Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
En idd! 7-7 is leuk, Sardegna!
Ja, nu je het zegt, 7-7 is een mooie datum. Er gebeurt alleen helemaal niks nog... Voel me ook fit en niet alsof ik ga bevallen vandaag, maar ja, voel je dat aankomen? Bij oudste verloor ik een dag van te voren de slijmprop, dus toen had ik wel het idee dat 't niet lang meer zou duren. Maar bij jongste begon het gewoon ineens, en anderhalf uur later had ik een baby. Was wel een gekke ervaring trouwens...

Het ziet er dus een beetje naar uit dat ik ga overdragen, dat is me nog niet eerder gebeurd. Nou ja, maak ik dat ook eens mee.

ADL tuurlijk kun je je daar verdrietig over voelen
Jongste is wel weer wat verder opgeknapt trouwens, dus wat dat betreft zou het nu wel weer kunnen, bevallen...
Aaahhhhrrghhh ik ben stapelgek op die man en ik wou ook niet katten ( te laat ) maar waarom heeft hij bijna alle BSO dingen afgezegd en andere dingen geregeld waardoor je weer met anderen te maken hebt (grrrrrrr)

ik blies zowat vuur!! Omdat de kinderen niet willen neeeeee ze zijn ook nooit geweest en ze zullen moeten wennen, ze willen ook nooit 1x per week op de overblijf wat ik sinds groep 5 doe dan kermen ze ook alsof ze afgeslacht worden; zo zijn onze kinderen!! Zucht snapt hii dat nou niet- ze willen geen fruit- geen bso- geen overblijf en super hoor voor hen dat ze heel deze zomer niks hoeven wat ze niet willen maar ik vind het gewoon wel eens fijn als ze er een "saaie" " gestructureerde" bso dag met goor fruit tussen hebben ik ben nml een rotmoeder
goedemorgen!!!!

Sardegna nog steeds niet bevallen jemig echt spannend, 7-7 is inderdaad een mooie datum! Mijn baby is vandaag alweer 3 maanden oud gaat snel! Maat 62 zit nu echt goed, denk dat ik nog wat zomerdingen in de uitverkoop mt 68 ga kopen voor hem het gaat zo snel.

viool wat een gedoe zeg megt die BSO, heb niet alles gelezen maar snap dat je een groot opvangprobleem hebt nu de kinderen vakantie hebben.

ik ben toch brak, echt een katergevoel maar geen kater want 1 biertje gedronken. Maar wat een gewelidige wedstrijd gisteren!!! man had de beamer van zijn werk geleend, bank op kratjes bier gezet een heuse tribune gebouwd echt geweldig voelde me weer helemaal student!!!

Nu kijken de kinderen de hele dag tv en baby ligt gewoon beneden te slapen heb geen puf om steeds naar boven te lopen erg he haha heb van 12 tot 5 geslapen vanacht toen wilde baby aandacht...

Nu nog even teruglezen, zover het lukt, best druk met 3 kinderen, stapels was en spullen die nog uitgepakt moeten worden
Oh Viool, snap helemaal dat je hier super-gefrustreerd van raakt. Man denkt waarschijnlijk dat 'ie iets goeds gedaan heeft, maar waarom luistert 'ie niet eerst naar jouw ideeën om te overleggen waarom je BSO geregeld hebt en hoe jullie het het beste kunnen doen nu. Komt er stoom uit je oren nu?

Dikke knuffel van mij maar weer, kan verder ook niks voor je betekenen....
adl wat een heftig nieuws zeg jemig meid je bent nog zo jong veel sterkte en tuurlijk ben je verdrietig het is nogal wat wat je voor je kiezen krijgt!

pinkeltje een mooie outfit gescoord gaaf toch je buik laten zien wel een foto maken hoor ben benieuwd!

sardegna wat eng zeg dat je zoon zo ziek is geweest, ik vind hoge koorts altijd heel eng

rikst hoe is het met de verhuisperikelen?

nog iets van choco gehoord?
Dat klnkt leuk RW, voetbal kijken vanaf je eigen tribune
Ha ha leuk RW ik moet er erg om lachen het klinkt ook echt gezellig !

maar ben blij dat het niet bij mij thuis is whaa haaa nu heb ik ook een vrij ruige vriendenkring gehad rond mijn 20ste en was natuurlijk al ( baby ) mama en ergerde me dan vaak toch al aan de troep - ( bierflesjes etc overal, ging er weer wat om ) dus nu ben ik mutsig blij met mn tribuneloze huis

mn vriendin smste me gister nog een paar noodkreten dat haar man met vrienden voetbal zat te kijken, ik had nog geopperd een oranje pak aan te trekken en mee te doen maar toen kreeg ik geen antwoord meer

RW you rock! Menig man zal blij met je zijn
Aaarg, mannen! Viool, je man bedoelt het vast goed, maar begrijp je frustratie! Bso = geen gezeur van vrienden/familie als het niet loopt zoals het moet lopen en Bso = gegarandeerd opvang in een bepaalde periode. En dus wat rust voor jullie. Is het nu helemaal afgeblazen??

Sardegna, fijn, dat je zoon weer wat opknapt! Blijft griezelig, van die hoge koorts! En waarschijnlijk geen 7-7? Ben echt benieuwd wanneer ze komt!

RW, dat klinkt als een gezellige boel bij jullie met het voetbal. Hahaha, grappig!

Al plannen voor zondag??

En nu dus de vakantiezooi opruimen. Stom klusje...

Pfff, vakantie is net begonnen en de jongens vliegen elkaar constant in de haren. Als het zo 6 weken gaat, beloven het nog 6 hele lange weken te worden.

Klaag klaag

Daarnaast is het natuurlijk ook heeeel fijn om lekker pas om 8.30 op te staan en rustig te ontbijten, zonder alle schoolhaast!
Rikst, misschien moeten ze gewoon even wennen aan het samen thuis zijn ipv school en loopt het na een paar dagen juist als een zonnetje

Hier plots fikse pijn in mijn rechterbeen, soort kramperig gevoel, vanaf bil tot voet. Heel irritant, kan er nauwelijks op staan. Zou er een zenuw in de klem zitten ofzo? Iemand ervaring mee? Misschien is het wel iets dat bij hoogzwanger zijn hoort, maar ik ken het niet. Been is niet dik ofzo.

Jongste doet een slaapje (is nog erg moe), ga er maar even naast liggen denk ik (hij ligt op mijn plekje, lief)
@sardegna auw ! Vervelend dat been

@rikst mn man bedoeld het harstikke goed, alleen hii maakt het voor zichzelf lastiger en dat is jammer. Ik denk dat het prima is voor de kinderen daar, morgen is er bijvoorbeeld een voetbaltoernooi
Au, vervelend, Sardegna! Heb geen idee/ervaring wat het zou kunnen zijn....

Ik hoop, dat je gelijk hebt en de jongens hier over een paar daagjes gewoon gezellig zijn!

Jij nog even lekker kunnen slapen naast je kleine mannetje?

Viool, ja, precies, volgens mij is het hartstikke leuk, die BSO! In eerste instantie hebben ze misschien geen zin, maar er worden allemaal leuke dingen georganiseerd tijdens de vakantie.

Mijn oudste vraagt af en toe aan mij wanneer ik nou eens ga werken, want hij wil ook zo graag naar de BSO! Hahahahaha!
Sardegna: doet t alleen pijn als je op dat been staat of als je loopt? Of ook als je stilzit. Bij het eerste zou het een beknelling kunnen zijn, dat een kant v je bekken niet meer goed scharniert en er dus iets klem komt te zitten. Verder weet ik t ook niet.

Hier is zoon vanmiddag ziek geworden,hij lag als een dood vogeljte op de bank. Na ruim een uur slapen,wordt ie wakker. Ik ga naar m toe en hij begint keihard te lachen! Alsof hij de slappe lach heeft. Keek ook heel raar.

Ik vroeg hem of hij nog iets grappigs zag, maar hij ging weer verder met lachen.

Vervolgens is hij stil en begint te huilen... Ik dacht: die ijlt,maar hij had ineens 37,5 (met sinaspril na 1u).

Duss geen koorts. Vijf min later 38.0. Hij draait zich daarna om en gaat weer verder slapen..

Hij knapte daarna iets op en is met 37.7 naar bed gegaan.

Wel gedronken en halve boterham gegeten.

Maar het zit me niet lekker en het zou me niks verbazen als hij vannacht met koorts wakker wordt.

Morgen een hete dag,dus ik hoop dat hij zich beter voelt. Dan heb ik ook een fijne dag:)
Ga ik net ckecken,ligt ie te slapen met 39.5. Toch een zetpil erin gedaan.. Hmm..ik ben niet zo blij mee...
@pinkeltje als het hoog blijft en ijlen gewoon niet schroomen de huisarts te laten komen of er heen te gaan.

Sterkte, rot he zo'n ziek kleintje. Beterschap !!!
pinkeltje hoe is het met je zoon?

Wat een zieke kindjes zeg er heerst wel iets volgensmij!

sardegna????????

goedemorgen trouwens, ik ga zo even met baby naar de stad, hij groeit zo hard wil een paar pakjes maat 68 oor de zomer kopen, dat ligt in augustus natuurlijk nergens meer in de winkel en dan heeft hij dat wel nodig vrees ik (onze baby's groeien altijd enorm het eerste jaar, daarna zwakt het af erg grappig om die curves te zien)
meld!

Naar he pinkeltje, die hoge koorts. Vind het ook eng als ze gaan ijlen. Gelukkig is jongste sinds vanmorgen weer koortsvrij. Beterschap
Sardegna, officieel D-Day vandaag! Waren de andere 2 te laat? Ik hoorde dat een meisje zich eerst moet opmaken voor de bevalling, dus dat ze daarom later komen.

Snap dan niet waarom mijn zus 3x een week te vroeg is bevallen van haar dochters... maargoed. Er is dus niets van te zeggen. Eigenwijze kinderen; laten nu al merken dat zij de dienst uit maken en niet wij

Hoe is het nu met je been?

Pinkeltje, hoe is het met de koorts? Ik hoor van zoveel zieke kindjes.

Oh, huilende baby.

RW, veel plezier met shoppen

Viool, aftellen voor jou!! Irritant, dat afzeggen van de BSO...
Ach het is weer warm weer en drukke werkweek met overuren voor man, dan blijft al het werk ook nog liggen wat ik doe, nouja, los van dat de keuken gesloopt wordt dit weekend en keuken en woonkamer leeggehaald voor de verbouwing, zeg maar doeiiiii tegen je spullen kunnen vinden, komende half jaar zijn we alles kwijt, dat gaat nml niet in verhuisdozen en ooooveral en nergens heen

hoop wel dat de babyspulletjes bijeen gehouden worden

ben al 3 weken bezig met 2 rompertjes, een pakje, een mutsje en sokjes hier heen te krijgen, gewassen- maar is nog niet gelukt.

Aktie haarspeld ( klip ) duurt nu al 5 weken, enfin zo op afstand, whaaaa haaaaa, weinig te regisseren. Als ik er wat van moet leren heb ik dat niet... Ik kan niet wachten mij overal tegen aan te mogen bemoeien !!!

Men zal me niet gemist hebben op dat vlakX-D
Vandaag ligt ze ook lollig weer hoor, een soort dwars, maar met haar hoofd rond mijn navel;-)

de vraag die je hier natuurlijk veel krijgt is geheel overbodig-- beweegt ze ??

Ze doet van alles, very very interesting dingen, die ik graag zou willen zien.
En viool in de klaagmodus op hyves haha!

Meiden het zal van verveling zijn of ik klaag normaal tegen mijn man ( hoop het niet voor hem oops ) maar nu dan maar even daar.

Wat warm trouwens weer !!!!

Op zich wel lekker .. Maar mijn favo is 25 graden en een bries heeeeeerlijk
Amalia, de andere 2 waren resp. op de datum en 4 dagen eerder. Vind het dus een gek idee dat ik nu over de datum heen ga. Baby zit blijkbaar nog lekker daar binnen. Of vindt het gewoon te warm om eruit te komen

Been gaat iets beter vandaag, gelukkig. Jongste is weer koortsvrij.

Viool, logisch dat je af en toe in de klaagmodus staat. Wat mij betreft zou ik me voor kunnen stellen dat je er doorlopend inzit trouwens, gezien alle toestanden. Maar gelukkig ben je humor en positieve insteek niet verloren de afgelopen weken.
Noooouuuuuuuu..... Laat ik het zo zeggen 90% klaagmodus maarja dat zal zich vast langzaam aan keren. Meestal heb ik overal veel zin in !

@ sardegna en voel je al iets gebeuren ? Het wordt alleen warmer he ! En de volle maan duurt nog even ....
Grrrrrrrrrr!

Echt een lange lap zitten tikken, is ie plots verdwenen! Ik begon met Sardegna, het kan plots snel gaan bij een derde. Zo voel je nog niets en een paar uur later kan je je kindje al vast hebben. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent!

Adl, komt hard aan je nieuws, dikke knuffel. Hoe gaat het nu met je?

Roze wolk, maat 68? Mijn dikkie dik knalt ook al uit 62, is echt een beer van een vent aan het worden. Volgende week zijn eerste prikjes. Ben jij al geweest, viel het mee?

Viooltje, moeten we 'help, mijn man is klusser' even inseinen over jullie situatie Ik weet wat het is om uit dozen te leven, je schrijft ook zo beeldend. Ondanks de rotsituatie moet ik er toch om glimlachen. Maargoed, jij zit er tussenin en dan is het andere koek.

Hier een nog steeds ontzettend gelukkige en trotse mama. Wolkje van mij blijft enorm stralen en hoog in de lucht. Ik krijg nu ook échte glimlachjes kado en die geven mij overdag weer de energie om door te gaan na een zware nacht. Want de nachten blijven een rommeltje hier. In baby's nog maar korte leven heeft hij al drie keer 4 uur geslapen snachts, de andere keren is het om de twee uur feest. Ik geef hem nog een maandje en dan ga ik het wel een beetje bij proberen te sturen. We zullen het wel zien, een baby is een baby en het hoort er wel (tijdelijk hoop ik) bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven