Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Wat een schrik met die stoel RW! Hier ook zo´n druktemaker... gaat ook nog vallen binnenkort.

Box weg? Ik bedenk me net dat A er eigenlijk ook nooit meer in zit. Maar ik laat m nog staan hoor, staat wel gezellig en ben er nog niet aan toe de box voor de laatste keer op te ruimen Bij oudste keek ik dat ding echt weg ha ha. Maar nu hebben we een veel ruimere kamer, scheelt ook.

Ooh wat een drama Sar, zo vaak wakker. Dat slaat nergens op nee. Ik ken dat boekje niet. Heb je al wat reacties?

Viool, van 11 tot 5 is toch al wel lekker ja. Maar 5 uur vroehoeg!!

Nou -slik- die 1e verjaardag is toch wel echt in aantocht hier... ik wil graag een poppenhuis geven. Ja, lekker handig, kind wordt 1 maar ze krijgt natuurlijk alles wat ik vroeger heeeel graag had willen hebben ha ha.

Zit ik even te googelen. Ik wil een houten,wit met grijs. Niet te vinden. Maar ik kwam op sites van mensen die zelf poppenhuizen maken en inrichten en daar allemaal foto's van hadden. Leuk!!!

Anyway, ik kwam uiteindelijk bij huizen van 1100 euro, wow! Dat is een 1000 euro teveel zeg maar

Iemand nog tips, moeders van oudere dochters?

Aaah middelste brult op de gang en ik hoor man iets zeggen over pijn met plassen. Hij plast ook weer vaker in zijn bed en een paar x in zijn broek. Mss een blaasontsteking. Ik wilde na Ibiza zijn plas laten controleren, maar niet gedaan. Stom hoor, volgens mij moet ik echt meer op mijn gevoel bij hem afgaan. Er is 'iets' maar wat is onduidelijk. Bloed was goed, maar ik ben nog niet gerust.

Nog 2 nachtjes!!! Leuk leuk.

vullen jullie het trein-ophaal-schema nog in?
Ooo, Sardegna... wat ERG, die nachten...

Ik ken het boekje ook niet. Ergens snap ik je vriend wel, maar wat ik van jou begrijp is, dat lmeisje uiteindelijk helemaal 'hysterisch' aan het huilen is als je haar laat huilen...Ja, dan zou ik dat, net als jij, ook niet kunnen...pfff, superpittig hoor.

Tieger, wat knap van je dochter!

En jippie, J. de stuntpiloot zegt mama! Aaah, leuk rs!

En zielig hoor, uit de kinderstoel gevallen.

Jemig, 1100 euro voor een poppenhuis! Maar wel leuk idd, Amalia! Zo 1 als jij wilt, wil ik later ook voor R! Idd...zelf nooi gehad! Hahaha!

Eh...welk trein-ophaal-schema??

Heb ik iets gemist?
Haha JIJ wil een poppenhuis .. Mooi... Papa wil een trein ligt op de grond met de trein tjoek tjoek etc.

Ik kreeg poppen en ik was geen poppenkind. Voor Ootje heb ik al een popje voor haar verjaardag, ja ik dacht, schattig popje, kopen, heb ik een leuk meidenkado. Nu wil ik er nog een dekentje bij haken. Heb 2 vriendinnen 4 weken terug al zo gekregen dat ze willen haken maar ohohoh nu kan ik zelf mooit en schaam ik me dat zij zo enthousiast reageren en ik nu niks doe.

Nou het zit zo : man houd niet van kinderen in bed leren slapen, hij moet soms erg wennen denk ik, aan hoe ik ben, veel anders dan ex en hij deden. Maar de bv is hij blij mee en hij oordeelt soms snel ( in bed ouders is niet goed) tegelijk als ik uitleg dat ik er voorKIES dan snapt hij mijn insteek wel. Maar we missen nu wel het knusse slapen samen, het een stelletje zijn etc. Ik ga erg op in Ootje rn dan ook snachts neusje Ootje tegen me aan... Een eenheid. Daarbij samen uit....ehhh die ene keer een uur of twee.

Dus ik snap man. En wat ik knap bijzonder vind is dat ik na tien maanden in baby opgaan, geen tijd samen, veel gedoe, verbouwing nog steeds elke avond op de klok kijk wanneer hij nou thuiskomt en we elkaar altijd missen onze relatie is voor mij nog steeds erg " echt" maar ik ben soms ook echt boos / gek ervan. Vooral dat we soms echt tegenpolen zijn pfffff op de vlakken dat ik " chill" ben gaat hij controle en zo uitoefenen en voor de rest is vooral hij een vreselijke flapuit, ongeorganiseerd en van het moment waar ik van plannen, bedachtzaamheid en afwegen ben Aaaa!!!! Maar haha wel verliefd he, onmogelijk de liefde dat dat zo werkt-- het vult elkaar soms aan en dat merk ik wel.

Sardegna tuurlijk let ik op je wallen nee hoor, vandaag zag ik er uit als een spook. Hoofdpijn, slecht geslapen, heel de dag bezig, teambuilding in Rdam gegeven, pff was pittige dag. Ik kom thuis zie mezelf en denk woooohhhh heb ik zo voordat bedrijf gestaan???? Echt balen.

Maar onze tijd komtwel. Ik ben trots op ons allemaal, kijk, we zorgen voor hele gezinnen !!

RW leukzeg dat J nu mama zegt. Lief ook, mama, mama... Heerlijk !!

Bengel ja nog 2 nachtjes!!!

Amalia en MP en dan zelf verven ? Of is dat al afgevinkt als optie ? Of rondmail / vraag " wie heeft nog een ouderwets poppenhuis op zolder ?" jeweet nooit !!

Wel heeeeeel gaaf idee. Als het huis af is wil ildat man een poppenhuis bouwt ! Zal hij leuk vinden !

Rikst ook poppe huis zeg kunnen we ze niet massaal inkopen ?! Korting !!
Poppenhuis pardon
Nouja, m'n zit op mijn laptop en doet iets waardoor de internetverbinding verbreekt. Hij krijgt het niet voor elkaar te herstellen en gaat nu naar bed! Dat kan toch niet???

Tss
Wat????dat is een overtredng !! Flitsen !

Op de viva bon :-) Vraag maar of hij meekomt over 2 nachtjes dan krijgt hij sambal in zn wijntje en laptop ontzegging

Zucht ik verloor mw even in top gear! Ik wil een lamborgini, zag er leuk uit.
mogguh!

Hier waren de oudsten 6 uur wakker??? Ze lagen er 19.45 in gisteravond snap er niks van

Amalia zou je met dat poppenhuis niet nog wat jaartjes wachten ze kan er echt nog niks mee nu? Dochter kreeg voor haar eerste verjaardag een habba pop en een habba bedje echt heel schattig helemaal antroposofisch verantwoord ik ga kijken of ik een foto kan vinden daar kan ze dan al gelijk wat mee zeg maar
http://www.degrotespeelgo ... oppen/haba-pop-lilli.html

deze heeft dochter toen gekregen je hebt er een hele familie van echt zoooooo leuk

http://www.hibba.nl/shop/Poppendraagtas ... 17843.html

dit is het bedje lief he!!!
Schattig popje RW.

Leuk amalia, een poppenhuis, maar wat een idiote bedragen zeg! Ik zou ook zeggen zelf maken, of een oude opknappen en schilderen. 1100 euro, tssss, wat een geld. Zouden er echt mensen zijn die dat aan een poppenhuis uitgeven??

Ik ben een houten loopkar met blokken van plan voor verjaardag Lmeisje. Dat soort dreumes-spul hebben wij niet meer in huis. Ik heb al een mooie gezien met leuke, vrolijke kleuren.

Amalia-man krijgt sambalstraf, hi hi, hoe verzin je het viool.

Weinig reacties op mijn topicje,bedacht me later ook dat het waarschijnlijk al 100x gevraagd is. Boekje is iig binnen. Ik heb al een heel stuk gelezen, maar past qua stijl echt helemaal niet bij mij. Misschien dat ik wat van de tips ga gebruiken, maar hoe het geschreven is, brrr, daar heb ik niets mee.

Vannacht was het trouwens 23.00 3.00 5.30 6.30 6.50: wakker en blij. Nou goed, ik nu even stoppen met jullie vervelen met dit soort lijstjes. Ik kom gewoon heel hard juichen als ze straks weer eens doorslaapt. Of al wordt ze maar 1 x wakker, dan ben ik ook al weer gelukkig.

Amalia plasje van middelste inleveren idd als plassen pijn doet. Is het net weer weekend... Als het echt zeer gaat doen mag je vast wel een plasje naar de HApost brengen, zo zielig als 'ie nog 2 dgn moet wachten.
Hebben jullie zin in morgen?

Ik ben AM tot morgenmiddag half 6. Vriend weet dat hij strafpunten krijgt (heel veel!!) als hij te laat komt, want ik wil wel op de afgesproken tijd bij bengel zijn natuurlijk

Middelste naar voetbal, kan tegenwoordig met Lmeisje voorop de fiets. Zo leuk vind ik dat, en mijn puppy fietst er naast. Middelste is zo'n heerlijk kind Ach, dat zijn ze alledrie

Oudste naar walibi vandaag, ze sluiten met het jeugdclubje het wedstrijdseizoen van de rugby feestelijk af met een dagje uit. Hij was helemaal zenuwachtig vanmorgen, schattig, dan is 'ie toch weer een beetje klein, mijn grote knul.
Ik vind een kado voor de 1e verjaardag altijd iets waar ze niets aan hebben RW. Nouja oudste kreeg een blokkenkar en loopfietsje en die hebben we nog, maar dan houdt het mi op met de echt 1 jarige functionele kado's . Pop met bedje of poppenhuis; hebben ze toch pas war aan vanaf 2,3 jaar? Ach zucht mss zie ik wel iets anders.
Verliefde sardegna
Sardegna zit Lmeisje voorop ??

Mooi he die liefies !

O gaat ook voorop. Ik moet nog een bevestigingssetje kopen. Maar de fysio waar ik mee had gesproken ( was heel tevreden over Ootje - de voorkeurshouding gaf geen extra problemen, de andere stapjes gaan keurig via t boekje ) zei oh je mag gerust al met haar fietsen ! Oh... Ik dacht ik wacht nog maar het was prima !!

Amalia ik heb een heel sofische iphone app van dikkie dik gedownload en Ootje moet erg lachen van de dikkie dik plaatjes !!

Ik vind zo'n grote tv als we hebben niks voor kleintjes maar af en toe een dikkie dik kijken
Moet straks toch wel kunnen ? ?? Ik vind em ook leuk .. Dikkie dik!
http://1.bp.blogspot.com/ ... oh0Uso/s1600/Foto0014.jpg
Popje voor de verjaardag van mijn popje !!!!!
Parkeer info voor morgen avond op hyves!
Viool en RS schattige popjes.

Amalia ik zou denk ik een beetje bang zijn voor al die kleine losse onderdelen van een poppehuis.

En dan die prijzen!
Sardegna je kunt natuurlijk ook morgen een hotel boeken voor een paar uur, kun je even bijtanken. Nee geintje. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Behalve dat ik blij ben dat ik niet in jouw schoenen sta op dit moment. Maar dat helpt je ook niet.

Kun je wel rijden morgen? Val je niet in slaap achter het stuur?
Kunnen we geen slaapfeestje doen ? Gaaaap. Ben moe !!! Man was half 4 snachts uit werk, had een heel verhaal want een collega was erg brutaal geweest, heel gedoe, en toen viel man ook nog trap af, net toen ikweer in slaap was.

:( vooral dat laatste he - ik werd wakker - halloooo de trap niet afvallen als ik slaap sukkel. Grapje ! Arme man.

Leuk he zo'n popje !
Huh...... ik verveel me!!!!!!!!!!!
Man weg baby slaapt, kinderen buiten aan het spelen en ik heb eigenlijk geen zin in huishouden (wat wel zou moeten). Maar ik geniet even van de stilte en de rust en het niks.
Goed zo !! Gewoon NIKS
Man heeft een bobike bevestigingssetje gehaald, is nu met zion ergens wat drinken. Ik heb de lego primo, van die grote blokken, uit de rommelkamer opgezocht en Ootje zit er nu mee te timmeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven