Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Oh ik hoorde al dat Loft zo spannend is! Ga ik ook heen dan.
Oh ootje gaat nu sokloos door t leven.

Ze wrijft et haar voeten met een heel boevig gezicht haar sokken uit !

@RW oei ... Die nachten
Jongens samen naar de kapper op weg boodschappen had ik voor hen afspraak gemaakt en ze daarna gebeld van " loop maar even langs de kapper "

mviool had op aanraden van de kapper weer 1 of ander nieuw " in" model genomen. Zo kwamem ze ook terug " kijk" riep dviool " mviool heeft een nieuw kapsel !!"

volgens mij nog steeds inlog problemen ?

Wat voor servies hebben jullie ?

Is er nog iemand met seeviestik hier ?

Ik mag nog geen servies aanschaffen ( ruimte )

maar zodra dat weer kan.

Ik had een compleet kip en haan servies, door de scheiding en door gebruik nog maar 1/4 dus dat ga ik weer aanvullen maar het liefst heb ik ook nog een feestdagen servies etc
zo de kinderen kleien, baby en man slapen, man is ziek mopperdemopper beetje jammer ik stop hem vol met paracetamol en antroposofische druppels hopelijk is hij snel weer beter

hier geen serviestik we gebruiken man zijn servies toen hij alleen woonde is heel leuk maar 6 delig en meeste nu nog 5 dus te weinig. kunnen we nergens meer vinden. Als de box weg is wil ik een servieskast (alles staat nu in de keukenkastjes past net) en dan 12 delig ofzo

heb toevallig deze kerst dat hema kerstservies gekocht zilver met sterren en figuren erg leuk 6 delig gedaan
Oh leuk servieskast

ik weet nog niet, waarschijnlijk komt het in mijn teak kasten met planken.

Man ziek ? He nee wat rot! Man is nog op soort eindejaarsborrel. Ik heb eigenlijk filmavond maar laat het maar, anders zo haasten straks als hij thuis is.

De jongens waren druk ( mviool ) brutaal (dviool)

kortom blij als ze op bed liggen! Zo'n dag

ook helemaal hyper voor vuurwerk.
Leuk dat servies, foto ??
Hier een gewoon gebroken wit servies, was 9 delig 10 jaar geleden ha ha. We hebben er ook 9 delig pasta servies bij, dat is erg mooi. Grote borden en diepe borden. Van het gewone servies hebben we grote, diepe, kleine en taartbordjes. Maar het glazuur barst en ik vind er niet veel meer aan. Meestal heb ik vanalles op tafel. Wel een eenheid van borden en glazen, maar een glazen saladeschaal en een kom met pasta weer anders ofzo.

Ik heb het in een servieskast staan, die heb ik gekocht omdat er ruimtegebrek in de keuken was en omdat ik het erg mooi vind natuurlijk.

Au, dit typt kl&<&te, heb het topje van mijn middelvinger aan de gisteren aangeschafte blender gesneden. Ding was loeischerp natuurijk en ik greep er even lekker in. Ik stop dus maar met typen, ga weer verder met mijn puzzel ha ha lekker mutserig.
auw amalia! ik had met kerst met de appelboor in mijn duim geboord ook niet fijn

servieskast gaat hier wel een dichte worden hoor, dan heet het vast geen servieskast trouwens maargoed, anders moet je hem zo netjes houden

zo iedereen ligt op bed, ik heb net mijn oude pop van vroeger gemaakt, die krijgt mijn dochter zondag voor haar verjaardag met wat babykleertjes erbij die van haar zijn geweest in een mooie roze prinsessenkoffer,

verder krijgt ze een k3 bal en dvd en een setje met vleugels, kroontje en stokje. het was echt moeilijk iets voor haar te verzinnen we hebben al zoveel maar ben toch weer goed geslaagd al zeg ik het zelf! Ik was op zoek naar een grotere pop zonder functies maar die zijn tegenwoordig echt nergens meer te verkrijgen ze huilen, plassen, eten allemaal.

En ik had er nog een van mezelf die gewoon maat 56 past dus die maar opgeknapt ik vind het echt nog steeds leuk! Gewoon een zacht lijfje en plastic armen benen en hoofd

nou lekker lang verhaal weer ik moet toch tegen iemand kletsen
wat leuk RW jouw oude pop. Oudste heeft mijn oude favoriete knuffel., vind ik zo leuk! Man heeft daar dan weer niets mee, jammer. Behandeld knuffels ook niet met respect zeg maar ha ha. Ik vind het zielig om ermee te gooien en ze moeten ook lekker warm in bed blijven enzo ha ha ha. Maar oudste heeft dat gelukkig ook.

Ik ben dan wel weer zo netjes om mijn deels glazen servies kast op orde te houden hi hi. Maar in de keukenkastjes vind ik het moeilijk netjes te houden.

Ai ai ai maandag gaat het dan toch echt gebeuren. Amalia sleept zich richting sportschool. Het is er een met kinderopvang, dus jongste 2 gaan daar naar toe. De 1e x niet natuurlijk, ze gaan maandag eerst naar mijn ouders (die wonen immers hier om de hoek nu). Ga ik even kijken hoe druk die creche is, want ik ga A niet in een bomvol hok achterlaten. B vindt dat wel gezellig.

En het plan is om op maandag te gaan spinnen en op vrijdag zumba te gaan doen. Daarnaast wil ik (maar dat heb ik nog tegen niemand gezegd!!!) ook beginnen met Sonja B. Oh oh die rol op mijn buik, vreselijk. En ik eet en eet maar. maar als ik sport eet ik ook gezonder anders vind ik het zonde van de inspanning. Dus hopelijk gaat het nu weer de goeie kant op. Maandag dan he? Nu nog even lekker borrelen en happen

En ik neem nog een pringletje naast mijn bacardi colaatje hi hi.

Oooh ja, RW hoe gaat het SB/en bij jou eigenlijk???? HOor er niets meer over!
go for it !! Hoop dat je een leuke zumba instructrice hebt die losgaat en niet zo'n suffe.

Leuk zeg dat je dat gaat doen ! Ik ga je wel coachen go Amalia go !!

Ik zag een foto van het kerst gourmetten whaahaahaa wat een huis hebben we, die flatscreen op tafel. Ahum. Het ziet er op zo'n foto nog erger uit.

Mijn kastjes moet ik wekekijks opnieuw indelen, staan veel te vol en ieder propt lukraak de spullen er weer in.
Ik wil jullie alvast een fijne jaarwisseling toewensen! Op naar een mooi jaar voor ons allemaal (including me )

Enne..zoals ik laatst ook schreef, ik wil weer wat meer gaan lezen en schrijven hier (zal niet op dagelijkse basis zijn, mezelf kennende ), maar jullie zijn het afgelopen jaar een grote steun geweest voor mij (en voor meerderen hier trouwens) dus ik wil jullie daar nog even extra voor bedanken!

Voorlopig wil ik trouwens nog niet terug in het schema, maar dat snappen jullie denk ik ook wel. Hopelijk wel weer over een tijdje .
Oeh, servies We zijn hier het servies Tric van Arzberg aan het sparen. Jaren geleden eens een grote hoeveelheid wit gekocht als basis bij de doldwaze dagen, en nu vragen we nog regelmatig met verjaardagen of zo een uitbreiding in de vorm van koffie of theekopjes met schoteltjes.

Da's wel het nette servies voor de verjaardagen enzo, voor dagelijks gebruik hebben we een samengeraapt zooitje van de xenos, hema en ikea.

Bestek net zo, een bestekcasette van sola die we gekregen hebben van schoonmoeder als verzamelcadeau voor onze verjaardagen, afstuderen, verhuizing, etc., en een dagelijkse van ikea. En alles netjes in de la Alles 12 couverts, heerlijk. Hoef je zelden mis te grijpen, en je kunt nog eens uitgebreid tafelen Niet dat we daar nog tijd voor hebben, om zo uitgebreid te koken enzo

Leuk trouwens RW, die cadeautjes! Hier krijgt middelste met haar verjaardag volgende week een doosje playmobil, een dvd en een nieuw zwempak. Oudste krijgt over 1,5 maand ook playmobil, een dvd, en een puzzel. Maar ik vind het wel lastig.

Verjaardagsfeestje, ook zoiets. Oudste wordt volgende maand 5, tijd voor een feestje met vriendjes. Nu wil oudste een vriendje, een vriendinnetje, en de twee buurmeisjes (4,5 en 2,5) uitnodigen, en misschien nog een vriendje van de bso. In wisselende samenstelling spelen die kinderen al met elkaar, en opzich vind ik het ook wel leuk om de ouders wat beter te leren kennen, vooral van de twee vriendjes ken ik die niet (goed). Is het erg overdreven om een uitnodiging te sturen waarbij broertjes/zusjes en ouders ook mee kunnen komen, en de kinderen iets van cakejes laten versieren, broodjes worst laten eten en verder lekker laten spelen, en met de ouders een kop koffie met een hapje te doen?

Amalia, stoer hoor, SB! Ooit eens gedaan, en na 3 weken stond ik te tollen op mijn benen Maar goed, ik heb het idee opgevat om iets te gaan doen met dr. Frank. Al was het maar gewoon het boek doorlezen... En weer fanatieker gaan sporten, met netjes 1,5 keer per week trainen. Grey's is afgelopen nu op maandag, kan ik dan ook naar het zwembad

Viool het blijft lastig, een rommelig huis! Als het klaar is, ben je er extra blij mee

Bengel, vakantie goed doorgekomen? Of moet je nog een week?

Hoe is het met alle zieke mannen? Zijn die inmiddels ook al weer opgeknapt? En iedereen nog drukke plannen voor vanavond?

Ga nu nog even gauw weer aan de slag, half dagje werken maar, en dan weer naar huis. Zou eigenlijk thuiswerken, maar uiteindelijk zijn al mijn helpdeskcollega's afwezig. Dus dan zit ik maar op kantoor....
@tieger jij bent wel de verbouwingscoach op een of andere manier denk ik dan ineens " oja ooit is het een groot huis haha. Met allemaal kamertjes, die ik dan rustig lan inrichten.

Kinderfeestjes ! Daar heb ik er heel wat van gehad,met allemaal jongens ! Leuk , doen, met die uitnodiging. Wij vieren vaak een ouder-kind feest en een kinderpartijtje.
Zwaai naar iedereen, en een goed/mooi oud en nieuw feestje gewenst. Ik ga voor 2 kinderen en een baby en mezelf spullen inpakken en de auto inladen voor ons weekendje. Vriend moet helaas werken en de hele voorraad tellen, dus die komt pas vanavond. Vind ik altijd wel gedoen zo in je eentje met alle spullen en kinderen op pad, in-/uitladen enzo. Maar wel gezellig!
Sardegna, veel plezier! Gezellig, zo ineens totaal andere plannen

Viool, dat lijkt maar zo hoor. De voorpret vind ik ook het leukste van alles, zie het dan helemaal voor me. Helaas is de praktijk en het resultaat altijd anders. Hoezo harmonie tjidens het klussen, en zo strak krijgen wij het nooit

De plintjes moeten ook nog steeds geplakt hier op de benedenverdieping. Dat wilde ik eigenlijk combineren met het neerzetten van de kerstboom, het omgooien van de inrichting van de woonkamer (dat doe ik altijd 'even', tot frustratie van man), grondig stofzuigen als je toch alles van de muur hebt, en dan meteen die plinten plakken. Mocht alleen niet van man, want we moesten eerst goed nadenken en uitzoeken hoe we de hoekjes mooi in verstek kunnen krijgen. Tja, dat doen we dus al bijna 1,5 jaar...

Ik heb dan ook de illusie dat áls we de bovenverdieping gaan aanpakken, dat we dan ook stapsgewijs alles gaan aanpakken. Dus eerst de zolderverdieping strak verbouwd, goed ingericht (illusie 1), mooi geschilderd enzo, dan wij naar zolder met onze slaapkamer, zodat oudste op onze slaapkamer kan en dat een stoere jongenskamer kan worden die in zijn geheel ingericht kan worden (illusie 2, het lukt nooit om het juiste speelgoed in 1 keer op de juiste plek te krijgen, zonder dat het het hele huis door gaat zwerven). Dan kan middelste naar de kamer van oudste. En ik vermoed dat dat al wel zoveel tijd verder is, dat jongste meteen bij middelste op de kamer kan, en dat een stoere prinsessekamer kan worden. Waarbij hier illusie 3 ontstaat, die gelijk zal zijn aan illusie 2. En wat we dan met de huidige kamer van middelste moeten doen, dat kan ook nog de kamer van jongste worden. Maar ik vermoed dat die dan bijna het huis uit is, met het tempo waarin wij de klusjes in huis doen

En ouder-kind feest, dat zou dan in plaats van een echt kinderpartijtje worden. Vind dat wat lastig met maar een paar kinderen, en bij een kinderpartijtje zou ik de kinderen los allemaal al wel eens ontmoet willen hebben. Dus dan zou het vriendje van de bso afvallen. En het jongste buurmeisje ook, omdat ik daar het leeftijdsverschil met oudste op dit moment dan te groot zou vinden. Dus dan blijven er twee kinderen over, oudste is nog niet zo fanatiek met veel verschillende vriendjes, die heeft er dus maar twee uit zijn klas, en hij kan goed overweg met het oudste buurmeisje. En met z'n viertjes, kunnen ze net zo goed zelf spelen. Of is dat wat te makkelijk gedacht
tip voor tieger: kinderfeestje tot een uur of 4 half 5, en op de uitnodiging zetten dat op die tijd borrel en hapjes klaarstaan voor de ouders. zo hebben wij het bij oudste gedaan toen we 'nieuw'waren in het dorp vorig jaar. was erg geslaagd en oudste had toch een echt kinderfeestje, zonder de ouders erbij.
Bleh...even klagen hoor...

Heb flink wat krampen en stolsels. Lijkt net op m'n miskramen van afgelopen jaar . Hopelijk gaat het snel een beetje beter!
...
5x5 wijzigde dit bericht op 31-12-2010 12:50
Reden: dubbel
% gewijzigd
Ik heb trouwens ook wel sterk het vermoeden dat het een vroege miskraam was, alle klachten die ik had zijn weg sinds gisteravond en m'n gewrichtsklachten en darmklachten zijn juist weer terug . Een lichaam zit maar raar in elkaar soms.
5X5
5x5 dacht ik al te lezen dat het een mk was. Ik had dat toen ook. En ws is het kindje niet gehecht en had je daardoor een negatieve test. Knuffel voor jou!

Tieger, woon je in mijn huis???? Ik ken al die veranderingen en plinten die er niet zijn ha ha.

Feestje voor de kinderen en daarna aansluitend borrel voor de ouders, dat is leuk.

Viool, dat zumba daar zit ik alweer over te twijfelen want dan is het heel druk op de creche daar. Wordt het mss toch 2x spinning, ook lekker.

De weegschaal gaf 4 kilo meer aan dat de laatste keer dat ik me woog!!! Help!

Ondertussen oliebol 4 naar binnen, dus dat SB vanaf volgende week is heeeeel hard nodig boehoehoeoe. En als ik te duizelig wordt neem ik wel een extra appel. Dat mag vast van Sonja.

Aatje wakker.

Oooh vannacht heeft ze klokje rond geslapen, van half 8 tot half 8. Wat een droom!!!!

Fijne jaarwisseling. Ik heb net sushi gemaakt, volgens mij goed gelukt, fijn.
.
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 31-12-2010 15:46
Reden: 2x
% gewijzigd
5x5 knuffel ! He bah wat zal je je rot voelen...

Amalia jammer zumba is lol joh ..

Oh ik ben er ook zo een, terwijl ik een hap van een oliebol neem mn jurkje passen en dan mn buik inhouden voor de spiegel en fantaseren dat ik straks weer helemaal strak ben " hap hap kauw kauw slik "

Oh shit ik vergeet het elk jaar maar rond deze tijd wordt ik heel erg sacherijnig en rond elf heb ik ruzie; ik vind oud en nieuw altijd zo saai langdradig vervelend. Mn enige leuke waren met mn eigen vriendinnetjes, gewoon samen chillen met filmpje en tarot kaartjes ofzo, elkaars haar doen, hapje .. Maar niet bezig met oud en nieuw en laat opblijven.

Ik weet niet waarom maar hoe leuker man en kinderen het vinden hoe stommer ik. En dan heel de dag dat vuurwerk, dat ze dat aansteken bleh. Nee en hoe ouder ze worden hoe meer ze gaan doen. Snik. Ik moet nu leuk en aardig gaan doen... Oh... Ik doe mn best.. Heb lekker eten en bonbons voor de gastvrouw bij me. Maar moet tot 1 ??? Uur met mensen die ik niet ken borrelen oliebollelen en ik ben echt wat autistisch
Oh tieger argh ik geloof dat ik ook een stapel huis illusies heb

oja hier plinten voor de helft !

En boven geen. Geen afdeknaden, geen plafondlijsten ! Ehh geen geverfde kozijnen, deuren.. Nog niet geschuurde gewhitewashde vloer.. Nouja details haha want eerst moeten er nog een woonkamer keuken atelier dakterras bij.

Soms denk ik ineens leuk hoor, wij hebben teminste een lopende klus, kunnen altijd bezig zijn als we dat willen en de vraag goh ik weet niks te kopen / mn geld aan te spenderen Kennen we ook niet. Gamma ... Ka-ching!!! Weer 200 euro voor.. Ja voor wat ? Een deurbeslag en stopcontact, een koperen pijpje en een verbindingststukje, een houten plank en een schroef.

Trouwens net bedacht dat hoe het huis nu is het ideaal is voor mij. Ootje slaapt in onze kamer naast de huiskamer en waar zit ik het liefst als ze slaapt? Juist! Savonds hang ik vaak op de bank naast haar dan luister ik naar haar en geniet ervan haar in mn buurt te hebben. En als ik de afwas/ was vouw/ vloer doe, is ze altijd op 3 a 4 meter. Dit huis is dus wel prettig voor het hebben van een babietje zo de eerste maanden, knus en klein.

Maar goed, hierna gaat de woonkamer er echt bijkomen en dat is maar goed ook bleek deze vakantie. Toch wel fijn om wat ruimte te hebben als er een middag vriendjes over de vloer zijn.
fijne avond allemaal en een super 2011!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven