Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Goodmorning!! Uh, middag Maar goed dat ik straks de deur nog uit moet, anders had ik vast mn pyama nog steeds niet uit gehad

Sardegna ik vind het knap hoe je het volhoudt en toch overdag ook nog een lieve mama kan zijn... voor mijn Umi's ben ik echt een monster vrees ik met zoveel slaapgebrek!

Viool ik moet steeds erg lachen om jouw 'straf', ik vind het zo leuk verzonnen die verhalen schrijven over hun slechte gedrag!

Ik vind trouwens de babyfase echt geweldig (mits slapende baby!), en van anderhalf tot een jaar of drie de lastigste... moeilijker te vermaken enzo. En willen vaak niet zo graag meer knuffelen.

Rikst zenuwachtig Ik ook hoor, maar dat komt ook doordat de eerste en enige meeting die ik ooit bijgewoond heb niet zo heel geslaagd was. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Tieger, lastig is dat als er eentje niet lekker mee wil doen en niet lekker in zn vel zit... trekt een wissel op iedereen natuurlijk. Ook sneu voor m dat ie het moeilijk aan kan zien dat middelste zonder pamper slaapt.

Zo, ik ga Iphone maar s opladen, volgens mij ga ik vanavond uit gewoonte de hele tijd forum checken

Ging Pinkeltje nou ook mee of niet?

C u tonight!
Sardegna, als jongste huilt, is ze vaak wel te troosten met een speen. Ook een beetje afhankelijk van hoe wakker ze is, meestal is ze nog wel wat slaperig. Als ze heel erg wakker is, nemen we haar wel bij ons in bed, en afhankelijk van het tijdstip krijgt ze soms wel, en soms geen fles. Tegenwoordig drinkt ze haar flessen niet meer goed leeg 's ochtends, maar eet ze ook nog praktisch meteen erna een halve boterham met het ontbijten van de andere twee. Dat vind ik dan niet zo'n ramp. Als het na vieren is 's ochtends, halen we haar bij ons in bed, vaak tukt ze dan nog even door, maar wij kunnen dan in ieder geval nog wat soezen.

Vanmorgen jongste op de rug gedragen, was wel een beetje spannend. 't Is vooral wennen met haar op mijn rug krijgen (en er weer vanaf!). Zal straks wel even een foto op hyves zetten.

Heeft iemand trouwens nog een rol behang? Middelste is overduidelijk moe, maar vertikt het om te gaan slapen... Misschien toch nog maar even proberen straks. Nu is het bij het minste of geringste huilen Ook niet gezellig

Nu even foto op hyves zetten
Rikst ik ga zo naar hyves.

Sardegna, ik heb idd Aatje steeds gepakt en gevoed, maand of 5 was ze toen. Maar op een gegeven moment was ik het zat en heb haar laten huilen. Toen was het na 2 nachten over. Laten huilen was dan max 20 minuten en jengelen. Bij brullen ging ik wel naar haar toe hoor.

Maarja, of dit werkt? En ik had het niet langer dan die 2 nachten vol kunnen houden hoor

Had ik verteld dat Aatje op tree 8 van de trap stond van de week?? Schrikken hoor.

Poppenwagentje is idd ook leuk als kado trouwens.

Even naar Hyves.

Aaaah straks voetbal!!! Wij zitten klaar!!! Als ik sjagerijnig ben vanavond heeft Ajax verloren, dan weten jullie het vast.

Veel te veel gegeten dit weekend, ik heb een pens zie ik
Hahahaha Amalia, je gaat vanavond dus rustig aan doen

Zo, middelste ligt in bed. Jongste ook, oudste is man helpen met de schommel. Zo gek... 1,5 jaar tegenaan zitten hikken 'want het zal wel veel werk zijn, zo'n schommel'. Nu lijkt het best wel mee te vallen, en kunnen de kinderen hopelijk dinsdag echt schommelen. Weer een klusje afgestreept dan, en nog heel veel te gaan

Net eindelijk tijd gehad om de foto's op hyves te uploaden, en nu nog even wat spullen op marktplaats zetten. Ben benieuwd hoe dat zal gaan...
Amalia ik moet ook nog een lijst maken met de goede namen ik kom anders spieken bij je
Mn nagellak kwijt
Viool te herkennen aan armoedige nagels EN wallen
Meiden, ik vind het heel jammer maar heb besloten ook niet mee te gaan vanavond. Leg het op hyves wel even nader uit.
Uma hits the road
Viool hits the road ( nouja vioolman )
En de viva meiden verlaten mij op het terras

Ik ben een echte ontaarde moeder he zit hier gewoon nog door te halen en jullie naar huis!!!

Maar 't was wel gezellig toch? Vond ik wel in ieder geval
( viool hits the road - way home )

Ja ! Tieger ik vond het erg leuk. En heb echt GENOTEN
Ik ben weer thuis (net 10 minuten). Terugreis viel mee, was nog even bang vanwege werkzaamheden tussen G en W de bus te moeten pakken maar er ging een rechtstreekse trein!

Meiden heel erg bedankt en ik vond het heel gezellig!
5x5 super dat je toch op de valreep mee kon!

Zo hier alles op bed, wasje aan, even brood smeren voor werk en overblijf en dan slapen!
Goeiemorgen!

Ik vond het een leuke avond meiden. En iedereen was geloof ik wel zo'n beetje wat ik ervan gedacht had. Wel een beetje gek he, als je dan zo binnenkomt en denkt: hee, jullie bestaan allemaal dus echt. (lekkere open deur, tuurlijk bestaan jullie echt, maar snap je wat ik bedoel?)

Viool, wat ik me afvroeg, als jij, man en ootje alledrie weg zijn zoals gisteravond hebben dviool en mviool dan nog oppas of blijven die al samen thuis 's avonds? Enne. heb je nou nog een uur gewacht tot man er was? Best lang. Maar wel fijn dat je niet met OV hoefde. Had ootje het goed gedaan?

Heeft er eigenlijk nog iemand met iphone een kiekje genomen in het restaurant voor RW? Niet hè? Hadden we wel even kunnen doen (ben ik lekker op tijd mee )

Ik kwam ong kwart over 11 thuis en het was zowaar stil. Lmeisje lag gewoon te slapen in haar eigen bedje. Ze had rond 22.00 wel gehuild zei vriend, maar sliep na 10 minuutjes zelf weer verder. Daarna nog 2 x wakker 's nachts. Zoveel beter dan de afgelopen paar nachten! Mischien toch minder snel pakken, alleen als ze echt overstuur raakt.
Wat heerlijk Sardegna maar 2x. Nou, dat is te doen na al die weken. Je moet vaker weggaan, dat is duidelijk

Ik vond het ook heel erg leuk!!! Vandaag maar meteen naar de sportschool na een weekend uit eten en bbq... oeps. Maar mag wel hoor een keer.

zeker voor herhaling vatbaar, maar dan met de guppies erbij hoor. Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar al die lieve kleine 3e babietjes.

Ik ga douchen, raak onderkoeld hier! Brrr, wat een snertweer zeg.
Goedemorgen.

Viool wat heb je nog lang staan wachten. heb je steeds buiten gestaan?

Dames ik vond het heel erg leuk gisteravond, bedankt voor de leuke avond. Wat mij betreft blijft het niet bij deze ene keer!

Sardegna hoe is jouw nacht geweest? Ik hoop niet zo slecht als de laatste nachten.

Amalia ik lees net op hyves dat jullie ook ajax fan zijn. Wij hier ook. Heb je genoten van de wedstrijd en alle beelden van daarna?

Ik voel me een beetje zielig. Moest vanmorgen om 9 uur bij de tandarts mijn verstandskies laten vullen. Stond om 9.50 buiten zonder kies. Hij was aan het boren, maar hij kon er niet goed genoeg bij. Dus besloot de tandarts maar om hem eruit te halen. Nou ja nu kon ik me er niet druk om maken vantevoren. Net als bij de keizersnee. Ben wel benieuwd hoe het vandaag en morgen verder gaat.
Oh Sardegna ikzie het al 2x eruit dus. Dat valt idd mee (vergeleken bij hoe het was hè).
Nog bedankt trouwens allemaal voor het meedenken gisteravond over Lmeisjes slaapprobleem. Zo komen er nog eens wat ideeën langs Ik hoop nog steeds dat Tieger gelijk heeft en dat ze vandaag of morgen ineens een heleboel nieuwe tanden erbij heeft.

Ja, leuk een keer met de gupjes erbij (alleen de kleinsten dan toch?) wil ik ook wel! Moeten we eerst weer een nieuw lijstje met gespreksonderwerpen maken amalia

Bengel, ik ga vanvaond een heerlijk bonbonnetje bij mijn kopje thee eten

Viool, vanmorgen met kruidenzeepje onder de douche

Sterkte met je kies bengel, auw...
In de auto terug de avond anlyseren was trouwens ook leuk he uma en bengel
Die is veelbetekend Sardegna, daar word ik heeeel nieuwsgierig van!

Volgende keer een ronde tafel, want ik kon helemaal niet met iedereen makkelijk kletsen.

Kan trouwens ook niet altijd aan een ronde tafel, zit je weer te ver weg met degene tegenover je.

Nouja, wisselen van plek ofzo dan.

Net weer 5 sollicitaties de deur uit gedaan... spannend hoor. Maar ik maak me niet al te druk. Heb nu al 5 afwijzingen maar ga bij 2 wel in het bestand. Het zijn natuurlijk open sollicitaties dus de kans dat de formatie overal al rond is is groot.
Oef die verstandskies.... ik maak me daar al 18 (!!) jaar druk over, dus dit is ws wel de beste manier idd Bengel.

Hier wel een Ajaxfan ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer bij houdt.

Ik heb ooit lang geleden in het laatste jaar van de Meer een seizoenskaart gehad. In de Arena ben ik een paar keer geweest maar nu ik kinderen heb weet ik niet meer wie er allemaal in de selectie zitten en kijk ik niet meer echt mee met het sportjournaal. Maar gisteren hadden we de wedstrijd gekocht bij Ziggo en dan vind ik het wel erg leuk om te kijken hoor!
Jaaaa, was echt leuk om jullie 'in het echt' te zien! Eerst wel een beetje gek, maar ik vond het echt een geslaagde avond! En leuk, volgende keer met onze 3e kindjes erbij!

Stom idd, dat we vergeten zijn even een fotootje te maken...

Moest je nog een uur wachten, Viool? Da's best lang...

Alles goed gegaan met Ootje?

Jee, Sardegna, ik vrees, dat Amalia gelijk heeft; je moet er vaker uit! hihihi, nee hoor, fijn, dat je een wat betere nacht hebt gehad!

Ai, niet, leuk, Bengel, verstandskies eruit! Hopelijk krijg je er niet te veel last van.

5x5, jippie, toch een goede aansluiting gisteravond! Gelukkig maar!

Hahaha, Amalia gelijk maar weer naar de sportschool! Goed joh!

Ik zat trouwens het laatste stukje in een stampvolle trein met allemaal Ajaxsupporters... Bleh, echt stinken naar bier en zweet enzo... Was gelukkig maar 10 minuutjes, daarna weer frisse lucht. :-)

Vioo en Bengel, nogmaals bedankt voor jullie kadootje! Echt lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven