!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Sorry reageer morgen verder. Ik was alleen even snel aan het lezen voordat ik naar bed zou gaan. Ik word te moe en ben erg slecht in vroeg naar bed gaan, dus dat moest ik vanavond maar wel weer eens doen. Tenslotte begint de dag al weer tussen 4 en 6
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nog niet bijglezen, had 1,5 dag geen internet... Maar even snel melden voordat ik ga slapen dat het hier heel goed gaat! Zoontje heeft gister maar 4 keer gedronken! Om 3.45u, 10.30 wakker gemaakt, 15.30u wakker gemaakt en om 19.00u voordat hij naar bed ging de laatste voeding!

Zoon heeft gister (1x) op de wc gepoept en geplast!!! Vandaag ging het weer fout maar morgen weer opnieuw proberen.

Morgen krijgt zoontje de 2de prikken. Zoon gaat tussen de middag bij m'n moeder slapen dus dan meld ik me weer en reageer ik op iedereen!

Ohja Skoempie ik weet niet of je het al had verteld maar waar ga je werken?

Liefs Bokito
tjeempig Mara dat is echt heel erg schrikken!!!

Fijn dat er niets ernstigs uit voort gekomen is.

Hier weer lekker thuis. Was weer in Ned voor het cb. Merle heeft haar 2e prikken gehad en gelukkig heeft ze niet zo erg hoeven huilen. Ze heeft op 1 beentje wel een hele harde schijf zitten, maar niet zo last van.

Ze is nu 60 cm en 6200 gram, ook een lekkere bollie dus

Hier ook heel veel lekkers in de tuin, maar nog niets eetbaar.

oa aardbeien, perziken, framboos, appels, bramen, aalbessen, pruimen, knoflook etc jammieeeee

Super hoor alle kindjes die al zo snel zindelijk zijn. Ik hoop dat de volle 100% zindelijkheid hier ook een keer een kijkje komt nemen :(

zoals reeds in de AK gemeld..... ik kan niet :(

H. is dan jarig, dan wordt hij (naja de 13e) alweer 4 jaar. Dus ja dat moet gevierd worden. Maar toch helaas!

Je hoort toch best veel mensen die te maken hebben met de fin. crisis. Zoals het hier afgelopen weekend was zou je denken dat we in toptijden zaten! vreemd hoor.

Wauw al draaien, hier echt niet. Ze brabbelt lekker en ligt heerlijk te trappelen maar verder komt ze niet.

Oja idd Skoemp, waar ga je nou werken???? Durf je het al aan om het naar buiten te brengen
Skoemp, ga je bij de bekeuringen werken?
quote:Sjaanie schreef op 27 mei 2009 @ 22:59:

Skoemp, ga je bij de bekeuringen werken?Ja bij de parkeerwacht, word je mss ook gefilmd met enkele agressievelingen achter je aan
Hier ook een kort ego berichtje wordt er elke keer uitgeknikkerd na elke keer het verhaal opnieuw te hebben getypt ben ik er klaar mee.

Mara wat zul je geschrokken zijn.

Jesse heeft maandag voor de tweede keer zijn prikjes gehad en is en nog een beetje jengelig door.

Hij was 60 cm en 6700 gram dus ook hier een bollie hahaha.

Ik ben sinds gister over op vier voedingen van 200 dus hoop dat het goed blijft gaan.

Zelf ben ik erg moe en het bloed gaf weer ontstekingen aan dus moet morgen nog een keer prikken kijken of het daalt/stijgt.

Ik kan helaas de datum van de meeting ook niet.

Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen!

Hahaha, dat jullie dat onthouden hebben!. Ik had toen gesolliciteerd bij:.......FELICITAS...om idd zo'n irritant vrouwtje te worden die babydozen uitdeeld en dan je nog allerlei dingen aansmeert...hahaha. Het vrouwtje wat bij mij was geweest vertelde dat ze ermee ging stoppen, klonk mij als ideaal baantje want je deelt je eigen tijden in, dus kleine hoefde dan niet eens naar kvd. Ze vragen vrouwen tussen de 30 en 50 en ik ben nog maar 26 en heb 1 kindje en nog geen oudere kinderen, dus dat zat al tegen, maar toch proberen. Kreeg ik eergister een brief dat er geen vacatures zijn in mijn regio. Ik denk dat ik gewoon te jong ben, maar zeg dat dan. Dus moet weer verder zoeken. Heb morgen afspraak bij UWV want eind Juni ben ik zoals het er nu naar uitziet voor het eerst in mijn leven werkloos... bah...en de meeste banen die mij leuk lijken zijn fulltime.

B12, jammer dat je niet kan en hoop dat je je snel weer beter voelt.

Hier ook verleden week 2de prikken gehad, hij heeft nu nog steeds een hard plekje op zijn beentje... maar geen last van dus.

Flesjetijd hier..
Whahaaha Skoemp.. Ik koop niks bij je hoor.. Nee, jammer dat het niet doorgaat. En idd balen dat je dan 'werkeloos' bent.

Mara, schrikken zeg, idd proberen om vandaag gewoon weer even een klein stukje te rijden (al is het zelfs zonder I in de auto..).. Ik heb nu nog een trauma van vroeger, toen mijn moeder reed en het bijna fout ging in de bergen. Dus Sjaanie rijdt niet met iemand mee in de bergen, dan rij ik zelf, of anders niet..

HHmm, moet straks naar mijn werk voor een uurtje workshop communicatie.. Ben benieuwd, want het is steeds op donderdag en ik heb eigenlijk niet zo veel zin om zo vaak op mijn vrije dag terug te moeten komen.. Dus ben benieuwd hoeveel bijeenkomsten er nog volgen. Want ik vind het wel leuk!

Maar eerst tussen de middag lunchen met een vriendin, die haar zoontje werd laatst 2, maar toen kon ik niet, dus even een kadootje brengen straks!
Ik ben inderdaad behoorlijk geschrokken. Maar nu gaat het wel weer. Het scheelt aan de ene kant dat het echt mijn schuld niet was, maar aan de andere kant is dat ook wel weer eng. Je hebt er dan weinig grip op.. nja behalve remmen. Ik ga vanavond met de hond naar behendigheid en daar moet ik ook voor de auto in stappen.. dus dat komt wel goed. Morgen moet ik I. ophalen en brengen naar het kdv (daar was het ook gebeurd) dus dat is ook weer een goede oefening. Ik was wel heel blij dat mijn moeder bij mij in de auto zat, die sprong er meteen uit om te kijken. Ik durfde echt niet, ik zat helemaal verstijft.

Maar goed voel mij nu al wat minder in shock, en ik heb zin om vanavond met hondje te gaan sporten. Dus dan is de drempel iets minder hoog om de auto in te stappen.

Oh ik heb trouwens helemaal geen last van foutmeldingen. (Hoop dat het zo blijft lijkt mij namelijk reteirritant.)
Mara, wat zul je geschrokken zijn inderdaad. Wel knap dat je jer er zo nuchter overheen probeert te zetten.

Onze auto is stuk en hier in A'dam hebben die monteurs het zo druk dat ie pas over twee weken gemaakt kan worden! Gelukkig heb ik hem niet veel nodig, maar stel toch dat ik er elke dag mee naar mijn werk zou moeten? Hoezo werkloosheid We moeten massaal automonteur worden haha.

Jammer dat je niet aangenomen was Skoempie. Ik ben nu net bij een nieuwe baan begonnen en ik vid het toch wel wennen hoor. En een nieuwe baan en werkende mama. Met Guus gaat het nog niet zo denderend bij de gastouder, hij huilt daar veel. Hij is nog nooit een hele dag geweest.

Bedankt trouwens voor jullie voedingsschema's. Ik ga ook eens proberen de voedingen overdag wat dichter op elkaar te zetten.

Vannacht trouwens heel de wc ondergespuugd. Aan de verkeerde kant. Ik zat namelijk te plassen toen de hele

golf eruit kwam. Bah. Ik leek wel weer zwanger! Ik denk dat er iets niet helemaal goed was met de pannenkoeken...

Bokito, wat goed dat zoon al naar de wc ging!

B12 ook al zo'n bollie. Ik vrijdag met Guus naar cb, dus ben benieuwd. hij heeft al van die elastiekjes om zijn polsjes
Nou, hoop dat ik kan posten, krijg weer allerlei foutmeldingen.

Mara, wat zul jij geschrokken zijn, zeg. Het ongeluk zit in een klein hoekje, blijkt maar weer. Probeer idd wel weer zo snel mogelijk auto te rijden, anders wordt het alleen maar moeilijker!

Net even naar het weeguurtje van het cb geweest, zoon was gisteren exact 4 maanden. Hij is 63,5cm en weegt 6360 gram en ik heb het boekje bijgewerkt en hij zit echt precies in het midden van de curve. Ik heb een Jan Modaal!

Mientje, twee weken?????? Was je rok wel kort genoeg toen je die afspraak maakte? En hoe voel je je nu? Nog misselijk?

Skoempie, ik had ook het CJIB gegokt. Krijg ik veel fanmail van. Dan heb ik nog liever de Felicitas. Maar jammer, joh, dat je niet bent aangenomen. Zoek je eigenlijk specifiek werk?

B12, wat naar dat je zo loopt te tobben met je gezondheid. Ik hoop voor je dat je je snel beter zult voelen.

Ik zit hier overigens met wallen tot m'n knieen. Moest er vannacht tussen 12 en 6 uur 14x (!) uit voor zoon. 14 (!) x. Ik was niet zo zonnig vanochtend. Hij heeft wel aardig geslapen. Mama is wel zo gek dat ze in 6 uur tijd er 14x een speen in duwt. En papa is ook nog 2x geweest. Dat ook nog. Hij is verkouden, dus ik denk dat hij niet goed door zijn neusje kan ademen.

Ik heb nu al twee x gehad dat het kdv zoon eigenlijk een voeding te weinig heeft gegeven terwijl ik voorzichtig aangaf dat hij wel 3x zou komen. Hij krijgt daardoor op kdv-dagen wel weinig binnen. Gisteren haalde ik hem op, had hij pas zijn 3e voeding die dag (2e van het kvd) om 15.00 uur gehad. Ik was om 18.00 uur thuis en heb dan nog twee uur om er 2x 180 in te gieten en dat gaat dus echt niet. Want zeker na een dag kdv is hij uitgeteld om half acht. Morgen maar iets dwingender roepen dat hij 3x gevoed moet worden.

Frans en Bokito: heerlijk dat jullie oudsten het zo goed doen 'op de zindelijkheidstraining'.

Ik ga dit posten voor ik het kwijt ben. Kan het beter in word tikken en dan copypasten realiseer ik me....
*giechelt*quote:ringelding schreef op 27 mei 2009 @ 21:22:

(..)

ik ben bek af...twee wichies is niet niks.

Je bent al te lang in het buitenlandse Ring!

*sluipt weer weg*
Bagheera, webtipje voor jou! google eens op retrorush en kijk dan bij kids/babyt-shirts, zal je man leuk vinden
goedemorgen
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Jeetje Mara, heftig zeg! Wel goed dat je meteen moest rijden.

Lein, fijn dat er verbetering inzit. Het gaat altijd met ups en downs, maar je komt er wel.

@ ringel, heftig he, 2 van die kleintjes. Ik vind t erg pittig, maar ook superleuk. Gister had Noah echt een dramadag, wilde niks, niette leuk mammaaaa. Moest met kleinste naar osteopaat, heeft alleen maar gedreind, geschreeuwd, gehuild, mama geslagen, moest m zelfs daar in de hoek zetten. En als de osteopaat dan zegt, mevrouw, ik heb bewondering voor u, nou, dan weet je het wel, schaamde me dood voor zijn gedrag. Maar vanochtned was ie weer de liefste.

@ begheera, vervelend dat ze op het kdv te weinig geven. Hier hebben we duidelijke afspraken dat als ie na 3 uur niet zelf komt ze m max nog een half uurtje laten liggen en m dan wakker maken voor de voeding. Balen dat je zo blijft vloeien, fijn dat ze nu echt gaan kijken, hopelijk kan t tijdens de kijkoperatie.

@ mientje, voel je je weer beter, spugen is zo naar he! Fijn dat Guus beter gaat! Lijkt me idd pittig, een nieuwe baan en net moeder, dat is dus 2 nieuwe banen

Jeetje, wat een bollies allemaal, hier ongeveer 5200 gr, lengte weet ik niet. Het gaat redelijk met Thomas. Hij drinkt sinds di weer wat minder, maar is wel vrolijk. Misschien had ie weer een sessie bij de osteopaat nodig :-)

@ skoempie, ha ha, de felicitas, heb dit x expres niet die doos besteld, omdat ik geen zin had in zo'n mevrouw, maar als jij t zou zijn ben je natuurlijk van harte welkom.

Ik kan helaas de 12e juli niet bij de meeting zijn, krijgen 8 juli de sleutel en willen per 1 aug over zijn, dwz erg hard werken. Jammer! De volgende meeting bij mij??

Zo, nog ff genieten van mijn zorgverlof, volgende week echt aan de slag.
@skoemp.....hahahahahaha ik had alles verwacht maar niet dat! man is nog veel erger dan belasting of incassobureau!

nou hier is het letterlijk huilen met de pet op (ik maar die pet is eigenlijk een handdoek) ik wordt zo moedeloos van dat niet uit de fles willen/kunnen drinken van Fenna. Nu heb ik vanmiddag een afsrpaak met een vriendin in de Stad, Lief wil perse dat ik Fenna mee neem, maar ik ben er gewoon zo aan toe om even bij te beppen met iemadn zonder kinderen.....Even weer preoven van m'n vroegere SATC leventje.....Het is maar voor 3 uurtjes, dat moet zo'n vent toch wel aan kunnen? Ze (en hij ook) zal er toch aan moeten wennen dat ik (nou m'n tieten) niet altijd in de buurt zullen zijn......

En dan te bedenken dat ik eigenlijk van plan was om 3 maanden volledig bv te geven en daarna geleidelijk over te stappen op de fles!
He ringel, wat vervelend! Je hebt gewoon echt even tijd voor jezelf nodig. Dus gaan en dan moet je man maar een keer stoeien met Fenna en de fles. Knuffel!
Ringel, gewoon lekker doen, hoor. Even een paar uurtjes met een vriendin. Daar kan je heerlijk van bijtanken (of lekkende borsten erg satc zijn???). 3 uurtjes moeten makkelijk kunnen.

DN: het was dus echt een draakje, gisteren ? Volgende x de meeting bij jou, Je huis ziet er prachtig uit, dus wat mij betreft: graag!

Ibbeltje, dank voor de tip! Ik had de rompers al gevonden, maar vond 20 euro belachelijk. Dus nu heb ik witte rompers en t-shirts gekocht en van die opnaairastadingen (tijdens concerten kun je altijd van alles kopen) zoals verschillende lions of zion met groen, geel en rood. Het wietblad heb ik maar laten liggen . Nu staat op mijn boodschappenlijstje vliezofix om het erop te plakken ipv te naaien (is niet mijn sterkste kant). Man keek al wel een beetje bedenkelijk, haha. Lekker puberaal, maar kan het niet laten. Als ik naar een concert ga, lak ik mijn nagels ook in groen, geel en rood
Hier even een egobrichtje.. zoon en ik zitten elkaar verschrikkelijk in de weg. Niks is goed en ik blijf maar honger houden. Erg vervelend want ik wil écht die kilo's kwijt!

Zou heel graag met hem willen fietsen maar zoontje kan natuurlijk niet mee en niemand is thuis..

Zoon zit nog in het voorzitje anders had ik zoontje mss wel in de draagdoek gedaan maar dat vind ik nu te gevaarlijk.

Hopelijk hebben jullie allemaal een betere dag...

Dikke voor iedereen die zich net zo voelt als ik...
HEy Ringel ik zou ook lekker naar de stad gaan. Maar ik heb misschien wel een tip voor je. Bij het kdv waar I zit hebben ze een heel aparte speen. Die heeft dus echt de vorm van een borst en tepel. Die hebben ze een keer gekocht voor een kindje dat niet uit de fles wilde drinken. Dat kindje nam die nepborst wel misschien is dat een optie? Het is voor jou ook ontzettend zwaar op deze manier.
We hebben de prikjes weer overleefd. Ging een stuk beter dan de vorige keer. Maar laat ik maar niet te vroeg juichen, want het is nog geen avond...Guus was trouwens al 63,5 cm en 6500 gram. Mijn lieve Dik Trom! Hij doet nog steeds heel moeilijk met drinken (duwt hem altijd weg, gaat hard huilen en pakt hem pas na drie pogingen, staan, rondjes lopen enz.) en cb arts had niet echt een verklaring. Nu gaan we gewoon een friso proberen in plaats van nutrilon. Misschien is het mannetje wel gewoon kieskeurig...

@ ringel: gewoon naar de stad gaan hoor! Ik kan me zo goed voorstellen dat het zwaar is dat Fenna moelijk uit de fles drinkt. Jij moet ook even kunnen ontspannen en man moet zich maar eens even inspannen

@ DN, hoe vaak ga je nu naar de ostheopaat? ik ga vrijdag voor de tweede keer. Afgelopen woensdag met Guus naar de fysio geweest en daar kreeg ik me toch een uitbrander of het feit dat ik met hem naar de ostheopaat ben geweest. Toch heb ik het idee dat het werkt. Moet je voor Thomas nog terug naar de kinderarts? Noah voelt misschien ook wel dat je je zorgen maakt om Thomas. Toen ik zelf 2 was kreeg mijn kleine broertje astma en waren mijn ouders heel bezorgd om hem. Ik ging dan ook behoorlijk stieren om aandacht te winnen.

@ Bagheera: heb je nu weer lekker een nachtje doorgeslapen? 14 x zeg! Poeh! En ik vind het juist leuk dat je zoons kleertjes een beetje opleukt. Ik merk zelf dat Guus ook een beetje een afspeigeling is van mij. Vandaag dragen we allebei een grijze broek en een wit shirtje en gisteren allebei een witte broek met een rood shirt. En dat is echt niet bewust!

@Bokito, kun je niet gaan wandelen met je mannetjes? Of is dit nu typisch een opmerking voor iemand die nog geen ouder kind heeft? Misschien loopt zoon wel heel de tijd weg, of kan hij eigenlijk al wel lopen? Wheh, heb nu even geen idee meer hoe het zit...

Pfff, warrig zeg. zal maar even een boterham smeren.
Hier een hele goede dag, dus ik zal iedereen even opvrolijken

Gisteren op cb geweest, 6,3 kilo en 64,6 cm. Hartstikke goed dus!

Hij liet nog even zien dat ie om kon rollen, de knapperd! Haha dan ben ik zo buitenproportioneel trots op hem, ook omdat hij de hele tijd zo heerlijk naar de arts lachten. Totdat ze hem de prikjes gaf, men hij ging tekeer. Maar gelukkig heeft ie er iet veel last van. Nou ja, hij eet veel sinds gisteren. Vandaag al 5 keer gevoederd en vannacht 2 keer.

Vanchtend is er een vriendje van Milena komen spelen. Echt gezellig, die 2 kunnen heerlijk samen spelen! Lekker naar buiten. Net tosties gegeten in de tuin en vanavond komen mijn zusje + man+ kleine neefje bbquen. gezellig!

Mileen heeft gisteren 2 ongelukjes gehad en is vandaag nog steeds droog!! Knap hoor, ze heeft het ineens door!

Bojan ligt nu heerlijk in de box te spelen. Zometeen gaan we weer naar buiten. Hij zit graag in het wipstoeljte naar de blaadjes van onze notenboom te kijken.

Bagheera, whaa 14 keer eruit!! Aiai ik hoop dat je nu een betere nacht had!

Ringel, ik kan me zo goed voorstellen dat je toe bent aan tijd zonder je kinderen! Ik hoop dat het je toch nog even gelukt is om weg te gaan alleen.

Skoempie, haha felicitas dame, das inderdaad erg . Ik heb die door ook expres niet aangevraagd deze keer. Hoe is het met schoonvader eigenlijk?

Bluester jee wat spannend van je werk. raar dat dit allemaal gebeurt als je weg bent he. Wanneer hoor je nu meer?

DN, oeh jullie krijgen al bijna de sleutel! Spannend. Erg he als je kinderen zo'n dag hebben. Men dan vraag ik me altijd af waarom ik ook al weer zo graag kindjes wilde. En waarom in vredesnaam nog eentje
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Oh, bokito vergeten, sterkte meis, vermoeiend is dat he. Vind t ook jammer dat we nog niet kunnen fietsen, ben je toch veel meer aan huis gebonden. Hopelijk morgen een betere dag!
@ mientje, ben nu voor de tweede keer geweest. Onze fysio vond t gelukkig wel een goed idee! Sta idd nog onder controle van ka. Noah vind t vooral vervelend dat ie de aandacht moet delen. Maar kinderen voelen veel aan, dus wie weet voelt ie ook mijn zorgen. Hoewel dat gelukkig nu wel meevalt.
Bokito: voor jou! Af en toe is het inderdaad behoorlijk frustrerend om aan huis gekluisterd te zijn... Hoe gaat het nu? Liggen ze lekker te slapen?

Bagheera: Woooow 14 keer eruit!! Heb je intussen alweer een beetje bijgeslapen?

Ringel:Ben je nog even weg geweest? Ik hoop 't!

Mientje: De man die Y. behandeld heeft, was ostheopaat en fysio haha Dus hij vond het heel goed!

DN: Volgende meeting bij jullie lijkt me leuk! Spannend bijna de sleutel!

Frans: Word helemaal vrolijk van je berichtje! Heerlijk dat je zo'n goede dag hebt. En wat is je mannetje alweer groot zeg!

Y. hoeft pas in juli terug naar CB (er was geen plek eerder...) als ze bijna 5 maanden is. Dus ik ga denk ik van de week wel even langs het inloopspreekuur om te wegen en te meten. Vind het elke keer wel leuk om te weten

Hebben jullie nog plannen voor het zonnige pinksterweekend? Ik heb er helemaal zin in. Morgenavond voor het eerst sinds de geboorte van Y. met twee vriendinnen uit eten en daarna naar een feestje (reunie). Zondag lekker wandelen denk ik aan de kust (bij de klimduin, wel eens geweest?). En verder genieten van mijn mannetje en meisje.

Oja! Ik heb werk! Vandaag langs geweest en ik ga vanaf a.s. dinsdag 2 dagen per week werken (ook de vrijdag). Spannend hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven