Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Okee waarom ben ik de enige hier die graag zou willen weten waar hij aan toe is voor de vakantie?? Man zegt steeds we zien wel. Maar voor ons huis moet het gras gemaaid 6700 m2 door de boer en ik heb het liefst een week van te voren. Kan t drogen en t ongedierte weg. Man zegt ja we kijken wel als we aankomen ( maar dan kan je het land niet op zonder kapmes ) en moet je met je spullen sjouwen naar het huis door het hoge gras, drie jaar terug zijn we daarom doorgereden, we hadden er geen puf meer voor toen.

Dat ge- we zien wel... Argh. En ik weet nu dus ook niet goed of ik moet uitgaan van kamperen ( dus tent en matjes etc etc ) of caravan mee van zn ouders en bus,naar ons huis ( en dan had ik graag een koelkast op gas mee zeker wel en een buitendouche ) of portugal maar dan wil ik niet via mn s hoonouders maar rechtstreeks rijden en dan moet ik de andere camoing afzeggen. Ik kan hier zo sacho van worden. En vooral omdat man het probleem niet ziet. En dus de kinderen ook honend en giechelend herhalen; wat voor spullen heb je nodig dan ?? Zo van doe niet zo moeilijk. Maar ik ben allang dagen bezig met een paklijst en elke dag kom je er dus achter dat je nog dingen was vergeten. Vooral omdat alle opties nu openstaan.
Hola meisjes. Thuis (gisteravond al hoor) bijgelezen maar te moe om te reageren. En ook nog een drukke avond (schoonmaken op school en verslagbespreking) dus tot morgen.

Hoi Bengel!!
Aaaah wat lief viool, ootje die trakteert. Dank je wel, ook namens Lmeisje, ze is dol op die koekjes.

Hai Amalia, schoonmaak-ze en tot later.
Tot morgen Amalia

Oja sardegna ootje is al zo groot dat ze trakteert en het eten wordt steeds gekker, ze trekt nu stukken van haar broodkorst, schudt haar hoofd en laat ze vallen :(

Of net, ik had scrambled eggs met cherrytomaat en gebakken geitenkaas op brood voor haar, maar ze ging zo langzaam ( tomaatjes terugduwrn, ei uit haar mond laten vallen ) heb het verse brood erbij geblanderd ( smaakte overigens jammie )

Ik baal zo dat Ootje en ik uit ons ritme zijn, komt door de zomervakantie. Nu heeft ze steeds een slaapje wat later, lijkt dan een tweede slaspje rond 6 te hebben, wat niet doorzet maar zit dan wel gillend aan het avondeten. Bah, het liep gesmeerd en nu niet. Ik heb het idee dat ze daardoor minder eet, ook klopt mijn dag dan niet, ik kook wat later dan, door dat tweede mislukte slaapje en daardoor kan ze niet mee eten met ons ( duurt te lang ) enfin rommelig uitgelegd maar wat veranderende slaapjes niet uitmaken! Ik vond 10-11 uur en 3-4 uur zo fijn. Mss maar terugvinden dat ritme, mja maar na de vakantie. Geloof nooit dat dat ritmisch zal zijn met de groten en zo....

Morgen taarten bakken ! Aardbei cake

Appeltaart en muffins.
Pfff dat schiet niet op he, ze valt ook niet in slaap nu ik heel haar avond ritueel gedaan heb, maar het avondeten is al een kwartier klaar maar als zij zo ligt te bleren ? Dan eet ik toch niet ?? Maar moet ik haar dan weer oppakken en meenemen, lijkt mij ook niks. Maar als ze nou ook nog niet moe is ?

Hm lekker dit zeg. Ik zit nu met haar slaap- muziekje bij de wieg. Maar ik heb zo zin in mn eten ook.

Dit is iets wat voor mijn herinnering echt hoort bij babies - peuters, dat ze steeds als jj denkt het wiel te hebben, het weer veranderd

Bij Ootje viel dat mee. Ze had vrij lang een ritme. Haha kijk mij! Ik raak er zelf van uit mn mama ritme. Want ze heeft anders geslapen, gegeten en de avond loopt anders.

Trouwens voor op vakantie allemaal dozen met haar lievelingskoeken mee. Die krijgt ze als 11 uurtje met bijv wat fruit. Ze houd erg van de biokoeken, met gedroogd fruit erin, gewoon kaakjes mikt ze dus opzij terwijl ze echt makkelijke eter is. Broodkorst is echter nog wel "in"

Trouwens die rare rode vlek, nu ben ik ineens bang dat het een teek is ( door de kring) maarja huh hoe zou ze daaraan komen
Blablabla hum ben moe, kan zo mn bed in ( weet ook waarom ik er zo gaar uitzie- ben ziek )
Hola!

Viool bedankt voor je lieve kaartje, echt heel lief!!!

Bengel leuk dat je er weer bent, ben ook heel benieuwd hoe je het werken vindt!

Ik ben moe... heb het gevoel de hele dag van hot naar her te rennen en als de kinderen in bed liggen begint het circus van broodsmeren, schriften schrijven, tassen inpakken weer... dus lig al een paar avonden vroeg in bed. Net een avondje poetsen op school erop zitten. Morgen de permanente make-up, ben heel benieuwd!

Wat zouden jullie doen, eyeliner op bovenste of onderste ooglid? Ik twijfel nog, hoop dat ze morgen advies heeft!
Hallo dames update vanuit de zeeuwse kust man is nu nog extra haringen aan het slaan morgen storm

Ik ben benieud vandaag ook alleen maar in de ochtend regen lang leve de kids club haha nooit gedacht dat ik ze

Daarheen zou sturen maar ze vinden het zo leuk knutselen spelletjes en soms winnen ze een prijs

Viool ik zou ook willen weten waar ik aan toe was volgensmij typisch mannen hoor we zien wel en beslis jij maar zucht

Succes met bakken morgen balen dat o uit haar ritme is j wil ook alleen maar bij mij zijn word er moe van soms maar ook weer

Lief die armpjes om je heen en die kusjed smelt

Net haar naam was sarah uit gelezen heftig maar mooi boek tot zover de update
Goedemorgen!

De kinderen zijn knutselen, j ligt in bed lief en ik zitten in de caravan het word hier natter en natter

Zucht nu weet ik weer waarom we altijd naar zuid frankrijk gaan.

Nog wat grappigs het toppunt van kamperen onze duitse overbuurman heeft een boor bij zich om de poten

Van de caravan uit te draaien en een fohn om de bbq aan te krijgen en dat allemaal met een romantisch verleng snoer.

Verder een gezin met 5 kinderen ziet er zo gezellig uit

dan denk ik toch nog een baby erbij?

Gelukkig haalt mister jengel j mij snel weer uit die droom
Hahaha rw de verleiding nabij. Bedenk maar dat drie kids ook al groot gezin heet in NL of .... Ga voor full house in kinderen.

De bbq, man doet iets zeer gevaarlijks maar goedwerkends met gasbrander erbij. Don't try at home. Ik ben bang voor vuur en keurig via regeltjes opgevoed maar goed raar iets wat man doet, de kinderen zie ik er niet voor aan het ook te doen, zijn gelukkig beetje bang ervoor.

Bbq mogen ze wel wat bedienen nu ze 11 en 12 zijn, vroeger mochten ze niet eens in de buurt.

Arme arme rw, mijn dak vliegt er zowat af, moet ook beter= anno 1900 maaar ik maak me toch lichtelijk zorgen over de hollandse kampeerders.

Gelukkig lees ik dat de kinderen lekker in de kidsclub zitten.

Wat lief kleine j die kusjes wil. Soms heb ik ook geen geduld met ootje omdat ze dan graag bij me wil heel de tijd gil gil maar tegelijk zo lief, maar je komt nergens toe. Toch heerlijk en pittig tegelijk maar ach zo snel dat het gaat. Daarom toch maargewoon er in opgaan.

Ook onze jongste jongen zit ergens op een camping nu. Helaas niet bij verjaardag zusje, jammer, gelukkig beseft hij zich het niet. Aan de andere kant zou je hem zo graag ook feluciteren en betrekken maar dan maak je hem juist verdrietig.
Zal het een verjaardag met wollen sjaal erbij worden

Sardegna speelt lmeisje ook al met kadootjes, wat heeft ze nog meer gehad ??

En aatje al weer van de pleister af ?

Tieger je heerlijke quiche is echt een grote favoriet bij mij. Morgen op de verjaardag komt ie als hartige hap op tafel.
viool dank je voor de kaart van Ootje, heel schattig. Ik had mijn kaart voor O een beetje vroeg gepost ha ha. Nouja, bewaar hem maar voor morgen.

RW, hoe is het? Nahct overleefd? Ik las enge berichten van de storm in de krant vandaag, meost meteen aan je denken.

NOu grrr, krijg net een bericht van het ticketbureau waar we de Princekaarten hadden besteld; niet meer te leveren. AAAAAHHHH ik ben boos!!!!

Jongste zoon was vandaag wennen op de kleuterschool, ik ga hem zo halen. Hij had er zoveel zin in! Echt heel schattig. En hij mocht als afscheid trakteren bij de peuters. Moet nog een weekje op school maar er zijn zoveel peuters die weggaan dat ze het uitdelen verdeeld hebben.

Zo, ik ben weer lekker met mijn boek bezig. Vanavond alleen thuis thuis dus dan ga ik weer verder. Nu mijn Grote Kleinste zoon ophalen
Oh nog geen kaart dus komt op tijd !

Muffins in de oven..

Ze hebben allemaal hetzelfde kapsel. Haha.allemaal geen haar. Drie kale kinderen.
Ah muffins gelukt.

1 cake redelijk ( bovenkant wat aangebrand maar haal ik er af en versieren met bakkersroom en suikerbloemen )

Verder maak ik quiche en heb ik tompoesjes. Verder niets maar is wel okee denk ik, moet al aardig gaan bedenken waar ik dit laat in mn huisje.

Ik heb over de " nieuwe" vloer gelopen. Gek idee straks is daar huiskamer
Het grootste gedeelte van mijn mooie vlinderboom in de achtertuin is afgebroken/omgewaaid...
RS, ik denk aan je vandaag...brrrr, hopelijk heb je het nog een beetje ok daar!

Viool, leuk! Lekker aan het muffins/cake bakken! Morgen is het gewoon al zover! Dan is Ootje officieel baby-af! Gek en bijzonder, zo'n 1e verjaardag.

Amalia, dat meeeeeeeeeen je niet! Wat is dat nou weer voor achterlijke actie met die Prince-kaarten???? Vind het echt belachelijk!

Wat schattig, je kleine grote zoon wennen op school! Ik hoop, dat hij het leuk heeft gehad!

Eh...Sardegna....ik ga er van uit, dat je middelste vandaag niet in het buitenbad hoeft?? Of jullie moeten beter weer hebben dan wij hier....

Uma, ben echt heeeeel erg benieuwd naar de permanente make-up! Wat ga je allemaal laten doen? Wel even foto's op hyves als het klaar is graag! Het lijkt mij ook wel wat, maar ik ben dan weer zo'n nerd dat ik bang ben dat ik bij iemand kom die het niet goed kan ofzo. Slaat nergens op natuurlijk, want het lijkt me echt mooi, en handig.

Ooooo, echt irritant! R is in een piep/gilstemming de laatste dagen. Ik zie haar binnenkort nog een keer uit de kinderstoel vallen.. Als ze iets wil, wil ze het NU! En als ze iets niet wil, wil ze het NIET! Ben ik een broodje aan het smeren, gaat het niet snel genoeg en dan zet ze zich met haar voeten af aan het onderste plankje vd kinderstoel. Dan staat ze echt helemaal strak en met een knalroodaangelopen hoofd te krijsen. Lekker portret af en toe....

Dit is trouwens wel een moment, dat ik heel erg baal, dat ik geen rijbewijs heb...Het plenst en stormt en ik heb niks in huis...
RS wat een toestand daar bij jullie. Hopelijk gaat het een beetje met het weer. Zo is kamperen echt niets aan vind ik!

Amalia wat fijn dat je er weer bent. Balen dat je geen kaarten kunt krijgen voor Prince.

Rikst dat heb ik ook op zo'n dag als vandaag, "ik wilde dat ik een rijbewijs had". Maar gelukkig kon ik met mijn lieve buurvrouw mee rijden om boodschappen met de auto te doen. Gelijk maar even goed in geslagen.

Uma ik herken dat geren en gevlieg zo. Vandaag om 6.15 op, kinderen voeden en aankleden. Heeft mijn middelst koorts. Shit andere opvang regelen. Gelukkig kon man thuiswerken. Om half 8 op fiets naar werk crossen (wind tegen ook nog), om daar om iets voor 8en te zijn. Werken tot 12.30, dan weer crossen (weer wind tegen) om iets voor 1en baby op te halen en man af te lossen. Dan snel met buuv boodschappen doen, voeden bij thuiskomst (ondertussen 2 broodjes naar binnen werken) en om 15 uur weer bij school staan voor oudste. Daarna wat op ruimen, nogmaals voeden en dan even met de comp op de bank.

Ben dan ook in 1 week 2 kg afgevallen.

Even posten, baby wil slapen.
Rikst welkom in de wereld van de meiden, want dat verhaal is zo herkenbaar, en dat zal Uma vast beamen. Grappig hoor!

Viool heel hartelijk bedankt voor het lieve kaartje en de koekjes. Heel leuk dat je dat verstuurd hebt. Alvast gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je meisje en ik wens je een heel fijne dag en een superfeest voor het jarig jobje.
Even fotootje van de makeup op hyves gezet, is nog wel een beetje opgezet. Lees hier vanavond of morgen even bij, dan is Uman vrij. Nu gauw koken en sporten!
Oh Ootje piept en gilt ook, moet daar wel aam wennen, haha, laat ik zo zeggen: ik raak er brst zenuwachtig van. Vandaag naar de stad, ligt regenscherm bij oppas, mn uggs lopen vol( totdingen zijn nep - weg ermee )water.

Ik sta bij kassa. Waar is mn pas ? Ootje zet het op bleren, warm, warm, teveel kleren aan. Moet ook nog leuke broertje kadootjes halen ( puzzel, dikkie dik boek ) en felrose shirt ( stel dat ze dat nou toch wel leuk vinden op een zusjes verjaardag )

Een klein kadootje voor man, hangertje van haar sterrenbeeld, ga ik vanavond geven. Eerste Verjaardag van ons meisje. Vriend van ons zit alleen thuis ( vrouw naar zieke vader ) die eet zo mee. Nu sta ik in de supermarkt te forummen. Man pikt me zo op.

Rikst wat zonde van jouw mooie vlinderstruik.

Bengel oei ik heb ook echt een meid hoor. Maar dan ook echt, zelfs op de achtergrondmuziek bij een serie gaat ze zitten wiegen en swingen!
Oei, dat klinkt echt als gehaast, gehaast, gehaast, Bengel!

Niet leuk...

Lief, dat je met de buurvrouw mee kon rijden.

Dapper, Viool, met dit weer de stad nog in. Leuke kadootjes voor de jongens en man!

Balen van je (nep)uggs...

Ik vind het echt jammer v mijn boom....hij was al best hoog, 4 of 5 meter en zorgde ervoor dat de buren niet direct in onze tuin kunnen koekeloeren. Nu dus wel...
Hoe is het eigenlijk met Aatjes hoofd afgelopen, Amalia?
Rikst vlinderstruik groeit snel bij toch ?

In elk geval dat hoop ik. Niet leuk he als je zo'n mooie boom hebt.. 

Oh ik vind het zo speciaal mijn babietje is straks een klein dreumesje. In portugal ben je nog baby. Tot je derde ofzo

Sorry hoor... egopost!

Morgen een schattig ootje in jurkje en hoe zal ze reageren op alle aandacht ?

En s'avonds uit eten, goed idee, was voor het laatst met zn allen in december.

straks heb ik een mini meisje he! Niet echt baby maar een dreumesje dat kadootjes openmaakt.

De jongens hebben op mijn verzoek kadopapier gemaakt. En ze krijgt van ons een mooi popje, van " broers"een puzzel en dikkie dik badboek. En het wagentje( voor bij de pop) van opa en oma. 

Gelukkig heb ik hier al het Rw, sardegna, amalia verhaal gehoord, ook allemaal ontroerd over de jongste  Het zal dus wel vrouw/ moeder eigen zijn. 

Mn romantische plan is alleen niet gelukt. Man snapte niet dat ik huis wilde opruimen en me verheugde op samen vlagjes ophangen en naar ootje kijjen.Ik wilde echter man vertellen hoe speciaal ik dit vind, samen het huis versieren omdat ik zo blij met ons mini meisje ben

Ik wilde lief en romantisch hem iets geven en mijn liefde nogmaals verklaren whahaha lekker gelukt  nouja hoe kan zoiets nou lopen ? Het begon al met het eten al en man was moe ( week bijna achtereen gewerkt) wilde bij niks helpen en na paar boze woorden gaan slapen en ik heb net versierd en opgeruimd.

Zo kan het ook dan. Was niet anders gewend he AM trekje maar ik wil het dan zo graag saaaaamen op hetzelfde level, dezelfde gevoelens, dat gedoe

Enfin.. Net nog gezien hoe mooi mn meisje sliep.. Lief hoor.. Ze is mn lieve lieve lieve grote kleine babymeisje !! 

Ze heeft zo'n beestje aan een veer gehad, die veert dan in de lucht, ze zat op bed en had hem losgelaten en pakte mn hand zo van mam pak hem weer ! Zo mooi die taal !
Hè waar is mijn post?? Oh ik kreeg een error dat was het.

Rikst, bengel en viool geen rijbewijs. Wie nog meer niet? Tieger? Volgens mij zijn wij het topic met de meeste dames zonder rijbewijs .

Opstandige meisjes hier ha ha. Sprongetjes!

Ooohooh Aatje loopt nu echt hoor! Trots dat ze is dan, en ik ook
Jammer, dat het anders liep dan gehoopt vanavond, Viool. Zou hier ook zo kunnen gebeuren helaas. Nou ja, morgen een mooie bijzondere dag en dan 's avonds met elkaar uit eten. Helemaal leuk!

Wat leuk, dat Aatje nu echt loopt! (filmpje!!!!)

Logisch, dat je trots bent! Knapperd is het!

Ja, jemig, echt de rijbewijslozen hier! RS ook niet (tieger wel) en 5x5 ook niet. (ok, schrijft niet meer mee, maar is echt veel bijelkaar)

Ok, laatste keer over mijn boom: volgens mij gaat er nog een groot stuk afbreken...

Gelukkig groeien ze snel idd.

R. gaat sinds vandaag ook vooruit. Nu kan ze dus recht op haar doel af! Dat wordt weer opletten op kleine rondslingerende playmobil en legomeuk enzo. Bah, rotfase. Laatst lag ze ook al te kokhalzen op de grond. Zag ik later een stukje plastic van een sultanaverpakking in haar ontlasting zitten! (sorry, ranzig verhaal..) Dus de jongens ook alweer geinstrueerd goed op te letten met klein speelgoed en verpakkingen enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven