Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
dinsdag 1 maart 2011 om 21:11
neeee niet leuk!!! Ik snap het. Maar ik kan toch ook niet altijd vrolijk zijn. Ineens ben ik over alles boos, man is zoveel aan het werk en alles blijft staan, huis, kapotte kinderfietsen al 6 weken, kast voor kinderkamer bij vriendin maar ze heeft hem nu toch weggegooid, trip trap bij andere vriendin, had ze over maarja ik kan dat niet halen op de wandelwagen.
Morgen ga ik trouwens met de bus een speelkleed halen, roze, voor Ootje. Via MP maar wel dichtbij voor15 euro. Hoop dat het er netjes uitziet.
Mss een bad nemen ja maar onze cv is kapot en dan wordt het water niet warm. Grr dan ben ik best boos als ik op visite zit bij onze kennissen, die vet miljonair zijn, met zwembad en 4 panden op hun land en man dan doet van nou we komen ook niks te kort en je hebt genoeg ruimte om te schilderen ( ik vertelde van niet ) dan denk ik hallooooo deze keuken is even groot als mijn huis !! Nouja binnenkort komen ze eens bij ons eten, ik heb niet eens genoeg stoelen en een tv van 2 bij2 op tafel omdat we nergens anders plek hebben nu
Echt mijn man leeft in zijn fantasie huis met zwembad ofzo zucht. Hij is nog wel lief hoor hij mag nog een dagje blijven
Misschien morgen maar een klusje in huis doen
Dat lang is blijven liggen. Dat lucht mss op. Of niet ...
Morgen ga ik trouwens met de bus een speelkleed halen, roze, voor Ootje. Via MP maar wel dichtbij voor15 euro. Hoop dat het er netjes uitziet.
Mss een bad nemen ja maar onze cv is kapot en dan wordt het water niet warm. Grr dan ben ik best boos als ik op visite zit bij onze kennissen, die vet miljonair zijn, met zwembad en 4 panden op hun land en man dan doet van nou we komen ook niks te kort en je hebt genoeg ruimte om te schilderen ( ik vertelde van niet ) dan denk ik hallooooo deze keuken is even groot als mijn huis !! Nouja binnenkort komen ze eens bij ons eten, ik heb niet eens genoeg stoelen en een tv van 2 bij2 op tafel omdat we nergens anders plek hebben nu
Echt mijn man leeft in zijn fantasie huis met zwembad ofzo zucht. Hij is nog wel lief hoor hij mag nog een dagje blijven
Misschien morgen maar een klusje in huis doen
Dat lang is blijven liggen. Dat lucht mss op. Of niet ...
dinsdag 1 maart 2011 om 21:22
Viool op het stembureau. Sorry, ik moet lachen.
Jaaa, SB gaat weer door hoor! Vanmorgen -7,2 hoera. Dat wil zeggen dat ik op mijn normale gewicht van altijd was, en dat ik nu nog -5 ,2 maar liever nog -8,2 wil. Let op de ,2 he .
Sardegna verbaast me niet nee ha ha, jouw stemkeuze.
Viool gaat denk ik ook voor groen links of D66, en Bengel.. ach die ligt in het kraambed. Rikst schat ik wat rechtser in, mss VVD maar mss wat veiliger naar CDA. Tieger ook zoiets. En Uma, tja die krijgt een baby morgen maar anders D66.
Pinkeltje.. Hee, daar hebben we al lang niets van gehoord trouwens! Waar ben je???
En 5x5 stemt ook links.
En ik? Ik vind Alexander Pechtold altijd een erg leuke vent, maar stem geen D66.
Ik zal er wel helemaal naast zitten hoor
Jaaa, SB gaat weer door hoor! Vanmorgen -7,2 hoera. Dat wil zeggen dat ik op mijn normale gewicht van altijd was, en dat ik nu nog -5 ,2 maar liever nog -8,2 wil. Let op de ,2 he .
Sardegna verbaast me niet nee ha ha, jouw stemkeuze.
Viool gaat denk ik ook voor groen links of D66, en Bengel.. ach die ligt in het kraambed. Rikst schat ik wat rechtser in, mss VVD maar mss wat veiliger naar CDA. Tieger ook zoiets. En Uma, tja die krijgt een baby morgen maar anders D66.
Pinkeltje.. Hee, daar hebben we al lang niets van gehoord trouwens! Waar ben je???
En 5x5 stemt ook links.
En ik? Ik vind Alexander Pechtold altijd een erg leuke vent, maar stem geen D66.
Ik zal er wel helemaal naast zitten hoor
dinsdag 1 maart 2011 om 21:23
Laat het hem maar niet horen
Als hij thuiskomt is het ook standaard nee. Nee. Wil je ootje even.. Nee.. Etc want heeft er een week van 60 uur opzitten. Maarja ik ben net vlak voor het eten voor de 3e keer de stad ingelopen om voor hem iets te halen en ik was al moe en koud en k sta ook weleens om half 7 op om brood te smeren terwijl ik tot half 8 kan blijven... Met liefde ... Ja zeker MAAHAAR ik ben ooooook moe !!!! Ookal zou hij " niet weten waarvan " stoom-stoom nu maar gauw proberen of het warm water het doet.
Als hij thuiskomt is het ook standaard nee. Nee. Wil je ootje even.. Nee.. Etc want heeft er een week van 60 uur opzitten. Maarja ik ben net vlak voor het eten voor de 3e keer de stad ingelopen om voor hem iets te halen en ik was al moe en koud en k sta ook weleens om half 7 op om brood te smeren terwijl ik tot half 8 kan blijven... Met liefde ... Ja zeker MAAHAAR ik ben ooooook moe !!!! Ookal zou hij " niet weten waarvan " stoom-stoom nu maar gauw proberen of het warm water het doet.
dinsdag 1 maart 2011 om 21:27
Haha Amalia !!!! Jij zit wrl goed bij mij. Ik neig naar links, man naar rechts. Maar tegenwoordig heb ik bij beiden geen " aha " gevoel meer het voelt wat oneerlijk links te stemmen maar ook niet goed rechts te stemmen.
Maar wat moet je ??
Stond ik daar! Pffff ik zeg: komt iemand me nu filmen, dit moet toch op tv, een heel gemotiveerde opkomst- 1 dag eerder al paraat.
Maar wat moet je ??
Stond ik daar! Pffff ik zeg: komt iemand me nu filmen, dit moet toch op tv, een heel gemotiveerde opkomst- 1 dag eerder al paraat.
dinsdag 1 maart 2011 om 21:39
Ik heb al naar bwneden geroepen ( = met vrienden ) zou mn bad al overstroomd Zijn ?
Ik ben er achter dat ik niet zozeer kilo s er af hoef maar mb figuur mag wat strakker, ben wat log nu. Mss 3 kilo en sporten. Ik senk dat mn broeken ala een 29 vallen. Vandaag een 30 gehaald, dan heb ik teminste een apijkerbroek als ik wil
Ik ben er achter dat ik niet zozeer kilo s er af hoef maar mb figuur mag wat strakker, ben wat log nu. Mss 3 kilo en sporten. Ik senk dat mn broeken ala een 29 vallen. Vandaag een 30 gehaald, dan heb ik teminste een apijkerbroek als ik wil
dinsdag 1 maart 2011 om 21:41
Ha ha, zou neit weten waarvan je moe bent Man is vaak ook gesloopt na een dag/week maar dan zegt hij meteen dat hij niet met me zou kunnen ruilen.
Hij kan nog 5 minuten rustig op de plee zitten
Oh ik dacht dat ik jou erbij had gezet RW, ik dacht er nl wel aan.
Ehhmm wat had ik voor jou. Oja, ook GL. Maar mss met Femke en die is nu weg. Wellicht val je ook voor de charmes van Alexander.
Nee je hebt me niet beledigd Sardegna, je zit goed hoor. Ben ik zo doorzichtig? Ik stemde altijd D66 maar ben eigenlijk een beetje gaan tegenstemmen dus naar rechts gegaan. Ik hou van de linkse invloeden, maar ik vind het wel wat te ver gaan met uitkeringen en zo. Te lang in een slechte buurt in Amsterdam gewoond denk ik Vandaar.
En Mark vind ik een goeie peer, beter dan JeePee destijds.
Hij kan nog 5 minuten rustig op de plee zitten
Oh ik dacht dat ik jou erbij had gezet RW, ik dacht er nl wel aan.
Ehhmm wat had ik voor jou. Oja, ook GL. Maar mss met Femke en die is nu weg. Wellicht val je ook voor de charmes van Alexander.
Nee je hebt me niet beledigd Sardegna, je zit goed hoor. Ben ik zo doorzichtig? Ik stemde altijd D66 maar ben eigenlijk een beetje gaan tegenstemmen dus naar rechts gegaan. Ik hou van de linkse invloeden, maar ik vind het wel wat te ver gaan met uitkeringen en zo. Te lang in een slechte buurt in Amsterdam gewoond denk ik Vandaar.
En Mark vind ik een goeie peer, beter dan JeePee destijds.
dinsdag 1 maart 2011 om 21:45
Natte Iphone idd ha ha.
Ik heb wel een gaatje bijgeprikt in m'n riem. Maar ik ga nog geen nwe garderobe doen hoor, ik wacht nog even.
Ik had laatst wel snel een spijkerbroek aangedaan omdat ik opeens laat was en weg moest. Die kon altijd wel zonder riem (zakte wel een klein beetje maar het ging) Nou dat ging dus écht niet! HOe laat ik ook was, ik rende snel naar boven voor een riem.
Fijn
Man heeft alle broeken van zijn pakken (gaat altijd in pak naar zijn werk) naar de kleermaker gebracht want hij is al 8,5 kilo kwijt (grrr terwijl hij veel meer snaait).
Ik heb wel een gaatje bijgeprikt in m'n riem. Maar ik ga nog geen nwe garderobe doen hoor, ik wacht nog even.
Ik had laatst wel snel een spijkerbroek aangedaan omdat ik opeens laat was en weg moest. Die kon altijd wel zonder riem (zakte wel een klein beetje maar het ging) Nou dat ging dus écht niet! HOe laat ik ook was, ik rende snel naar boven voor een riem.
Fijn
Man heeft alle broeken van zijn pakken (gaat altijd in pak naar zijn werk) naar de kleermaker gebracht want hij is al 8,5 kilo kwijt (grrr terwijl hij veel meer snaait).