Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Leuk dat de jarigen zo genoten hebben Sardegna. Je puppy cute!!!

Viool kamperen is duur hoor!!' Als je alles nog moet aanschaffen.., lenen een optie?

Rikst wat flut dat het tegenviel . Ik heb de kaarten nog niet. Stond een week voor het concert maar toch vaag...

RS wat hip op de BB van man . Fijn dat het leuk is.

Nou ik zit in Parijs. Heb veeeeel gelopen. Oef. Gewinkeld in La Fayette. Alleen wat speelgoed voor de jongens gekocht . Bij Gap 3 t shirts en een erg leuk shirtje voor Aatje.

Vanmiddag met man geslenterd via Louvre naar Notre Dame. Nergens im geweest hoor, druk!!!

Veel te duur geluncht, wel lekker.

Hotel is prima. Morgen moet man echt werken dus kan ik nog struinen . Vandaag was het was mails vanuit het hotel.

Ha 5 uur, tijd voor een versnapering!!

Uma je houdt het spanend trouwens! Hier ook nog niets ha ha. Heb het niet zo bijgehouden eigenlijk wanneer ik moet.

Oja viool, man WIL geen 4e, maar zou een per ongelukke zwangerschap een geweldig kado vinden.

Ik zou het geweldig

Druk vinden
Oh jee ik krijg helemaal vrolijke kriebels van die vierde-perikelen. Daarintegen is onze familie mooi zo echt heeeel super: 3 jongens, 1 meisje. Nog jaar of drie- vier en dan hebben ze " verkering" nou dat zie ik al om me heen, heb je ineens meisjes aan tafel enzo t gaat druk genoeg worden

Winkelen, parijs, mmm, en is dat niet gek rondlopen als Amalia ???

Ik ben overhit van die fietskar, er op, er af, er op, tassen boodschappen. Het is toch wat anders dan gauw je fiets op springen.

Ootje heeft vlekken ( neus een grote ) 2x aardbeien op, zou het allergie zijn ?

Sardegna wat klinkt dat lief, dat puppy !!

En wat lief dat Lmeisje die pop echt zo pakte en straalde van de aandacht. Wat bijzonder dat ze dat echt al zo voelt.
Tieger ik heb je quiche gemaakt, wel bladerdeeg eerst afgebakken. Verse ronde geitenkaasjes erin. Was zaaaaaalig! Dank je

Ik wil voor vrijdag ook cupcakes bakken. I p v taart. Leek me leuk, wat anders.
Ja, leuk, had ik ook cupcakes. En grote chocoladetaart met m&m's. Voor Lmeisje cakeje zonder icing hoor.

Amalia wat heerlijk dat je in Parijs bent! Geniet ervan. Wanneer weer terug?
Huizen plan gaat definitief niet door trouwens :(
Oh wat ontzettend jammer !! En nu ?

Heb jezelf de cupcakes gemaakt ?

Ik wilde ootje ook geen suiker / icing geven.

Ik heb haar wel een keer een hapje wentelteefje gegeven en nijntje koek ( daar zit ook suiker in )
De koekjes en cakejes van sugar sweet secrets... Ai... Ik ben het boek aan het lezen..
Zetten jullie de jongste al in van die AH wiebel dingen en auto's met muntjes ? Ik dus niet, denk zo: waarom nu slapende honden ...?? Maar mn kinderen vonden het gemeen. Toen dacht ik, ben ik nou zo ego? Ik wil gewoon recht op mn doel af, als ze peuter zijn, mini karretje erbij, maar nee kermis dingen - uitbaters enzo zullen niet rijk van mij worden. En ik ga trouwens ook niet naar pretparken enzo ( doen ze met schoolreis paar keer ) Vroeger wel veel naar musea.

Het komt ook wel door de verbouwing, je bent toch wat minder " verveeld" vroeger zocht ik naar amusent en uitjes, de afgelopen jaren heeft de vermoeidheid toch wel toegeslagen! Gewoon puur opgeslokt zijn. En dat zijn nou net de jaren die ze goed onthouden. Dus ik kom saai over
Jongens mogen af en toe wel in de helicoptet bij de appie maar niet altijd. Aatje niet hoor. We gaan vaak naar oud valkeveen (abonnement) en ik ging een keer met haar in de draaimolen. Ik was helemaal niet lekker daarna en zij kwáád dat ze er uit moest!!!! Goed bedacht van me . Laatst mocht ze weer, naast oudste. Geweldig!! En die neemt zo goed z'n verantwoordelijkheid. Mocht ze gaan staan dan ben ik er zo bij want hard gaat ie niet.

Net uit eten geweest. Lekker maar waar is de sfeer en service??? Zeggen ze vaak dat Hollanders boeren zijn. Nou, bIij tenten met een beetje hoge prijzen (Parijs is duuuur!) krijg je meestal wel goeie service. En een kaarsje op tafel. Wij hadden een lamp en het snoer liep over de tafel, echt!!! . Hoe bedenk je het?
Haha! Dat is vaak hoor. In Pt kreeg je met een boos gezicht en ruwe bewegingen in de supermarkt je boodschappen ;) dacht ik ook, cursusje klantvriendelijkheid ?? Kan toeval zijn maar de algehele sfeer was minder open/vriendelijk. Nu krijgen we in NL ook veel meer betaald en vind ik Portugal gewoon een geweldig land, daar laten de mensen elkaar meer met rust, je kan er rustiger over straat,weer heel anders dan hier.

Ik dacht met Ootje, ze heeft er nu nog geen ervaring mee met die apparaten, dus ik doe het een keer op vakantie maar niet bij de boodschappen nog. Ze geniet zo van gewoon in de kar etc
Nog een paar daagjes...

Sardegna heb je foto's ?? Van de dubbeljarigen?

Vind het echt niet leuk voor je dat de boywplannen niet doorgaan :(
Hè hè ik ben eindelijk weer online. Onze computer is gemaakt, en ik hoop dat ie het blijft doen, anders gaan we het maar eens een poos zonder computer doen.

Eerst eens even wat dingen doornemen.

Sardegna nog van harte gefeliciteerd met je zoon en met Lmeisje. Alweer een jaar, wat gaat de tijd toch snel voorbij.

Jammer dat het huizenplan niet doorgaat. Wat gaat er nu gebeuren? Gaan jullie zelf op zoek naar een ander groter huis?

Als ik het goed heb zit Amalia in Parijs. Fantastisch! Ik hoop dat je het daar leuk hebt.

Roze slak een fijne vakantie gewenst door mij (als je dit nog leest).

Datzelfde geldt voor Tieger, maar ik weet niet of jij dit nog leest.

Viool bij mogen ze altijd in die supermarktdingen zitten, maar heel af en toe doe ik er geld in. Niet iedere keer, daar begin ik niet aan.

Uma naar welk pretpark was je geweest? En hoe is het nu op je werk? Zit je er al helemaal in?

Rikst lekker laat naar het concert geweest. Stoer hoor, tot 4 uur 's nachts, doe ik je niet na.

5x5 jammer dat je niet zwanger bent. Hopelijk volgende keer meer geluk.

HIer gaat alles prima. WErken is weer goed. We zijn nog zoekende naar een goed ritme, maar daar besteed ik niet teveel energie aan, volgende week begint de vakantie van oudste, en dan gaat alles weer anders.

Babybengel doet het prima. Hieronder zijn maten en gewicht (schrik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Geboorte 4515 gram

4 weken 6180 gram en 59,5 cm

Ruim 2 maanden 7410 gram en 63,5 cm

4 maanden 9070 gram en 69 cm

Oh onze reus doet het zo goed. Op vakantie dachten mensen regelmatig dat hij alwel 8 à 9 maanden was.

Hij zit sinds een week op het kdv voor 2 ochtenden. Dat gaat prima, helaas wil hij niet uit een flesje drinken. Hij is op dit moment heel erg into mama en lijkt al eenkennig te zijn (beetje vroeg).

De meiden doen het super. Mijn middelste is een engeltje met bengelstreken. We zijn gelukkig weer dikke vriendinnen. De oudste doet het super op school. Ze gaat naar groep 2 en de juf was zeer tevreden over haar.

Tot zover de lofzang over mijn heerlijke bengeltjes.
Ik heb het ontdekt hoor de blackberry man is naar de praxis en ik zit

In de auto te wachten met twee slapende kinderen dochter is nu def van haar

Middagslaapje af maar zodra we in de auto zitten slaapt ze en oudste doet dan lekker

Mee

Bengel leuk weer wat van je te horen fijn dat het werken weer bevalt zag je er tegenop je bent

Er zo lang uit geweest wat een beer die zoon van je lekker toch hier was oudste ook zo groot (en nu zo klein)

Amalia in parijs heerlijk zonder de kinderen begrijp ik?

He ik begin de leestekens te snappen

Sardegna wat onwijs balen van het huizenplan en nu

Viool in die dingen bij de supermarkt mogen ze altijd even in maar ik doe er nooit geld in j zit er nog niet in

Ik heb een zwak voor de kermis en de efteling maar verder valt het wel mee

We hebben een abbo op blijdorp

Hier in vlissingen zijn we nrra het arsenaal geweest vorige wk maar dat vonden ze best wel spannend

Ik krijg last van mijn duim haha het is nu bewollt hier maar eigenlijk wel lekker ik heb last van zonne uitslag

Groetjed maar weer!
Haha bengel en rw, dat deed ik met mviool ook( zonder geld ) totdat ik hem rond 2,5 / 3 eens met geld had gedaan. In portugal heb je grote overdekte winkelcentra met veel van die dingen maar dan heel cool. Enfin hij ging in Nl natuurlijk ook vragen. Maar ootje dat zal nog paar maanden duren. De efteling met kleintje vond ik leuk maar ik durf niet in die enge dingen ( sufferd) en vind het niks als ik moet wachten terwijl mn kinderen in iets engs zitten haha, toch ging ik altijd mee op schoolreis, zo deed ik nog eens wat stoers

Bengel wat vervelend al die computerproblemen.

En wat is je kleine man groot!!' 4 maanden en hij heeft ootje ingehaald
Rw op de blackberrie goed zeg !!
Haaaai bengel! Wat leuk dat je er weer bent en dat je zo heerlijk van je drie bengeltjes geniet. Baby-bengel is grooooooot.... Zal wel erg wennen zijn om weer te werken. Vind je het leuk?

Viool ik doe nooit die supermarktdingen. Toen de jongens kleiner waren wel eens zonder geld, maar meestal gewoon niet. Hier staan ze gelukkig niet (dorp)

We zijn ons nu op bestaande huizen aan het oriënteren trouwens, als ik nieuws heb over een mooi plekje laat ik t weten.

Leuk zeg, rw op de Blackberry Klinkt alsof jullie het vakantiegevoel lekker te pakken hebben in Zeeland, goed zo.

Amalia zit je nog lekker romantisch te zijn in Parijs? En goed geshopt?

Viool ik heb een paar fotootjes op Hyves gezet van onze jarigen. Cupcakes en choco taart waren idd allemaal homemade.
Mogguh.

Huh, waar is iedereen??

nou ik kom dan maar even in mijn eentje juichen:

Lmeisje sliep voor het eerst sinds lange lange tijd in 1x door van kwart voor 8 gisteravond tot half 6 vanmorgen.

Dat is wel weer een dilemma, want als ik stop met bv zou ze dan zo vroeg al aan de dag beginnen? Nu drinkt ze lekker en slapen we samen tot 7. Betere tijd dan half 6

Had ik trouwens al verteld dat ik deze week 2 proefzwemmers heb voor diploma? Vanmiddag oudste voor C en morgenmiddag

middelste voor A. Als ze het goed doen allebei zaterdag

afzwemmen. Ben benieuwd. Het is er niet echt lekker weer voor

(buitenzwembad). Dat wordt dikke fleecetrui mee voor na afloop.

Gister was er van school een soort sponsorzwemavond om geld

voor een goed doel op te halen. Grote L werd per baantje

gesponsord. Zwemt ie 42 baantjes. 42!! In de regen. Dat is meer dan een kilometer. Stoere bink
Volgende week ben ik 5 dagen AM. Hoe ga ik dat combineren met werk? Vooral de avondspreekuren, dan heb ik dus oppas nodig die alle kinderen in bed kan leggen. Hmmm, misschien kan schoonvader komen. Die draait zijn hand nergens voor om waar het de kinderen betreft. Alleen is het huis altijd een complete chaos als hij heeft opgepast. Banjert doodleuk met modderige Bergschoenen door badkamer en slaapkamer, verzamelt afwas op de meest vreemde plaatsen, dat idee.
Gezellig in mijn eentje
Aaaah, jammer vh huizenproject, Sardegna!

En hoeraaaaa, een nachtje door kunnen slapen! Wat fijn, zeg!

Misschien toch nog even de ochtendbv er in houden? Of anders een flesje gewone melk in bed? (maar dan moet je idd eerst wel uit bed...)

Jeeee, wat knap, van grote L! 42 baantjes!!!

Enhopelijk deze week 2 zwemdiploma's rijker!

O niet, leuk...5 dagen am...:-(

Wel lekket, dat je schoonvader het allemaal gewoon eventje doet met 3 kinderen, maar met modderige bergschoenen door het hele huis banjeren?? Aaaaaaaaaaaargh!

Bengel, leuk, dat je er weer bent! Fijne fakantie gehad, zo te lezen. Heerlijk hoor. En Bengelbaby is grooooot! Middelste was hier ook zo een knoeperd, maar net als oudste van RS, nu een tenger mannetje.

En werk is dus wel weer leuk?

Viool, hier is het echt zelden, dat de kinderen in zo'n wiebelding gaan. R sowieso niet en de jongens eigenlijk ook nooit.

RS, leuk, hoor af en toe even een updat met de bb!

Amalia, nog in Parijs??

En ja, herkenbaar van die sfeer daar. Wij hebben zo ook eens onder de tl-buizen gezeten. Ook zo gezellig...

Rotweer ineens,hè? Jammer...Volgens mij is het op ons vakantieadres wel mooi weer. Wij gaan trouwens zaterdagochtend weg!
Oh zo even bijlezen.. Ik ging net naar kapper, gaat ootje huilen, dus ik rondje, mviool net in de stoel, kim ik terug zijn ze aan het scheren aaaaaaa heeft mviool gezegd doe maar heel kort ofzo. Nou lekker fris maar jeeee.. Piep... Straks alle foto's van de vakantie.. Pffff kort is leuk maar kaal ?? En ik hoopte zo dat hij weer voor langer ging, enfin waardeloos hahaha ook wel grappig datdat zo snel gaat ( was geen twee minuten weg ) en hij heeft zulk mooi haar he maar ik geloof dat hij zn lokkentijd gehad heeft. Gelukkig wel schattige peuter met blonde krullen geweest hehehe dus ik denk ook bij ootje: nu nog leuk wat ik leuk vind. Je weet maar nooit, kijk naar dviool op adidasslippers en rayban wensen mviool die ineens geen krullen heeft
Oef.. Ik ga net nog even kijken. MAaaannnn.. Kaal hoe komen ze op zoiets. Ik had nog gedacht zou ik een keer naar mijn kapper gaan met hem, daar zijn ze heel net op langer haar.

Ik vind het zo zonde en baal dan meteen. Ze knippen hier zo snel kort, of dat nou komt door de kappers, zijn turkse mannen, heb toch het idee dat die hun smaak doorzetten ?? Ik geloof niet dat je het nu ooit weer normaal krijgt zonder lang voor gek te lopen.
Sardegn hoera doorslaper

En wel super die schoonvader en hij klinkt erg grappig haha maar minder van die schoenen maar dan echt iets voor kinderen, lekker hoor zo'n losse opa. Doet hij dat thuis ook of krijgt hij dan met mattenklopper.

Leuk afzwemmers !
Ha ha, met de matte klopper, nee hoor, hij is weduwnaar dus dat bepaalt hij lekker zelf.

Jammer van de lange lokken
Ach het staat hem ook nog hij vond het cool.

Ootje doet " blab" een hap ei ofzo eruit. Echt lastig, dat is de nieuwste uitvinding!

Wat moet ik nou bij het popje kopen. Mn ouders hebben een poppenwagen.

Voor de rest krijgt zes kleine kadootjes van gasten, verder niet, dus is te overzien.

Maar ik heb niet veel dreumes speelgoed.

Wat is leuk ?

Bromtol? Puzzel Met dikke stukken die goed beet te pakken zijn? Habba blokken mooie kleuren ( blanco heb ik nog ) een trekeendje, een activity centre van hout ? Een activity centre

met trommeltje, belletje, dat spul....

Wat slaat aan he dat is de vraag. Met mviool weet ik nog dat hij bijna nergens mee wilde spelen maar vooral met een pan en lepel.

Ootje is heel huilerig. Ze zit ook continu bij me weer. Ik denk t feit dat ze alleen kan zitten en bij de rest hulp nodig heeft.

Sardegna lekker hoor alles gebakken. Zoals ik me nu voelde ( en uitzie helaas) zei kennis: haal toch wat. Maar dat voelt niet leuk. Dus morgen toch bakken en hopen dat ootje minder huilt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven