Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Kapper heeft goed de schaar erin gezet. En blonde streepjes. Ben blij

Jongens ook weer netjes. Meisje was nog niet echt nodig, hi hi.
O jee, kuilen in de cementvloer!

Balen, Viool!

O, ik zou echt gek worden zonder wasmachine!

Waaaa, Amalia-man wil een vierde!!

Oei, spannend daar dus, Uma!! Gloep, dat zou wat zijn...

Morgn dubbelfeest bij Sardegna! Bijzonder, hoor! En afscheid nemen vd borstvoeding. Lijkt me ook gek. Maar fijn om straks weer je lijf voor jezelf te hebben.

Arme lmeisje vannacht... Hopelijk is ze morgen helemaal fit.

Fijne dag alvast voor jullie!

En Tieger fijne vakantie! (te laat waarschijnlijk,..)

Vannacht naar het concert van Prince geweest. Van 1.30 tot 4.00. Poeh, dat ben ik nietmeer gewend, hoor. Hihihi, beetje moe dus. En het jammere is dat het eigenlijk helemaal niet zo heel erg leuk was.... Domper! Veel gelul, veel gezang door anderen, ophet laatst nog wel 3 oude hits wat gaaf was, maar het geheel....mmm, nee. Niet wat ik verwacht had iig. Ik hoopte gewoon, dat hij lekker zijn eigen nummers ging doen, maar was dus niet zo.

Ik denk, dat je achteraf geluk hebt, Amalia, dat je geen kaartjes hebt voor het NOrth Sea Jazz, want ik denk, dat hij deze 3 avonden gewoon wat gaat jammen, funky stuff enzo. En dan bij het concert van jou weer een 'gewoon' concert.
Rikst hihi viel op stap zijn tegen

Sardegna wat zielig voor Lmeisje. Welke tanden komen door ? Een heel mooie dag gewenst!

Ootje heeft boven nu 4 tanden (2 nieuwe puntjes door ) onder 2.

Vandaag familie op bezoek en samen gekookt, was gezellig. Ootje met zn allen in bad gedaan ( nichtje en tante ) was erg knus.
K was trouwens met de fietskar boodschappen halen maar zoveel dat het om haar heen stond, heeft ze allemaal blaadjes van de basilicum afgehaald hihi

@sardegna! Gefeliciteeeeeeerd!!!! Met je meisje

Zo gezellig op stap met mn meisje <3
Okee zie net foto's op de mail van mezelf en ik zie et slecht uit, moe, wit, heel erg wallen en rimpels, gewoon erg. En dan floriserende kindjes ernaast. Een vloer die ligt en een man die nog zeker nog alle begrip en liefde krijgt en ik voel me best okee maaar omg OMG !!! Lelijk dat ik eruit zie, echt zo als na mijn eindexamen ooit

Grrr
Sardegna, gefeliciteerd daar!!!

Lekkere zonnige dag!

Klinkt gezellig met je familie, Viool!

Balen, dat je alleen nu even van jezelf baalt. Hopelijk snel het huis af en 4 kindjes bijelkaar. Dat zou toch fantastisch zijn...
Sardegna dubbel gefeliciteerd trouwens !
Lijkt me gek twee verjaardagen op een dag

Maar ook dubbele vreugde
Weer een vroege miskraam gehad, was wel verdrietig, maar goed, was pas de eerste ronde. Alleen ga de volgende keer niet meer zo vroeg testen want het ging dus alweer mis een paar dagen na de verwachte menstruatie, was vorige keren ook voor ik 5 weken was. En al die onzekerheid in de eerste week/ weken vind ik echt slopend
Sardegna van harte met je 2 kanjers!!! Wow je moppie 1, wat stoer. Lekker voor jou, geen baby meer . Is ze opgeknapt? Fijne dag voor beiden? Wat vond de jarige zoon er van om zo de dag te delen?

Viiol heb je nou de grijze vloer of toch de witte?

Zit im de Thalys naar Parijs!!! Wifi maar niet zoveel batterij
5x5 wat een tegenvaller . Het was ook een onduidelijk streepje zei je toch? Erg balen.
Die eerste was licht maar wel goed te zien, maar die 2e test nog wat vager ja.
5x5

Amalia veel plezier ! Zit je samen in trein ? Thalys?

Ik ga voor wit. Dat wil ik het liefst en vind het ook stoerdere keus, grijs net een beetje te " veilig" ben op zoek naar een huiskamer die licht, ruim etc voelt. Nou die kan ik dus maken en ik denk eerder met wit.

Gewaagde keuze met zoveel kinderen en man met vies werk ( zwarte handen...) maar ja dan moeten we vaker witten je kan toch niet een zwart huis kiezen ofzo

Zoon wil nogsteeds de adidas badslippers. Zaterdag nog eem gezamelijk rondje stad gepland en dan maandag / dinsdag rijden.
En ik ben ook niet zo bang dat ik niet meer zwanger wordt, maar het zwanger blijven zou ook zo graag weer willen...
Ach die onzekerheid :( :(
Weet je wat het is, na 3 keer ga je toch denken, hoe komt dat? Is niet gek toch?
Sar van harte gefeliciteerd met je tweetal, leuke dag gehad? Jullie hadden het weer mee, heerlijk!

5x5, rot zeg. Hopelijk volgende keer beter.

Sorry, even kort, zo naar bed. Vandaag naar pretpark geweest met all the kiddies en nu gesloopt

Dacht gister (een week te vroeg!) ongesteld te zijn, maar zet niet door. Aardig in de rats nu. Vorige cyclussen na bevalling waren weer gewoon 27 dagen als voorheen, en nu ineens dit. Verwacht wel dat het door gaat zetten maar echt normaal is het nog steeds niet. Twee weken ongesteld, dan week niet, dan weer tussentijds iets. Blegh.

Tot morgen!
Hallo dames hier een berichtje vanuit de zeeuwse kust

Voor het eerst van mijn leven op de blackbarry van man dus gaat nog heel

Onwennig en langzaam en zonder leestekens sardegna dubbel gefeliciteerd als eerste

Hier alles goed heerlijk weer de kinderen v

wrmaken zich goed j is erg aanhankelijk wil alleen maar bij mij zijn soms heel vermoeiend

Maar ook wel weer lief sytand is ook heerlijk allemaal de groetjed en voor sommigen vast een fijne vakantie
O ja en kamperen bevalt erg goed met drie slapen gaat ook goed
5x5

O, Amalia, nu al naar Parijs! Leuk!!!!

Viool, wit is wel moooooi, hoor!

Uma, waaaaa, nog steeds stress dus!

Wel leuk, dagje pretpark.
Heeeee, RS, leuk even een update uit Zeeland! Fijn, dat jullie het naar jullie zin hebben!
Uma. Oh he neeee.

RS update wat leuk !

Hier op MP op zoek naar kampeeruitzet. Wat we hebben is onbereikbaar.
Vraagje: hoe doen jullie dat met reis entijden voor eten ?de grote zijn gewendaan onderweg wat eten / drinken maar in een keer 1000 km metOotjezie ik niet zitten! Ik wil zeker om11 en om half 2 eten en drinken en dan weer tussen 6 en 7. Maar dan halen we het niet op een dag.
Lieve meiden dank jullie wel voor alle felicitaties. Wij hebben een topdag gehad gister, was echt heel leuk. Middelste heeft de hele dag volop gespeeld en genoten, heeft ook hele leuke kadoos gekregen van iedereen. Hij was zo blij en enthousiast om alles, de lieverd. 6 nu, groot hoor. Maar nog steeds mijn knuffelpuppy Zelf zei hij: Mag ik nog steeds jouw puppy zijn, maar dan ben ik nu gewoon een grote puppy.

En mijn kleine meisje is nu 1. Ik kan het bijna niet geloven.... Ze is zo leuk en lief en grappig. En ook best al slim. Ze kijkt zo helder en soms al nadenkend om zich heen. En zegt woordjes! Ze zegt nu ook naam van middelste (alleen doet ze een T aan het begin ipv een F). Volgens mij heeft ze ook genoten van alle aandacht en kadootjes. En haar 1e cakeje, ze zat te glimmen. De pop die ze van mijn ouders kreeg werd gelijk in een innige omhelzing geklemd, dat vond ik zo schattig (en mijn moeder zat er bij te stralen natuurlijk).

Viool, wij reizen in 2 x dit jaar. Vrijdag vroeg in de avond (na werk vriend) rijden we weg, tot hotelletje halverwege duitsland. Hoeven we op zaterdag nog maar 5 uurtjes.Kinderen vallen hopelijk alledrie in slaap in de auto, want ik denk dat we vrijdag niet voor 23.00 bij het hotel zijn.

5x5 wat jammer. Ik zou idd gewoon pas testen als je overtijd bent een evt volgende keer, je maakt jezelf anders toch iedere keer een beetje blij met niets. Het gebeurt nou eenmaal vaak dat een initiele conceptie niet leidt tot een echte zwangerschap. Hopelijk hebben jullie volgende keer meer geluk.

RW wat leuk om een vakantie update te lezen.

Rikst jammer dat prince tegenviel. Tot 4.00, ik doe het je niet na hoor!

Amalia ging het soepeltjes in de thalys? Leuk hoor, samen weg, even ontspannen zonder de kindjes. Veel plezier.

Uma leuk naar pretpark. Hoe was dat voor umini, sliep ze braaf in de wagen?

Zo, volgens mij ben ik weer en beetje bij
Amalia dank je voor het lieve kaartje van jou en Aatje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven