Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
donderdag 11 augustus 2011 om 14:04
Aaah nee, Sardegna, wat rot!
Ik hoop echt, dat je snel een beetje opknapt. Heel veel beterschap gewenst. Niet leuk om zo in de auto te moeten...
Ik wens je iig alvast een fijne vakantie toe.
Amalia en Uma, jullie ook: fijne vakantie!
En natuurlijk een leuke verjaardag toegewenst voor middelste van Amalia!
Ik hoop echt, dat je snel een beetje opknapt. Heel veel beterschap gewenst. Niet leuk om zo in de auto te moeten...
Ik wens je iig alvast een fijne vakantie toe.
Amalia en Uma, jullie ook: fijne vakantie!
En natuurlijk een leuke verjaardag toegewenst voor middelste van Amalia!
donderdag 11 augustus 2011 om 20:50
o nee arme sardegna borstontsteking, echt ik vond het erger dan bevallen wat doet dat pijn brrrr
amalia, uma en sardegna alvast een hele fijne vakantie!!!!!
Een hele goede reis en lekker genieten allemaal!
Ik heb weekend! lekker gewerkt. Morgen nog niet zoveel plannen lekker genieten van het laatste dagje thuis met drie kindjes!
amalia, uma en sardegna alvast een hele fijne vakantie!!!!!
Een hele goede reis en lekker genieten allemaal!
Ik heb weekend! lekker gewerkt. Morgen nog niet zoveel plannen lekker genieten van het laatste dagje thuis met drie kindjes!
donderdag 11 augustus 2011 om 21:16
Morgen kraamvisite, leuk.
En thuis beetje opruimen, that stuff.
Vandaag beetje rare dag, af en toe schrijf ik weer eens wat maar omg ik ben nou niet echt het type van opkikker bij mij komt alle shit er altijd uit haha, k zou geen vrolijke noot aan de wereld toevoegen hm whatever( who cares)
Wel ben ik bwnieuwd wat er uit gaat komen als ik met nieuwe technieken ga schilderen. Heb het gevoel dat ik weer veel met kleur ga werken.
Rw doe jij nog wat ? Theater ? Schrijven ?
En thuis beetje opruimen, that stuff.
Vandaag beetje rare dag, af en toe schrijf ik weer eens wat maar omg ik ben nou niet echt het type van opkikker bij mij komt alle shit er altijd uit haha, k zou geen vrolijke noot aan de wereld toevoegen hm whatever( who cares)
Wel ben ik bwnieuwd wat er uit gaat komen als ik met nieuwe technieken ga schilderen. Heb het gevoel dat ik weer veel met kleur ga werken.
Rw doe jij nog wat ? Theater ? Schrijven ?
donderdag 11 augustus 2011 om 22:26
Sardegna, dat is echt heel erg! Ik was er ook ontzettend ziek van, boven de 40 graden koorts. Maar dit klinkt helemaal erg. Ik hoop dat het snel aanslaat die ab, zodat je lekker op vakantie kan. Maar luister naar jezelf he!!! Sterkte meis.
Viool ik zou me ook onwijs aangevallen voelen, daarom reageer ik er ook op ha ha. Ik zie het als buitenstaander en het is goed dat hij het zegt hoor. Het is ook wat voor die mannen die hun vrouw zo zien veranderen lekkere hot girl tot mama hi hi. Komt wel goed allemaal.
Knap dat hij minder rookt. Nu naar niks hoor!!! Veel beter voor de kinderen ook.
NOu, alles staat klaar. Morgen rustig inpakken en als we klaar zijn en relaxt zijn gaan we rijden. Ik spreek jullie bij de Wifispots
Ciao Bellas!!
Viool ik zou me ook onwijs aangevallen voelen, daarom reageer ik er ook op ha ha. Ik zie het als buitenstaander en het is goed dat hij het zegt hoor. Het is ook wat voor die mannen die hun vrouw zo zien veranderen lekkere hot girl tot mama hi hi. Komt wel goed allemaal.
Knap dat hij minder rookt. Nu naar niks hoor!!! Veel beter voor de kinderen ook.
NOu, alles staat klaar. Morgen rustig inpakken en als we klaar zijn en relaxt zijn gaan we rijden. Ik spreek jullie bij de Wifispots
Ciao Bellas!!
vrijdag 12 augustus 2011 om 08:38
Ootje scheurt net een blad uit een boek, hm eigen schuld had ik haar geen nijn boek moeten aangeven maar mviool deed dit niet.. Maar boos worden, volgens mij snapt ze t echt niet hoor, ze keek me zo schattig aan met grote ogen
Heb het boek maar snel gepakt en voor haar dus alleen karton ( eet ze op.. Deed mviool ook.. Schijnt nogal lekker te zijn karton ?)
Maar het is wel een punt haha dit wil je niet
Heb het boek maar snel gepakt en voor haar dus alleen karton ( eet ze op.. Deed mviool ook.. Schijnt nogal lekker te zijn karton ?)
Maar het is wel een punt haha dit wil je niet
vrijdag 12 augustus 2011 om 11:01
Uma en Amalia hele fijne vakantie gewenst. Geniet van jullie mooie gezinnen en de rust, geen stress, en hopelijk heel veel zon.
Alle andere dames: wifi in het vakantiehuis dus ik zal af en toe een update doen. En jullie succes met het weer oppikken van het school ritme straks.
Koorts is wat omlaag, dus AB doet het blijkbaar. Maar wat een pijn.... Pffff. Bij de jongens had ik helemaal geen last met stoppen, alleen een paar dagen wat vol gevoel. Vriend komt straks al naar huis ipv6 uur pas. Dus dat scheelt, hij pakt de
auto, doet boodschappen en verzorgt Lmeisje.
Viool, wat een leuke foto's van je vakantie. En van ootjes speelhoekje.
Amalia alvast gefeliciteerd met B.
Rw veel plezier vandaag met laatste vakantiedag van de kinderen.
Bengel wat lekker even zo rustig aan doen op je werk. Dat kun je wel gebruiken met 3 x voeden per nacht.... Of slaapt bengel baby alweer wat beter door?
Tieger volhouden hè, met gezond eten. Straks weer lekker erbij zwemmen en voor je het weet zit je al op -10. Als ik terug ben vakantie bijvoorbeeld
Alle andere dames: wifi in het vakantiehuis dus ik zal af en toe een update doen. En jullie succes met het weer oppikken van het school ritme straks.
Koorts is wat omlaag, dus AB doet het blijkbaar. Maar wat een pijn.... Pffff. Bij de jongens had ik helemaal geen last met stoppen, alleen een paar dagen wat vol gevoel. Vriend komt straks al naar huis ipv6 uur pas. Dus dat scheelt, hij pakt de
auto, doet boodschappen en verzorgt Lmeisje.
Viool, wat een leuke foto's van je vakantie. En van ootjes speelhoekje.
Amalia alvast gefeliciteerd met B.
Rw veel plezier vandaag met laatste vakantiedag van de kinderen.
Bengel wat lekker even zo rustig aan doen op je werk. Dat kun je wel gebruiken met 3 x voeden per nacht.... Of slaapt bengel baby alweer wat beter door?
Tieger volhouden hè, met gezond eten. Straks weer lekker erbij zwemmen en voor je het weet zit je al op -10. Als ik terug ben vakantie bijvoorbeeld
vrijdag 12 augustus 2011 om 18:55
Amalia, hele fijne vakantie, lekker genieten!
Sar ik hoop van harte dat je je wat beter voelt inmiddels, jij ook een hele fijne vakantie toegewenst!!
Ik meld me ook af voor de komende twee weken, iPhone gaat op vliegtuigstand, geen internet dus. Anders zit ik nog de hele dag met dat ding in mijn handen
See you all later!!
Sar ik hoop van harte dat je je wat beter voelt inmiddels, jij ook een hele fijne vakantie toegewenst!!
Ik meld me ook af voor de komende twee weken, iPhone gaat op vliegtuigstand, geen internet dus. Anders zit ik nog de hele dag met dat ding in mijn handen
See you all later!!
vrijdag 12 augustus 2011 om 20:17
Zo'n dag dat ik al twee uur ( inconsequent ) ootje op bed aan leggen ben, gekookt heb maar man eegens " hangt" en ik besef dat je al snel te gauw " ja" zegt op stappen die je niet wilt voor je kinderen maar dat ook de andere " ja" zeggende ouders al een tendens zetten ( welk soort vrienden- zooo bepalend nu )
Zucht.
Echt niet leuk
Zucht.
Echt niet leuk
vrijdag 12 augustus 2011 om 21:57
viool ik denk je te begrijpen. Niet leuk. Moeilijk ook, soms word je in een bepaalde positie geduwd en als je er dan over gaat nadenken denk je, he dat wil ik helemaal niet.
Ik doe op dit moment helemaal niks creatiefs. Schilderen kan ik (helaas) helemaal niet. Ik ben meer van het toneelspelen en schrijven. Helaas schrijf ik op dit moment alleen in de dagboeken van de kinderen. toneelspelen zou ik weer heel graag willen doen maar hier in de buurt zijn geen leuke amateurtheater groepen. Staat wel op mijn verlanglijst. Als deze tropenjaren voorbij zijn (en ik denk dat dat al een beetje gaat gebeuren als dochter over een half jaar ook naar de basisschool gaat) ga ik me weer meer in de creatieve kant van mezelf verdiepen.
Maar als ik jou verhalen altijd lees over wat je allemaal doet inspireert me dat wel, vind ik leuk om te lezen. Misschien moeten we maar eens thee gaan drinken ofzo kunnen we er eens over praten!
Nou er zitten er al een paar in de auto denk ik! lekker hoor naar de zon! Hopelijk is sardegna al een beetje opgeknapt!
Hier komt volgende wk ook de zomer even terug, wel sneu dat ze dan weer naar school moeten.
Ik heb vanaf volgende wk weer twee ochtenden met J, als dochter naar de psz gaat dan ga ik een aaifoon kopen ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en heb al 3 jaar een sim only abbonement tijd om mezelf eens te verwennen!
Ik doe op dit moment helemaal niks creatiefs. Schilderen kan ik (helaas) helemaal niet. Ik ben meer van het toneelspelen en schrijven. Helaas schrijf ik op dit moment alleen in de dagboeken van de kinderen. toneelspelen zou ik weer heel graag willen doen maar hier in de buurt zijn geen leuke amateurtheater groepen. Staat wel op mijn verlanglijst. Als deze tropenjaren voorbij zijn (en ik denk dat dat al een beetje gaat gebeuren als dochter over een half jaar ook naar de basisschool gaat) ga ik me weer meer in de creatieve kant van mezelf verdiepen.
Maar als ik jou verhalen altijd lees over wat je allemaal doet inspireert me dat wel, vind ik leuk om te lezen. Misschien moeten we maar eens thee gaan drinken ofzo kunnen we er eens over praten!
Nou er zitten er al een paar in de auto denk ik! lekker hoor naar de zon! Hopelijk is sardegna al een beetje opgeknapt!
Hier komt volgende wk ook de zomer even terug, wel sneu dat ze dan weer naar school moeten.
Ik heb vanaf volgende wk weer twee ochtenden met J, als dochter naar de psz gaat dan ga ik een aaifoon kopen ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en heb al 3 jaar een sim only abbonement tijd om mezelf eens te verwennen!
vrijdag 12 augustus 2011 om 22:56
HahaRW de iphone was een grote doodslag van mijn creativiteit dan 4 kinderen neee da's niet waar.. Had ik anders nooit op viva gezeten of zo.. En dat is toch erg inspirerend.
Weet je wat het is, met mviools vrienden en ouders heb ik allemaal ( nog ) contact. Zien/ bellen/ level " klopt"
Dat is fijn. Ik deel zelfs dezelfde meningen. We brengen vaak elkaars kinderen thuis, letten op, zijn misschien allemaal wat apart, halen geen balem cola en chips in huis, geven ze geen red bull en ze hangen niet op straat. Okee kan veranderen maar zie dat nog niet 1,23 gebeuren.
Dviool hangt nu ineens aan de " lossere"
Ander vriendje zn moeder is nu best soort vriendimgeworden maar die mag bijna niks en dat is nog geen jongentje dat bezig is met zich profileren en puberen. Helaas heeft dviool moeilijk ( toch wel en met mijn hulp en stimulatie)gespeeld en kind geweest.daar was weinig veiligheid en toestemming en ook stimulatie. Meedoen met groten en niet lastig zijn. Ik zie dat terug in ook direct schieten in " groot" gedrag maar eigenlijk ergens onrijp.
Ik heb er geen grip op want ik kan het stuk niet controleren, toch maak ik me zorgen en wil wat controle. Helaas ben je dan al snel " overbezorgd" " een moeder "maar goed.. Voor mij is 16 meer de leeftijd voor hangen op straat ( of niet, het hoeft niet )
Als je weet dat school loopt, dat de vrienden betrouwbaar zijn.
Ach ja ik kan het best laten hoor. Hij is ook met de trein naar andere stad geweest. Maar het is niet zo dat ik maar mee wil varen op de koers van een paar uitzonderingen. Niet dat ik de ouders veroordeel maar ik heb mn eigen grenzen en we moeten ergens in t midden uitkomen
Lang verhaal - zeker saai ook !!
Rw een leuk idee om eens te kletsen over de ruimte die creativiteit heeft.
Zelf zie ik het niet als een deel, iets wat ik af en toe laat zijn. Ik voel het wel als mijn " soul" die kan je toch niet af en toe uit dr kast trekken
Ik vind wel dat ik er zo mee om ging en heb mee leren omgaan met mezelf zo..terwijl hetveel te veel fragmenten veroorzaakt
Ergens ben ik dat zo zat..er zit een grote laag beschaving over.. En het blokkeert .. Dus daar wil ik wat mee
Hm klinkt vaag. Hoop dat je het kan volgen.
Heb net hotel geboekt voor over twee weken, leuk !!
Weet je wat het is, met mviools vrienden en ouders heb ik allemaal ( nog ) contact. Zien/ bellen/ level " klopt"
Dat is fijn. Ik deel zelfs dezelfde meningen. We brengen vaak elkaars kinderen thuis, letten op, zijn misschien allemaal wat apart, halen geen balem cola en chips in huis, geven ze geen red bull en ze hangen niet op straat. Okee kan veranderen maar zie dat nog niet 1,23 gebeuren.
Dviool hangt nu ineens aan de " lossere"
Ander vriendje zn moeder is nu best soort vriendimgeworden maar die mag bijna niks en dat is nog geen jongentje dat bezig is met zich profileren en puberen. Helaas heeft dviool moeilijk ( toch wel en met mijn hulp en stimulatie)gespeeld en kind geweest.daar was weinig veiligheid en toestemming en ook stimulatie. Meedoen met groten en niet lastig zijn. Ik zie dat terug in ook direct schieten in " groot" gedrag maar eigenlijk ergens onrijp.
Ik heb er geen grip op want ik kan het stuk niet controleren, toch maak ik me zorgen en wil wat controle. Helaas ben je dan al snel " overbezorgd" " een moeder "maar goed.. Voor mij is 16 meer de leeftijd voor hangen op straat ( of niet, het hoeft niet )
Als je weet dat school loopt, dat de vrienden betrouwbaar zijn.
Ach ja ik kan het best laten hoor. Hij is ook met de trein naar andere stad geweest. Maar het is niet zo dat ik maar mee wil varen op de koers van een paar uitzonderingen. Niet dat ik de ouders veroordeel maar ik heb mn eigen grenzen en we moeten ergens in t midden uitkomen
Lang verhaal - zeker saai ook !!
Rw een leuk idee om eens te kletsen over de ruimte die creativiteit heeft.
Zelf zie ik het niet als een deel, iets wat ik af en toe laat zijn. Ik voel het wel als mijn " soul" die kan je toch niet af en toe uit dr kast trekken
Ik vind wel dat ik er zo mee om ging en heb mee leren omgaan met mezelf zo..terwijl hetveel te veel fragmenten veroorzaakt
Ergens ben ik dat zo zat..er zit een grote laag beschaving over.. En het blokkeert .. Dus daar wil ik wat mee
Hm klinkt vaag. Hoop dat je het kan volgen.
Heb net hotel geboekt voor over twee weken, leuk !!
zaterdag 13 augustus 2011 om 21:24
Hij wou misschien naar de huisarts. Maar Bengel het is jou gelukt toch ? Of rook je af en toe toch nog ?
Wat doe jij ?
Gek joh vanaf maandag weer school.
Ik heb nu een basisschool en middelbare. Ook nieuw.
Zeg heb je nog met bakjes gegooid bengel??
Even checken of t weer rustig is daar !
Heb ik al verteld van de voorgevel ?
Ik weet niet, ben altijd bang dat ik iets 2x zeg en de rest in slaap valt hier
Ik eet nu boterkoek van de AH, man is met vriendin naar disco, oppas niet zo 1,2,3 en voel me dan ook niet fijn nog als ik de hummel wegbreng, of wegga. Maar was er nu toch sacho van dat man ging en vanmiddag mijn uitje niet doorging ( blabla same story- hij vergat het- hangen met vrienden- komt terug en valt in slaap) maar whatever ik geniet nu van een redelijk stil huis en slapend kind
Wat doe jij ?
Gek joh vanaf maandag weer school.
Ik heb nu een basisschool en middelbare. Ook nieuw.
Zeg heb je nog met bakjes gegooid bengel??
Even checken of t weer rustig is daar !
Heb ik al verteld van de voorgevel ?
Ik weet niet, ben altijd bang dat ik iets 2x zeg en de rest in slaap valt hier
Ik eet nu boterkoek van de AH, man is met vriendin naar disco, oppas niet zo 1,2,3 en voel me dan ook niet fijn nog als ik de hummel wegbreng, of wegga. Maar was er nu toch sacho van dat man ging en vanmiddag mijn uitje niet doorging ( blabla same story- hij vergat het- hangen met vrienden- komt terug en valt in slaap) maar whatever ik geniet nu van een redelijk stil huis en slapend kind
zaterdag 13 augustus 2011 om 22:56
zondag 14 augustus 2011 om 15:14
Ik ben een rare roker, en altijd al geweest. Soms rook ik wel, dan tijden weer niet. Nu rook ik 's avonds een sigaretje, als de kinderen op bed liggen (in de tuin overigens).
Heb je een rustige avond gehad, nadat alle kinderen lekker lagen te slapen?
Wat een rare dag vandaag. Vanmorgen heel de ochtend regen, nu is het lekker buiten en zijn de kinderen in hun ondergoed in de plassen aan het spelen. Nou ja laat maar gaan...
Heb je een rustige avond gehad, nadat alle kinderen lekker lagen te slapen?
Wat een rare dag vandaag. Vanmorgen heel de ochtend regen, nu is het lekker buiten en zijn de kinderen in hun ondergoed in de plassen aan het spelen. Nou ja laat maar gaan...