als jullie bij elkaar zijn. Hoewel ik het ook wel balen zou vinden als hij zoveel weg zou zijn...

Bokito, zit er een sprongetje aan te komen? Hier geeft zoon wel eens in z;n slaap een paar gillen, kom ik op zijn kamertje ligt ie te slapen... is ie gewoon aan't dromen denk ik... ben zo nieuwsgierig wat ie droomt.. hij lacht of fronst ook vaak in z'n slaap...

Ibbel, al wat van je sollicitatie gehoord? Ik heb vrijdag gesprek op huidige werk en heb ook een sollicitatie de deur uitgedaan. Ik vertel nog maar even niet waarop... pas als ik het heb... anders ben ik bang dat jullie me niet meer aardig vinden...:)
Ik ga ff sporten zo, dan ff douchen en heerlijk forummen..

Skoemp, ga je bij de belastingdienst werken?
Haha dat is ook het eerste wat ik dacht Sjaanie! Hoewel ik laatst bijna een maandsalaris terug heb gekregen...
Floor fijn dat je man weer terug is nu kunnen jullie even weer lekker genieten samen.

Bokito wat balen dat je zoontje zoveel huilt.

Hopen dat het een inderdaad een sprongetje en dat die morgen weer minder huilt.

Skoempie dacht ook meteen aan de belastingdienst! hahaha\

Maar dat is toch niet zo erg.

Wat een leuk filmpje echt heel schattig.

Jesse heeft de echo gehad van de heupjes en volgens mij was alles goed volgende week hoor ik dat officieel.

Ontzwangeren wil volgens mij nog niet zo lukken, iedereen blijft me vragen of ik zwanger ben en ben erg moe.

Heb geen last nog van haar uitval.

Ik ga nu lekker mijn bedje op zoeken.

Slaap lekker allemaal!
Skoempie, wat een leuk filmpje, wat een schatje

Fijn dat de heupecho's allemaal goed waren. De arts van het CB wilde bij zoon ook een echo laten maken maar dat zal dan wel na de volgende controle zijn want we hebben geen verwijzing gekregen. Is dat dan niet wat laat?

Was het bij jullie ook zo'n heerlijk dag?? Achter het huis was ook niet veel wind dus lekker in het zonnetje gezeten en zoon heeft geslapen of gelachen. Kijk dat helpt in het ontzwangeringsproces. Hier gelukkig geen last van haaruitval (want heb al niet zo'n dikke bos) maar die labiele buien zijn er nog wel. Misschien nog wel ietsjes meer dan tijdens de zwangerschap. Ben wel heel blij en vrolijk hoor maar als iets me niet zint dan lopen de tranen me al snel over de wangen. Kan daar zelf niet zo goed tegen.

Ben songfestival aan het kijken. Nou ja kijken, ben meer aan het internetten want wat een slechte liedjes. Dacht dat Nederland vanavond ook moest maar dat is niet zo. Kwam daar pas net achter dus zit eigenlijk voor " niets" te kijken. Ga maar weer eens een spelletje spelen
@ Lein, mijn scriptie gaat over gender in de beeldcultuur van rock muziek. Tja je moet toch wat. (Dat is dan weer fijn aan mijn studie ik mag overal schrijven zolang als ik maar kan aantonen dat het iets met Amerika te maken heeft).

@Bokito het gaat redelijk met mijn scriptie, ik heb gisteren een inleiding geschreven en ga daar zo weer mee verder. (Wat is soggen eigenlijk?? Misschien ben ik dat wel aan het doen maar ik weet gewoon niet wat het is.) Het scheelt dat ik het helemaal niet leuk vind om meisje naar het kdv te brengen. Dan ga ik niet zitten lanterfanten in de tijd die ik heb, aangezien ik mij dan veel te schuldig voel.

Ontzwangeren: Mijn haren vallen nog niet uit (fingers crossed), ik voel mij best goed, niet extreem moe en mijn lichaam gaat ook steeds beter mee werken. Ik heb van de fysio oefeningen gekregen voor mijn bekken en ik mag als ik langere afstanden loop of fiets gerust de bekkenband gebruiken. Ik hoef nog maar 7 kilo van de 21+ dus ik ben helemaal blij.

Voor de dames die het zwaar hebben

*ben er weer vandoor*
@mara SOG staat voor scripite ontwijkend gedrag, maw forummen dus :-)

Maar gaat je scriptie dan over een vrouwelijk/mannelijk/androgyn voorkomen? Was laatst een docu op ned 3 over Freddie Mercury.....Was in eerste instnatie ook erg vaag of hij nu homo of hetero was...is eigenlijk altijd een publiek geheim geweest. Cliff Richard en Morrisey (van the Smiths) zijn zogenaamde a-sexuelen(maar dat zijn britten). Geen behoefte aan sex of intimiteit wat daar mee te maken heeft (even plat gezegd) maar als ik het mis heb dan hoor ik wel.

Ach en werken bij de belasting dienst is toch niet erg....Iedereen doet er zo moeilijk over, maar het lijkt mij alleen maar handig als je daar gaat werken, als we dan vragen hebben, kunnen we bij jou terecht toch?

Pols is nog steeds zwaar piep. Gisteren naar revalidatiearts geweest en blijkt dat ik m'n brace al 4 weken op de verkeerde manier draag! Die lui waar ik het ding gehaald heb, hebben me ok niet verteld hoe het werkt....dus het is nu slechter geworden dan beter.....*zucht*

Morgen gesprek met leidinggevende over hoe het nu moet met voedingen Fenna...dat gaat wel ietsie beter.....maar het komt erg precies hoe ze fles krijgt en je bent er erg lang mee bezig....maar de alu folie doet wonderen!
Echt B12, ik snap niet dat mensen dat durven! Waar woon je, dan kom ik ze even slaan

Skoemp, ben benieuwd waar je komt te werken. Ik heb nog niks gehoord, ik zou vandaag gebeld worden. En vanochtend ben ik bij een ander bedrijf op gesprek geweest. Eigenlijk wil ik gewoon hier in mijn woonplaats werken. Ik heb schoon genoeg van lang onderweg zijn, ookal hoort dat bij de functie.

Zometeen ga ik naar de sauna, joehoeoe, verjaardagscadeautje van mijn lieve vriendinnetje, ben benieuwd of ik een melkbad kan creeeren ;-0
Bokito, Seppe is enorm lief voor Mila. Hij wil haar het liefst de hele dag knuffelen en vasthouden. Vandeweek heeft hij haar de fles proberen te geven. Anderhalf is ie nu, maar hij loopt door het huis als een echte grote broer die alles al kan en weet. Leuk hoor.

En bij de andere oudere kindjes dan, zijn die ook aardig voor hun jongere broers of zussen?
Floor fijn dat manlief weer thuis is!!

Ibbel wat balen dat je brace verkeerd zat. Duurt het nog langer, bah!

Zal voor je duimen dat je aangenomen wordt.

Sauna lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (melkbad hihihi)

Scriptie brrrrrrrrrrrrrrrrr, ben echt erg blij dat ik daar allang vanaf ben. Succes ermee!

Bokito, mss een beetje te moe ventje? Dan wordt Merle ook zo onrustig. Zal vast wel iets aan zitten komen. Voor je het weet kan hij opeens weer iets nieuws. Geduld is een schone (onee luidruchtige) zaak

Ontzwangeren, check!

Afvallen wil nog niet echt lukken, bleeeh

Haar zit gelukkig nog redelijk vast op mijn hoofd.

Maar MOE!! wat een ellende kan de hele dag wel slapen en veel hoofdpijn *zielig* *sorry zelfmedelijden* *schaam*

Ben daarom ook niet zoveel langs geweest.

*Geef mezelf schop onder mijn kont en ga kamers schoonmaken*

Oja voor niks songfestival kijken hahaha *sorry leedvermaak*

*zwaai*
oja Hidde is echt SUPERlief voor merle.

Alleen maar kroelen en kusjes geven. echt te schattig.

Onze kinderen leren duits op school en hier thuis door de medewerkers. Zelf praten we alleen maar nederlands omdat ze anders niet goed nederlands leren en het dadelijk vertikken om nog nederlands te praten. En dat wil ik voorkomen.

ga nu echt
:(

Wie van jullie kindjes had laatst ook een liesbreuk? Hoe is dat toen ook al weer gegaan? Vriend heeft vanochtend met T gedouched en toen ie hem aan wou kleden zag hij een rare bobbel. Dus mij geroepen, ik meteen dokter gebeld, langsgeweest en die zegt dat het een flinke liesbreuk is en dat ie zowiezo geopereerd moet worden. Het geluk van een flinke liesbreuk is dat ie niet snel klem komt te zitten, dus dat er niet sprake is van spoed. Wel als de kleine heel erg gaat huilen, spugen en de bobbel nog groter wordt. Dan moeten we meteen bellen, maar ik denk dat ik meteen naar de eerste hulp rij. Maar tot nu toe heeft ie er nog geen last van.

Straks even meer...
Dat was Jesse Skoempie.

Hij had ook een enorme liesbreuk en is daar aan geholpen toen die 8 weken was.

Het was eerst ook geen spoed bij hem maar omdat er een darmklem bij was dus wel.

Toen zijn we s'avonds eerst naar de huisartsenpost gereden en toen door naar groningen.

Omdat veel ziekenhuizen geen kindjes onder de 1 aan de liesbreuk helpen ivm met de narcose.

Weet niet hoe dat bij jou ziekenhuis zit natuurlijk.

Bij Jesse ging het wel erg snel zondag liesbreuk ontdekt, maandag overlegd met de huisarts en maandag avond werd die heel ziek en had die veel pijn.

Toen door naar groningen en daar is die woensdags geholpen.

Litteken zie je bijna niet omdat die heel mooi in een huidplooi valt.
Hier in Sneek opereren ze vanaf 12 weken en als het eerder misgaat moet hij dus ook naar Groningen...

Dankje B12. Ik weet dat het een kleine ingreep is, maar het blijft een eng idee dat zo'n kleintje onder het mes gaat...

ergens hoop ik dat het spoed word, dan wordt ie sneller geopereerd en is het achter de rug... maar voor hem hoop ik natuurlijk dat ie nergens last van krijgt en vrolijk en wel de operatie ingaat. Maar ik maak me nu zo'n zorgen en bij ieder huiltje raak ik al half in paniek...vriend nog meer trouwens, die stond bijna te janken bij de dokter...

Barrel, toch een voordeel dat je kinderen al meteen een 2de vreemde taal leren.

Sauna klinkt heerlijk Ibbel, maar zoals ik al niet in een bikini durf te lopen met mijn blubberbuik, durf ik al helemaal niet naar een sauna momenteel. Hoe heb je het gehad? Nog een melkbad gecreeerd?

Oh flesjetijd hier..
Het idee blijft ook eng skoempie.

Ik heb nog moeten huilen toen hij het infuus kreeg en toen die onder het mesging was ik gewoon beroerd.

En de operatie duurt toch nog 2 uur dus echt kleine ingreep vond ik het niet.
he jakkes ookal een liesbreuk. En nee een operatie van 2 uur vind ik idd ook niet erg klein. brrrr

Hopelijk gaat het net zo goed als bij Jesse.

Ik zou er helemaal niet tegen kunnen hoor een infuus zetten bij mijn kleintje. ben bang dat papa die klus zou moeten klaren, mijn kinderen hebben in dat soort situaties helemaal niets aan mij *schaam*
Barrel, hoef je niet voor te schamen hoor, denk dat alle moeders (en vaders) dit hebben. Je wil gewoon niet dat je kindje pijn heeft. En B12, ik wist niet dat het een 2 uur durende operatie is. Dan is het idd geen kleine ingreep...
bijgelezen! Het is hier veels te gezellig, dus niet zo veel tijd en morgen en vrijdag weer aan het werk.

Sterkte Skoempie met je zoon!

Balen Ringel van je pols en brace!

Ik duim voor de sollicitaties!

Hier alles oke, de 4 flessen van 210 gaan nu ook op! Hij slaapt s nachts de klok rond. Het gaat echt super! Hij is dol op zijn vader en lacht zo mogelijk nog meer. Vanmorgen pakte hij heel bewust zijn speeltje op en draaide hem en legde weer neer en pakte op. Heel leuk. Vanmiddag op kraamvisite geweest, aaah wat klein en schattig!

Ik ga nog even gezellig doen met manlief!
Even heel kort van mij, moet nog giga veel doen en ben moe... Vrijdag de uitslag van het bloedprikken, ben benieuwd!

Zoon had vanmorgen gepoept, mén wat stonk het! ik ws aan het voeden dus daarna verschoond, had hij denet nóg een rode streep (2 bij 10cm) op z'n been zitten, geloof dat het een beetje zuur was...

Skoempie wat balen van je zoontje! Ik zou me ook rot schrikken zeg!

Floor wat goed van je mannetje! Zoontje slaapt nog steeds zoveel dat hij volgens mij een beetje achterloopt in z'n ontwikkeling! Ach ja komt vanzelf!

Merk wel dat iedereen weer aan het werk is zeg! Kom je een dag niet ben je zo weer bijgelezen.

Barrel een oud oppaskindje van mij woont nu in Duitsland. Opa en oma wonen bij m'n zusje in de buurt dus ik zie ze nog wel eens. Maar mén wat heeft dat ventje een duits accent!!! Ze nemen dat toch wel snel over!

Maar he het is niet zo gek dat je moe bent he! Je werkt keihard!!! Ik heb al moeite om m'n eigen huis picobello te hebben en jij hebt een heel hotel!

Skoempie ik dacht ook 'leuk' te gaan zwemmen dit weekend.. Leuk voor de oudste maar niet voor mij.. Ben echt nog veul te zwaar, Mara hoe doe je dat?!

Moet denk ik toch maar iets meer gaan bewegen...

Ibbel hoe was je gesprek en je bezoek aan de sauna?! Jij durft wel zeg! haha ik ben echt súúúper preuts, zou dat nooit doen! (ik hou er ook niet van, veel te heet! En dan tussen al die zwetende blote mensen zitten, ieuw.. heb geloof ik ook een beetje smetvrees )

Ohja kunnen we anders iets later nog een datum prikken dat wel iedereen kan?! Of gaat dat sowieso niet lukken? En doen we het 'smorgens of 's middags?

Sjaanie gaat het nog lukken met de taart? Hahaha ik heb een beetje last van m'n hormonen, wil heel graag alles zeker weten anders krijg ik het op m'n heupen...

Hoorde van m'n zusje dat ik pas een week van te voren te horen krijg wanneer zoon naar de peuterspeelzaal mag. Duurt nog en half jaar maar daar kan ik me nu al druk om maken.. Wil dat eignelijk nu al weten, dan weet ik waar ik aan toe ben.. *schaam*

Bluester kolf jij nog veel af? En ga je eigenlijk nog werken? Want dan is het mss een idee om alvast een voorraadje te maken met bv in de vriezer. Als je dan tijdens je werk een keer minder kolft heb je nog wat extra in de vriezer staan!

Ringel wat balen van je pols! Wel raar dat ze niet even hebben uitgelegd hoe dat werkt!

Mientje en Draakje hoe gaat het met jullie jongens? Alweer wat beter?

Ik kap er weer mee, heb hoofdpijn, ben moe en ik moet de keuken nog opruimen...
JAAAA!!! Onze website is online: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/zilverenzo/

Joehoe, joehoe!!

Zo, nu eerst even bijlezen...
Konela, gaaf! Ik heb al even op je website gekeken en wat een leuke dingen maken jullie. Ik ben zo gek op oorbellen en andere sieraden. Ik heb wel 100 paar oorbellen en ik vrees dat daar nog wel meer bijkomen als ik kijk naar wat je verkoopt. Gefeliciteerd en veel succes!

Hoe gaat het nu met Veerle?

Wij hebben vorige week bij Gauchos gegeten. Ik heb 'toestemming' aan mijn man gevraagd voordat ik contact opnam met ex. Als hij zich er ongemakkelijk bij voelde of het gewoon niet wilde, had ik niet eens contact met ex opgenomen. Ex is overigens vrijgezel, maar man had er geen moeite mee. Ook omdat hij echt wel weet dat ik hem niet ontrouw zal zijn. En als bij de afspraak zou blijken dat er nog wat gevoelens zouden zitten, had ik het contact direct verbroken. Ik ga echt mijn huwelijk niet op het spel zetten. Zeker niet voor een boek wat ik al gelezen heb. En het liep niet goed af ook, haha. Maar er komt nog een vervolgafspraak want beiden hebben nog wat dingetjes af te sluiten. Ik wil graag (ook al is het zo lang geleden) nog wel wat antwoorden hebben op bepaalde vragen.

Ontzwangeren? Merk dat ik wel weer wat evenwichtiger wordt, maar haar valt nog steeds niet uit en ik heb nog steeds cupmaat Dolly Parton. Pas mijn prezwangerschapbh's nog steeds niet. Het enige vreemde is dat mijn haar veel minder krult dan normaal. Maar goed, ik vloei nog steeds (van dat gezwel in mijn baarmoeder), dinsdag heb ik een telefonisch consult met de gynaecoloog.

Skoempie, gatverdarrie wat naar van die liesbreuk . Ik wist ook niet dat het een 2 uur durende operatie was. Ik dacht ook dat het een redelijk eenvoudige ingreep was. Nou denk ik dat wanneer het je je kindje betreft niets meer eenvoudig is en dat elke uur van zo'n operatie 5 uur lijkt te duren. Bah.

Ringel, vervelend dat de brace niet goed zat, zonde van al die weken. En wat raar dat het niet goed uitgelegd is. Denk je er nog over om tijdelijk te stoppen met werken? Als je een spaarloonregeling hebt en de voorwaarden staan het toe, kun je je spaarloonregeling gebruiken voor onbetaald verlof. De precieze voorwaarden etc. kun je vinden op de site van de belastingdienst.

Floor, lekker zeker dat je man er weer is. Lekker van genieten, we horen later wel weer van je! Bedoel je met 210, 210 cc en dan nog 7 schepjes voeding?

Barrel, ik vind het geen wonder dat je zo moe bent. Jij bent toch redelijk snel weer aan het werk gegaan na de bevalling? En het is zo'n mooi voorjaar geweest, je zult je handen vol gehad hebben aan de gasten.

Bokito, ik weet niet of ik het al geschreven heb, maar ik baal er echt een beetje van dat ik die zwangerschapskleding weggegeven heb. Als ik geweten had, dat jij het wilde hebben, had ik het voor jou bewaard. Ik ben vandaag wel een t-shirt van noppies tegengekomen. Oudroze met korte mouwen, maat M/L. Ik heb hem hooguit 2x aangehad. Als je hem hebben wilt, kun je me jouw adres (via Hyves) geven, dan stuur ik het naar je op.

Ibbeltje, ben je vandaag gebeld nav die sollicitatie?

Heupjes van zoon zijn helemaal tiptop in orde. De kinderarts belde vorige week. Zoon doet het goed op het KDV. En lachen als je hem op komt halen , ik kan er soms van huilen zo gelukkig als ik ervan word. Nou, klinkt raar, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.
Heerlijk he al die (schater)lachjes van onze kleintjes.

Merle lacht de laatste dagen alleen maar. Ze is zo onwijs tevreden, weet gewoon niet wat me overkomt HEERLIJK!!

(hoop ook dat dat ook nog heeeeeel lang zo blijft)

Konela LEUK!!!!! Wens je goede zaken.

Lever je ook in duitsland???

Bagheera wat een ellende zeg nog steeds vloeien. Brrr moet er niet aan denken. Hoop dat het vlug over zal zijn.

Joh Bokito wat maakt het nou uit of je veuls te zwaar bent en dan te gaan zwemmen....

Iedereen vind walvissen altijd heel mooi

Konela hoe gaat het met veerle, huilt ze nog steeds beschaafd?
Konela, ik zal zo even gaan kijken op je website. Ben nu wel heel benieuwd

Bokito, ben pas begonnen met kolfen en het gaat heel goed. Vandaag dus de Aventbekers gekocht zodat ik inderdaad een voorraadje bv in de vriezer kan leggen. Vandaag was zoon trouwens opeens heel druk tijdens het drinken aan de borst, Alsof hij opeens hele erge krampen kreeg. Dus wel willen drinken maar los moeten laten en dan weer wanhopig de tepel in zijn mond nemen, een paar slokjes en dan weer loslaten en kronkelen met heel zijn lijfje. Na een poosje werd hij rustig en dronk de borst gewoon leeg en daarna ook geen krampen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn geweest?

Barrel, ik vind het ook niet vreemd hoor dat jij moe bent. Ik ben ook moe en doe veel minder!!

Ringel, wat doe jij met die alu-folie?

Ibbel, kijk dat zou ik ook wel willen, naar de sauna. Ik vind dat heerlijk maar ben nu een beetje bang dat ik superlekkende borsten krijg. Die heb ik namelijk sowieso al en dan die warmte. Ben dus benieuwd hoe het gegaan is want ik wil ook!!

Oh ja en die borsten zijn inderdaad nog megagroot. Mijn oude pre-zwangerschapsbh's kan ik (nog?) niet meer aan en die voedingsbh's zitten soms goed en soms ook te klein en dan heb ik zo'n stuk borst wat uit de bh kruipt...echt heel charmant :(
Bokito, is je zoontje weer wat rustiger? Had hij een baaldagje of zo? Dat spelletje op jouw hyves is trouwens echt erg. Elke keer zeg ik... nog 1x-tje en dan stop ik écht...

Skoempie, wat een geweldig filmpje! Wat een vrolijkerd zeg, echt leuk. Maar wat vreselijk van de liesbreuk. Zo'n kleintje en dan al onder het mes. Echt een pechvogel... Sterkte! Ben trouwens ook wel nieuwsgierig nu waar je gesolliciteerd hebt hoor...

Ringel, wat slecht van die brace! Dat niemand je vertelt hoe je dat ding moet dragen en het dus al weken fout doet. Grrrrrrrrrrr. Kan me voorstellen dat je vreselijk baalt zeg! Hoe gaat het voeden nu?

Ibbel, hoe was de sauna? Lekker kunnen ontspannen???

Floor, het klinkt alsof jullie het heerlijk hebben zo met z'n 3tjes! Geniet er lekker van....!

Bagheera, volgens mij kan je daar goed eten, toch? Is een Argentijn dacht ik. Hmmm, krijg er honger van! Bijzonder zeg, om na al die tijd weer af te spreken! Maar zoals je zegt... het boek is gelezen en had geen happy end, haha.

Schrijf straks even verder. Veerle is de box beu (heb al voor de 4e x het knopje van het mobiel ingedrukt, wat 10 min loopt. Kan me voorstellen dat ze het liedje nu kotsbeu is).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven