!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
He get Konela wat een domper allemaal.......Endie artsen kunnen zo overruling zijn dat je er idd geen weerwoord tegen hebt....(al wil je nog zo graag, je bent gewoon te flabbergasted) Heel dikke knuf voor jullie.

@Bagheera, ook al zo'n Kdag.....ook knuf voor jou en je mannetje.

@Skoemp, jeetje toch nog onder het mes ws. Morgen moet je weer naar zh toch?

@Floor, mannetje weer thuis...fijn, lekker genieten.

@Jannes, veel plezier op Terscheling en het schijnt mooi weer te worden het weekend....op de eilanden is het vaak toch net ff iets mooiere (of slechter) dan op het vaste land. Love Terschelling trouwens...ben er veel geweest toen Broertje daar studeerde (hogere zeevaartschool) en met de H-T race (Harlingen-Terschelling sloepenroei race) niet zelf roeiend, maar wel op volgboten....gekke dingen daar gedaan hahahaha brings back memories!

Ik heb giseren een gesrpek gehad op het werk (met nieuwe leidinggevende) veel kunnen vertellen over mezelf (met name mijn zwakke punten, ben een uitsteller pur sang) en heb eidnelijk een rooster van juni (o o o o wat zijn collegas weer attent) naar wat ik heb begrepen is het nogal heftig de laatste tijd en daar komt ook m'n weerzin om weer te gan werken vandaan. Heb geen zin in die drukte. Maar ik begin de 29e met een vergadering en heb daarna maar 8 diensten en daarna weer 3 weken vakantie....ach mooi om mee te beginnen.

Kan 12 juli niet komen meeten, maar ik sluit me graag aan om bij de volgende meet (bij Draakje toch in nieuwe huis!) te komen. Misschien een minimeet voor dames uit het noorden? Lijkt me ook wel leuk!
Fijn dat Veerle weer thuis is en daar lekker aan het drinken geslagen is. Wel raar dat het " probleem" niet tot de bodem uitgezocht is en je nu het gevoel hebt dat de drukte er de oorzaak vanis dat ze nu weer thuis is. Bah, je bent ook zo overgeleverd he?

Ringel, nu word ik wel heel nieuwsgierig naar die rare dingen die jij in volgboten uitspookt

Hier ook druk met de voorbereidingen. Ben steeds meer dingen aan het klaarleggen die echt essentieel zijn voor de vakantie (denk ik zelf dan he )Denk trouwens niet dat we morgenvroeg al aan het rijden zijn. Zal eerder in de middag worden. Dus dames, ik meld me even af en wens jullie heerlijke weken met jullie kids.

Tot later
Goedenavond dames!

Daar ben ik weer, met slecht nieuws.

Dochter bleef de afgelopen dagen pijn aangeven en vandaag zijn we weer naar het ziekenhuis geweest.

Er zijn weer foto's gemaakt en haar heup ligt weer uit de kom (3% kans dat dit kon gebeuren).

Ze zit dus weer in het gips... Weer voor drie maanden.

We zijn verdrietig en boos en teleurgesteld.

Ze zit minder wijd dan de vorige keer, dus ze past in de autostoel en we kunnen dus eens met z'n allen weg, maar het blijft zwaar kut.

Heb niet bijgelezen en dat lukt de komende dagen ook niet (ga lekker met kids uithuilen bij mams), maar hoop dat met Veerle en Konela alles goed is. Haal de schade later weer in.

Dag lieve meiden!! Tot snel.
Jemig Lein, wat ongelooflijk KUT zeg. Echt zo supersuperuperkut.
He bah lein, wat een rotnieuws, arm meiske! En arme jij/jullie! Laat je maar lekker verwennen bij je moeder! Trek je het nog een beetje?

Konela: jeetje, wat balen dat er niet echt iets gevonden is en je dan toch naar huis gestuurd wordt. En dan ook nog met de opmerking dat ze temperament heeft. Ja, en???? Alsof ze daardoor pijn heeft. Wel fijn dat ze weer beter drinkt nu thuis. Tis een beetje hetzelfde verhaal als bij Thomas, ook niks gevonden, ook niet echt verder gezocht trouwens. En thuis beter gaan drinken. Het blijft hier onregelmatig qua drinken, maar i verder wel vrolijk.

Wel weer minder nieuws. Bij de prikjes op het cb vonden ze de heupjes wat stijf. De thuidfysio heeft gekeken en vond de bilplooi ook wat assymmetrisch. Kan dan weer duiden op heupdysplasie. Mogen ma 29 juli voor echo van heupjes. Alsof we al niet genoeg op ons bordje hebben. Merk dat ik het behoorlijk zwaar vind met werken erbij. Voel me niet altijd even stabiel. Ben aan het proberen om de di erna vrij te krijgen, dat is mijn langste dag. Loop iets teveel op mijn tenen de laatste tijd. Thomas heeft t langer slapen eindelijk een beetje te pakken. Van 22 tot 6 uur ongeveer. Ben ik al heel blij mee!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
gatverdegatver de gatver...lein wat een ontzettend klote nieuws....gatver de gatver degatver......

Wij zijn vandaag ook weer naar het cb geweest voor de 3e prikjes. Fenna is bijna 7 kilo en is 64,5 cm lang....alles boven de gemiddlede groeilijn....tis gewoon een lekkertje.
Jeetje Konela, Lein en DN, want een narigheid allemaal! Dikke knuf voor jullie hoor.

Heb even geen tijd om veel te schrijven, maar heb wel alles bijgelezen. We maken wat mee met z'n allen. Gelukkig zijn onze kindjes allemaal heel knap.
Oh ja, B12, balen dat de liesbreuk weer terug is, hopelijk wordt ie snel geholpen!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
DN, ook een voor jou, hoop dat alles goed is met de heupjes!

Konela, ik hoop dat Veerle nu thuis zo blijft eten, want hier word je idd niet erg vrolijk van!

Hier weer wezen prikken en wegen vandaag:

5300 gram en 61 cm. Nog steeds erg onderaan de curve dus.. Binnenkort haalt Tessa Linn nog in.. Er waren nog 2 abby's, 1 van 22 en 1 van 24 januari. Die waren flink: 6700 en 7100 gram.. Die hadden echt lekkere spekbeentjes!!
Neeeee Lein, wat enorm balen. Weer drie maanden, arme Sam.

Konela, hoe gaat het nu met Veerle? Heeft ze vandaag nog wat gedronken?

Skoempie, shit zeg dat T's liesbreuk toch weer op komt zetten.

Mila heeft vandaag zomaar bij mij uit de fles gedronken. Ze gaf twee ienieminie protestkreetjes en daarna dronk ze in een teug de fles leeg. Hoera voor de breastflowfles!

Jannes en Bluester, veel plezier!

Skoempie, ik heb over twee weken een gesprek bij het uwv. Ik doe ongeveer vier sollicitaties per week, maar ik krijg steeds te horen dat ik óf niet genoeg ervaring heb, óf niet fulltime beschikbaar ben, óf ik ben overgekwalificeerd, zucht...

Daarentegen geniet ik wel enorm van de tijd die ik nu extra met de kinderen heb. Vanmiddag zijn we naar de kinderboerderij geweest. Seppe liep daar als een held op sokken oeh te roepen bij ieder geitje dat iets te dicht in zijn buurt kwam
Even heel kort, lees tegenwoordig mee op mobiel van vriend als hij staat te douchen/tijdens de ochtendvoeding. Hij is veel weg en neemt dan de laptop mee... 1 voordeel, de was is eindelijk gedaan, hou zeeen van tijd over ;)

Hier gaat alles goed, ben wel verbaasd als ik lees dat jullie kids al draaien! mannetje doet nog helemaal niks. (maar slaapt heel veel en huilt bijna niet, is ook wel wat voor te zeggen!)

Dagen beginnen hier om 5.30/5.45u maar geen nachtvoedingen gelukkig. Ga dus lekker plat en reageer dit weekend weer op iedereen!

voor iedereen die hem goed kan gebruiken!

Liefs Bokito
Konela: Fijn dat Veerle weer thuis is! Wel vervelend dat je nu eigenlijk nog niets wijzer bent. Ik hoop dat ze lekker blijft drinken thuis!

Lein: Ahhhh neeeeee! Wat ongelooflijk klote zeg

DN: Pfff ook voor jullie dus slecht nieuws. Wat moet je dan lang wachten zeg.. Ik hoop dat de echo goed nieuws brengt.

Hier ook een baaldag. Y. zat niet lekker in haar vel, at niet goed, huilde geregeld en wilde niet slapen. Ben nu dan ook super moe en het even zat. Hopelijk morgen een betere dag.
Jannes en Bluester: Hele fijne vakantie! Geniet ervan!
Linn is voor het eerst bij opa en oma slapen..

(lees: scheelt mij morgenochtend 1 uur slaap)

Ik hoop dat het goed gaat, ben best een beetje zenuwachtig..
En dan slaap je alsnog niet!!!
Lekker oppepper RIngel..

Nee, en 'normaal' slapen we prima omdat ze zo goed slaapt..
Zal ik bellen of alles nog goed gaat? (maar als ik dat doe, dan zeggen ze hoe-dan-ook JA.) Ook al gilt ze het hele dorp daar bij elkaar, dat zouden ze noooooooit zeggen...
Niet bellen (tenminste als je dat ondertussen al niet gedaan hebt)

naar bed gaan en genieten van een goede nachtrust (en wel je wekker keihard zetten anders slaap je er nog dwars doorheen ook)

Maareuh...zitten we met z'n allen een beetje alle nieuwe topics te lezen? Kom jullie echt overal tegen!
Hihi dacht ik ook al.. Topics lezen.. Tsja, heb een vrije avond voor mijn gevoel..

Niet gebeld... Slaat nergens op...
Drinkt Fenna trouwens nog uit de fles?
Ja alleen de woestijnkoe melk wiler nog niet in.

Ik ga slapen, Lief was een docu aan het kijken over het vrouwelij orgasme...hahahahaha....nee hoor, was er wel voor, maar hij was in slaap gedonderd.....de schat.

trusten!
Ik ga ook slapen..

Willen jullie de lengte/gewicht erbij in de tabel? Maakt mij niet uit.. Wat jullie willen. Roept u maar!
Haha Ringel, in slaap gevallen...
Ik vind het wel leuk om de gewichten enlengtes bij te zien....dus van mij mag het.

verveel je, je?

damn het is gewoon al bijna 23.30 en ik zit nog achter de pjoeter....Net als of ik morgen niks te doen heb ofzo?
Ja.. kan ik eens vroeg naar bed.. ik heb SOG..

Slaap ontwijkend gedrag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven