Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Ja de boodschappen zijn net in huis .

Viool ze zochten nog kandidaten voor Help mijn man is klusser

Of open een ongegeneerd klaagtopic over onaffe huizen .

Met A op het cb: 71,3 cm, 8,3 kilo en hoofd 44,3 ofzo. Motorisch boven gemiddeld ruisje nog te horen bij het hartje heeft ha al naar geluisterd en die vond het vorige x oké. Maar ze zei het nu weer. Toch nog eens naar de ha??
M amalia wat te doen met zoiets ? HA is niks vind ik( sorry HA's ) misschien keer checken bij kinderarts als het volgende keer nog eens is?

Is het niet iets wat vaker (zonder reden ) voorkomt ?

Help mijn man is klusser.... Sja. Mijn man is ook nog eens een goede klusser, is ook perfectionistisch behalvethuis hahaha. Hm :(

Ik moet mn zomer garderobe maar eens bijeen zoeken!

Oja en ikzitaan een moederfiets te denken. Vond dat stom altijd. Maar zo'n goede standaard etc lijkt me ook welwat !!

Morgenochtend werk ik en is man van 9-2 met Ootje! Maar meestal gaat hijdan wat doen, jammer :( dan zit hij nog niet op mijn modus.
Hartruisjes kunnen voorkomen voor bij kinderen zonder dat het iets te betekenen heeft. Maar ja, ik ben DA en die weten helemáál niks Nee hoor, ik ben het met je eens viool, ik zou ook zeggen: kinderarts. die weet het het best toch? Gewoon een keertje luisteren kan geen kwaad en dan ben je tenminste gerustgesteld daarna.

Viool, goede standaard kun je ook op gewone (huidige?) fiets laten zetten.

Hoe bedoel je gaat man wat doen, met ootje? Samen op pad, wandelen ofzo? (met ootje in de draagdoek, oh, dat zou wat zijn, verdient hij gelijk weer punten hoor!)

Amalia, aatje goed gegroeid dus? Lang of niet 71 cm? Gelukkig, ze is bovengemiddels snel, ik begon al te denken dat Lmeisje heel erg achterliep
Neee man gaat denk ik showen met dochter,hij en Prinses, ze heedt hem helemaal versierd inmiddels.

Ja mn huidige fiets is niet meer mama georienteerd sportief, licht, hoge stang, sportstuur en nogal gare rem
Ik kom er 10 minuten na de afspraak achter dat ik een oudergesprek had ... Ai ! Ik schaam me rot probeer je alles goed te doen...
Dat is erg Viool....
Ik belde precies op tijd dus krijg morgen mn nieuwe tijd pfjoe
ai viool gesprek gemist. je bent echt heel moe dus...

gelukkig herkansing
Trouwens viool, slaapt ootje nog steeds zo weinig overdag? En hoe gaat het 's nachts, slaapt zeinmiddels weer in eigen wiegje of is ze dan aan de lopende band wakker?

Lmeisje slaapt niet meer door hoor, sinds ze ziek is geweest. De laatste week doet ze half 5 of 5 uur zo'n beetje. Da's op zich prima, alleen wordt ze ineens heel vroeg wakker (6 uur-half 7 ofzo) Ze ligt dan wel lief in haar bedje te spelen met haar knuffeltje, maar wel echt klaarwakker. Terwijl ze eerder makkelijk tot half 8-kwart voor 8 sliep. Vreemd.

En hoe slaapt aatje nu Amalia? Slaapt ze ook 2x overdag? Of niet echt een schema?

En umini nog steeds braaf aan het doorslapen?
Aatje wordt rond 7 uur wakker. Ik doe eerst de jongens en ze keuvelt heerlijk tot half 8 in haar bedje.

Rond half 11 gaat ze er weer in, rond 12 uur weer wakker. Dan meestal rond 3en tot half 6 weer. En dan half 8. En ze komt niet meer 's nachts (afkloppen!!)

Nou moet ik wel zeggen dat ze echt makkelijkk is want vanmorgen moest ik naar het cb en legde ik haar om half 10 er in en dan slaapt ze gewoon. En als ik ga sporten ligt ze er pas om half 12 in. Dan is ze ook echt heel moe hoor, maar dat gaat dus wel. Al vind ik dat wel zielig dus nu ben ik maandag om 9 uur gaan sporten ipv 10 uur. Maar dat is niet 'mijn' les (bodypump ipv spin and shape. Au spierpijn van dat bodypump!!!)
Zo we gaan zo de stucadoor plannen.

Wat vinden jullie van mijn contrast : gietvloer & frans antieke deuren en plafond ornament. En dan een oer dikke tafel& kookeiland ! Dat is nu het ambitieuze plan

Ootjes slaapjes

Rond zeven uur wakker

2x half uur: half 10 of half 11 ( tussen deze tijden )

En bij boodachappen

Rond 3 uur een half uur

S'avonds nu rond 7 uur naar bed en tussen 9 en 10 borst en dan 12/1 uur, snachts nog een keer ( of twee )

Ootje is nu 63 cm en 7 kilo.
Oh snachts ligt ootje tegenwoordig naast me - voor lobbyen met de wieg ben ik te moe en ze graait continu om haar heen op zoek naar mij
Kijk smiddags stort ik in en dan komt man 10 uur thuis en nu ben ik hyper.

Ik wil trouwens mn rijbewijs gaan halen want ik wil Ootje naar de vrije school en ik ben nu man al aan het voorbereiden ;) nja eerst even afwachten of het past. Bij mviool en dviool werd het toen toch een ja / nee geval en uiteindelijk deze ( goede ) school
Dat vind ik altijd leuk, de 'schema's' van andere babies bekijken. Aatje slaapt lekker veel zeg! Viool, kun jij wel slapen dan met een graaiende ootje naast je?

Klinkt goed, je plannen en vooral de combi's oud, klassiek en modern. Artistieke vrouw, je hebt er gevoel voor natuurlijk

Morgen hele dag werken en vrijdagochtend laatste voorbereidingen en taart bakken voor feestweekend. We gaan vrijdagmiddag t/m zondag naar een boerderijtje, samen met ouders en broer+gezin. Dubbel feest: grote L wordt zaterdag 8 en ouders zijn 40 jaar getrouwd. Is verrassingsweekendje voor ze. Dus ik kom later vandaag misschien nog wel even langswaaien, maar verder meld ik me af tot na het weekend.
Hai dames!

Lekker weekend weg en feesten! Wil ik ook. Helaas is mijn weekend redelijk AM en volgende week ook de hele week.

Kan ook een feest zijn

Viool klinkt mooi die inrichtingsplannen!

Heerlijk gezwommen met Aatje vanmorgen. Ik vind de les matig maar om met A
In het water te zijn is fantastisch
Ha, 2e gaatje extra bijgeprikt in m'n riem
Haha gefeliciteerd Amalia

Bel ik man net van mn werk ligt ootje 1,5 uur te slapen ????? Huh????? En nu eet ze pap.

Nou man snapt me nu helemaal niet meer :(
De bestelde fietsen zijn er. De jongens weer voorzien. Goed he.
Oh Sardegna ootje graait in wieg niet naast me
Wie tijd en zin heeft om me aan te moedigen vanavond (voor m'n 2e liter laxeerdrank) mag dat doen op het burnout topic. Alle ins en outs krijgen jullie daar te lezen . De 1e helft heb ik net achter m'n kiezen en ben al 3 x naar de wc gerend, haha. Het spul is goor, maar het is wat beter te doen dan 2 jaar terug (toen zat ik na 2 glazen al kotsend alles binnen proberen te houden)
o help arme 5x5 sterkte meid brrr klinkt heel goor die drank

die slaapjes van o jemig wat dramatisch en heeeeel vermoeiend lijkt me. Ik vind het echt raar dat ze overdag maar zo kort slaapt steeds en nu ze bij je man is 1,5 uur??? Ze ruikt jou niet dat is het denk ik haha

sardegna een heel fijn feestweekend!!!! (zegt ze op woensdagavond???!!! haha)

Zo ik ben bruin geworden vandaag heb vanmiddag in de zon geslapen heerlijk!

nu maar weer eens bedenken wat we gaan eten de hele week...
Hoiiii! Zo, ik kan weer een heel klein beetje zitten... kheb een stomme rottige aambei Life's unfair, ik heb niet eens geperst bij bevalling! Echt zeg, die dingen kunnen je het leven behoorlijk onaangenaam maken!

5x5, gaat goed dus! Nog even volhouden met dat spul!

Amalia wat goed zeg! Hoeveel kilo ben je kwijt inmiddels dan?

Sardegna heel veel plezier dit weekend, ben benieuwd naar hun reactie! Klinkt heel gezellig, en alvast gefeliciteerd met grote L's verjaardag! 8 jaar alweer!

Wb bed: wij hebben een boxspring met een Nasa schuim topdek, slaapt heerlijk!

Viool rijbewijs halen? Goed zeg! Kan me er alles bij voorstellen, zou het nooit meer willen missen haha. Mag nu officieel ook 6 weken geen auto rijden, heb het er nog geen 3 volgehouden.

Tieger hoe gaat het nu met je?

Heb vandaag trouwens nieuwe draagzak binnengekregen, Beco butterfly. Ze sliep er binnen twee seconden in, echt schattig! Bij oudste had ik een draagzak waar ze in verzoop, geen succes en gauw doorverkocht. Bij middelste een knoopdoek geprobeerd, ook geen succes want had steeds het gevoel dat ze er zo uit kon vallen. Hopen dat dit beter bevalt! Zal zo ff fotootje ervan op hyves zetten.
ohhhh rw lekker bruin, ik ben zo'n wit spookie. Ik moet zonnenbanken maarja wanneer doe je dat met een baby en het kost zoveel geld. Ik kleur heel langzaam...

Eten van de week? Jaaa lastig. Ik zit in een kookdip haha. Ik ben dol op koken maar dan ineens heb ik de kookkriebels en ga ik voor super leuke gerechten en ineens is het over dan wil ik snel iets op tafel.

Wat ik ook wel leuk vind is tapasjes, dus stokbrood, avocado, worstjes, zaziki, inktvisringetjes etc..

ik zorg dan dat er voor ieder wat is.

Ik snoep veel de afgelopen dagen. Ik sla helemaal door. Ik weet niet hoet dat komt. En ik kan niet stoppen. Vooral de time out chocolade koekjes zijn allemaal in mijn buik verdwenen en nu heb ik paaseitjes gekocht.

Ook lekkere vis..mmmm en vanmiddag mijzelf getrakteerd op sushi op mijn werk.

Vanmorgen leuke workshops gegeven, sieraden van afvalmateriaal, de mooiste dingen kwamen eruit. Heerlijk dan mijn werk he geeft zoveel voldoening. Daarna op mijn praktijk gewerkt. Helaas rekende man er op dat ik rond vier thuis was, moest mn verslagen nog maken maar ik ben dan niet zo dat ik doorzet en verder werk maar kom dan toch naar huis...

Nu moet ik nog dat verslag maken. Ik heb geen flauw idee wanneer. Nu vrees ik

Dat slaapje van mn ootje ja dat is me wat. Slaapt ze ineens heeeeel lang. Ik denk dat ze aan de borst af en toe ook een soort mini slaapjes doet, ze drinkt vaak met ogen dicht en in een soort trance

Heeft er iemand weleens een hele makreel gekocht???

Ik heb er eentje maar geen flauw idee hoe hem verder aan te pakken ..

5x5 sterkte met je vieze drankje/spul. Dat klinkt vies zeg.

Amalia lekker in het water met Aatje. Je inspireert me om ook met Ootje te gaan zwemmen. Nu twee keer onee drie keer met haar in een zwembad geweest. De laatste keer in zo.n babyband dat was wel leuk. Ze ging met haar voetjes peddelen.

Wat een mooie foto van A op hyves. Wat een groot babietje al.

De jongens hebben weer fietsen. Ik had ze online besteld. Man heeft ze in elkaar gezet en is er 1,5 uur mee bezig geweest en hij is handig, moet je nagaan.

Ik moet wel weer wennen dat ze nu alles gaan fietsen, voor hen wel fijner ( scheelt de helft qua tijd) maar ik als moeder vind het altijd beetje moeilijk hoor dat loslaten in het verkeer en in die drukte. Maar ze moesten nu 20-30 minuten lopen en dat vier keer op een dag.
leuk uma fotootje!!!

Oh argh als ik het compliment aan Amalia lees moet ik denken aan mn zak paaseitjes en mijn buik waar ze inzitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven