Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Het is op!!!! Nu moet het alleen nog helder worden van onder (sorry voor details )

En weten jullie wat ook erg lekker is (en pijnlijk). Zovaak naar de wc moeten en aambeien hebben
5x5 bah wat vreselijk!!! Sterkte...

Viool ik zag de paaseitjes!! Heb er zin in maar ik koop ze niet . Kan er echt niet mee omgaan

Lekker die fietsen! En wat heerlijk dat ootje goed sliep bij man.

Sardegna er is nu nog steeds 7 kilo af ongeveer. Ik sta stil zucht. Maar taille wordt wel minder. En ongesteld geworden vandaag dus daar gooi ik een kilo op ha ha. Door het sporten word ik kennelijk wat strakker.

Uma ai aambei nog niet weg? Vreselijk! Ik kan me niets ergers bedenken. Je wordt er van binnen ook zo naar van, helemaal als ie pijn gaat doen of pijnlijk kriebelt als je bezoek hebt en je kan niets.

Die curanol smeerde ik dus royaal, otrivin menthol neusspray, ijsklontje in een washandje en - maar dit is een pittige- terug duwen kan helpen.

Fijne info, maar 5x5 begon .

Ieks aatje half 7 vanmorgen!!! Het is ook heel licht dan met dat mooie weer. Ik laat haar wel liggen hoor maar word er wel wakker van. Lang leve de zomertijd dit weekend! hopelijk slapen ze lekker uit alle 3 . Ben am dus wat rust in de ochtend mag wel
Moggu
Viooltje heeft honger hahaha Moet je ongesteld worden?

Amalia nou hij zit er nog maar net hoor, ineens 3 weken na de bevalling Volgens mij was het Bengel met ook zo een ding (Bengel?? hoe ist?)

Dank voor de tips! Maarre, terugduwen?? Trying to kill me? Ben druk aan het smeren met Curanol, heb de tabletten er ook bij besteld. Wel balen hoor, tis Uman z'n laatste vakantieweek en ik kan niet eens gaan wandelen met dit mooie weer
Ach arme Uma ! En och arme 5x5 wat een gedoe zeg !

Ik ben echt zooo gaar. Ik heb ook extra was etc staan wat man kwam nergens aan toe met Ootje. We hebben t er nog over gehad maar hij wil liever ( nog ) geen kinderdag thuis. Dus hij blijft 5 dagen werken. Ik geloof dat hij nog niet helemaal beseft maar wel half besef hoe ik alles combineer ( huishouden, werk, kinderen, administratie etc )

Ik begin ook erg moe te worden van de nachten. Man en ik kletsen c q andere opties middennacht als hij laat thuis is maar samen met nog 3x eruit pfjoe en man heeft al zo'n tijd zalfjes voor exceem die ik dus ook 5 of 6 uur smorgens moet insmeren :(

Mooi weer he !!!
Amalia ik hoopte eerst dar ootje bij man ook zoals altijd is, voor het hele beeld, ook voor als hij de keus zou maken thuis te zijn 1 dag. Maar zo zie ik maar weer dat babies veranderlijk zijn.
Hoi viool .

Het is moeilijk maar ik zou Ootje toch maar eens laten liggen 's nachts. Jammer voor je man die wakker wordt maar het is nu gewoonte voor haar om even bij jou te liggen en weer in slaap te vallen. Daar moet ze van af. Ik zeg het omdat jij zegt dat je zo moe bent van al dat wakker worden. Logisch ook. Maar Ootje is nu 8 mnd en als je het niet-doorslapen nu niet aanpakt zit je er de komende jaren nog mee.

Zo dat was mijn tip van de dag .

Uma terug duwen kan ik ook niet hoor . Maar aan de andere kant: hoeveel meer pijn kan het nog doen????

Bleehh keelonsteking . En ik zou op kraambezoek. Zo jammer!!! Ik zou zondag gaanaar dat ging niet, toen di-avond maar toen stortte de verse moeder in van vermoeidheid en nu ben in niet lekker. Straks kan dat kind al lopen als ik eens kom
Zo, het onderzoek is achter de rug, het viel een beetje tegen (slaapmiddel werkte niet zo goed, dus heb veel meegekregen van het onderzoek) maar ik ben blij dat het achter de rug is! 6 april krijg ik de uitslag. Ik meld me even af voor de komende dagen want ik heb nog wat dingen voor te bereiden voor ons weekendje weg. We komen in de loop van de maandag weer thuis. Fijn weekend en tot volgende week!
5x5 fijn weekend !!!
Plan: ik maak straks gewoon tijdelijk atelier in mn slaapkamer ;)

We hebben eethoek gekocht via internet. Teminste als hij van het weekend hetzelfde blijkt als het op de foto is
5x5 fijn weekend!

Viool leuk nieuwe eethoek! Waar heb je hem gekocht?

Amalia rot zeg, keelontsteking. Pijnlijk. Beterschap!!

Umini doet alles veel te vroeg... ze was net gewoon kreetjes aan het slaken, en lachen dat ze doet! Ooh (sorry, dit klinkt vast heel emo) ik krijg dr steeds tranen van in mn ogen Uman lacht me steeds vierkant uit
Uma wat schattig! Lachen en brabbelen, knappe umini. Heerlijk toch, lekker emo met je baby'tje, genieten hoor!

Viool leuk eethoek. Waar ga je die neerzetten?! Moe en snoepen, hmm, dat herken ik. Is een faaaase (maar dan bij onszelf, ha ha).

5x5 fijn weekend en balen van je onderzoek, nu maar hopen dat er iets uitkomt.

Amalia beterschap met je keel.

RW alweer een kleurtje, heerlijk! Ik ben meer een bleek spook met wallen, net als viool. Hopen dat de lentezon doorzet.

Ik ga nog even taart bakken en dan morgen richting achterhoek. Allemaal fijn weekend vast en tot later.
Viool kijk je help mijn man is klusser? Jouw verhaal!!! Die man is ook timmerman/aannemer en zijn huis is al 10 jaar een zooi
Taart jum!

Umini is een voorbeeldbaby zo te lezen, heerlijk! Doe je nog wat foto's?

Dit geldt voor iedereen
over twee wk krijg je verjaardagsfoto's snif

5x5 gelukkig is het onderzoek achter de rug!

umini klinkt echt heeeel lief! En emo, gek he net bevallen!!!! Duurt nog minstens 9 maanden haha o nee gaat nooit meer over

viool een nieuwe eethoek? Ik ben ook benieuwd waar je hem neer gaat zetten?

Wij hebben een eettafel van 2 meter, en aan 1 kant een houten bank heel gaaf vind ik ook wel wat voor jou

sardegna jij zag er anders heel goed uit hoor op die foto op hyves!!!

Weekend! Zaterdagochtend moeten we om 6.30 in de auto zitten, mijn zusje gaan we naar het vliegveld brengen en maken we er maar gelijk een uitje van. Beetje vroeg maar ze zijn toch altijd tussen 6 en 7 wakker, zoon heeft op school een project over reizen iedere klas is een ander land dus sluit ook nog eens mooi aan.

En s'middags de kennismaking met de tennisvereniging en gelijk de baan op ik ben benieuwd! Ik heb witte tennisschoenen gekocht en een hele stoere witte broek, soort clair uit gooische vrouwen

En zondag shoppen met mijn lief in rotterdam heeeeerlijk!!!!

zo dat was mijn weekend
Roze wolk leuk lekker tennissen, leuk ook zo'n outfit. Daar doe ik t voor ;)

De eethoek is voor straks. In het kader van help mn vrouw koopt meubels.

Ik heb een foto op hyves. Ik wil later ook een bank of fauteuils RW !! Leuk !! Maar ben nu al blij met een ruime tafel. Ik hou van de eenheid die een echte eethoek schept. Ik ga boven dan de knutseltafel maken.

Dit weekend gaat man verder aan bus. Ik hoop dat het meezit !!
Net een kinderdagverblijf in de buurt van mijn werk gebeld. Ze hebben plek voor 1 dag. Ik kan bijv van 9 tot 3 of 4 haar brengen.

Het was lekker druk op de achtergrond ( niet dat ze nietgewend is aan kinderen

Maar dit is dus een overweging waard: uitbreiding van mn uren en klanten maar ook meer tijd om verslagen te maken
Tuurlijk Viool, klinkt goed! En een kdv is echt wel leuk voor die kleintjes. Ze hebben herkenning van andere baby´s en veel aandacht een speelgoed. En geeft jou ruimte.

Klinkt als een weekend RW! Beter dan die van mij, behalve dat vroege opstaan

Ik ben vanavond AM want man gaat met 2 vrienden uit eten. Morgen vanaf de middag AM want man heeft vrijgezellen van zijn broertje. Zondag vanaf 11 uur AM t/m vrijdag want dan moet man naar Amerika. En nee ik ga niet mee deze keer Kan het de kinderen en mijn ouders niet aan doen Hoewel ik wel even heb overwogen om met z'n allen te gaan. Man lekker de hele dag cursussen en ik met de kinderen heerlijk wandelen en het weekend nog even naar NY om daar naar Toys R Us te gaan en dino's kijken in het historisch museum. En nog langs de Disney winkel om een levensgrote Buzz te bekijken.

Hmm, toch wel leuk eigenlijk, ware het niet het te ver is

Net bij de manueel therapeut. Daar was ik al een tijdje niet geweest. Hij zag meteen dat ik onwijs afgevallen ben. 8 kilo vanmorgen . NOu is het een slijmbal hoor (man vindt het een kwal), maar toch aardig en dat doet een mens goed toch om te horen?

Nu nog 4 kilo nou stiekem 5.. dat zit ik onder de 70. Oh dan zou ik blij zijn!! Hoewel 72 mijn streven was. Maar nu het dan toch wel goed gaat ga je je grenzen verleggen. Grappig. En ik ben echt blij met Sonja, want ik zweer het je; ik heb geen honger en eet veel meer groente en fruit dan ik normaal deed.
Toch maar aan de Sonja ?!

Heb je een boek dat werkt?

Voor dat kdv moet ik wel met Ootje kunnen fietsen mss nog een maand...

Het is wel een uitkomst.

AM ... Ja dat ben ik meestal wel lekker hoor je eigen ritme !

Mag ik even @&¤&&& man krijgt de weekend telefoon en er zijn NU al storingen!

En dit weekend zouden we er achter komen hoeveel dagen er nog extra nodig zijn voor de bus. En dus wanneer alles voor het huis gepland kan worden.

Nou mn eethoek heb ik al grrr

Foto's van Ootje neergezet, ga er nog 1 plaatsen. Ze heeft 4 tanden !!
Een slijmbal haha !!!
Jaaaa, doen, Viool, dat kdv!

En leuk, een nieuwe eettafel. Wij hebben sinds onze verhuizing ook een lekkere grooote tafel. Heerlijk!

En niet tof van die storingen bij man...

Ah, Amalia, de AM. Hihihi, zo voel ik me ook regelmatig!

En klinkt idd leuk, met de hele familie naar Amerika. Jammer, dat het niet naast de deur is...

Sardegna, misschien lees je het nuet meer, maar ik wens je een heel fijn en gezellig weekend! Gefeliciteerd alvast met grote L en natuurlijk ook met je ouders! Ben benieuwd hoe ze op de verrassing reageren.

Uma, jouw umini klinkt echt heerlijk voorbeeldig. En wat is ze mooi! Ik zag je nieuwe foto's op hyves! Prachtig hoor! Ik heb trouwens de Bondolino. Lijkt volgens mij een beetje op de beco die jij hebt qua systeem. Ben er ook superblij mee. Echt ideaal.

Leuk weekend heb je voor de boeg, RW! Alleen wel vroeoeoeg, zeg! Maar wordt vast leuk!

En al helemaal klaar voor de tennisbaan, begrijp ik! Leuk!

5x5, brrr, dat klinkt allemaal helemaal niet leuk, met dat drankje en die onderzoeken...

Fijn, dat het weer achter de rug is. En nu hopelijk snel meer duidelijkheid.

Tieger, hoe is het daar??? Krijg je een beetje rust en wat tijd om na te denken over hoe en wat je wilt gaan doen?

Bengel, hopelijk met jou en je gezinnetje ook alles ok? Nog steeds computerproblemen??

Hier alles ok. Oudste had net een vriendje te spelen. En die moeder is raaaaar. Bij hun spelen is altijd lastig, moeilijk, kan niet of maar eventjes en andersom wil ze haar kind hier dan

wel voor 3,5 uur of langer kwijt (terwijl ik weet dat haar oudste ook ergens ging spelen). Vind ik suf. Ik zie haar altijd op het plein lobbyen om haar kinderen ergens onder te brengen. En dan ondertussen zo poezelig doen: oooo, mijn lieve kindjes, kuskuskus...en dan in de zwaar overdreven variant, zeg maar.
Waha rikst die moeder !!! Maar het was dus mooi gelukt. Mss wat voor mij nee grapje ! Kom ik zo aan oppas i p v KDV

Ik heb ze gebeld, kijk wel hoe het loopt. 1 dag in de week erbij is best te doen, nu en dan zit ik dus op mn oude werkritme. Durfde dat niet met baby maar mss is het best okee. Voor mn werk is het beter.

Ik geloof dat jij ookvaak AM bent he ?!

Is hier nog iemand die ook zoveel leuk vind qua kleding ?! En schoenen ?! Ik heb sportief, stoer, fijntjes maar soms niet handig :( ik moet kledingkast uitbreiden !
Zielig is dat he Rikst, zo´n moeder die haar kinderen liever kwijt dan rijk is. Zijn het drukke kinderen?

Ik ben ook wel vaak AM maar dan komt man laat thuis en is vroeg weg zodat ik alles alleen moet doen. Maar dat is toch anders dan echt weg. Ver weg

Ooh waarom doe ik dit toch altijd: ik heb digitale tv van Ziggo. En eens in de zoveel tijd is dat beeld slecht. En altijd als mijn man er neit is, ga ik bellen om te klagen. En dat stellen ze altijd vragen die ik niet kan beantwoorden en dan eindigen ze met: probeer de stekker er nog eens goed in te doen.

en dat is het dan ook altijd

Dom zeg...

maargoed, nu kan ik op mijn AM avond lekker tv kijken met rustig beeld

Zo maar eens de Xfactor kijken. Die Tim heb ik nog zijn 1e Ajaxromper gegeven toen hij 5 dagen oud was. Hij is de zoon van een oude leraar van mij en ik ben op kraamvisite geweest toen Tim geboren werd Is het niet leuk ha ha.

Ik vind alles qua kleding leuk maar koop altijd suffe simpele basics omdat ik nooit wat gewaagds durf aan te trekken. Of als ik dat wel koop, doe ik het nooit aan. Ik had een leuk shirtje laatst gekocht, maar nou vind ik het toch net een zwangerschaps shirt. Balen zeg
haha die tim dat is grappig!

En irritant van die stekker grom

Het lijkt me erg pittig er vaak alleen voor te staan met drie kids, mijn man werkt wel veel maar hier is het grote voordeel dat hij op 10 min van zijn werk af woont. s'ochtends staan we met zijn allen op, hij helpt met alles, geeft J de fles etc en gaat om 7.40 naar zijn werk. (of brengt de kinderen naar mijn moeder of schoonouders als ik moet werken) Is meestal om 18.00 ook weer thuis en dan doen we samen het avond ritueel. Hij gaat daarna dan weer vaak aan het werk dat is wel ongezellig maar ben ik ondertussen wel aan gewent.

We ontbijten en dineren dus bijna altijd met elkaar heel fijn ook voor de kinderen!

qua kleding, ik heb vooral veel jurkjes en rokjes en wijde pijpen spijkerbroeken In de zomer veel wit/grijs/ bruin, in de winter veel bruin en zwart.

Moet alleen kijken wat ik van de zomer nu aan ga trekken naar mijn werk, sinds mijn nieuwe functie heb ik vaak een jasje aan ofzo, maar dat lijkt me in de zomer zo warm. Moet nog even nette dingen verzinnen hoop dat ik zondag geinspireerd raak moet trouwens nog wel wennen aan de nieuwe mode al die bloemen prints, pasteltinten, lange jurken (die heb ik vroeger zooooveel gedragen) en die rare broeken die je op moet rollen (had ik vroeger ook)
waarom kan ik mijn avatar nou niet meer veranderen snap er niks van???? wil mijn lieve slakje weer terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven