!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Ben ook helemaal shocked!

Wist van beide niet (scheiding Wesley en div escapades van Y)

Loop hopeloos achter blijkt, ookal RTL Boulevard gemist!

Maar god hoe oud zijn ze 23 net of je dan al vastgepind MOET zijn in je leven. Hij zou alleen niet mijn keus geweest zijn brrrr.

Bokito word je lekker bezig gehouden door een 2-jarige

Mara je laat toch niet je discipline varen he?! * wijst met een belerend vingertje naar mara*

Mientje fijn dat het zo goed gaat met guus!!! en lekker Portugal, was zeker wel genieten, kan niet anders (volgens mij)

Hoest verder met iedereen, jullie zijn zo rustig!
*zwaai* hoi Barrel! Het is inderdaad erg rustig hier! Meestal is geen bericht goed bericht toch! En wie zou niet jouw keus zijn? Wesley of Jan?

Mientje: Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Guus! Ben blij dat het bezoek geholpen heeft. Hoeveel keer is hij erheen geweest?

Hier eigenlijk weinig te melden. Ben helemaal verliefd op Y. Ze is zzooooo leuk... Vandaag bij schoonouders geweest en ze heeft heerlijk zitten kletsen, speeltjes aangepakt en goed geslapen in de kinderwagen. Had verwacht dat ze thuis wel moe zou zijn, maar nee, nog de hele avond gespeeld en gelachen en na het badje als een blok in slaap gevallen. Sorry voor het hoge kwijlgehalte in dit berichtje maar ik ben gewoon echt heel erg gelukkig De eerste paar weken vond ik erg heftig (vind de uitspraak van Daphne Dekkers wel passend: de geboorte van een moeder) en dat ik nog kraamvrouwenkoorts kreeg ook. Maar nu is het echt volop genieten...
quote:Fesa schreef op 19 mei 2009 @ 21:40:

*zwaai* hoi Barrel! Het is inderdaad erg rustig hier! Meestal is geen bericht goed bericht toch! En wie zou niet jouw keus zijn? Wesley of Jan?

Euhh allebei?!!

Hier eigenlijk weinig te melden. Ben helemaal verliefd op Y. Ze is zzooooo leuk... Vandaag bij schoonouders geweest en ze heeft heerlijk zitten kletsen, speeltjes aangepakt en goed geslapen in de kinderwagen. Had verwacht dat ze thuis wel moe zou zijn, maar nee, nog de hele avond gespeeld en gelachen en na het badje als een blok in slaap gevallen. Sorry voor het hoge kwijlgehalte in dit berichtje maar ik ben gewoon echt heel erg gelukkig De eerste paar weken vond ik erg heftig (vind de uitspraak van Daphne Dekkers wel passend: de geboorte van een moeder) en dat ik nog kraamvrouwenkoorts kreeg ook. Maar nu is het echt volop genieten...

Niks sorry!!!

Lekker genieten van je kleine meid, er is nou eenmaal niets mooiers dan de geboorte van een moeder
Oja *zwaait terug naar Fesa*
Dn: dikke knuffel. Ik zou heel graag willen weten wat Thomas nou mankeert. Wat een onzekere situatie! Heel veel sterkte, hoewel hij nu in veilige handen is lijkt het me nog steeds loodzwaar voor je. Sterkte Meid!

Ibbel: Ik heb de babybjorn en de lodger shelter. Lodger veel gebruikt, is nu te warm. De babybjorn bevalt ons uitstekend en vooral het omdoen vind ik makkelijk. Ik ben niet zo van het geknoop en de lange doeken sla ik meestal over. Durf ik niet zo goed aan te beginnen.

Ah, Ringel: had ik het toch goed gehoord.

Mara: doorgaan, minimara is niet voor niets op de creche!

Mientje: Wat ongelooflijk Fijn dat Guus zich zoveel beter voelt en dat jullie vakantie geslaagd was! Ben ook zo benieuwd wat Freek op Sicilie gaat doen. Is pas in september maar toch..

@Summer: hier ook gisteren geprikt. Huilen, hihi. Maar in de middag had hij toch duidelijk veel pijn aan zijn benen. Vroeg naar bed gedaan en lang geslapen. Vanmorgen was het nog niet over. Is er nog geen 1,5 uur uit geweest. Wilde ook maar weinig drinken maar wel slapen! Dus dat maar gedaan. Ik hoop wel dat ie snel weer meer drinkt. Zo, op naar pagina 59!
Floortje hier ook alleen maar slapen, slapen, slapen. 38,6 koorts. Zielig :( Is nu gezakt gelukkig, maar ze is nog steeds suffig.

Gaat het bij jou al beter? Vanochtend wilde ze maar 70 cc, maar net weer 200cc gedronken.

Blijft zielig he?

Fesa, het is toch gewoon genieten? Ik heb dat ook echt hoor, hoe jij dat omschrijft.

Ringel ik denk dat we er vanzelf ook wel achterkomen hoe het gaat op vakantie en met de kleertjes. Ben ik elk geval een berg aan het aanschaffen op internet. Lang leve marktplaats!
vanmiddag wel meer gedronken maar bij het minste of geringste weer huilen
Wat zielig dat jullie kleintjes zo van slag zijn van de prikjes.

Wij moeten maandag, ik hoop dat ze zich er weer zo goed doorheen slaat als vorige keer.

Merle is alleen niet zo in dr hum, spuugt meer en slaapt veel.

Mss aankomend verkoudheidje ofzo. Ben zelf ook niet topfit dus wie weet.

Aankomend weekend wordt weer topdrukte (zeker met dit mooie weer) dus ik kan weer aan de bak.

Ons nieuwe loungeterras wordt vrijdag gebracht, helemaal top! Wordt echt zooooooo mooi *glunder*

Ik heb een draagdoek besteld, ben erg benieuwd. Hoop wel dat ik het fijn vind want goedkoop zijn ze zeker niet!

Maar het lijkt me alleen al zo knus.
ahhh, arme babies met prikjesverdriet. Drinken julllie babies normaal een constante hoeveelheid? Guus laat best vaak 40 of 60 cc staan. Ik bied 5 x 180 aan, maar hij drinkt de fles maar 1 x per dag echt leeg. het schaap heeft nu een beetje verhioging, dus heeft nu helemaal weinig gedronken.

Barrel, wat klinkt dat heerlijk, een loungeterras! Misschien moeten we dit weekend dan toch maar eens naar Duitsland rijden

Fesa, Guus heeft 1 behandeling gehad bij de ostheopaat. we willen wel binnenkort terug gaan voor controle, want enkele kleine kenmerken steken weer langzaam de kop op. guus heeft nu namelijk de tic dat hij de fles alleen neemt als we met hem lopen. heel irritant! voor de behandeling had hij dat ook en daarna was het weg. pakte hij de fles zonder te huilen, maar nu dius niet meer.

Ibbel, hoe was het op je werk? Blij dat je afscheid neemt of toch wel jammer? Heb je al iets anders op het oog?

Ik ben nu weer aan het werk en ik vind het behoorlijk pittig! Als ik daar ben is het heerlijk, fijn om mijn hoofd weer te gebruiken, maar het circus als we thuiskomen hakt er wel in. Poeh, wennen hoor. Misschien moet ik toch maar eens een poetshulp nemen...

enne, ik vind het stom dat Adam Curry bij Patricia Paay weggaat voor Mickey Hogendijk. Wat een eng mens is dat, met die boze wenkbrauwen. Bah.
Ik heb trouwens vandaag met Guus gefietst! Hij in de Baby Bjorn en hij straalde helemaal van het avontuur. Durfde niet te hard te fietsen, maar het ging erg goed!
Zo dat is weer een paar dagen geleden... En is er idd niet zo veel geschreven, was zo bijgelezen!!!

Draakje, hele dikke knuffel voor jullie!! Hoe gaat het nu en ligt T nog in het ziekenhuis? Wat waren zijn klachten en weten ze inmiddels waar het vandaan komt? Vind het zo erg voor jullie, maar fijn dat ze het nu wel serieus nemen en hem nu echt goed nakijken. Sterkte en hopelijk voel je jezelf ook snel weer wat beter...

Mientje, fijn dat het zo fijn is geweest! Volgt er nog een uitgebreider verslag van de reis? Ben heel benieuwd namelijk hoe Guus het gedaan heeft allemaal!!! En ontzettend fijn dat je al een groot verschil merkt.

Hier gaat het een stuk beter. Huilen is minimaal. Maar áls ze huilt (en dat is bijna bij elke fles ongeveer 5 á 10 minuten) dat is het krijsen. Niet normaal, net een paniekaanval. Helemaal verstijven, slaan met haar handen, schoppen met de beentjes. Zó zielig!!! Mijn zus wilde zelfs de fles niet meer geven omdat ze het niet meer aan kon zien. Maar dan ineens stopt ze, hapt ze aan en drinkt ze de fles leeg. Geen idee wat het nou is en in het zkh gooien ze het nog steeds op die reflux. Maar ik twijfel hoor. Maar we hebben nu wel ongeveer 2x per dag dat ze de 150 leeg drinkt en daarna soms nog 30 tot 60 extra drinkt. Ben helemaal trots!

En zelfs de truitjes maatje 56 beginnen nu toch wel strak te lijken. Ja ja, ik denk dat we met 4 maanden (volgende week) misschien wel maatje 62 gaan redden!!!

Op visite gaan lukt nu zelfs ook al en lachen dat ze dan doet! Word helemaal gelukkig als ik de mensen dan weg zie smelten. Wat een heerlijk gevoel is dat toch he...

Dus gelukkig, gelukkig, het gaat echt al veel beter dan de eerste weken..... Hopelijk blijft het zo!

Verder is vriend gisteren begonnen op zijn nieuwe baan. Bijna alleen maar late diensten, en om het weekend 3 late / nachtdiensten. Voor Veerle heerlijk, want we hebben, op 2 uurtjes per week na, geen oppas meer nodig nu. Alleen voor ons wel wennen, want dat betekent dat we elkaar wel een stuk minder gaan zien....

Ga even opruimen nu. Krijg een sms van m'n schoonzus die in de AH staat "zin in iets lekkers?". Hmmmmmmmm dat wordt lekker!!!

Doei doei
Mientje, wát??? Adam en Patricia uit elkaar???? En dat van Y en J.S. las ik hier ook pas voor het eerst. Mén, onder welke steen heb ik gelegen?? Er gaat veel langs me heen volgens mij.

Fietsen, heerlijk joh! Ik wil dat ook eens gaan oefenen binnenkort. Weten jullie eigenlijk wanneer in een Baby Bjorn de baby met het gezichtje naar voren kan?
Ik heb trouwens nog veel meer te vertellen (sorry, Veerle en hond slapen, vriend is werken, ik heb echt niemand om tegen te praten....).

Hoe gaat het bij jullie met "het ritme"? Merk dat we hier nu echt in een ritme zitten (elke dag ongeveer zelfde tijden de fles enzo). Alleen.... stipt om 6.00 uur wakker. 21 uur laatste fles, 22 uur in bed. Of we haar nou later in bed leggen of niet, om 6 uur is ze wakker. Iemand tips? Want na die fles van 6 uur gaat ze niet meteen slapen. Eerst half uurtje spelen en dan begint ze wat te geeuwen. Maar 6 uur vind ik echt te vroeg eigenlijk om de dag al te laten beginnen....

Heb zaterdagnacht geprobeerd haar in een slaapzak te laten slapen i.p.v. puckababy. Geen succes. Om 3 uur werden we wakker geroepen door een klaar wakker kindje. Dus overdag maar meteen die puckababy maatje groter gekocht en nu gaat het gelukkig wel goed.

En als laatste..... vanmorgen met z'n 3en in bad geweest (en 6 badeentjes erbij). Was zó leuk!! Wij hebben zo'n heerlijk groot bad waarin we (als het even kan) altijd samen in ontbijten voordat we gaan werken (erg he, haha). En nu dus met z'n 3tjes.

Uhhh, net bedacht ik me nog veel meer om te schrijven, maar weet het nu niet meer. Even m'n latte macchiato (of zoals mijn vriendin zegt, m'n lattuh masjaatoo) pakken en misschien kom ik er dan weer op....
Haha ontbijten in bad Is nog niet in me opgekomen maar wordt nu wel op een idee gebracht. Zou alleen wel willen gaan voor een ontbijt in bad dat me gebracht werd

Hier moet zoon ook maandag zijn tweede prikjes krijgen. Heb er zo geen zin in :(

Verder las ik ergens dat baby's helemaal uit de zon gehouden moeten worden en dat ook het insmeren met zonnebrandcreme niet goed zou zijn. Het schijnt nog niet duidelijk te zijn wat de stofjes die de huid intrekken met een babyhuidje doet. Had dit nog nooit eerder gehoord en smeer zoon ook gewoon in. Heeft een van jullie dit al eens eerder gehoord?
Even ego, wij gaan aankomend weekend kamperen. In een dorp hier om de hoek, haha, maar ik heb totaal geen tijd om bij te lezen nu, dus alleen even een update vanaf deze kant...

Wij zijn vandaag op het cb geweest. Seppe woog nu 13300 gram en is 87 cm en Mila 6050 gram en 61 cm. Mila had een lichte aflatting waarvoor ze voorstelden om een fysio te laten komen, maar ik vind het onzin. Seppe had het ook destijds en het is weggetrokken toen hij meer ging zitten. Wat zouden jullie doen?

Barrel, ik lees nu dat je je draagdoek al hebt besteld. Is het de Vatanai Aialik geworden? Goede keus hoor! Wel goed knopen, want hij is heel dun, maar dan loop je er ook zo uren mee rond.
oooh ik hoop niet dat jullie allemaal doormee met die Lodger de mist in zijn gegaan. Om er mee te dragen voldoet hij eigenlijk niet, maar wij hebben hem veel gebruikt als dekentje in de wandelwagen en Maxicosi, maar ja, het is nu ook zulk mooi weer. Wij gebruiken hem ook nauwelijks, terwijl Seppe er vijf maanden in gezeten heeft.

Bluester, de zonnebrand van Weleda is wel geschikt voor kinders. Hij bevat zink en andere minerale bestanddelen die niet slecht zijn voor de huid.

Op mijn oude werk was het leuk. Het voelde ook lekker om weer eens in Amsterdam te lopen, maar het reizen is echt niet te doen. Ik ga volgende week vrijdag voor een tweede gesprek naar Zwolle.
Ik wil ook een bad voor minstens 3 personen met ontbijt!!!!!!

(idd ook gebracht en niet zelf klaarmaken )

Ik heb de Vatanai idd gekocht en ik hoop dat dat met die knopen lukt en dat ik en Merle dadelijk niet samen in de knoop zitten

Ik gebruik altijd Vision zonnebrand creme. Ik zweer hierbij.

Het is creme die 8 uur meegaat en geschikt voor babies en kinderen. Zit geen parfum in, waterproof en op basis van Vit E en aloe Vera.

Hidde is nog nooit verbrand en hij heeft een huidskleur als van meel!

Ibbel ik zou het ook nog even aankijken hoor. Als je zelf vind dat het niet zo erg is en dat Seppe hetzelfde had zou ook in mijn beslissing meespelen. Gewoon goed in de gaten houden.
Íbbel gewoon je gevoel volgen. Als jij je er geen zorgen over maakt, niet doen

Hopelijk krijg je de baan! Ik ben ook aan het rondkijken/cv's sturen voor een baan buitenshuis.

Aan de ene kant denk ik: Jaaaa! Even lekker buiten die 4 muren. Aan de andere kant, neee.. ik wil niet weg, ze heeft me zo nodig. Frustrerend. Maar ik denk dat ik er uiteindelijk wel van kan genieten. Maar qua gevoel, van de hak op de tak.

Bluester ik heb nog nooit gehoord dat je een baby niet mag insmeren. Ga het ook zeker doen als ik straks op vakantie ben. Factor 50 en uit de zon houden (maar ze gaat protesteren als de zon op haar schijnt, dus moet wel).

Konela, T heeft ook weleens dat ze gaat krijsen tijdens een fles. Meestal zit er iets dwars (lucht ofzo?scheet?) en als ik haar overeind zet om te drinken stopt ze en is het goed. Misschien dat eens proberen?

Ik ga dan met mijn benen omhoog opgetrokken zitten op de bank en leg haar zo tegen mijn benen aan met haar gezicht naar me toe. Snap je het nog? Beetje ongemakkelijke houding, maar het werkt wel.

Draakje hoe is het nu bij jou? Hopelijk horen we snel iets van je.

Mientje, ik bied 200 per keer aan en meestal gaat hij wel leeg. Alleen de derde fles drinkt ze niet op, dat wordt meestal 150.

Hoeveel dagen werk je? Hopelijk went het snel.

Hier even naar het bos geweest met hond en T. Was geen succes, ze was denk ik te moe. Half 9 laatste fles, daarna het standaard badritueel. Water in haar oog...en krijsen maar. Pffioew. Na 10 minuten viel ze echt zo weg, ze was kapot. Nu slaapt ze lekker gelukkig. Stomme prikjes.

De volgende prikjes krijgt ze pas tweede week juli, door de vakantie. Er moet min. 4 weken tussenzitten en dan zijn we al weg. Verpleegkundige zei dat het echt een minimaal riscio is en het echt niet erg is. Nouja, dat geloven we dan maar.
Oh ik heb écht heel Marktplaats leeggekocht. Er is zoveel leuks voor weinig. Echt verslavend..
Nog niet bijgelezen, ben er te moe voor..

Zoontje heeft echt een baaldag gehad, nog nooit zoveel gehuild en zo weinig geslapen.. Zoon was vandaag wel weer lief gelukkig! Hij is ook zo'n lekker ventje maar zóóó eigenwijs!

Fijne dagen iig! Morgen beginnen met de muts voor zoon z'n verjaardag en overmorgen/zaterdag boodschappen doen en het huis versieren, heb er helemaal zin in!

Binnenkort meer! Liefs Bokito
Summer, wat heb je gekocht? Ik een voedingsshirtje en twee mutjes voor Mila van Molo.
Goeiemorgen!

haha leuk Summer dat je zoveel hebt gekocht! Ik ben nu toch maar een beetje aan het overstappen op goede merken. Ik heb voor zoon héél veel kleren gekregen maar je ziet wel dat ze al gdragen zijn. Als ik nu dan nog iets koop ga ik toch voor wat duurder, anders ziet zoontje er straks echt niet uit!

Voor buiten spelen en gewoon eigenlijk ook vind ik 2de (3de/4de/4de)hands kleding niet erg maar naar een verjaardag moeten ze er wel súperleuk bijlopen ;)

Ik snap juist niet wat die Micky in Adam ziet, hahaha!

Afplatting hoofdje, als je echt echt op vertrouwd dat het goed komt zou ik ook niet gaan. Maar wel thuis opletten dat ze haar hoofdje goedhoudt!

Insmeren doe ik niet *schaam* zoon heeft dan ook al hele lekkere bruine pootjes, je ziet z'n sandalen helemaal staan! Maar ik ga niet tussen 12 en 4 naar buiten en hij heeft (bijna)altijd een pet op. Zoontje ligt in de wagen onder de zonnekap. De kap van de dubbele wagen ook omhoog, zo komt er geen enkel zonnestraaltje op z'n lijfje. En anders zit ik in de schaduw of met een dekentje over hem heen.

Oh zou ook wel eens lekker in bad willen! Lijkt me zo lekker dat blote lijfje tegen me aan! Ben laatst wel onder de douche geweest met hem maar hij vond die spetters echt niks!

Succes met solliciteren!

Haha hoor heel vaak als mensen in de wagen kijken 'oh het is écht een mooi mannetje!' Alsof ze na het zien van mij een lelijk monstertje verwachten :(

(zie nu ook dan zoon eigenlijk helemaal niet zo'n mooie baby was terwijl ik er van overtuigd was dat hij wel een knapperd was )

Fijn dat Veerle nu minder huilt! Heerlijk he als je zo van je ukkie kan genieten!

Ik heb zowaar uitgeslapen vandaag! 7:10u was het! Zoontje slaapt eigenlijk altijd wel voor half 9 en 's morgens is het nog iedere keer verschillend wanneer hij wakker wordt. Maar na die voeding wel weer naar bed en als hij wakker wordt weer eten. Om half 1 (half 2 als dat zo uitkomt met de voeding is ook goed) wil ik de jongens weer op bed hebben en dat is eigenlijk alleen gister niet gelukt.

Zijn jullie al over naar maatje 3 van luiers? Die heb ik gister voor het eerst omgedaan. Had geen 2 meer en wel heel veel 3 dus had geen zin om nog mt2 te kopen.

Ibbel wat is je zoontje zwaar zeg! Volgende week donderdag moet ik naar het CB, zal eens vragen wanneer ik weer met zoon moet. Ben wel benieuwd hoe zwaar en lang hij is.

Fijn weekend!

En die arme jongens/meiden toch.. Echt heel zielig als ze zo beroerd zijn van die prikken..

oh etenstijd!
Ff snel een update. Thomas en ik zijn nog steeds in ziekenhuis. De 1e 2 dagen dronk hij daar erg goed, ik dacht nog, ben ik nou gek? Maar de dag erna was t al wat minder. Hij slaapt trouwens ineens door, van 22.30 tot 6 uur dus dat is al harstikke knap! Hij was de 1e dagen aangekomen en vanochtend weer iets afgevallen. op advies van de kinderarts zijn we overgestapt op gewone voeding. Hij had net rare slijmerige ontlasting, maar dat hoort bij een voedingsovergang. Even aankijken du. Verder zijn de urine en ontlasting nagekeken. Die waren normaal. Zijn bloed was ook ok voor de leeftijd, wel wat laag in rode bloedcellen, maar niet afwijkend. Morgen weer overleg met kinderarts over hoe nu verder. Hebben ook een logopediste en een fysio meegekeken, Daar goede tips van gekregen. Het is nog even afwachten, maar er lijkt medisch niet veel aan de hand behalve de reflux dan en daar krijgt hij medicijnen voor. Nu weer terug naar mijn kleine mannetje!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Sterkte DN, het klinkt tot nu toe iig erg positief. Ben je zelf wat meer aan rust toegekomen?

Hier een manneke dat nog steeds niet zichzelf is. Maar het wordt wel beter, heeft geen koorts en kan weer lachen.

Hij is vandaag mss 4 uur wakker geweest, meer niet.

Hopelijk is hij morgen echt weer beter.

Barrel: leuk een nieuwe loungeset!
DN: Ik hoop dat de kinderarts jullie kan helpen en dat Thomas goed reageert op de andere voeding. Fijn dat hij zo lekker doorslaapt!

Floortje: Heh vervelend dat je mannetje zich nog steeds niet helemaal lekker voelt. Hij zal dat vele slapen wel nodig hebben. Morgen zal het vast alweer een stukje beter gaan!

Summer: Hoe is het met T?? Alweer wat lekkerder in haar vel?

Bokito: Hier gebruiken we al een tijdje maat 3! Maar ons meisje is ook behoorlijk flink..

Insmeren: Ik smeer Y. ook in met factor 50. Had ook nog nooit gehoord dat insmeren niet goed is... Ze heeft wel altijd ook een zonnehoedje op als we wel in de zon lopen.

Bad: Oooh wat heerlijk zo'n groot bad!! Ik ga morgen met Y. naar mijn moeder toe en dan ga ik daar ook eindelijk weer 's in bad. Nu al zin in

Ibbel: Y. heeft ook een beetje een afgeplat schedeltje. CB arts raadde ook fysio aan, maar ik twijfel net als jij. Ik denk er nog eventjes over na.

Konela: Super dat Veerle veel minder huilt! Ik heb trouwens een soort baby bjorn (ander merk) en daar mag het vanaf 4 maanden of wanneer het nekje sterk genoeg is. Ik heb het vandaag eventjes geprobeerd en Y. vindt het geweldig! Heb maar een klein stukje gedaan omdat het toch nog wel vermoeiend is denk ik, maar ze heeft de hele tijd met grote ogen om zich heen gekeken buiten

Wanneer en hoeveel slapen jullie kindjes nu ongeveer overdag? Y. slaapt 's ochtends ongeveer anderhalf uur en 's middags 2 uur. Vanochtend moesten we naar mijn schoonzusje dus heeft ze 's ochtends alleen in de auto geslapen. 's Middags heeft ze dat weer goed gemaakt want toen sliep ze 3 uur als een blok. Nu ligt ze alweer lekker te slapen.

Allemaal genoten van het mooie weer? Ik wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven