Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Zo dag overleefd . We zijn naar de brandweer geweest, was echt super! Al hadden we ook thuis kunnen blijven want ze hadden het prima naar hun zin met wat ballonnen.

En ik knapte zowaar op van wat aktiviteit . Nu stort ik weer in op de bank maar straks hebben we weer een feestje, zucht. En zo een die je niet kan skippen. Jullie snappen het: we gaan met de auto en ik rij . Geen drank voor mij!

Wat een sneue berichten allemaal hier met al die zieken!!! Het moet echt snel lente worden

Wat stoer zeg dat snelschaatsen op RTL 7! Dit even tussendoor.

Ik heb pinkel gemaild, geen antwoord. Maak me zorgen...
hoi hoi

jemig wat een sprongetjes en dwarse peuters zeg!

Viool ik zou o eens laten nakijken zodat je zeker weet dat het niks lichamelijks is, misschien heeft ze wel oorontsteking dat ze daarom sinds een week niet meer in bed wil liggen? Zwaar hoor dikke knuffel!

amalia jemig feestbeest! succes vanavond en leuk idee naar de brandweer!

rikst bij zoon hebben we een lampje met een tijdschakelaar op zijn kamer, als die aangaat mag hij naar ons.

uma groot gelijk, maak je het jezelf maar gemakkelijk hoor lijkt me best pittig nu een weekend alleen trek je het allemaal nog een beetje en wanneer moet je weer terug op controle?

Hier nog niet echt super, geen koorts meer, wel super veel oorpijn, hoofdpijn, duizelig nog niet veel soeps dus.

vooral veel op de bed en bank gelegen dus!
@amalia ze was hier nog gister / eergister!

@RW ze slaapt wel hoor. Dat met haar bedje was soort gewenning dat ze liever bij mij was.

Alleen overdag wil ze wakker heel veel bij me. Ik denk mss toch sprongetje
Amalia :

5x5, 21 uur geleden

zet even een update op hyves, las dat ik gemist werd!

Ik heb alleen nog geen update gelezen maar mss door grirp gemist
Ik ga zo weg. Ik leg o Zo na de borst op bed. Man slaapt. Zij hopelijk ook. Moet ik hem nu wakker maken ? Ja toch ! Ik wil even dat hij weet dat ik weg ben.
Pinkel is toch niet 5x5 of ben ik nou echt in de war???

Rikst hier net als bij RW een schakelaar op de lamp. Werkt meestal goed.

Grrr ik mee naar dat feestje, best gezellig maar live band dus geen gesprek mogelijk. Ik kende niet heel veel mensen en dan is praten met die herrie niet zo handig. Ga ik weg, blijft man nog! Had ik net zo goed niet mee kunnen gaan, stom hoor. Af en toe... Ik voel me een beetje Viool .

12 uur geweest, snik mijn mannetje is 5. Snel slapen nu! Trusten
Nee ja sorry ik ben gaar ! 5x5 EN pinkel zijn hier weinig geweest maar Pinkel nog langer niet natuurlijk. Ging er vanuit dat ze meeleest maar mss kunnen we haar mailen / kaartje sturen

pinkel als je dit leest knuffel !
Van wanneer is het laatste berichtje van Pinkel dan?

RW hoe gaat het met je vandaag? Voel je je al een beetje beter? EN heb je wel lekker kunnen slapen vannacht?

Amalia van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Ik weet nog dat hij vorig jaar voor het eerst naar school moest, en hoe een drama dat was. En moet je nu kijken, ben je al een jaar verder.

Hoe is het met Atje?

Hier al meer dan 24 uur spuug en dunnen poepvrij. Mijn meisje is ook weer een beetje zichzelf. Ik voel me gewoon opgelucht. Hoop dat ik nu mijn energie kan opbouwen voor de bevalling.

Rikst wat vervelend dat je middelste zo aan het spoken is. Helaas heb ik geen tips voor je. Hier blijven ze tot nu toe nog braaf in hun bed liggen. Hoewel mijn middelste pas over een week in een echt bed komt te liggen. En daar verwacht ik nog wel wat van qua spoken. Dus ik volg even de tips van anderen.
En dan nu wel op de goeie dag:

Amalia gefeliciteerd met oudste

Leuk, feestje bij de brandweer, ga ik onthouden.

RW iets beter gelukkig, en de meiden van bengel ook. Gaat de goeie kant op, nu Viool en Aatje nog (of is A alweer beter Amalia?)

Rikst ik zou ook latere bedtijd doen, maar mijn ervaring is wel dat het dan minimaal een weekje duurt voor je daar 's ochtends effect van hebt. Slaapt hij 's middags nog? anders die slaap eraf of inkorten. En een lampje met tijdklok werkt misschien ook wel idd, hebben wij nooit gehad. Ik vind tot 8.30 slapen wel heerlijk lang trouwens!

5x5 is idd geweest, ik heb nog geen tijd gehad voor het hyves verhaal, hoop ik vandaag even te lezen. Pinkeltje al heeeeeel lang niet meer, vrees druk met zieke moeder. Ben benieuwd of je iets terug hoort Amalia, goed dat je even gemaild hebt.

Hier alweer rare nacht, met meisje 3 wakkere babbel sessies, die dan na een tijdje over gaan in mopperen en huilen. hmmm. Ze zat vanmorgen met een houten lepel op een rammelend potje vitaminepillen te slaan, vond ze heel leuk. En ze eet fruit iets beter (groente nog niet), dus ik zie wel nieuwe dingen, misschien idd sprongetje. Volgens oei ik groei had ze 'm wat eerder moeten hebben, maar ja, babies lezen de boeken niet he
De jongens zijn buiten in de tuin aan een dik touw in de boom heen en weer aan het slingeren, zo leuk! En vanmorgen jongste zoon heel sportief mee op z'n fietsje toen ik ging hardlopen, bij -4, maar dat kon 'm niks schelen. Gezellig vind ik dat altijd, even samen met 1 van de 3 op pad. Even 1 op 1 mama en zoon

Worden trouwens zo opgehaald door opa, gaan naar theater (Knofje), ook leuk.
Leuk sarsegna ! Altijd als ik lees over hoe je woont klinkt het daar zo leuk !

Amalia gefeliciteerd!
Goeiemorgen!

Rikst heeeeel herkenbaar helaas... het betekende hier het einde van het middagslaapje want vooral dan was het continu strijd met als gevolg ook s avonds niet meer willen/kunnen slapen...

RW goed uitzieken maar dus! Vervelend dat het zolang duurt.

Amalia gefeliciteerd met oudste, fijne dag vandaag!!

Sardegna ach ja die oei ik groei boeken... ik heb hem na de eerste paar maanden niet meer gelezen, stonden allemaal dingen in die ze mogelijk al moesten kunnen en dat was nooit zo, zwaar frustrerend haha
Hieperdepiep hoeraaaa! Amalia, gefeliciteerd met je zoon!

En wat leuk, zeg, naar de brandweer!

Hopelijk vandaag ook weer een gexellige dag!

Fijn, dat de koorts ieg weg is RW, maar je klinkt nog steeds behoorlijk zieieiek...

Bedankt voor de tip met het lampje! Misschien eens proberen. Hij is vandaag precies 2 en 3 maanden. Zou dat al werken? Hij springt namelijk gewoon zijn bed uit en floept het licht aan...

Wat gezellig, zo samen met je zoon op de vroege morgen, Sardegna! Schattig, dat hij mee ging.

En meisje is dus nog een beetje aan het rommelen 's nachts... Gaaaap!

Wat leuk, Knofje! Veel plezier!

En wbt mijn middelste..ja, hij slaapt nog 's middags. Laatst heb ik geprobeerd hem opte houden, maar dat was echt geen succes. Ik ga nu even proberen om hem na een uurtje er weer uit te halen. Wie weet...

Vanmorgen was ie trouwens half 8. Voor zijn doen nog vroeg, maar wel prima natuurlijk.

Oudste tukt gewoon door tot 8.50 uur. Dat is echt een slaapkopje.

Viool, heb jij het leuk gehad in Rotterdam? Was het allemaal goed gegaan met Ootje en man?

Gelukkig, dat je meisje weer wat opknapt, Bengel!

Kun jij ook weer even wat rustiger aandoen.
Hihihija, dat herken ik ook wel, Uma, van oei ik groei. Die kinderen kunnen alles al zo snel, lijkt wel. Zitten met 6 maanden enzo. Nou, dat deden die van mij echt niet, hoor. Oudste sowieso niet. Middelste liep hier overigens wel met 11 maanden. Maar ik denk dat als ik oei ik groei er nu voor de jongste weer bij pak, zij ook heeel traag ie, vergeleken die kindjes daar.
En waar hebben we het over he ? Een maandje eerder of later.

Ootje heeft geslapen de avond dat ik weg was,

heel even wakker geweest. Eenavondje weg leuk en mooi, bevalt maar ik ben toch liever nog even naast o haar wiegje op de bank ( toch gezellig zo'n alto indeling ) Hopeloos verknocht
whaaaaaa, Lmeisje wil NIKS.geen box, geen wistoeltje, geen speelkleed, geen slaapjes doen. Alleen maar bij mama. zucht... Zo ken ik haar helemaal niet. Ik ben dol op knuffelen met haar, maar de hele dag 8 kilo rond sjouwen is zwaar hoor.

Viool, is Ootje ook nog zo mama-plak? Zouden O en L stiekem afgesproken hebben: we gaan het geduld van onze mama's op de proef stellen
Sardegna, ootje exact eender.

Vanmorgen kwam ik hier achter. Ik had haar in de box gelegd ( naast onze kamer ) ze ging weer heel hard krijshuilen, zo zielig stemmetje, heelbindringend ook, dan pak ik haar altijd.

Ik lag in bed en sprong niet op want dacht, man kan best ook even uit bed, ik ga eens kijken wat man doet. Na 3 minuten vreselijk heel hard krijsen was het stil en hoorde ik haar ineens spelen !!!

Aha. Ik pak haar dus ja .... Wie weet kan dit wel een sleutel inzicht zijn
Hyves. Ben moe.
hoi hoi!

Rikst wat een slaapkopjes heb jij zeg! Ik zou die lamp maar even laten, misschien is het ook wel gewoon even nieuw, en als het nieuwe eraf is blijft hij gewoon liggen. Dat had dochter ook bedenk ik me nu, we hebben haar 2 wk lang midden in de nacht/in de vroege ochtend meestal achter haar kaptafel moeten halen (wel heel schattig hihi) en toen was het nieuwe van zelf in en uit bed klimmen eraf en sliep ze gewoon weer door.

viool fijn dat je avond leuk was, en lief dat je naar o verlangde! En wat grappig dat ze na 3 min zelf ging spelen na het huilen haha goed!!!!! ik ga zo naar hyves

sardegna echt stoere kinderen heb jij zeg, lekker meefietsen met jou heel stoer, is zeker leuk 1 op 1 wat doen met de kinderen doen wij ook regelmatig! Ook goed voor ze denk ik!

amalia gefeliciteerd met je zoon!!!! Leuke dag gehad?

bij bengel geen kots meer hoera!!!! Nu even rust en dan bevallen!!!

Ik voel me net alsof ik net ben bevallen, ik kan J amper tillen, en de trap op pfffff echt zo stom. s'ochtends nog heel duizelig s'middags gaat het beter. Mijn superlieve buurvrouw gaat morgen zoon naar school brengen zo lief ik zag het echt niet zitten.

En nu vanavond had j 39,5! boehoe hij was al een paar dagen aan het hoesten en snotteren. Ik word echt gek hier, vanaf eind dec is iedereen om de beurt ziek echt nog nooit gebeurt!!!

Heb zojuist mijn wieg verkocht snif
RW ojee wieg verkocht !! Snif

en wat kan een mens beroerd zijn van de griep he.

Had net iets leuks. Man er nog niet over gesproken. Van de week had ik met mviool over school gepraat. Ik weet het gewoon niet meer, hij is zo goed en slim maar zo slordig bezig. Dus uiteindelijk zei ik: het is jouw school, jouw toekomst en jij moet het doen, als ik jou was zou ik in plaats van mopperen op de meester eens zijn advies aannemen etc. Nu kwam hij naar me toe : ik wil met je praten. Dat hij met de meester gepraat had en huj had gevraagd wat wil jij doen en hij had gezegd vwo. Toen had decmeester gezegd jij kan dat maar dan moet je harder werker. Als je doet wat je nu doet kom je er niet. Mviool heeft dat toch in zich opgenomen en lijkt ineens stuk zelfbewuster. Hij is tien, dus hij heeft nog even. Ik ben benieuwd wat hij er verder mee doet.
Crisis hier mviool mag Zich verschuilen, t plafond lekt aan alle kanten water, hij heeft het halve bad er naast geklotst, leuk sfeertje hier ! Het is dan ook ineens ; jouw zoon is niet goed bij zn hoofd, vat je hem ?
RW wat balen, steeds achter elkaar zieken, niet leuk. Heeft J wel een beetje geslapen vannacht? Morgen begint februari, de laatste volle maand winter. En dan snel op naar de lente, weg met alle griepjes, hoestbuien en snotneuzen.

Viool hoe is het met de wateroverlast? Wel zielig voor mviool, tuurlijk moet 'ie een beetje opletten in bad, maar je verwacht toch niet gelijk lekkage als je een keer je badwater over de rand klotst? Niet goed voor het gezinsgevoel, dat 'jouw zoon'....

Meisje heeft eindelijk weer eens bedacht dat je de nacht het beste kunt gebruiken voor slapen, hoera! 1 x drinken om kwart over 5 en verder zzzzzzzzzzzzzzzz, heerlijk.

Amalia leuke dag gehad met oudste gister?

Rikst hoe gaat het nu met jongste zoon, in bed gebleven?

Dat verhaal van die kaptafel, middenin de nacht
Ja, je hebt gelijk hoor Uma, die voorbeelden in de oei-boeken gaan altijd over kindjes die al héél veel kunnen... Maar in ontwikkelingssprongetjes geloof ik wel.
Ja RW zit natuurlijk ook snachts te kappen met die mooie krullen van d'r dus hoe zal RW meisje daar op komen ???

Hiernog steeds gare ik en werk.

Lekkage is nu opgehouden. Ik weet niet er lag denk ik 5 liter water naast t bad, zucht. En man kan ook nooit rustig streng of boos zijn.

Even kort ( mn pauze !) we hebben een gewaagd toch leuk besluit genomen. Mochten we Fr nu verkopen per direct dan alsnog duurt de afhandeling / procedure 1 jaar. En we willen voor de zomer naar beneden in ons huis.

Ons andere huis halen we van de markt, en nu weet ik ineens waar wij de komende jaren heen gaan ! Ik merk dat ik er erg veel zin in heb. Dit jaar zetten we dan de caravan op het land voor de jongens, tuinzwembad en klaar! We gaan de boer zo bellen om ons land te maaien en bij te houden, dan gaan de slangen etc wat weg.
Het is nogal een beslissing ! Maar het voelt goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven